SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Mag ik iets zeggen?
Dolberg is dé spits van Ajax.
Younes-Dolberg-Troaré
Riedwald-Ziyech-Klaassen
Dijks-Sánchez-Veltman-Tete
Beter dan dit ga je niet krijgen Peter. Klaassen zal een linie moeten zakken want zijn passing is zwaar onder de maat. En Veltman is gewoon geen rechtsback.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Best armoedig, met dit middelmatige materiaal kan je gewoon geen basiself bedenken die het goed zouden doenDijks, Veltman, Gudelj, Klaassen, allemaal ondermaats.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Slechte trollquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Best armoedig, met dit middelmatige materiaal kan je gewoon geen basiself bedenken die het goed zouden doenDijks, Veltman, Gudelj, Klaassen, allemaal ondermaats.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
hier kan ik me ook aardig in vindenquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
Mag ik iets zeggen?
Younes-Dolberg-Troaré
Riedwald-Ziyech-Klaassen
Beter dan dit ga je niet krijgen Peter. Klaassen zal een linie moeten zakken want zijn passing is zwaar onder de maat. En Veltman is gewoon geen rechtsback.![]()
Die voegt aanvallend niets toe. Als Bosz dat wel verlangt van zijn backs dan is Tete niet de geschikte man.quote:Op vrijdag 16 september 2016 06:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heeft Tete Bosz een keer genomen of zo?![]()
Daar is volgens mij iedereen het over eens Hansquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
Mag ik iets zeggen?
Younes-Dolberg-Troaré
Riedwald-Ziyech-Klaassen
Beter dan dit ga je niet krijgen Peter. Klaassen zal een linie moeten zakken want zijn passing is zwaar onder de maat. En Veltman is gewoon geen rechtsback.![]()
Die gaat in recordtempo exit als het zo doorgaatquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:21 schreef BobW het volgende:
Frank heeft gezegd dat ze tot de 0-1 de wedstrijd controleerdenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
dat was niet zo moeilijk te voorspellen, maar ondertussen zie ik bij Ajax ook geen verbeteringquote:Op vrijdag 16 september 2016 07:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat in recordtempo exit als het zo doorgaat![]()
Grote kans dat ze zondag van Juventus verliezen en dan zou het zomaar al klaar kunnen zijn voor Frank. Overigens wel een kutclub om te trainen dat Inter, al jaren in een negatieve spiraal en dat ga je als nieuweling echt niet even veranderen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 07:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat in recordtempo exit als het zo doorgaatAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
zeker niet zonder normale voorbereidingquote:Op vrijdag 16 september 2016 07:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Grote kans dat ze zondag van Juventus verliezen en dan zou het zomaar al klaar kunnen zijn voor Frank. Overigens wel een kutclub om te trainen dat Inter, al jaren in een negatieve spiraal en dat ga je als nieuweling echt niet even veranderen.![]()
Mwah, we winnen tenminste weer in Europa. En dit maal verdiend ook. NIet dat het goed was uiteraard maar als ze tegen Standard Luik thuis winnen (wat ook wel gaat lukken denk ik) dan moet het gek lopen als ze zich niet plaatsten voor de KO fase. Maar er valt zeker nog heel veel te verbeteren, zeker op de backposities.quote:Op vrijdag 16 september 2016 07:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was niet zo moeilijk te voorspellen, maar ondertussen zie ik bij Ajax ook geen verbeteringAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is het positieve maar voetballend is het nog hetzelfde, nog steeds de verkeerde mensen aan de balquote:Op vrijdag 16 september 2016 08:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, we winnen tenminste weer in Europa. En dit maal verdiend ook. NIet dat het goed was uiteraard maar als ze tegen Standard Luik thuis winnen (wat ook wel gaat lukken denk ik) dan moet het gek lopen als ze zich niet plaatsten voor de KO fase. Maar er valt zeker nog heel veel te verbeteren, zeker op de backposities.![]()
Maar even serieus he, Veltman, Viergever, Dijks en Onana waren tergend slecht, wat wil je dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het positieve maar voetballend is het nog hetzelfde, nog steeds de verkeerde mensen aan de bal
Niemand kan die bal normaal in het middenveld krijgen of voorin.![]()
dat is dus ook het probleem wat je vorig seizoen ook al hadquote:Op vrijdag 16 september 2016 08:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar even serieus he, Veltman, Viergever, Dijks en Onana waren tergend slecht, wat wil je dan?
Niemand kan die bal normaal in het middenveld krijgen of voorin.![]()
Daarom moet Tete er in staan want die kan wel opbouwen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar even serieus he, Veltman, Viergever, Dijks en Onana waren tergend slecht, wat wil je dan?
Niemand kan die bal normaal in het middenveld krijgen of voorin.
Ow wacht![]()
![]()
backs moeten helemaal niet opbouwenquote:Op vrijdag 16 september 2016 08:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daarom moet Tete er in staan want die kan wel opbouwen.
Ow wacht![]()
Oké.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
backs moeten helemaal niet opbouwen![]()
Ik weet niet wat erger is, reageren op Sunrise of die gast zelf.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoop dat Klaassen veel blijft scoren en dan in de winter verkocht wordt.. wat is die man slecht voor ons middenveld.![]()
Verdedigers hoeven niet op te bouwen? Wie moet de bal aan het middenveld geven dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik ook irritant vind aan Klaassen is dat hij telkens probeert een 1-2 op te zetten allen telkens erin faalt.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Welk middenveld? Riedewald? Of die 2 die altijd in de dekking lopen tot ze bij de 16 zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Verdedigers hoeven niet op te bouwen? Wie moet de bal aan het middenveld geven dan?![]()
ik zei backs, niet verdedigersquote:Op vrijdag 16 september 2016 08:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Verdedigers hoeven niet op te bouwen? Wie moet de bal aan het middenveld geven dan?![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Verdedigers hoeven niet op te bouwen? Wie moet de bal aan het middenveld geven dan?
Ik heb niets tegen een beetje provoceren en hier en daar een trolletje. Maar dit wordt gewoon gênant, Sunrijst.![]()
Wat zijn backs dan? Of denk je bij "backs" alleen aan mensen die rechts of links achterin staan?quote:!
quote:There are four types of defenders: centre-back, sweeper, full-back, and wing-back.![]()
Kijk ff de post hier boven. Dan leer je nog eens wat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen een beetje provoceren en hier en daar een trolletje. Maar dit wordt gewoon gênant, Sunrijst.![]()
Nu geef je Vjenne12345 toch gelijkquote:Op vrijdag 16 september 2016 08:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat zijn backs dan? Of denk je bij "backs" alleen aan mensen die rechts of links achterin staan?!
[..]![]()
Ik denk dat Sunri5e beter kan uitloggen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Sunri5e kijkt dus alleen Eredivisievoetbal.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:38 schreef TheJanitor het volgende:
Wat is trouwens de site waar heatmaps staan die wel eens gepost worden?
Ik haal die passingplots hier vandaan https://twitter.com/11tegen11![]()
Ah top, bedankt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik haal die passingplots hier vandaan https://twitter.com/11tegen11
Klaassen weer mini. Snap niet dat Bosz hier ook niets aan doet.![]()
Je ziet er ook plaatjes van expected goals voorbij komen. Daar bepalen ze op basis van schotlocatie, lichaamshouding en die dingen hoe groot de kans is dat het een goal wordt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ah top, bedankt.
Klaassen weer mini. Snap niet dat Bosz hier ook niets aan doet.
Let met name op het feit dat de 1-1 pas het startsein voor onze vrinden was.
Ajax wel een groter xG, maar Panathinaikos was toch meer dreigend in de 16.![]()
hier zie je het dus ook weer, de verkeerde mensen aan de balquote:Op vrijdag 16 september 2016 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik haal die passingplots hier vandaan https://twitter.com/11tegen11![]()
Wel interessant zulke statistieken. Hier zou je als Ajax trainer toch ook wat mee kunnen lijkt me.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je ziet er ook plaatjes van expected goals voorbij komen. Daar bepalen ze op basis van schotlocatie, lichaamshouding en die dingen hoe groot de kans is dat het een goal wordt.
[ afbeelding ]
Let met name op het feit dat de 1-1 pas het startsein voor onze vrinden was.
[ afbeelding ]
Ajax wel een groter xG, maar Panathinaikos was toch meer dreigend in de 16.![]()
Omdat de mensen die de bal zouden moeten hebben, op de verkeerde plek staanquote:Op vrijdag 16 september 2016 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier zie je het dus ook weer, de verkeerde mensen aan de bal![]()
Traore dus totaal niet gevonden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik haal die passingplots hier vandaan https://twitter.com/11tegen11Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
dat heb ik dus tegen op de veranderingen in het centrum van Bosz, met Veltman en Riedewald centraal achterin had je 2 spelers die wat met een bal kunnen, dat je één van die 2 opoffert voor Sanchez kan ik nog wel begrijpen maar samen met Viergever is teveel van het slechte.![]()
Met name Ziyech deed daar ook geen enkele poging toe.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Traore dus totaal niet gevonden.![]()
Zowat de enige Eredivisie-trainer die breekt met opbouwen via de backs is onze Duitse vriend bij NEC.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
hier zie je het dus ook weer, de verkeerde mensen aan de bal
Allemaal verticale passing van de verdedigers. Dat verticale passing is ook nu waar Guardiola veel op hamert bij Manchester City.![]()
De eerste 30 minuten waren een kopie van het syndroom van het vorige seizoen en ze hebben er niets van geleerd, of ze willen het gewoon niet.![]()
Eensquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
Mag ik iets zeggen?
Younes-Dolberg-Troaré
Riedwald-Ziyech-Klaassen
Beter dan dit ga je niet krijgen Peter. Klaassen zal een linie moeten zakken want zijn passing is zwaar onder de maat. En Veltman is gewoon geen rechtsback.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Het stomme is dat de nieuwe spelers er gewoon in mee gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De eerste 30 minuten waren een kopie van het syndroom van het vorige seizoen en ze hebben er niets van geleerd, of ze willen het gewoon niet.
Je mag er toch vanuit gaan dat Bosz andere instructies meegeeft dan de Boer, maar kennelijk zit het zo in het systeem van de oude garde dat de nieuwelingen meegesleurd worden.![]()
Met Onana, Veltman, Viergever en Dijks lok je dit gewoon uit.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De eerste 30 minuten waren een kopie van het syndroom van het vorige seizoen en ze hebben er niets van geleerd, of ze willen het gewoon niet.![]()
Dat klopt, maar Veltman zou toch meer opbouwende kwaliteiten moeten hebben dan Dijks en Viergever. Dat hebben we vroeger vaak kunnen zien en blijkbaar heeft hij opeens een klap van de molen gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met Onana, Veltman, Viergever en Dijks lok je dit gewoon uit.![]()
Naast Riedewald lijkt het inderdaad ergens op bij Veltman, nu zie je pas hoe slecht die echt is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Veltman zou toch meer opbouwende kwaliteiten moeten hebben dan Dijks en Viergever. Dat hebben we vroeger vaak kunnen zien en blijkbaar heeft hij opeens een klap van de molen gehad.![]()
Laten we hopen dat de volgende transferperiodes naast de focus op een extra linksbuiten die vooral op de defensie ligt..quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Naast Riedewald lijkt het inderdaad ergens op bij Veltman, nu zie je pas hoe slecht die echt is.![]()
Wordt wel veel aankoop zo langzamerhand hè. Jullie hebben toch de beste jeugdopleiding van het universum?quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de volgende transferperiodes naast de focus op een extra linksbuiten die vooral op de defensie ligt..![]()
Die hebben we al sinds 2005 niet meer, als we de Rinus ''geef de trainer die een prijs wint de award'' Michels award mogen geloven.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wordt wel veel aankoop zo langzamerhand hè. Jullie hebben toch de beste jeugdopleiding van het universum?![]()
Veltman lijkt wel een nieuweling zoals hij nu speelt. Geen zelfvertrouwen niks.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
2006. Maar toch, iedereen roept hier altijd over die fantastische jeugdopleiding, maar feit is dat alles wat er de laatste jaren doorbreekt, nauwelijks Ajax-waardig is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben we al sinds 2005 niet meer, als we de Rinus ''geef de trainer die een prijs wint de award'' Michels award mogen geloven.
En de spelers die vorig jaar als 'de beste op hun positie en potentiële wereldtop' werden betiteld, zitten nu op de bank en tribune.
De jeugdopleiding van Ajax is compleet naar de klote. Derderangs Zuid-Amerikanen zijn 2 klassen beter.![]()
Dat jij denkt dat het met Tete en Bazoer niet meer goed gaat komen vind ik weer een ander uiterste.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
2006. Maar toch, iedereen roept hier altijd over die fantastische jeugdopleiding, maar feit is dat alles wat er de laatste jaren doorbreekt, nauwelijks Ajax-waardig is.
En de spelers die vorig jaar als 'de beste op hun positie en potentiële wereldtop' werden betiteld, zitten nu op de bank en tribune.
De jeugdopleiding van Ajax is compleet naar de klote. Derderangs Zuid-Amerikanen zijn 2 klassen beter.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
2006. Maar toch, iedereen roept hier altijd over die fantastische jeugdopleiding, maar feit is dat alles wat er de laatste jaren doorbreekt, nauwelijks Ajax-waardig is.
De jeugdopleiding van Ajax is compleet naar de klote. Derderangs Zuid-Amerikanen zijn 2 klassen beter.
Van de week nog toevallig Jong Ajax gekeken?![]()
Dat zeg ik allesbehalve. Sterker, ik zou ze graag bij PSV zien.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat het met Tete en Bazoer niet meer goed gaat komen vind ik weer een ander uiterste.
Volgens mij zit het probleem in hun geval vooral in een gebrek aan vertrouwen en een debiel van een coach die totaal geen balans weet te creëren.
Maar dat is wel funest voor hun vertrouwen en de laatste stap die ze in hun ontwikkeling bij Ajax moeten zetten.
Overigens is Tete daarin een ander verhaal dan Bazoer. Tete is voor een back gewoon een wereldtalent. Bazoer staat al te lang stil en blijft gewoon 13 in een dozijn. Was een groot talent, maar gaat niet die grote Rijkaard 2.0 worden.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Van de week nog toevallig Jong Ajax gekeken?
Jupiler League voetbal is totaal anders. Volgens die redenatie is Jong PSV het nieuwe Barcelona.![]()
Naja, als je bij Nouri en vrienden niet ziet dat ze talent hebben snap je het ook niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jupiler League voetbal is totaal anders. Volgens die redenatie is Jong PSV het nieuwe Barcelona.![]()
Nouri weer als voorbeeld. Nouri is juist de personificatie van hoe rot de jeugdopleiding van Ajax is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Naja, als je bij Nouri en vrienden niet ziet dat ze talent hebben snap je het ook niet.![]()
Ja, trol. Laat maar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nouri weer als voorbeeld. Nouri is juist de personificatie van hoe rot de jeugdopleiding van Ajax is.![]()
Als assistent van Blind?quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:38 schreef KingRadler het volgende:
wat vinden jullie als de Boer zondag ontslagen word dat hij dan naar de KNVB gaat.
Of als hoofdcoach?![]()
Helemaal mooi.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:38 schreef KingRadler het volgende:
wat vinden jullie als de Boer zondag ontslagen word dat hij dan naar de KNVB gaat.![]()
Bosz heeft ook tot aan GAE-Ajax constant met de basis lopen klooien. Daar kreeg niemand vertrouwen van. Nu moeten ze vastigheden inbouwen met een verdediging van lik-me-vesje, heb je helaas en jammer genoeg een Gudelj die het sein niet begrepen heeft en Klaassen heeft echt een betere speler naast zich nodig. Die loopt met de ziel onder de arm door het veld.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zeg ik allesbehalve. Sterker, ik zou ze graag bij PSV zien.
Volgens mij zit het probleem in hun geval vooral in een gebrek aan vertrouwen en een debiel van een coach die totaal geen balans weet te creëren.
Maar dat is wel funest voor hun vertrouwen en de laatste stap die ze in hun ontwikkeling bij Ajax moeten zetten.
Overigens is Tete daarin een ander verhaal dan Bazoer. Tete is voor een back gewoon een wereldtalent. Bazoer staat al te lang stil en blijft gewoon 13 in een dozijn. Was een groot talent, maar gaat niet die grote Rijkaard 2.0 worden.![]()
Klaassen-Ziyech met Bazoer erachter lijkt me nog altijd de beste optie op het middenveld.
Achterin gewoon een nieuwe linksback halen, centraal heb je opties genoeg en op rechts ben je gewoon ziek in de kop als je Tete niet opstelt.![]()
Younes - Traoré/Dolberg - Cernyquote:Op vrijdag 16 september 2016 09:47 schreef BadderHaring het volgende:
Klaassen-Ziyech met Bazoer erachter lijkt me nog altijd de beste optie op het middenveld.
Achterin gewoon een nieuwe linksback halen, centraal heb je opties genoeg en op rechts ben je gewoon ziek in de kop als je Tete niet opstelt.
Ziyech - Riedewald - Klaassen
Dijks - Sanchez - Veltman - Tete
Krul![]()
Ik zou Riedewald eerder een linie naar achter zetten. Heeft hij wel eens als linksback gespeeld? Bazoer moet je gewoon een paar weken de kans geven als CVM. Komt hij dan niet meer op niveau, dan heb je hem in ieder geval een kans gegeven.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Younes - Traoré/Dolberg - Cerny
Krul![]()
Riedewald heeft al eens als linksback gespeeld maar dan vind ik zijn meesterlijke opbouwende kwaliteiten, die ook nu als zes nauwelijks gebruikt worden, niet benut. Wat betreft Bazoer kan je best gelijk hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zou Riedewald eerder een linie naar achter zetten. Heeft hij wel eens als linksback gespeeld? Bazoer moet je gewoon een paar weken de kans geven als CVM. Komt hij dan niet meer op niveau, dan heb je hem in ieder geval een kans gegeven.![]()
Wel lastig. Ik vind Riedewald opbouwend beter, maar Bazoer is verdedigend wat sterker en heeft een goed schot.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Riedewald heeft al eens als linksback gespeeld maar dan vind ik zijn meesterlijke opbouwende kwaliteiten, die ook nu als zes nauwelijks gebruikt worden, niet benut. Wat betreft Bazoer kan je best gelijk hebben.
Ergens hoop ik gewoon dat Bazoer zijn belofte nog in gaat lossen, maar het blijft een beetje tegen beter weten in, vrees ik.
En Riedewald naast Klaassen met Ziyech als echte 10? Ik vind het een kutsysteem, maar Ziyech kan wel wat op die plek in zo'n systeem. Eigenlijk zijn enige echte kwaliteit.![]()
Bazoer zit volkomen terecht op de bank, alleen is hij als een van de verschrikkelijke drie (Bazoer, Klaassen, Gudelj) geslachtofferd. Gudelj is de stoorzender, al 13 maanden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wel lastig. Ik vind Riedewald opbouwend beter, maar Bazoer is verdedigend wat sterker en heeft een goed schot.
Ergens hoop ik gewoon dat Bazoer zijn belofte nog in gaat lossen, maar het blijft een beetje tegen beter weten in, vrees ik.![]()
LOL. Ik zit de beelden van Club - Leicester te kijken. Onze vriendjes Denswil (kent u die nog?) en Van Rhijn waren gezellig bezig.
http://www.ziggosporttota(...)-leicester-city.html![]()
Traore op rechts Dolberg of die Casseira in de spits.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Younes - Traoré/Dolberg - Cerny
Krul
Klaassen mag banken voor Bazoer.![]()
Klaassen gaat er nooit meer uit tenzij hij verkocht wordt, wat ik ook hoop. Package met Gudelj aan een of andere club die zichzelf enorm haat.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Traore op rechts Dolberg of die Casseira in de spits.
Klaassen mag banken voor Bazoer.![]()
Gudelj is de eerste die ik zou slachtofferen en Riedewald een linie naar achteren, middenveld Klaassen Bazoer, Ziyech, Dolberg in de spits Traore rechtsvoorquote:Op vrijdag 16 september 2016 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz heeft ook tot aan GAE-Ajax constant met de basis lopen klooien. Daar kreeg niemand vertrouwen van. Nu moeten ze vastigheden inbouwen met een verdediging van lik-me-vesje, heb je helaas en jammer genoeg een Gudelj die het sein niet begrepen heeft en Klaassen heeft echt een betere speler naast zich nodig. Die loopt met de ziel onder de arm door het veld.![]()
Wat een overtredingen gister, 3 punten maar daar is ook alles mee gezegd.
[ Bericht 1% gewijzigd door WhateverWhatever op 16-09-2016 11:13:04 ]![]()
Liefst zie ik ook Riedewald op CV, want die lui wat er nu staan kunnen echt niet voetballen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gudelj is de eerste die ik zou slachtofferen en Riedewald een linie naar achteren, middenveld Klaassen Bazoer, Ziyech, Dolberg in de spits Traore rechtsvoor![]()
Dolberg moet nog aan zijn conditie werken dus steevast Dolberg gaat hem niet worden. Dan maar doorwisselen met Cassierra. Die verdient samen met Cerny ook wel eens wat meer.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gudelj is de eerste die ik zou slachtofferen en Riedewald een linie naar achteren, middenveld Klaassen Bazoer, Ziyech, Dolberg in de spits Traore rechtsvoor![]()
Te vroeg dit. Hij is alleen om de verkeerde reden gekocht voor een team dat een systeem speelt waarin hij nooit 100% zal renderen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:31 schreef KingRadler het volgende:
Hakim Ziyech is de nieuwe Mounir El Hamdaoui
geen goed voorbeeld
Zal toch meer gaan bijdragen aan Ajax, ook qua uitstraling en instelling, dan El Ham ooit gedaan heeft.![]()
hij is wel geschorst voor de volgende EL wedstrijdquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Te vroeg dit. Hij is alleen om de verkeerde reden gekocht voor een team dat een systeem speelt waarin hij nooit 100% zal renderen.
Zal toch meer gaan bijdragen aan Ajax, ook qua uitstraling en instelling, dan El Ham ooit gedaan heeft.![]()
Wat de schuld van Bosz is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:36 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij is wel geschorst voor de volgende EL wedstrijd
Die had hem moeten beschermen en hem na zijn eerste gele kaart er lekker uit moeten halen.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Ja. Domme kaart. Je merkt aan hem ook wel dat de druk bij Ajax totaal anders is dan bij FC Ziyech uit Twente.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:36 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij is wel geschorst voor de volgende EL wedstrijd
Maar hem nu al zo kritisch benaderen vind zelfs ik te snel gaan.![]()
Volgens Ties02 kan hij er niks van en mist Twente hem niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja. Domme kaart. Je merkt aan hem ook wel dat de druk bij Ajax totaal anders is dan bij FC Ziyech uit Twente.
Maar hem nu al zo kritisch benaderen vind zelfs ik te snel gaan.![]()
Nou ja, ik denk dat het voor de ontwikkeling van Twente wel beter is dat hij weg is. Je ziet andere spelers nu opbloeien.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Ties02 kan hij er niks van en mist Twente hem niet.
Ziyech trekt, zowel in als buiten het veld, veel aandacht naar zich toe. Bij Twente was dat totaal uit verhouding geraakt.![]()
natuurlijk maar je ziet meteen dat het voetballend beter gaat als hij er in staatquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dolberg moet nog aan zijn conditie werken dus steevast Dolberg gaat hem niet worden. Dan maar doorwisselen met Cassierra. Die verdient samen met Cerny ook wel eens wat meer.![]()
Bosz zei al eens eerder dat hij Dolberg altijd zou opstellen als hij al zes/zeven jaar ouder was.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar je ziet meteen dat het voetballend beter gaat als hij er in staat![]()
Volgens mij heeft het niets met leeftijd te maken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz zei al eens eerder dat hij Dolberg altijd zou opstellen als hij al zes/zeven jaar ouder was.![]()
Hij kan het conditioneel gewoon nog niet aan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het niets met leeftijd te maken.![]()
En dat kost 6/7 jaar? Dat is echt onzin hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kan het conditioneel gewoon nog niet aan.
Natuurlijk kun je een lichaam pas vol gaan belasten als een speler fysiek een bepaalde ontwikkeling heeft bereikt, en met 18 jaar ben je niet op dat punt. Vrijwel nooit althans.
Maar een speler van 20-21 moet gewoon makkelijk 2 potten in de week aankunnen zonder negatieve gevolgen.![]()
In de eerste maanden van dit seizoen was hij nog kapot na iedere trainingquote:Op vrijdag 16 september 2016 11:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dat kost 6/7 jaar? Dat is echt onzin hoor.
Natuurlijk kun je een lichaam pas vol gaan belasten als een speler fysiek een bepaalde ontwikkeling heeft bereikt, en met 18 jaar ben je niet op dat punt. Vrijwel nooit althans.
Maar een speler van 20-21 moet gewoon makkelijk 2 potten in de week aankunnen zonder negatieve gevolgen.![]()
Ziyech werd door de voorstanders van een aankoop neergezet als een zekerheidje op succes. Natuurlijk is het veel te vroeg om conclusies te trekken, maar gisteren zag je wel wat een club als Ajax met je doet. Opeens krijg je te maken met tegenslag, je wordt niet op je favoriete, druk 10x zo hoog, en voilà: je maakt twee blunders die Ajax hele dure punten hadden kunnen kosten. Ziyech zal moeten leren met bepaalde zaken zoals die bij Ajax gaan om te kunnen gaan (en dan bedoel ik niet het systeem). Als dat hem lukt wordt hij een topspeler van Ajax - want ook in zijn eerste twee matige wedstrijden zag je al genoeg blijken van enorme kwaliteit -, als dat hem niet lukt gaat hij het heel zwaar krijgen.![]()
Dan is er een ander probleem. Want dat kan echt niet als je een 18-jarige topsporter bent. Zoals gezegd, dan heeft het met leeftijd niets te maken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de eerste maanden van dit seizoen was hij nog kapot na iedere training
Forum Opties Forumhop: Hop naar: