Dat gekloot met nestjes, want oh zo schattig. Pleur er een kater bovenop en dan janken als het fout gaatquote:Op donderdag 15 september 2016 18:45 schreef StruisVogelt het volgende:
Boe boe is deud
ze was zwanger kreeg een keizersnee .. kitten ook deud
Man man alles deaudquote:Op donderdag 15 september 2016 18:45 schreef StruisVogelt het volgende:
Boe boe is deud
ze was zwanger kreeg een keizersnee .. kitten ook deud
TTquote:Op donderdag 15 september 2016 18:46 schreef markvanrinsum het volgende:
kuiken dood
kat dood
face dood :
'(![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2016 18:47 schreef kkka3 het volgende:
Wel een goede tijd voor de urnenbranche
Er moet toch een lampje gaan branden daarquote:Op donderdag 15 september 2016 18:47 schreef kkka3 het volgende:
Nou zeg.quote:
Wat?quote:Op donderdag 15 september 2016 18:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die trut snapt het dus echt niet...
iedereen doodquote:Op donderdag 15 september 2016 18:46 schreef markvanrinsum het volgende:
kuiken dood
kat dood
face dood :
'(![]()
![]()
Niet zo doen tegen mijquote:Op donderdag 15 september 2016 18:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die trut snapt het dus echt niet...
nou ik zie bas nog niets draaienquote:Op donderdag 15 september 2016 18:47 schreef kkka3 het volgende:
En haar moeder ook nog doodongelukkigquote:Op donderdag 15 september 2016 18:46 schreef markvanrinsum het volgende:
kuiken dood
kat dood
face dood :
'(![]()
![]()
Ik bedoel jou niet.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 18:51 schreef DeKenau het volgende:
[..]
En ze leefde nog lang en gelukkig
Ze oogt ook alsof ze helemaal vol poep zit.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Spuit 11
Die kijkt of ze zo onbenullig moet poepen.
Schijtwijf
quote:Op donderdag 15 september 2016 18:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Spuit 11
Die kijkt of ze zo onbenullig moet poepen.
Schijtwijf
Sssssstt!!quote:Op donderdag 15 september 2016 18:53 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze oogt ook alsof ze helemaal vol poep zit.
Ik word flauw van die SL's man pffff
Het verboden woord.quote:
Oh ja shit verdikkie!quote:
Verdrolleme, word gek van die SL'squote:Op donderdag 15 september 2016 18:57 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Oh ja shit verdikkie!
Nog steeds SL
KOEKKOEK Febo
sexy gedicht.. koop de bundelquote:Op donderdag 15 september 2016 19:00 schreef tonja het volgende:
Er zijn 2 knoopjes los bij Vic.
En een steekje
Ja waarom op vrijdag? Dan werkt half Nederland en foodtrucks doen het er meestal naast in hun vrije tijdquote:Op donderdag 15 september 2016 19:04 schreef StruisVogelt het volgende:
Jann is kapot kapoet stuk moe
de datum van het 1000 feest niemand kan
de 4 foodtruck's hebben afgemeld
het lukt allemaal niet zo smoot
Ze heeft die eend opgevrotenquote:
Ze wilde zich bewijzen. Nou doei. Zo werkt dat daarquote:Op donderdag 15 september 2016 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
Bianneke heeft er hoofdpijn van.. riep zelfs(richting cam) ik heb hulp nodig...Tsja zo'n evenement op je nemen in je eentje valt niet mee
Lijkt wel een kegmis,Mieke doet eggens iets niet helemaal goed...quote:Op donderdag 15 september 2016 19:06 schreef StruisVogelt het volgende:
er komen![]()
luikse wafels
koffie gebak ,suikerspin .
belegde broodjes misschien
Jann heeft er al veel gebeld en gemaild maar het lukt niet
Hartig staat ook op de planningquote:Op donderdag 15 september 2016 19:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lijkt wel een kegmis,Mieke doet eggens iets niet helemaal goed...
Krankzinnigquote:Op donderdag 15 september 2016 19:09 schreef Chanel5 het volgende:
Heilig water....wtf, die idioot van een Fik
Ze doet heilig water op de handen van Row en Moon
Hagtig is wel lekkegdegquote:
Zuge Haging?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 19:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hagtig is wel lekkegdeg
Of dgoge wogstquote:
Ok je snapt me welquote:Op donderdag 15 september 2016 19:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Hagtig is wel lekkegdeg
De tijd dat ze toeleveranciers konden intimideren met het noemen van Utopia Opent Alle Deuren is een beetje over... eerst poen&garanties is het credo, niet zo gek als er nog steeds oude onbetaalde facturen opduikenquote:Op donderdag 15 september 2016 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wilde zich bewijzen. Nou doei. Zo werkt dat daar
Bgooodje hambugeg.,quote:
Cees heeft er nu last vanquote:
blijft allemaal weer zo knullig net als de Artiesten ..quote:Op donderdag 15 september 2016 19:12 schreef blanket het volgende:
Wordt helemaal niks dat 1000 dagen feest als ik het zo lees. Waarom niet gewoon de hele zaterdag? Kan je veel geld verdienen.
Ik kijk nu al uit naar zijn one man showquote:Op donderdag 15 september 2016 19:15 schreef Disana het volgende:
Cees zit tussen de broeken van Billy te eten in zijn eentje.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 15 september 2016 19:16 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
blijft allemaal weer zo knullig net als de Artiesten ..
vrees dat het een scheit feestje wrd
Oh ja, ik ook. Maar ik denk wel dat ze hem gaan verstoren.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar zijn one man show
Dat denk ik ook maar daar is Cees te slim voor, die troeft ze één op één afquote:Op donderdag 15 september 2016 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook. Maar ik denk wel dat ze hem gaan verstoren.
Ik hoop het. Zal hem trouwens enorm gaan missen.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar daar is Cees te slim voor, die troeft ze één op één af
Dat lees ik hier vaker,waarom?quote:Op donderdag 15 september 2016 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook maar de tering zooi gaat door. (en erger zonder Cees)quote:Op donderdag 15 september 2016 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zal hem trouwens enorm gaan missen.
quote:Op donderdag 15 september 2016 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat ze bij centraals ook gaan schreeuwen als er maar een spoortje van kritiek is.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat lees ik hier vaker,waarom?
Dan zet je jezelf nog meer voor schut.
Hij gaat een B&B beginnen...quote:Op donderdag 15 september 2016 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh echt zijn ze zo slimquote:Op donderdag 15 september 2016 19:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Inderdaad, niets dan lof voor zijn uithoudingsvermogen.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:19 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]![]()
hulde dat hij zo lang daar heeft volgehouden
Lekker wroeten in het ontbijtje.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij gaat een B&B beginnen...
quote:Op donderdag 15 september 2016 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker wroeten in het ontbijtje.
Waarom stampte laaf door de perkjes van chris?quote:Op donderdag 15 september 2016 19:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hee ik zit hier ook al vanaf dag 1 hoor...weet je wel hoe zwaar ik het hebquote:Op donderdag 15 september 2016 19:19 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]![]()
hulde dat hij zo lang daar heeft volgehouden
Dat dus!quote:Op donderdag 15 september 2016 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, niets dan lof voor zijn uithoudingsvermogen.
Ze moeten hem oppakken en de plomp in donderen, die zeikerd.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2016 19:21 schreef blanket het volgende:
[..]
Hee ik zit hier ook al vanaf dag 1 hoor...weet je wel hoe zwaar ik het heb![]()
![]()
dat gata zich voortplanten las ikquote:Op donderdag 15 september 2016 19:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Waarom stampte laaf door de perkjes van chris?
Omdat het idioten zijn.
quote:Op donderdag 15 september 2016 19:23 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
dat gata zich voortplanten las ik
ze wil zwanger worden ..
gezellie met lot een gezinnetje stichten ..
Die meid heeft een Do hoofd...quote:
wie zijn dat?quote:
Stond niet op de agendaquote:
Acedemie over kids in een kindertehuis...quote:
Mensen van het vergeten kind hoewel ze hem bij zich hebbenquote:
Teringquote:Op donderdag 15 september 2016 19:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Acedemie over kids in een kindertehuis...
zeker benji weer zitten krassenquote:
Misschien vergeten ze hem straks wel mee te nemenquote:Op donderdag 15 september 2016 19:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mensen van het vergeten kind hoewel ze hem bij zich hebben
Jaquote:Op donderdag 15 september 2016 19:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
zeker benji weer zitten krassen
Eentje waar je echt geen druppel teveel mag drinken want hij belt zo een taxi midden in de nacht.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij gaat een B&B beginnen...
Vergeten kind jaquote:Op donderdag 15 september 2016 19:27 schreef Charmian het volgende:
die kerel lijkt op willem van hanegem
Meisje met die jetsers is ook een kind...quote:Op donderdag 15 september 2016 19:26 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mensen van het vergeten kind hoewel ze hem bij zich hebben
Nou nou nouquote:
Huh wie? Bil?quote:Op donderdag 15 september 2016 19:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Die jongen wordt heel slim het bos in gestuurd, zodat Jessie naast haar kan zitten. Manipulatief mens.
Leuke dingen doenquote:Op donderdag 15 september 2016 19:30 schreef StruisVogelt het volgende:
alle kinderen verdienen aandacht en leuke dingen doen ..
man man man ..
Ik ga even de zaanse vlogs kijken..quote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 19:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ga even de zaanse vlogs kijken..
Je bent me voor.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:30 schreef Charmian het volgende:
misschien moeten ze ff met de jeugd in Zaandam praten...komen ze zo in beeld
Heet dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 15 september 2016 19:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ga even de zaanse vlogs kijken..
Ivan is een prima gast.quote:
en uiteindelijk komen we weer uit bij vic met d'r lesbosquote:Op donderdag 15 september 2016 19:32 schreef StruisVogelt het volgende:
lekker transparant ook weer
sticht smelt
sticht met stichting die weer een stichting
en ga maar zo door
allemaal zielige kindjes
logischquote:Op donderdag 15 september 2016 19:33 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Cees mot poepe
[ afbeelding ]
Ja best sneu,maar het staart hem welquote:
Erik is zn naam?quote:Op donderdag 15 september 2016 19:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Echt ???
Ik vind het maar een engerd ....
nehquote:
Dildoloogquote:Op donderdag 15 september 2016 19:37 schreef StruisVogelt het volgende:
![]()
.. zo zielugh voor al die kindjes
mogen ze hier
een kort rokje dragen
en dan ineens weer terug naar een boozig land
Maneer vertald.. sow zielugh
Narak mag even vertellen ;
hijj was in dioloog in de 2e kamer
over de thema;s kinderpardon ..en ik blijf hier
en toen .. dus
broodje hagelslag .. en soja melk![]()
![]()
er is niet veel handtekening gezet .. verteld Narak![]()
ben niet van zulke tiepjes met staartjesquote:
Tiepjesquote:Op donderdag 15 september 2016 19:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
ben niet van zulke tiepjes met staartjes
Wat is dit ontopic aubquote:Op donderdag 15 september 2016 19:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Niet is beter dan dat ene woorddddddddddddddddddddd
quote:Op donderdag 15 september 2016 19:39 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wat is dit ontopic aub![]()
Mijn ex had ook een staartjequote:
Man man manquote:
Jaloersquote:
Die was heel klein geschapenquote:
Maar op een bepaalde leeftijd doe je geen staartje meer.Mijn ex was boos boos toen ik mijn staart had afgeknipt.quote:
Joep.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:40 schreef StruisVogelt het volgende:
hoe heet deze krullenbol maneer ???
Vicky spreekt daar kan je niks van makenquote:Op donderdag 15 september 2016 19:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Godsamme zijn jullie weer offtopic zeg man man man
quote:Op donderdag 15 september 2016 19:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar op een bepaalde leeftijd doe je geen staartje meer.Mijn ex was boos boos toen ik mijn staart had afgeknipt.
Van Jetsers?quote:
staartjes denk ikquote:
Kan je nagaan hoe erg Vic is, dat exen nog een beter onderwerp isquote:Op donderdag 15 september 2016 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Vicky spreekt daar kan je niks van maken
http://tinypic.com/quote:
joep .. en de rest is poep?quote:
quote:
Ja ik denk dat hij niet eens meer leeftquote:Op donderdag 15 september 2016 19:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe erg Vic is, dat exen nog een beter onderwerp is
sterker nog staartjes zijn interessanterquote:Op donderdag 15 september 2016 19:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe erg Vic is, dat exen nog een beter onderwerp is
quote:
Kan ook maar zoek het lekker zelf uitquote:
Cees zit te denken waar hij straks over gaat zeiken.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:33 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Cees mot poepe
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2016 19:47 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En dan met [ afbeelding ] hier plaatsen
die is uit huis geplaatst...een soort lokale oorlog denk ikquote:Op donderdag 15 september 2016 19:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Moet dat kind terug naar een uitheems land of iets?
Ze heet Kim, denk dat ze uit Korea komtquote:Op donderdag 15 september 2016 19:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Moet dat kind terug naar een uitheems land of iets?
Ja best raar. De uitzending is al vaak 16 plusquote:Op donderdag 15 september 2016 19:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Whut? Die meid is 14.
Wat erg dat in Utopia moet.
quote:Op donderdag 15 september 2016 19:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ze heet Kim, denk dat ze uit Korea komt
walgelijk dit ..quote:Op donderdag 15 september 2016 19:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
Whut? Die meid is 14.
Wat erg dat in Utopia moet.
Echt hoor,dit gaat te ver.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:48 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
walgelijk dit ..
en geen technische storing
..
zielige kinderen misbrruiken imo
Tering die hoeft niet meer op de bbqquote:
quote:
Helemaal met je eens,mijn beste...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If the spell won't kill you, your ego does
dat vind ik wel meevallen zeker alsje steeds die caps van row voorbij ziet komenquote:Op donderdag 15 september 2016 19:52 schreef Soury het volgende:
Heftig zeggen ze en wat ben je mooiEen lelijk meisje is de sjaak
Alsof je daar wat aan hebtquote:Op donderdag 15 september 2016 19:50 schreef StruisVogelt het volgende:
waar is de kinderbescherming ??
kweenie hoor minderjarige gebruiken
..
Joep Verboeket.. schaam je
Een ontspoorde tiener kom opquote:Op donderdag 15 september 2016 19:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat vind ik wel meevallen zeker alsje steeds die caps van row voorbij ziet komen
Ik las arsjequote:Op donderdag 15 september 2016 19:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat vind ik wel meevallen zeker alsje steeds die caps van row voorbij ziet komen
Hihi wat grappigquote:
Tief er 10 uit en neem die pubers op in de loodsquote:Op donderdag 15 september 2016 19:55 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat willen ze nou bereiken?
Pardon..quote:Op donderdag 15 september 2016 19:55 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wat willen ze nou bereiken?
een ontspoorde tiener hoeft niet per definitie lelijk te zijn...verder kon ik alleen volgen dat iemand haar vond en dat ze is meegenomen naar het politiebureau, toen verslapte mijn aandachtquote:
hoe oud ben je en waar is je leesbril...minimarioquote:
Dat heb ik dus ook,weet wel dat hier in Leeuwarden ze goed bezig zijn.quote:
geld vragen uiteindelijkquote:Op donderdag 15 september 2016 19:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat komen die mensen doen eigenlijk.
Heb het geluid uit.
Verwende tieners. Kom op zegquote:Op donderdag 15 september 2016 19:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb het geluid uit.
Stichting vergeten kinderen...quote:Op donderdag 15 september 2016 19:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb het geluid uit.
Thanks.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stichting vergeten kinderen...
wil jet rekening nr ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If the spell won't kill you, your ego does
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:00 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
wil jet rekening nr ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:00 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
wil jet rekening nr ?
Kan je beter aan iemand geven die wel geld heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Mwa...quote:
samengevoegd met Heppie, wat ik niet zo snap maar goed...quote:Op donderdag 15 september 2016 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stichting vergeten kinderen...
Oh lesbosquote:
ik ik ikquote:Op donderdag 15 september 2016 20:02 schreef tonja het volgende:
Ik weet niet wie het hier zei, maar jahoor, daar is Vic met d'r Lesbos
Ik heb ze gelukkig nietquote:
Ah, jij was datquote:Op donderdag 15 september 2016 20:02 schreef Charmian het volgende:
nah wat zei ik...vic met dr lesbos
het is echt niet slim van dit soort organisaties om in die loods te komen shinen...ik ben immuun geworden voor ieder zielig verhaal dat daar wordt opgehangenquote:
Eensquote:Op donderdag 15 september 2016 20:03 schreef rowan634 het volgende:
niveautje weer hier
weten het weer allemaal beter
kunnen zo de loods in
Vic is een tweede Sylvana Simonsquote:Op donderdag 15 september 2016 20:02 schreef Charmian het volgende:
nah wat zei ik...vic met dr lesbos
ook zo een tiepquote:Op donderdag 15 september 2016 20:05 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Vic is een tweede Sylvana Simons
Preciesquote:Op donderdag 15 september 2016 20:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
het is echt niet slim van dit soort organisaties om in die loods te komen shinen...ik ben immuun geworden voor ieder zielig verhaal dat daar wordt opgehangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |