True.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ismail Ilgun is alweer bijna 20, heeft een oudere zus, geen idee hoe oud though, maar 20-30 jaar geleden, - zelfs nu nog steeds - worden er nog steeds volop importbruide(gomme)n geïmporteerd, dus dat zegt niet zoveel.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:55 schreef bladwijzer het volgende:
Was deze al voorbijgekomen...![]()
http://www.noordhollandsd(...)enburg-video?lref=R3
Ik hoop dat je toch wel verschil ziet in een cameraman met opleiding die in dienst is genomen om het nieuws zo goed mogelijk in beeld te brengen en op pad moet naar waar zijn baas hem vertelt naar toe te gaan, en een droplul die mensen intimideert met een goedkoop cameraatje dat hij ben hen in de bek propt?quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, dan werkt de cameraman van NOS ook niet, eigenlijk is het gewoon een mislukte Matthijs van Nieuwkerk met minder resources en opleiding.
Zie hier toch wel de humor van inquote:
Dat is inderdaad erg slim. Niet naar aanleidingen kijken. Hetzelfde beleid als het maken van allemaal onschuldige slachtoffers in het MO en het dan raar vinden dat er steeds meer terroristen komen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:20 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ja, gewoon uit gaan van dat iemand een klap op zijn kop krijgt. En niet zaken erbij betrekken die je niet kan toetsen.
Dan kunnen we bij jou ook een rijtje maken van denigrerende opmerkingen over turken en marokanen, dus je zult wel een racist zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat past mooi in het rijtje van intimidaties, banden lek prikken, diefstallen, vernielingen, gevaarlijk gedrag in het verkeer, opruiende uitspraken, verboden wapenbezit, eieren en stenen gooien. Daarbij liegen ze ook regelmatig voor de camera's.
Het lekprikken van banden valt vast ook goed te praten!quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:12 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg slim. Niet naar aanleidingen kijken. Hetzelfde beleid als het maken van allemaal onschuldige slachtoffers in het MO en het dan raar vinden dat er steeds meer terroristen komen.
Nee.! Dat was in dat vorige buurthuis van ze toch?quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja een pistool tevoorschijn halen als iemand zegt dat je daar binnen niet mag roken was idd ook niet echt bepaald netjes te noemen, nee!
Ik praat dat soort dingen niet goed hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Het lekprikken van banden valt vast ook goed te praten!En een pistool trekken als iemand je zegt dat je niet in dat buurthuis mag roken, die je overigens ook meteen grondig sloopt en leegjat. Je moet idd beide kanten van het verhaal weten!
Ze hadden ongetwijfeld goede redenen om dit te doen, net als die ene lieve buurman die eieren en glas naar Powned gooide!
quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan kunnen we bij jou ook een rijtje maken van denigrerende opmerkingen over turken en marokanen, dus je zult wel een racist zijn.
Ah, da's tenminste weer positief dan!quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik praat dat soort dingen niet goed hoor.
Jij doet toch precies hetzelfde bij anderen? Waarom zou dat dan niet voor jou gelden?quote:
Zoals Onno Hoes vorige week in WNL op zondag zei,terugtreiteren is het enige wat helpt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zijn spullen zijn in beslag genomen. Tjah, als je de politie treitert zorgt het OM er wel voor dat je leven zuur gemaakt wordt.
Ik rook niet en trek geen pistool als mij verteld wordt dat dat niet mag. Ik sloop geen buurthuizen en jat het niet leeg. Ik steek geen banden lek en bedreig geen mensen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:15 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij doet toch precies hetzelfde bij anderen? Waarom zou dat dan niet voor jou gelden?
Wat zeggen ze daar nou allemaal ik versta er geen moer van er is geen woord Nederlands bijquote:Op vrijdag 16 september 2016 11:43 schreef Triggershot het volgende:
Ismail Ilgun Inc krijgt klappen van boze Turken
Ze zijn boos dat ze Turken zo voor lul zetten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:17 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Wat zeggen ze daar nou allemaal ik versta er geen moer van er is geen woord Nederlands bij
Die vent die de eerste paar seconden op de grond ligt, lijkt iig wel op 'm vind ik.quote:
Jij extrapoleert dat die jongens ook wel zullen liegen omdat ze andere vervelende dingen doen. Wat niet juist is om te doen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik rook niet en trek geen pistool als mij verteld wordt dat dat niet mag. Ik sloop geen buurthuizen en jat het niet leeg. Ik steek geen banden lek en bedreig geen mensen.
Je zei laatst dat het Nederlandse systeem niet werkt, maar je gaf geen antwoord op wat er fout aan is en welke systemen veel beter zijn. Daar ben ik nog wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij extrapoleert dat die jongens ook wel zullen liegen omdat ze andere vervelende dingen doen. Wat niet juist is om te doen.
Als je de aanleidingen niet kan toetsen dan moet je daar niet vanuit gaan. Ik kan er wel vanuit gaan dat jij hier loopt te posten alleen maar om mensen te irriteren, maar dat doe ik niet, want dat kan ik niet toetsen. Maar als ik jou advies nu zou volgen dan zou het slimmer zijn om daar wel vanuit te gaan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:12 schreef Japie77 het volgende:
Dat is inderdaad erg slim. Niet naar aanleidingen kijken. Hetzelfde beleid als het maken van allemaal onschuldige slachtoffers in het MO en het dan raar vinden dat er steeds meer terroristen komen.
Er is een moreel verschil, qua werkzaamheden is er alleen een verschil tussen amateurisme en professioneel gedrag. Gezien je ook die klojo's van de paparazzi als voorbeeld kunt nemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toch wel verschil ziet in een cameraman met opleiding die in dienst is genomen om het nieuws zo goed mogelijk in beeld te brengen en op pad moet naar waar zijn baas hem vertelt naar toe te gaan, en een droplul die mensen intimideert met een goedkoop cameraatje dat hij ben hen in de bek propt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |