Ik bekijk het assortiment gewoon onbevooroordeeld, als me iets goed lijkt of sws goed is koop ik het, ongeacht waar of welk merk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Rieker vind ik ook een erg fijn schoenenmerk, als ik nieuwe koop zijn ze meestal van dat merk. Bij de Aldi en Lidl kun je soms echt prima kleding vinden, heb er vorige zomer nog leuke dingen tussen de afgeprijsde restanten uit gevist, waaronder sportbh's voor de paardrijdende puber.
ik koop bijna niks nieuw, bijna alles komt van de kringloop en verder sta ik er net zo in als jij. Symph kreeg pas een compliment van een collega dat hij er zo leuk bij loopt, dat zijn kleding zo goed bij elkaar past. Zijn reactie: ik pak gewoon wat bovenop de stapel ligt...quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bekijk het assortiment gewoon onbevooroordeeld, als me iets goed lijkt of sws goed is koop ik het, ongeacht waar of welk merk.
Jij zorgt gewoon dat er altijd wat leuks boven op de stapel ligtquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik koop bijna niks nieuw, bijna alles komt van de kringloop en verder sta ik er net zo in als jij. Symph kreeg pas een compliment van een collega dat hij er zo leuk bij loopt, dat zijn kleding zo goed bij elkaar past. Zijn reactie: ik pak gewoon wat bovenop de stapel ligt...
We hebben het afgelopen jaar een aardige garderobe samengesteld, het was hard nodig, zullen we maar zeggen.
Ik ben zeer basic qua smaak, en alleen zwart, zwarte jeans zijn meer donkergrijs, combineert altijd, ik hou niet van versiersels en zo, loop soms gewoon tegen iets aan, ga zelden echt op zoek.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik koop bijna niks nieuw, bijna alles komt van de kringloop en verder sta ik er net zo in als jij. Symph kreeg pas een compliment van een collega dat hij er zo leuk bij loopt, dat zijn kleding zo goed bij elkaar past. Zijn reactie: ik pak gewoon wat bovenop de stapel ligt...
We hebben het afgelopen jaar een aardige garderobe samengesteld, het was hard nodig, zullen we maar zeggen.
precies. Ik manipuleer het een beetje en dat vindt hij helemaal prima. Ik dring hem niks op, als hij iets niet mooi vindt dan wordt het ook echt niet gekocht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zorgt gewoon dat er altijd wat leuks boven op de stapel ligt
Aan mij had je een slechte, ben namelijk onmogelijk te manipuleren, maar, de meeste mannen geven weinig om zulks, ik ben daarin dan ook een beetje een uitzondering.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies. Ik manipuleer het een beetje en dat vindt hij helemaal prima. Ik dring hem niks op, als hij iets niet mooi vindt dan wordt het ook echt niet gekocht.
totaal niet, dat zou ik ook heel naar vinden. Maar omdat hij 's ochtends in het donker het bovenste ding van de stapel pakt zorg ik ervoor dat dat een shirt is wat bij zijn broek past qua type en kleur.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:58 schreef chufi het volgende:
Dus Symph zit nog niet helemaal onder de plak
Ik manipuleer hem ook niet, ik manipuleer het stapeltjequote:Op vrijdag 16 september 2016 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aan mij had je een slechte, ben namelijk onmogelijk te manipuleren, maar, de meeste mannen geven weinig om zulks, ik ben daarin dan ook een beetje een uitzondering.
Bij mij zou het zelfs juist andersom gaan.![]()
Nah, zolang hij tevreden is ben ik het ook.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:14 schreef chufi het volgende:
Misschien moeten we het Symph zelf vragen
dat bedoel ik.. ik zoek juist naar functionele schoenen, ik heb ze trouwens niet gekochtquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Rieker vind ik ook een erg fijn schoenenmerk, als ik nieuwe koop zijn ze meestal van dat merk.
pfffffff hoef ik niet eens te proberenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies. Ik manipuleer het een beetje en dat vindt hij helemaal prima.
Dank U.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:34 schreef FANN het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. ik zoek juist naar functionele schoenen, ik heb ze trouwens niet gekocht![]()
ikzei alleen dat ik ze wel wilde hebben![]()
en Mo heeft gelijk ze zijn donkerbruin die andere en dar staat dat vachtje wel lellijk bij
ja écht goed had ik ze niet bekeken, ik googelde even op Rieker om je te laten zien watquote:
Ik sta wel open voor suggesties hoor, maar heb mijn eigen smaak al zo lang, moeilijk om daar van af te wijken, net als tegen mij zeggen dat ik naar de kapper moet, mocht ik het ooit korter laten knippen dan kies ik dat moment wel graag zelf uit.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
pfffffff hoef ik niet eens te proberen
Nou zo ben ik zelf ook...quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik sta wel open voor suggesties hoor, maar heb mijn eigen smaak al zolang, moeilijk om daar van af te wijken, net als tegen mij zeggen dat ik naar de kapper moet, mocht ik het ooit korter laten knippen dan kies ik dat moment wel graag zelf uit.
Maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit commentaar op 'mijn stijl' gekregen.quote:
Ik ook niet geloof ik, in elk geval niet van die Griekquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit commentaar op 'mijn stijl' gekregen.
Ik vind een vrouw met rok en hakken regelmatig wel prettig om naar te kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:42 schreef FANN het volgende:
Als ik naaldhakken zou aantrekken zou ie wel zeggen dat ik gestoord ben
Ja ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind een vrouw met rok en hakken regelmatig wel prettig om naar te kijken.
Mits ze een beetje figuur heeft uiteraard.quote:
uiteraardquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mits ze een beetje figuur heeft uiteraard.
zit niet echt iets voor mij bijquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb oa deze https://www.nelson.nl/rie(...)ontent=252.190.10-10
https://www.nelson.nl/rie(...)rijs-2422515011.html
https://www.nelson.nl/rieker-dames-laarzen-cognac-2521571063.html
En nog iets van 3 paar geloof ik
Die zwarte vind ik oke, maar daar zou ik de hak en zijkant zool wel van verven.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Naaldhakken heb ik ook een aardige collectie, die kun je goed (zowat) ongedragen scoren bij de kringloop
hoe hoog zijn die hakken van je?quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Naaldhakken heb ik ook een aardige collectie, die kun je goed (zowat) ongedragen scoren bij de kringloop
Dat je je haar nog niet zwart hebt geverfd....quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zwarte vind ik oke, maar daar zou ik de hak en zijkant zool wel van verven.
Dat staat me niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat je je haar nog niet zwart hebt geverfd....
Ik vind ze niet mooi.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:55 schreef FANN het volgende:
deze kan ik ook wel mee leven![]()
MO gaat gillen![]()
http://www.damesschoenens(...)oenen-hoog/872-23157
Als het over vrouwenzaakjes gaat kan Mo wel lekker meelullen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:54 schreef chufi het volgende:
Loopt goed dit topic met vvrouwenzaakjes.. Naaldhakken accentueren sommige vrouwelijke vormen, maar erg natuurlijk zijn ze niet
Nee, baardaap wel, we zijn al bleek van onszelf en dan zwart is wat veel van het goede, ik hou het bij mijn eigen kleur.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je het wel eens geprobeerd dan?
ah... maar ja als je ook teveel afwijkt van je eigen haarkleur staat sowieso wel vreemd denkt ik,quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, baardaap wel, we zijn al bleek van onszelf en dan zwart is wat veel van het goede, ik hou het bij mijn eigen kleur.
Zal wel door zn lange haardracht komenquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het over vrouwenzaakjes gaat kan Mo wel lekker meelullen natuurlijk
Mens wat doe je jezelf aanquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[ afbeelding ] dit zijn mijn hoogste hakken en die zijn echt voor een feestje, eigenlijk net ff te hoog om er lang op te lopen.
De rest heeft een hak van 8 tot 10 cm, mijn trouwschoenen hebben ook 8 cm. Maar het ligt er maar net aan hoe de hak onder de schoen zit, op de ene hak van 6 cm loop ik te wiebelen, terwijl ik op de andere van 10 cm prima loop.
Dat dus, en zeker bij mij.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... maar ja als je ook teveel afwijkt van je eigen haarkleur staat sowieso wel vreemd denkt ik,
hoewel...
ook niet altijd...
Mo heeft best vrouwelijk trekjes vind ik eigenlijk... is niet erg daar niet van...quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel door zn lange haardracht komen
Waarom niet, ik zie graag vrouwen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het over vrouwenzaakjes gaat kan Mo wel lekker meelullen natuurlijk
Dat klopt, maar ik ben 100% hetero, alleen geen macho, waarom zou ik?quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo heeft best vrouwelijk trekjes vind ik eigenlijk... is niet erg daar niet van...
Das een mooi excuusquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb van nature te korte achillespezen, op te platte schoenen val ik om.
Mij zou het niet staan, en ik heb nu redelijk donker blond, dat is prima, als kind was ik hartstikke lichtblond, maar dat is lang geleden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt wel donkere mensen die geblondeerd haar hebben soms staat dat dan wel weer
geinig...
vrouwelijke trekjes betekent niet dat je homo zou zijn hoorquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ben 100% hetero, alleen geen macho, waarom zou ik?
Ik heb zulks niet nodig, ik ben wie ik ben en daar zeer tevreden mee.
Alleen maar handig, dan dragen ze tenminste hakken.quote:
ow.... bij mij werkt het omgekeerdquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb van nature te korte achillespezen, op te platte schoenen val ik om.
Ben geen macho, ben liever relaxt namelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:05 schreef FANN het volgende:
[..]
vrouwelijke trekjes betekent niet dat je homo zou zijn hoorJe hebt héle macho homo's juist
Die zich dan het liefst genaaid willen voelenquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:05 schreef FANN het volgende:
[..]
vrouwelijke trekjes betekent niet dat je homo zou zijn hoorJe hebt héle macho homo's juist
De meeste homo's zijn zeer relaxt, ik heb er totaal geen problemen mee.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die zich dan het liefst genaaid willen voelen
zo'n lekker strak corset staat ook leukquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen maar handig, dan dragen ze tenminste hakken.
Ja, met een veter.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
zo'n lekker strak corset staat ook leuk![]()
die eis zou ik instellen als vent![]()
10 cm hoge hak, corset en dan de keuken in en er niet uitkomen voordat er een 3 sterrenmaaltijd
op tafel staaten o ja... eigen inkomsten geen bezwaar
Ik vond het bij baardaap, die dezelfde kleuren als ik heeft, ook wat hard, maar goed hij was toen 16/17.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik mijn blonde haar zwart had stond het ook wel erg hard. Vind het nu wel makkelijk dat het na meer dan 20 jaar weer mijn eigen kleur heeft
ik had geen idee en bij de volgende keer passen trek ik geen strak ding meer aan. Hoe overleven die dames die zo ingesnoerd zitten hun trouwdag joh?quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:59 schreef chufi het volgende:
De bekende Bridal-shop taferelen .....
Ja geen idee... De mooiste dag van je leven strak gesnoerd in tuigje...quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had geen idee en bij de volgende keer passen trek ik geen strak ding meer aan. Hoe overleven die dames die zo ingesnoerd zitten hun trouwdag joh?
Die site is Spaans.quote:Op zaterdag 17 september 2016 03:59 schreef chufi het volgende:
Maar ik was wel de enige 100% geschoolde nler onder de 4
De gay-parade is toch al lang voorbij.quote:Op zaterdag 17 september 2016 10:51 schreef chufi het volgende:
Wat zullen we vandaag weer eens kopen.. Leuk lingerie-setje?
zo-eentje waarin je strak ingesnoerd zitquote:Op zaterdag 17 september 2016 10:51 schreef chufi het volgende:
Wat zullen we vandaag weer eens kopen.. Leuk lingerie-setje?
Ga je het toch een keer proberen?quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo-eentje waarin je strak ingesnoerd zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze noemen weerwoord tegenwoordig crewbash.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze noemen weerwoord tegenwoordig crewbash.
Je moet ook niet iedereen voor rotte vis gaan uitmaken Tongquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze noemen weerwoord tegenwoordig crewbash.
Dat zeg je tegen dovemansoren.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet ook niet iedereen voor rotte vis gaan uitmaken Tong![]()
Leer dat nou eens....
Nou, hier op het eind van de straat woont een gast in een kamerverhuur, een zeer aftands hok, een junk, John heet ie, onverzorgd enzo, maar geen onaardige gast verder.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:10 schreef chufi het volgende:
Worden zwervers verwijderd bij de Jumbo?
Ja dat lijkt me ook niet leuk , achtervolgd worden...quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, hier op het eind van de straat woont een gast in een kamerverhuur, een zeer aftands hok, een junk, John heet ie, onverzorgd enzo, maar geen onaardige gast verder.
Maar mijn buurman vertelde me vorige week dat die gast nu winkelverbod heeft bij de Jumbo, omdat ie gejat zou hebben.
Dus als je iets flikt wordt er wel actie ondernomen, ik hoef me dus niet druk te maken, doe ik ook niet, maar mijn uiterlijk wekt nogal eens een verkeerde indruk dus ik heb wel regelmatig last van vooroordelen jegens mij, maar goed, ik jat niet en gedraag me, maar het is soms wel irri als je in een winkel 'achtervolgd' wordt.
Ach, dan merk je gewoon duidelijk dat je in de gaten wordt gehouden omdat ze je niet vertrouwen, tja, dat is niet mijn probleem dus.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook niet leuk , achtervolgd worden...
In winkels waar ik 'vaste klant' ben merk ik wel dat het tijdelijk is, dan 'kennen' ze je een beetje, maar die Jumbo is er pas sinds 1 juli, dus dat is voor het personeel nog even wennen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:20 schreef chufi het volgende:
Ik was er net nog... Het vie erg mee vandaag
Ja dat zal wel wennen ... Gewoon vaak komenquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In winkels waar ik 'vaste klant' ben merk ik wel dat het tijdelijk is, dan 'kennen' ze je een beetje, maar die Jumbo is er pas sinds 1 juli, dus dat is voor het personeel nog even wennen.
In de AH had ik in het begin hetzelfde, nu is iedereen daar poepvriendelijk tegen me.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zal wel wennen ... Gewoon vaak komen
Waarom niet avontuurlijk natuurlijk?quote:
Wereldbandquote:
Omdat er kinderen bij zijn en enge vieze mannetjes die daar rond lopen te glurenquote:Op zaterdag 17 september 2016 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom niet avontuurlijk natuurlijk?
Vertel mij wat, ik zag ze in dec 2014 nog voor een luttele Ī 12,50 p.p. live samen met mijn baardaap, gewoon hier om de hoek nota bene.quote:
Yeps, straks even checken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:32 schreef sacha het volgende:
leuk topic!
GC / Het oudste elektrische apparaat dat je nog in gebruik hebt
Das veels te nieuw..quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, straks even checken.
Bij is het mijn Kenwood KR-A4060 receiver, ding kocht ik vermoedelijk in 1994.
Te nieuwquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Das veels te nieuw..
Maar een 40+ geschikt topic eigenlijk wel
Oh, ik heb ook nog wel een werkende Pioneer PL-97 draaitafel, ooit zelf nieuw aangeschaft in 1979, maar die gebruik ik sinds ik in deze woning zit niet meer, ding staat in de kelder.quote:
Dat vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:16 schreef chufi het volgende:
Ik zit zelf te bedenken wat ik als oudste apparaat hier heb... Maar tot nu toe is alles nog van deze eeuw...
Nee geen stekker.quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit er een stekker aan? Ja dus ik heb ze langs zien komen in dat topic...
Die moet je daar plaatsen niet hier alhoewel dat mag natuurlijk ookquote:Op zaterdag 17 september 2016 17:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dan is het deze. 1973.
[ afbeelding ]
Doen die het nog?quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow wacht vergeet nog 2 oude radio's ergens uit jaren 50.
[ afbeelding ]
Yep werken beide nog.quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen die het nog?
Wij hadden ook een.. Die was flower-power gepimpt. Heb alleen geen idee meer wat er mee gebeurd is..
Heb geen idee?quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:06 schreef chufi het volgende:
Leveren die dingen nog wat op in de verkoop?
Die leveren nog wel zo'n euro of 80 - 100 op.quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:06 schreef chufi het volgende:
Leveren die dingen nog wat op in de verkoop?
MP is kut.quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik op MP kijk dan gaat de zilvervloot niet binnenlopen.
Geen last mee, kopers komen niet verder dan hal of berging, opsturen is voor eigen risico en wanneer ik iets koop is het altijd ophalen en goed bekijken voor het afrekenen.quote:
quote:
Oh en daar kom je nu pas achter, na een vette rokerd!?quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
"Vrouwenzaakjes", beetje dubieuze TT.
durf ook niet te postenquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
"Vrouwenzaakjes", beetje dubieuze TT.
Wat is dat nu weer een excuus...quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:30 schreef sacha het volgende:
[..]
zo'n zaakje heb ik niet, wel andere, want eigen baas
die wordt binnenkort vanzelf gesproeidquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:55 schreef sacha het volgende:
de tuin kan ik niet sproeien want alle leidingen liggen weer anders
komt er hemelwater?quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die wordt binnenkort vanzelf gesproeid
Fijn zo' n verbouwingquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:55 schreef sacha het volgende:
de tuin kan ik niet sproeien want alle leidingen liggen weer anders
Dat n.a.v. van deze ?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:02 schreef sacha het volgende:
40+ / neem hier aanstoot aan topictitels
spam!
nee, gewoon, je drukt op actieve- of nieuwe topics en denkt, 'wat is deze?'quote:
je weet niet half hoe fijn het is!quote:
Heb je het de postbode laten doen?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
je weet niet half hoe fijn het is!
als je de wc doortrekt gaan de lampen aan, als je de tuin wil sproeien gaat het brandalarm af, erg handig allemaal
ga je nou vragen naar de bekende weg?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je het de postbode laten doen?
quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:50 schreef sacha het volgende:
ja, het is hier de komende 2 weken herfstvakantie, normaal wordt het hier nooit![]()
nu slapen, morgen op weg, maandag in de waterglijbanen![]()
Veel plezier dan maar weer.... 2 weken herfstvakantie... het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:50 schreef sacha het volgende:
ja, het is hier de komende 2 weken herfstvakantie, normaal wordt het hier nooit![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:50 schreef sacha het volgende:
Hier danquote:Op zaterdag 17 september 2016 23:37 schreef FANN het volgende:
Ik kan dat kooktopic niet meer vinden in 40+![]()
en ik heb nog wel zo'n geweldig recept
thanks! ik zal hem effe een schopje geven....quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier dan
40+ / [LDS] Koken & bakken voor oude zakken, #deel 3
Als het maar lekker isquote:Op zaterdag 17 september 2016 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
thanks! ik zal hem effe een schopje geven....
Was een béétje te zout vond ik zelf, volgende keer ietsje anders doen, maar staat er bij...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2016 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Was een béétje te zout vond ik zelf, volgende keer ietsje anders doen, maar staat er bij...
Ik denk niet dat het iets voor jou is trouwens![]()
Met plantaardige Kip..Ik hoor bijna een vocarootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja zeg dat wel... want die zwerver die ie eerder vandaag plaatste was hem nietquote:Op zondag 18 september 2016 00:07 schreef FANN het volgende:
Die Mo moet er trouwens wel érrug slonsig uitzien als de hele bewaking wordt ingezet als ie
in de JUMBO komt![]()
Hoog tijd voor een Pica
ik word nu toch wel nieuwsgierig hoe hij eruit oet zien eigenlijkquote:Op zondag 18 september 2016 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel... want die zwerver die ie eerder vandaag plaatste was hem niet
Vergane glorie.quote:Op zondag 18 september 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik word nu toch wel nieuwsgierig hoe hij eruit oet zien eigenlijk
Ja nou én?quote:Op zondag 18 september 2016 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
De meest recente achterkant staat hier: VBL / Ode aan Bergkamp.......
Fok is een heleboel SC vooral.quote:Op zondag 18 september 2016 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja nou én?
Hij maakt tenminste nog topics, als er geen mensen waren die topics aanmaakte bestond FOK
gewoon niet eens..
Als je het geen leuk topic vindt hoe je het niet te lezen denk ik dan...
Ik zat hier vanmorgen héél vroeg en keek even rond en zag jou in bijna alle actieve topicsquote:Op zondag 18 september 2016 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fok is een heleboel SC vooral.
Dan is Piet nog wakker en/of aan het draaienquote:Op zondag 18 september 2016 00:44 schreef FANN het volgende:
was 4 of 5 uur 's morgens, ik kon weer eens niet slapen
Kun je nagaan hoe dood het is dan.quote:Op zondag 18 september 2016 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat hier vanmorgen héél vroeg en keek even rond en zag jou in bijna alle actieve topics
weet ikquote:Op zondag 18 september 2016 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is Piet nog wakker en/of aan het draaien
Ja zoveel topics waren het niet maar bij elke post zag ik jou naam staan dus toen ben ik maar weer naar bed gegaanquote:Op zondag 18 september 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dood het is dan.
Het begint nu al een beetjequote:Op zondag 18 september 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dood het is dan.
Half Fok moet toch ongeveer 40+ zijn maar ik denk niet dat ze staan te trappelen om hier te postenquote:
Ze schamen zich ...quote:Op zondag 18 september 2016 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Half Fok moet toch ongeveer 40+ zijn maar ik denk niet dat ze staan te trappelen om hier te posten
Ik ga slaap therapeut worden.quote:Op zondag 18 september 2016 00:46 schreef FANN het volgende:
Ja zoveel topics waren het niet maar bij elke post zag ik jou naam staan dus toen ben ik maar weer naar bed gegaan
Met muziek van Pietquote:Op zondag 18 september 2016 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga slaap therapeut worden.
dat doet ie elke dag 3 keerquote:Op zondag 18 september 2016 08:25 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen.. Is de boot al vertrokken?
quote:Op zondag 18 september 2016 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Was een béétje te zout vond ik zelf, volgende keer ietsje anders doen, maar staat er bij...
Ik denk niet dat het iets voor jou is trouwens![]()
Met plantaardige Kip..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat valt hier reuze mee, al zeg ik het zelf.quote:
Het was nagenoeg voor de deur van die sigarenzaak.quote:Op zondag 18 september 2016 11:46 schreef chufi het volgende:
Op de juiste manier inspelen op de situatie
Ja die Friezen , fijne gastenquote:Op zondag 18 september 2016 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was nagenoeg voor de deur van die sigarenzaak.
Als ie maar niet is vergeten te tanken.quote:
Opstarten is zn probleemquote:Op zondag 18 september 2016 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ie maar niet is vergeten te tanken.
Daar heb ik 's ochtend ook altijd last van.quote:
Je bent laatste tijd wel op tijd wakkerquote:Op zondag 18 september 2016 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar heb ik 's ochtend ook altijd last van.
Klopt, mijn ritme is weer eens een paar uur verschoven, maar nu de zomer voorbij is verschuift ie vanzelf weer terug .quote:Op zondag 18 september 2016 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent laatste tijd wel op tijd wakker
En straks ook nog eens de wintertijd weer terug ....quote:Op zondag 18 september 2016 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, mijn ritme is weer eens een paar uur verschoven, maar nu de zomer voorbij is verschuift ie vanzelf weer terug .
Uh, ik was er de afgelopen 50 jaar bij hoor, heb het met eigen ogen zien veranderen, en niet altijd in positieve zin, helaas.quote:
LIeve fotoquote:
Had ik wel aan mij moeder kado willen gevenquote:JoannekeM 70+ jaar Nuenen 19 juli 2016
Ik raad dit product aan
Toegankelijk
Compleet
Verrassend
Het boek is vooral voor de oudere lezers een feest van herkenning. Natuurlijk ben je inmiddels al heel wat vergeten, masr dit boek btengt alles weer in herinnering. Fijn om te lezen!
Wij hadden er eentje die nog met paard en wagen kwam.quote:Op zondag 18 september 2016 14:50 schreef FANN het volgende:
[..]
LIeve foto![]()
Goeie recencies wel maar wel van 70 plussers![]()
hoewel wij ook nog een schillenboer hadden toen ik héél klein was![]()
https://www.bol.com/nl/p/gouden-jaren/9200000025959485/
[..]
Had ik wel aan mij moeder kado willen gevenben ik nu te laat mee, maar als iemand nog
een kadootje voor zijn/haar moeder of vader zoekt is dit een goeie!
En zelf lijkt het me ook wel leuk eigenlijk...
niet helemaal hoor ik weet ook nog wel dat de melkboer langskwam en dat we voor het eerst kabel tv kregenquote:Op zondag 18 september 2016 14:50 schreef FANN het volgende:
[..]
LIeve foto![]()
Goeie recencies wel maar wel van 70 plussers![]()
hoewel wij ook nog een schillenboer hadden toen ik héél klein was![]()
https://www.bol.com/nl/p/gouden-jaren/9200000025959485/
[..]
Had ik wel aan mij moeder kado willen gevenben ik nu te laat mee, maar als iemand nog
een kadootje voor zijn/haar moeder of vader zoekt is dit een goeie!
En zelf lijkt het me ook wel leuk eigenlijk...
Ben je weer in een negatieve bui?quote:Op zondag 18 september 2016 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uh, ik was er de afgelopen 50 jaar bij hoor, heb het met eigen ogen zien veranderen, en niet altijd in positieve zin, helaas.
Ik? Nooit.quote:Op zondag 18 september 2016 14:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je weer in een negatieve bui?![]()
Ik ga zo mijn nest in trouwens![]()
Ik lag er om 9 uur vanmorgen weer in om 10 uur belde mijn zusdie Griek maakte me wakker
die telefoon hoor ik niet met mijn oordoppies..
Maar ging over morgen, hoe laat ze hier is enzo...
dus eh... ga ik zo maar weer even bijslapen, ik heb er inmiddels een dagtaak opzitten
Zal wel voor mijn tijd zijn geweest, ik kan me alleen vaag een man met een Jutezak herinneren,quote:Op zondag 18 september 2016 14:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hadden er eentje die nog met paard en wagen kwam.
Dat was bij ons de aardappelboer.quote:Op zondag 18 september 2016 14:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Zal wel voor mijn tijd zijn geweest, ik kan me alleen vaag een man met een Jutezak herinneren,
maar misschien was dat de voddenman
Oh... kan ookquote:Op zondag 18 september 2016 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was bij ons de aardappelboer.
Wij hadden zo een gemetselde bak in de kelder.quote:Op zondag 18 september 2016 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... kan ookmaar volgens mij haalde mijn ouders de aardappeln op de markt , weet ik niet meer hoor, kolenman had je ook, maar later moest je dat zelf halen dacht ik,weet ik allemaal niet meer hoor, mijn moeder vertelde ook veel, over Rinus de Kolenman die had zichzelf verhangen in het trapgat, maar ik geloof niet dat ik Rinus ooit gezien had
Geen idee waar die aardappelen stonden eigenlijk ... er stond wel altijd een kist appelsquote:Op zondag 18 september 2016 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hadden zo een gemetselde bak in de kelder.
Die noemde wij de kolenboer.
Wij hadden een keer een vent die in een autootje de leesmap rond bracht en de Donald Duck enzo, en op een dag gingen er geruchten dat die vent een kinderlokker zou zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 14:57 schreef FANN het volgende:
Is dus serieus waar,één van die boeren had zich verhangenmaar of het nou de kolenboer of de
voddenboer was weet ik niet meer
quote:Op zondag 18 september 2016 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hadden een keer een vent die in een autootje de leesmap rond bracht en de Donald Duck enzo, en op een dag gingen er geruchten dat die vent een kinderlokker zou zijn.
Hij reed in een witte Opel Kadett model eind 60's.quote:Op zondag 18 september 2016 14:59 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
gepaste baan voor zo iemand zeg maar
Onze eerste douche/lavet kregen we pas toen ik een jaar of 13/14 was, gold ook voor de eerste geiser overigens daarvoor gingen we naar het 'badhuis', en toen we heel klein waren in de teil in de keuken, moest je eerst water koken want een geiser hadden we dus niet. .quote:Op zondag 18 september 2016 15:00 schreef Karzai het volgende:
weet ook nog wel dat we in een huis betrokken waar geen douche was hadden mijn ouders zo,n plastic douchecabine gekocht dat was ongeveer 1986
Dan was mijn Pa toch wel modern met zijn zelfgebouwde douche...quote:Op zondag 18 september 2016 15:00 schreef Karzai het volgende:
weet ook nog wel dat we in een huis betrokken waar geen douche was hadden mijn ouders zo,n plastic douchecabine gekocht dat was ongeveer 1986
quote:Op zondag 18 september 2016 15:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dank voor de tip, die gaan we schoonmoeder kado geven
Tering dan hadden wij het supermodern vergeleken bij jouquote:Op zondag 18 september 2016 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onze eerste douche/lavet kregen we pas toen ik een jaar of 13/14 was, gold ook voor de eerste geiser overigens daarvoor gingen we naar het 'badhuis', en toen we heel klein waren in de teil in de keuken, moest je eerst water koken want een geiser hadden we dus niet. .
Ben nog van de oude stempel joh.quote:Op zondag 18 september 2016 15:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Tering dan hadden wij het supermodern vergeleken bij jou
Serieus ik dacht dat het erbij ons er ouderwets aan toe ging, maar vergeleken bij jou valt datquote:Op zondag 18 september 2016 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog van de oude stempel joh.
Ik denk dat hier zo'n 75% van de mannen in de mijnen werkte en die hadden wasgelegenheid daar want die waren gitzwart als ze weer boven de grond kwamen.quote:Op zondag 18 september 2016 15:05 schreef FANN het volgende:
De teil was voor zomers op het plaatsje niet om je in te wassen
Pit ze.quote:Op zondag 18 september 2016 15:07 schreef FANN het volgende:
Anyway's............. ik krijg een wegtrekker![]()
Laters![]()
ow............. ja die had je ook nog... klotebaan wel lijkt mij ...quote:Op zondag 18 september 2016 15:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk dat hier zo'n 75% van de mannen in de mijnen werkte en die hadden wasgelegenheid daar want die waren gitzwart als ze weer boven de grond kwamen.
quote:Op zondag 18 september 2016 15:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow............. ja die had je ook nog... klotebaan wel lijkt mij ...
ja nu is het wat vind je leuk dat was toen niet aan de ordequote:Op zondag 18 september 2016 15:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ow............. ja die had je ook nog... klotebaan wel lijkt mij ...
ga je wel is in bad dan?quote:Op zondag 18 september 2016 15:37 schreef chufi het volgende:
Het bad in mn tweede " nieuwe" huis was wel wat krapper
Toen als kind wel, nu in mn eigen huis heb ik ook een bad, maar dat gebruik nooit als bad en ik zit er over na te denken om het om te laten bouwen tot alleen een douchequote:
In een teiltje op het aanrecht.quote:Op zondag 18 september 2016 15:00 schreef Karzai het volgende:
Dat is het ideaalste .. In mn vorige huis (huur) had ik ook en een bad en een douche..quote:Op zondag 18 september 2016 15:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben een hoekbad laten plaatsen in onze nieuwe badkamer. Slaapkamertje opgeofferd voor een ruime badkamer met ook een ruime inloopdouche, echt zo fijn.
Mijn eerste huis had geen warm water en geen douche. Maar wat was ik er blij mee. Niks meer delen met 8 andere mensen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:58 schreef Doedezemaar het volgende:
De originele doucheruimte van dit huis wordt over een tijdje omgebouwd tot wasmachineruimte
Ja maar je eigen plekje is wel belangrijk. Zo zat van anderenquote:Op zondag 18 september 2016 18:09 schreef chufi het volgende:
Jemig wat een vorige eeuwse toestanden vroeger hier...
Arme kerels... stoflongen...quote:Op zondag 18 september 2016 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. toen had je niks te willen...quote:Op zondag 18 september 2016 15:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja nu is het wat vind je leuk dat was toen niet aan de orde
Je hebt ook van die zitdouches van die cabines, volgens mij kan je die ook vol laten lopenquote:Op zondag 18 september 2016 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen als kind wel, nu in mn eigen huis heb ik ook een bad, maar dat gebruik nooit als bad en ik zit er over na te denken om het om te laten bouwen tot alleen een douche
Jij was gewoon een verwend joch, aar dat had ik al eens gezegdquote:Op zondag 18 september 2016 18:09 schreef chufi het volgende:
Jemig wat een vorige eeuwse toestanden vroeger hier...
Is nu de m stukquote:Op zondag 18 september 2016 18:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij was gewoon een verwend joch, aar dat had ik al eens gezegd
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
10 euro heb je een toetstenbordquote:Op zondag 18 september 2016 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
af en toe zit er een letter vast, dat busje met perslucht heeft niet écht geholpen wél een beetje.........
Ja ookquote:
ik zie er hier eentje 3 tientjes... nah, kan ook welquote:Op zondag 18 september 2016 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
elk wilekeurig keyboard met USB prik je in je laptop en dan kun je gewoon typen
Is dat niet zo'n ding die je aan je telefoon of aan je tablet kan klikkenquote:Op zondag 18 september 2016 18:38 schreef chufi het volgende:
Ik heb zoietsMaar dat is wel klein
[ afbeelding ]
Ongeveer zo groot als de hand van de Griek
2 maanden nieuw toetsenbord. De meeste letters zijn al weer versleten.quote:Op zondag 18 september 2016 18:38 schreef chufi het volgende:
Ik heb zoietsMaar dat is wel klein
[ afbeelding ]
Ongeveer zo groot als de hand van de Griek
Ja bij jou is dat ook niet zo gekquote:Op zondag 18 september 2016 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 maanden nieuw toetsenbord. De meeste letters zijn al weer versleten.
wat doe jij in je BAN tijd dan ? Want dan is er nog minder dan een maand Fok gebruik over..quote:Op zondag 18 september 2016 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 maanden nieuw toetsenbord. De meeste letters zijn al weer versleten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |