blijft allemaal weer zo knullig net als de Artiesten ..quote:Op donderdag 15 september 2016 19:12 schreef blanket het volgende:
Wordt helemaal niks dat 1000 dagen feest als ik het zo lees. Waarom niet gewoon de hele zaterdag? Kan je veel geld verdienen.
Ik kijk nu al uit naar zijn one man showquote:Op donderdag 15 september 2016 19:15 schreef Disana het volgende:
Cees zit tussen de broeken van Billy te eten in zijn eentje.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 15 september 2016 19:16 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]
blijft allemaal weer zo knullig net als de Artiesten ..
vrees dat het een scheit feestje wrd
Oh ja, ik ook. Maar ik denk wel dat ze hem gaan verstoren.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar zijn one man show
Dat denk ik ook maar daar is Cees te slim voor, die troeft ze één op één afquote:Op donderdag 15 september 2016 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook. Maar ik denk wel dat ze hem gaan verstoren.
Ik hoop het. Zal hem trouwens enorm gaan missen.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar daar is Cees te slim voor, die troeft ze één op één af
Dat lees ik hier vaker,waarom?quote:Op donderdag 15 september 2016 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook maar de tering zooi gaat door. (en erger zonder Cees)quote:Op donderdag 15 september 2016 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zal hem trouwens enorm gaan missen.
quote:Op donderdag 15 september 2016 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat ze bij centraals ook gaan schreeuwen als er maar een spoortje van kritiek is.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat lees ik hier vaker,waarom?
Dan zet je jezelf nog meer voor schut.
Hij gaat een B&B beginnen...quote:Op donderdag 15 september 2016 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh echt zijn ze zo slimquote:Op donderdag 15 september 2016 19:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Inderdaad, niets dan lof voor zijn uithoudingsvermogen.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:19 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]![]()
hulde dat hij zo lang daar heeft volgehouden
Lekker wroeten in het ontbijtje.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij gaat een B&B beginnen...
quote:Op donderdag 15 september 2016 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker wroeten in het ontbijtje.
Waarom stampte laaf door de perkjes van chris?quote:Op donderdag 15 september 2016 19:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hee ik zit hier ook al vanaf dag 1 hoor...weet je wel hoe zwaar ik het hebquote:Op donderdag 15 september 2016 19:19 schreef StruisVogelt het volgende:
[..]![]()
hulde dat hij zo lang daar heeft volgehouden
Dat dus!quote:Op donderdag 15 september 2016 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, niets dan lof voor zijn uithoudingsvermogen.
Ze moeten hem oppakken en de plomp in donderen, die zeikerd.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2016 19:21 schreef blanket het volgende:
[..]
Hee ik zit hier ook al vanaf dag 1 hoor...weet je wel hoe zwaar ik het heb![]()
![]()
dat gata zich voortplanten las ikquote:Op donderdag 15 september 2016 19:21 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Waarom stampte laaf door de perkjes van chris?
Omdat het idioten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |