Nee, daar zit de trots gruwelijk in de weg.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die zelfspot ga je niet vinden bij de Henk en bij de Ismail iig vrees ik.
Een irritante nietsnut idd.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is ook absoluut een nietsnut, maar ik heb niet het idee dat hij erger afgeschilderd wordt dan hij is.
Hij is veel erger dan een nietsnut naar mijn mening.
Ik voel me Hollander jaquote:
Pfff, Hollanders!quote:
Ik weet niet eens of het trots is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, daar zit de trots gruwelijk in de weg.
To quote a wise man: "Fuck pride!"
Vluchtelingen sowieso, maar ook onder de overige immigranten is werkeloosheid hoog, ontvangen ze relatief veel uitkeringen en bijstand, etc.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Que, waar heb je het over, de gastarbeider of de vluchteling?
Nog twee zeepjes oprapen voor Bubba en dan mag hij een camera lenen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:22 schreef LethalNinja het volgende:
waar blijft die nieuwe vlog van Ismail?
Ik weet niet wat het anders is?quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het trots is.
Denk ook niet dat het trots is. Eerder het afzetten eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het anders is?
Mja, als je het zo gaat bekijken, de geregistreerde Turkse ondernemers in Nederland zijn goed voor een 7 miljard aan jaarlijks omzet, een bedrag hoger dan wat honderdenduizenden Hollanders bijdragen aan de maatschappij, een bedrag groter dan het kostenplaatje van integratie, dan heb ik het nog niet over de gewone Turkse arbeider of Marokkaanse, Arabische of wat voor migrantenondernemers erbij opgeteld die bijdragen aan de Nederlandse economie en aan de uitkeringen van Henk en Ingrid, ik bedoel waar hebben we het over? Ik heb het over de stereotyperende gierige houding van de Hollander in de sociale en prive sfeer, ik vermoed dat als jij het hebt over de Marokkaanse problemen, het ook niet hebt over de Najib Amhali, Marcouch en Affelay.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vluchtelingen sowieso, maar ook onder de overige immigranten is werkeloosheid hoog, ontvangen ze relatief veel uitkeringen en bijstand, etc.
Rebels gedrag, afzetten tegen de samenleving en slachtofferrol.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het anders is?
quote:Er zijn lokale bestuurders die vinden dat we vooral met deze “overlastplegers” in gesprek moeten gaan. Niet teveel olie op het vuur, maar praten met een koekje bij de thee. Toch maar weer een buurthuis inrichten terwijl er al meerdere zijn gesloopt en zelfs jongerenwerkers zijn bedreigd. De verkeerde route wat de VVD betreft.
Hopen dat ze PVV zieltjes winnen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:29 schreef wolkentoetje het volgende:
Duidelijk verkiezingstijd![]()
https://www.vvd.nl/nieuws(...)-niet-het-tuig#lezen
Stoere taal van de VVD
[..]
Fair enough.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, als je het zo gaat bekijken, de geregistreerde Turkse ondernemers in Nederland zijn goed voor een 7 miljard aan jaarlijks omzet, een bedrag hoger dan wat honderdenduizenden Hollanders bijdragen aan de maatschappij, een bedrag groter dan het kostenplaatje van integratie, dan heb ik het nog niet over de gewone Turkse arbeider of Marokkaanse, Arabische of wat voor migrantenondernemers erbij opgeteld die bijdragen aan de Nederlandse economie en aan de uitkeringen van Henk en Ingrid, ik bedoel waar hebben we het over? Ik heb het over de stereotyperende gierige houding van de Hollander in de sociale en prive sfeer, ik vermoed dat als jij het hebt over de Marokkaanse problemen, het ook niet hebt over de Najib Amhali, Marcouch en Affelay.
Tja een pistool tevoorschijn halen als iemand zegt dat je daar binnen niet mag roken was idd ook niet echt bepaald netjes te noemen, nee!quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:29 schreef wolkentoetje het volgende:
Duidelijk verkiezingstijd![]()
https://www.vvd.nl/nieuws(...)-niet-het-tuig#lezen
Stoere taal van de VVD
[..]
En daar voeg ik identiteitscrisis aan toe.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Rebels gedrag, afzetten tegen de samenleving en slachtofferrol.
Emancipatie is idd niet echt in alle bevolkingsgroepen doorgedrongen. Geef het ff 500 jaar of zo.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:35 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
En daar voeg ik identiteitscrisis aan toe.
Verdacht weinig vrouwen op dat pleintje. Geen! zelfs!
Ironisch genoeg schijnt de zus van Ismail Ilgun wel een opgeleid succesverhaal te zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:35 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
En daar voeg ik identiteitscrisis aan toe.
Verdacht weinig vrouwen op dat pleintje. Geen! zelfs!
Ja daarom zei iemand hier laatst dat DUS blijkbaar onze maatschappij niet op Ismail ingericht was!quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ironisch genoeg schijnt de zus van Ismail Ilgun wel een opgeleid succesverhaal te zijn.
En dat willen we graag zo houden..quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daarom zei iemand hier laatst dat DUS blijkbaar onze maatschappij niet op Ismail ingericht was!
quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:39 schreef agter het volgende:
[..]
En dat willen we graag zo houden..
Zijn spullen zijn in beslag genomenquote:Op vrijdag 16 september 2016 11:22 schreef LethalNinja het volgende:
waar blijft die nieuwe vlog van Ismail?
Wel mooi om te lezen dat je zo'n jongen typeert als totale loser in een maatschappij die je zo prijst.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daarom zei iemand hier laatst dat DUS blijkbaar onze maatschappij niet op Ismail ingericht was!Onze fijne MBO-dropout!
Heeft in jou ogen gelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
Laroes heeft gewoon gelijk.
Maar ja, dat mag niet gezegd worden. Want dan ben je aan het bagatelliseren.
Hij heeft schulden en schuldeisers aan de deur.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:41 schreef 0906 het volgende:
Wat is het probleem? Hij verdient toch geld met zijn vlogs? In die zin wel knap van hem dat hij zichzelf uit de armoede gevochten heeft.
Jouw.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heeft in jou ogen gelijk.
De rest vind van niet. En inderdaad, je bent deel van het probleem omdat je dit wil bagatelliseren. Opruimen moet je het. Verwijderen uit de maatschappij.
Hij schijnt hier dus niet bij te zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:43 schreef Triggershot het volgende:
Ismail Ilgun Inc krijgt klappen van boze Turken
Daarom zei ik ook Inc.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij schijnt hier dus niet bij te zijn.
ik zie hem niet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:43 schreef Triggershot het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:41 schreef 0906 het volgende:
Wat is het probleem? Hij verdient toch geld met zijn vlogs? In die zin wel knap van hem dat hij zichzelf uit de armoede gevochten heeft.
Tja hij WIL niet werken. Als je werkt, ben je een loonslaaf en "word je elke dag in je kont geneukt".quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wel mooi om te lezen dat je zo'n jongen typeert als totale loser in een maatschappij die je zo prijst.
Mijn baas maakt het mij wel erg aangenaam genomen worden dan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja hij WIL niet werken. Als je werkt, ben je een loonslaaf en "word je elke dag in je kont geneukt".
Reis&onkostenvergoeding.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Vraag mij af of Ismail zijn inkomsten met die andere jongens heeft gedeeld?
Videos maken en uploaden zichzelf niet toch.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja hij WIL niet werken. Als je werkt, ben je een loonslaaf en "word je elke dag in je kont geneukt".
Geert Wilders was met deze term net zo kinderachtig bezig als nu de treitervloggers.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang die maar wel netjes een kopvod dragen!
Eh, niet echt. Hij zit nog steeds in de shit volgens zijn moeder.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:41 schreef 0906 het volgende:
Er wordt in dit topic ook regelmatig beweerd dat alle ouders simpele bergbewoners zijn. Ik geloof daar niets van. Dit gaat om de 40-50 categorie. Dat zijn mensen die hier zijn geboren of opgegroeid. Daarom vrees ik ook dat het geen gebrek aan vorming, maar diepgewortelde minachting voor Nederlanders is. Het probleem is alleen dat ik dit juist van Turken (best trots volk) niet echt verwacht. Van een andere groep dan weer wel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ironisch genoeg schijnt de zus van Ismail Ilgun wel een opgeleid succesverhaal te zijn.
Volgens mij is er dan ook weinig twijfel meer over de motieven van Wilders.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Geert Wilders was met deze term net zo kinderachtig bezig als nu de treitervloggers.
Wij leerden vroeger; als je een keer 'kop' gebruikte: "Een koe heeft een kop, een paard heeft een hoofd, net zoals een mens".
Als Wilders hier destijds in 2009 echt een punt van wilde maken, dan had hij gewoon het woord hoofddoekbelasting moeten gebruiken.
Ismail Ilgun is alweer bijna 20, heeft een oudere zus, geen idee hoe oud though, maar 20-30 jaar geleden, - zelfs nu nog steeds - worden er nog steeds volop importbruide(gomme)n geïmporteerd, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:49 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Er wordt in dit topic ook regelmatig beweerd dat alle ouders simpele bergbewoners zijn. Ik geloof daar niets van. Dit gaat om de 40-50 categorie. Dat zijn mensen die hier zijn geboren of opgegroeid. Daarom vrees ik ook dat het geen gebrek aan vorming, maar diepgewortelde minachting voor Nederlanders is ..
Da's niet echt werken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Videos maken en uploaden zichzelf niet toch.
Mja, dan werkt de cameraman van NOS ook niet, eigenlijk is het gewoon een mislukte Matthijs van Nieuwkerk met minder resources en opleiding.quote:
True.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ismail Ilgun is alweer bijna 20, heeft een oudere zus, geen idee hoe oud though, maar 20-30 jaar geleden, - zelfs nu nog steeds - worden er nog steeds volop importbruide(gomme)n geïmporteerd, dus dat zegt niet zoveel.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:55 schreef bladwijzer het volgende:
Was deze al voorbijgekomen...![]()
http://www.noordhollandsd(...)enburg-video?lref=R3
Ik hoop dat je toch wel verschil ziet in een cameraman met opleiding die in dienst is genomen om het nieuws zo goed mogelijk in beeld te brengen en op pad moet naar waar zijn baas hem vertelt naar toe te gaan, en een droplul die mensen intimideert met een goedkoop cameraatje dat hij ben hen in de bek propt?quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, dan werkt de cameraman van NOS ook niet, eigenlijk is het gewoon een mislukte Matthijs van Nieuwkerk met minder resources en opleiding.
Zie hier toch wel de humor van inquote:
Dat is inderdaad erg slim. Niet naar aanleidingen kijken. Hetzelfde beleid als het maken van allemaal onschuldige slachtoffers in het MO en het dan raar vinden dat er steeds meer terroristen komen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:20 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ja, gewoon uit gaan van dat iemand een klap op zijn kop krijgt. En niet zaken erbij betrekken die je niet kan toetsen.
Dan kunnen we bij jou ook een rijtje maken van denigrerende opmerkingen over turken en marokanen, dus je zult wel een racist zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat past mooi in het rijtje van intimidaties, banden lek prikken, diefstallen, vernielingen, gevaarlijk gedrag in het verkeer, opruiende uitspraken, verboden wapenbezit, eieren en stenen gooien. Daarbij liegen ze ook regelmatig voor de camera's.
Het lekprikken van banden valt vast ook goed te praten!quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:12 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg slim. Niet naar aanleidingen kijken. Hetzelfde beleid als het maken van allemaal onschuldige slachtoffers in het MO en het dan raar vinden dat er steeds meer terroristen komen.
Nee.! Dat was in dat vorige buurthuis van ze toch?quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja een pistool tevoorschijn halen als iemand zegt dat je daar binnen niet mag roken was idd ook niet echt bepaald netjes te noemen, nee!
Ik praat dat soort dingen niet goed hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lekprikken van banden valt vast ook goed te praten!En een pistool trekken als iemand je zegt dat je niet in dat buurthuis mag roken, die je overigens ook meteen grondig sloopt en leegjat. Je moet idd beide kanten van het verhaal weten!
Ze hadden ongetwijfeld goede redenen om dit te doen, net als die ene lieve buurman die eieren en glas naar Powned gooide!
quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan kunnen we bij jou ook een rijtje maken van denigrerende opmerkingen over turken en marokanen, dus je zult wel een racist zijn.
Ah, da's tenminste weer positief dan!quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik praat dat soort dingen niet goed hoor.
Jij doet toch precies hetzelfde bij anderen? Waarom zou dat dan niet voor jou gelden?quote:
Zoals Onno Hoes vorige week in WNL op zondag zei,terugtreiteren is het enige wat helpt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zijn spullen zijn in beslag genomen. Tjah, als je de politie treitert zorgt het OM er wel voor dat je leven zuur gemaakt wordt.
Ik rook niet en trek geen pistool als mij verteld wordt dat dat niet mag. Ik sloop geen buurthuizen en jat het niet leeg. Ik steek geen banden lek en bedreig geen mensen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:15 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij doet toch precies hetzelfde bij anderen? Waarom zou dat dan niet voor jou gelden?
Wat zeggen ze daar nou allemaal ik versta er geen moer van er is geen woord Nederlands bijquote:Op vrijdag 16 september 2016 11:43 schreef Triggershot het volgende:
Ze zijn boos dat ze Turken zo voor lul zetten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:17 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Wat zeggen ze daar nou allemaal ik versta er geen moer van er is geen woord Nederlands bij
Die vent die de eerste paar seconden op de grond ligt, lijkt iig wel op 'm vind ik.quote:
Jij extrapoleert dat die jongens ook wel zullen liegen omdat ze andere vervelende dingen doen. Wat niet juist is om te doen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik rook niet en trek geen pistool als mij verteld wordt dat dat niet mag. Ik sloop geen buurthuizen en jat het niet leeg. Ik steek geen banden lek en bedreig geen mensen.
Je zei laatst dat het Nederlandse systeem niet werkt, maar je gaf geen antwoord op wat er fout aan is en welke systemen veel beter zijn. Daar ben ik nog wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij extrapoleert dat die jongens ook wel zullen liegen omdat ze andere vervelende dingen doen. Wat niet juist is om te doen.
Als je de aanleidingen niet kan toetsen dan moet je daar niet vanuit gaan. Ik kan er wel vanuit gaan dat jij hier loopt te posten alleen maar om mensen te irriteren, maar dat doe ik niet, want dat kan ik niet toetsen. Maar als ik jou advies nu zou volgen dan zou het slimmer zijn om daar wel vanuit te gaan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:12 schreef Japie77 het volgende:
Dat is inderdaad erg slim. Niet naar aanleidingen kijken. Hetzelfde beleid als het maken van allemaal onschuldige slachtoffers in het MO en het dan raar vinden dat er steeds meer terroristen komen.
Er is een moreel verschil, qua werkzaamheden is er alleen een verschil tussen amateurisme en professioneel gedrag. Gezien je ook die klojo's van de paparazzi als voorbeeld kunt nemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toch wel verschil ziet in een cameraman met opleiding die in dienst is genomen om het nieuws zo goed mogelijk in beeld te brengen en op pad moet naar waar zijn baas hem vertelt naar toe te gaan, en een droplul die mensen intimideert met een goedkoop cameraatje dat hij ben hen in de bek propt?
"Kom op dan"quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:17 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Wat zeggen ze daar nou allemaal ik versta er geen moer van er is geen woord Nederlands bij
Oké nou dat is dan wel weer terecht..quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:18 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ze zijn boos dat ze Turken zo voor lul zetten.
.....EN ze liegen ook regelmatig voor de camera!quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij extrapoleert dat die jongens ook wel zullen liegen omdat ze andere vervelende dingen doen. Wat niet juist is om te doen.
Dus alles wat sommigen als hobby doen en anderen als werk, mag je niet als werk beschouwen? Of juist in het geval van de amateurs juist ook als werk?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is een moreel verschil, qua werkzaamheden is er alleen een verschil tussen amateurisme en professioneel gedrag. Gezien je ook die klojo's van de paparazzi als voorbeeld kunt nemen natuurlijk.
Als jij er van rond komt met om de klokslag een boertje te laten wil ik zelfs dat werk noemen. Whatever works for youquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus alles wat sommigen als hobby doen en anderen als werk, mag je niet als werk beschouwen? Of juist in het geval van de amateurs juist ook als werk?
Een topfotograaf en een lullo die af en toe een selfie neemt met z'n iPhone doen feitelijk het zelfde?
Maar goed; het ging er om dat die klootzak vindt dat als je een baas boven je hebt, dat je een loonslaaf bent en elke dag in je kont geneukt wordt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als jij er van rond komt met om de klokslag een boertje te laten wil ik zelfs dat werk noemen. Whatever works for you
WAAAAAAAAAAAAAAAT?????????????????quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:33 schreef bladwijzer het volgende:
"Aan het aloude verhaal dat de jongeren een eigen ruimte zonder toezicht willen hebben we eerder gehoor gegeven: destijds hadden ze in de speciaal voor hen gebouwde en door de gemeente, Parteon en het Honing-Laanfonds gesubsidieerde “Kanjer” alles wat hun hartje begeerde. Onder toezicht van een jongerenwerker.
De Kanjer werd tot twee maal toe door de jongeren verwoest, de jongerenwerker gegijzeld, er werd met wapens gezwaaid, geschoten en gedeald. Ook een door de gemeente gecreëerde hangplek werd niet gewaardeerd"
https://klankbordgroeppoelenburg.wordpress.com/
In iedereen's bekken schijten lijkt me toch wel een tijdrovende bezigheid, bovendien moet je toch ook behoorlijk kunnen mikken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Kom op dan"
"Ik schijt in al jullie bekken"
"Opsodemieteren"
"Waar is de rest"
Wholla ik zweer..quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAT?????????????????Maar ze doen helemaal niks verkeerd hoor!
Het zou wel echt helemaal erg zijn als ook nog blijkt dat ze de jongerenmedewerker hebben bedreigd met dat vuurwapen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:33 schreef bladwijzer het volgende:
"Aan het aloude verhaal dat de jongeren een eigen ruimte zonder toezicht willen hebben we eerder gehoor gegeven: destijds hadden ze in de speciaal voor hen gebouwde en door de gemeente, Parteon en het Honing-Laanfonds gesubsidieerde “Kanjer” alles wat hun hartje begeerde. Onder toezicht van een jongerenwerker.
De Kanjer werd tot twee maal toe door de jongeren verwoest, de jongerenwerker gegijzeld, er werd met wapens gezwaaid, geschoten en gedeald. Ook een door de gemeente gecreëerde hangplek werd niet gewaardeerd"
https://klankbordgroeppoelenburg.wordpress.com/
Ik zie het probleem niet, als je toch geen baan hebt en je hebt je in je vrije tijd behoorlijk kunnen specialiseren in de kunst.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
In iedereen's bekken schijten lijkt me toch wel een tijdrovende bezigheid, bovendien moet je toch ook behoorlijk kunnen mikken.
Precies dit is een extreme uiting van het Dandyisme, daar moet je respect of beter nog onderdanigheid voor hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, als je toch geen baan hebt en je hebt je in je vrije tijd behoorlijk kunnen specialiseren in de kunst.
Als 't 'm daadwerkelijk lukt, wil ik wel de pics zien.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Precies dit is een extreme uiting van het Dandyisme, daar moet je respect of beter nog onderdanigheid voor hebben.
Iemand gijzelen lijkt me toch redelijk verkeerd. Beetje raar om dat te ontkennen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAT?????????????????Maar ze doen helemaal niks verkeerd hoor!
Daar heb je natuurlijk ook weer gelijk in.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, als je toch geen baan hebt en je hebt je in je vrije tijd behoorlijk kunnen specialiseren in de kunst.
Zolang je ze maar niet van liegen beschuldigt!quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iemand gijzelen lijkt me toch redelijk verkeerd. Beetje raar om dat te ontkennen.
Jij toets de aanleiding toch net zo goed door er van uit te gaan dat er geen aanleiding voor was?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als je de aanleidingen niet kan toetsen dan moet je daar niet vanuit gaan. Ik kan er wel vanuit gaan dat jij hier loopt te posten alleen maar om mensen te irriteren, maar dat doe ik niet, want dat kan ik niet toetsen. Maar als ik jou advies nu zou volgen dan zou het slimmer zijn om daar wel vanuit te gaan?
Ik bedoelde eigenlijk het wereldwijde systeem. Wat er fout is aan is? Bijna alles? Alles wat goed is is slecht en wat slecht is is goed. De wereld staat op zijn kop. Daarom zijn er ook zoveel verwarde mensen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je zei laatst dat het Nederlandse systeem niet werkt, maar je gaf geen antwoord op wat er fout aan is en welke systemen veel beter zijn. Daar ben ik nog wel benieuwd naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |