Ik mis hem eerlijk gezegd niet hoor, al is het wel kut dat hij geblesseerd is natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:55 schreef satecl het volgende:
Volgens Gio duurt de blessure van Elia nog wel een aantal weken. Dat is dan wel een tegenvaller.
Dat is De Teen 2.0quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:38 schreef Henrys het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met Van Beek?
Toch liever Elia die je kan inbrengen dan Bassiequote:Op vrijdag 16 september 2016 19:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik mis hem eerlijk gezegd niet hoor, al is het wel kut dat hij geblesseerd is natuurlijk.
Werd vorig jaar nog wel eens een opmerking over gemaakt. Ik kijk de laatste tijd te weinig Nederlands voetbal om iets te zeggen over z'n kwaliteiten, maar er zijn tientallen spelers die wel eens iets leuks doen bij een subtopper/middenmoter, inclusief Bilal en Tapia. Als ze dan toevallig bij ons vandaan komen, wordt dat imo een beetje overdreven uitgelicht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Wist eerlijk gezegd niet eens dat hij bij Feyenoord vandaan kwam. Heb zeker onder een steen geleefd ofzo.
Maar ik vind het wel een goede voetballer. Maar die gaat Feyenoord natuurlijk nooit meer terughalen, al is het alleen al vanwege het gezichtsverlies.
Weer zo'n kutvlog.quote:
Niet geklikt.quote:
Zelfs het Engelse commentaar zegt na de zoveelste 'overtreding' van Feyenoord dat ze scheidsrechter toch wel wat te vaak zijn fluit gebruiktquote:Op zaterdag 17 september 2016 03:15 schreef Pascalus het volgende:
http://www.fullmatchesand(...)lights-full-match/3/
Hele wedstrijd met Engels commentaar, mocht u dat interesseren.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:53 schreef F.M.D. het volgende:
Jammer dat net zo een rasvoetballer als idrissi weggaat bij feyenoord en nu bij groningen schittert. Dankzij zo een makaay die als a1 trainer er helemaal niks van bakte.
Zulke spelers moet je koesteren. Iemand die op de vierkante centimeter in en om de 16 mannetjes passeert en goals maakt! Die gaat de stap nog wel maken naar psv of ajax.
Trindade 79'quote:Op zaterdag 17 september 2016 03:15 schreef Pascalus het volgende:
http://www.fullmatchesand(...)lights-full-match/3/
Hele wedstrijd met Engels commentaar, mocht u dat interesseren.
Valt wel mee, vind het wel een geinig filmpje.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer zo'n kutvlog.
Al die vloggers.
Ben Dudleyquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Weet iemand nog hoe die Britse gast heet die hier een seizoenskaart had genomen en een blog schreef over Feyenoord?
Zal het aan ze doorgeven.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:45 schreef KingRadler het volgende:
IK hoop dat Gio slim is en spelers alleen maar rust geeft. Met fysiek trainen heb je ze echt niet fit zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |