abonnement Unibet Coolblue
pi_174521631
Yeah voor kluszin *O* en voor Mr. Tink _O_
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:10:26 #252
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174532027
Hihi, wat leuk om te lezen dit! En mr. Tink89 vindt het hartstikke gezellig bij jullie, dus de rest komt ook helemaal goed! Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174532063
O+
Spoilers!
pi_174685864
Sneak preview

Spoilers!
pi_174690660
Ha, cool dat de kluszin weer een beetje terug is! Ik kan me goed voorstellen dat het niet meevalt, dit is echt een lange-adem-project, zeker als je er zelf ook woont, en dan is het niet makkelijk om te blijven zien hoe ver je eigenlijk al bent gekomen. Maar ik vind het fantastisch om te zien!
pi_174799746
Er gebeurt hier best veel de laatste tijd. Dat geeft echt weer energie.

Vorige week zaten ineens alle nieuwe kozijnen er in. De Velux door Mr Tink (en mijn J hielp ook een pietsje mee tussen de zakelijke crises en kiespijn door). De rest door de timmermannen van de timmerfabriek.

Een heus dakraam dat niet lekt O+ We hebben er geluid- en zonwerend glas in en er zit een isolerende manchet omheen. Als het goed is, komt er nu veel minder warmte door het raam naar binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor- en nafoto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt lekker veel licht door de matgazen ruiten van de voordeur. We krijgen straks een binnendeur met ook vier ruiten. Dat staat niet alleen mooi, maar zorgt ook voor meer lichtinval in de gang.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over die deuren gesproken. Ik heb een nieuwe offerte voor binnendeuren laten opstellen die 500 euro lager is dan een andere offerte die we hadden. En dan krijgen we ook nog mooiere deuren.

Mijn vader en J zijn de nieuwe (tijdelijke) keuken aan het plaatsen op de scheve vloer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen hebben we ook nog een toffe verfspuitmachine gekocht die ons hopelijk veel tijd gaat besparen.
Strakjes ga ik met mijn vader naar Hornbach en Ikea voor spoelbak, gipsplaten, aanrechtblad en plaatmateriaal voor de betimmeringen van de diverse kozijnen. Omdat de kozijnen een stuk minder diep zijn dan de vorige en ook nog eens minder diep in de gevel liggen, hebben we behoorlijk wat ruimte die afgewerkt moet worden. De kozijnen zijn op 6 centimeter vanaf de voorkant van de gevel geplaatst. We hebben dus een leuk stukje extra huis gekregen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag wordt er weer eens een puincontainer geleverd. We gaan een muurtje in de keuken slopen zodat er meer ruimte is voor de keuken. Dan kan de loodgieter ook de radiatoren op komen hangen.
Spoilers!
  woensdag 1 november 2017 @ 18:21:46 #257
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_174807663
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er gebeurt hier best veel de laatste tijd. Dat geeft echt weer energie.

Vorige week zaten ineens alle nieuwe kozijnen er in. De Velux door Mr Tink (en mijn J hielp ook een pietsje mee tussen de zakelijke crises en kiespijn door). De rest door de timmermannen van de timmerfabriek.

Een heus dakraam dat niet lekt O+ We hebben er geluid- en zonwerend glas in en er zit een isolerende manchet omheen. Als het goed is, komt er nu veel minder warmte door het raam naar binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor- en nafoto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt lekker veel licht door de matgazen ruiten van de voordeur. We krijgen straks een binnendeur met ook vier ruiten. Dat staat niet alleen mooi, maar zorgt ook voor meer lichtinval in de gang.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over die deuren gesproken. Ik heb een nieuwe offerte voor binnendeuren laten opstellen die 500 euro lager is dan een andere offerte die we hadden. En dan krijgen we ook nog mooiere deuren.

Mijn vader en J zijn de nieuwe (tijdelijke) keuken aan het plaatsen op de scheve vloer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen hebben we ook nog een toffe verfspuitmachine gekocht die ons hopelijk veel tijd gaat besparen.
Strakjes ga ik met mijn vader naar Hornbach en Ikea voor spoelbak, gipsplaten, aanrechtblad en plaatmateriaal voor de betimmeringen van de diverse kozijnen. Omdat de kozijnen een stuk minder diep zijn dan de vorige en ook nog eens minder diep in de gevel liggen, hebben we behoorlijk wat ruimte die afgewerkt moet worden. De kozijnen zijn op 6 centimeter vanaf de voorkant van de gevel geplaatst. We hebben dus een leuk stukje extra huis gekregen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag wordt er weer eens een puincontainer geleverd. We gaan een muurtje in de keuken slopen zodat er meer ruimte is voor de keuken. Dan kan de loodgieter ook de radiatoren op komen hangen.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er gebeurt hier best veel de laatste tijd. Dat geeft echt weer energie.

Vorige week zaten ineens alle nieuwe kozijnen er in. De Velux door Mr Tink (en mijn J hielp ook een pietsje mee tussen de zakelijke crises en kiespijn door). De rest door de timmermannen van de timmerfabriek.

Een heus dakraam dat niet lekt O+ We hebben er geluid- en zonwerend glas in en er zit een isolerende manchet omheen. Als het goed is, komt er nu veel minder warmte door het raam naar binnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor- en nafoto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt lekker veel licht door de matgazen ruiten van de voordeur. We krijgen straks een binnendeur met ook vier ruiten. Dat staat niet alleen mooi, maar zorgt ook voor meer lichtinval in de gang.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over die deuren gesproken. Ik heb een nieuwe offerte voor binnendeuren laten opstellen die 500 euro lager is dan een andere offerte die we hadden. En dan krijgen we ook nog mooiere deuren.

Mijn vader en J zijn de nieuwe (tijdelijke) keuken aan het plaatsen op de scheve vloer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen hebben we ook nog een toffe verfspuitmachine gekocht die ons hopelijk veel tijd gaat besparen.
Strakjes ga ik met mijn vader naar Hornbach en Ikea voor spoelbak, gipsplaten, aanrechtblad en plaatmateriaal voor de betimmeringen van de diverse kozijnen. Omdat de kozijnen een stuk minder diep zijn dan de vorige en ook nog eens minder diep in de gevel liggen, hebben we behoorlijk wat ruimte die afgewerkt moet worden. De kozijnen zijn op 6 centimeter vanaf de voorkant van de gevel geplaatst. We hebben dus een leuk stukje extra huis gekregen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag wordt er weer eens een puincontainer geleverd. We gaan een muurtje in de keuken slopen zodat er meer ruimte is voor de keuken. Dan kan de loodgieter ook de radiatoren op komen hangen.
Mooie vorderingen!
Volgens mij wonen jullie in dezelfde regio als wij dus ik ben heel nieuwsgierig waar jullie de kozijnen en de offerte van de binnendeuren hebben laten maken. Wij gaan waarschijnlijk begin volgend jaar ook aan een groot verbouwproject beginnen.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_174808619
Mooie ramen en kozijnen, lucky!
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 2 november 2017 @ 08:32:20 #259
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174818698
Nice! Al had ik natuurlijk al foto's gezien van Mr. Tink :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 27 november 2017 @ 08:47:11 #260
4330 PJ
Tja.....
pi_175332648
Stilte voor de storm?
pi_175334430
Die voordeur _O_
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 21:13:56 #262
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_175658694
Het gaat hier prima :Y Ik heb alleen alweer/nog steeds gedoe met mijn foto's en telefoon. Het lijkt opgelost te zijn. Nou nog de tijd vinden om een update te schrijven.

Tipje van de sluier: er wordt gestuct :Y
Spoilers!
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:24:18 #264
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175666354
Eindelijk! :D :6

Nu nog een klusser die wel de straat uit kan komen met z'n auto. Het was bij ons echt niet te doen vanochtend. Ben naar het station gelopen ipv gefietst en ben een keer of tien onderuit gegaan...brrt!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175667539
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:24 schreef Tink89 het volgende:
Eindelijk! :D :6

Nu nog een klusser die wel de straat uit kan komen met z'n auto. Het was bij ons echt niet te doen vanochtend. Ben naar het station gelopen ipv gefietst en ben een keer of tien onderuit gegaan...brrt!
Ach, morgen weer een dag ;)
Spoilers!
pi_175862263
Dat gaat lekker Lucky! Had hier al lang niet meer gekeken. En jullie slapen al niet meer in de sleurhut *O* Je ziet door de bomen het bos ook al goed! ^O^
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:07:38 #267
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_176383955
Na 4 nieuwe telefoons in 2 maanden en een nieuwe laptop zijn mijn technische zaken en dus ook mijn foto's weer op orde. Tijd voor een update dus!

Allereerst het goede nieuws: we wonen sinds kerstavond in ons huis *O* Het ging niet allemaal van een leien dakje maar al met al is het wel goed afgelopen vooralsnog.

Laten we maar met de keuken beginnen. De vloer is daar schots en scheeft. Daar op moesten J en mijn vader, een keuken plaatsen. Het kostte wat moeite want beiden hadden zoiets nog nooit gedaan maar uiteindelijk is het gelukt, met hier en daar hulp van de onovertroffen Mr. Tink. We hebben van een kennis een gratis keuken gekregen (incl kraan, oven, kookplaat, afzuigkap) dus we moesten roeien met de riemen die we hebben. Qua opstelling is hij niet ideaal en het is geen schoonheid. Desalniettemin zijn we ontzettend blij dat we na 14 maanden caravanellende weer fatsoenlijk kunnen koken. Het is ook erg prettig om al mijn spullen weer bij de hand te hebben. Van veel spullen die in dozen zaten, wist ik niet eens het bestaan meer af. Het enige dat we zelf hebben moeten aanschaffen voor de keuken is een werkblad en een spoelbak. En we hebben een nieuwe koelkast, eindelijk een fatsoenlijke met allemaal toffe features.
Over een paar maanden gaat die oranje balk en de muur daarboven in het midden van de keuken weg. Dan kan de afzuigkap ook opgehangen worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen de keuken stond, zijn ze aan de slag gegaan met de vloer. Die golfde alle richtingen op. En liep meer dan 10cm af richting de achtergevel. Ooit wordt de vloer uitgehakt, komen er openslaande deuren, vloerverwarming, etc. Dus we zochten nu even een tijdelijke oplossing. Osb op een frame werd de oplossing. Het ligt nu redelijk vlak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:17:41 #268
277627 Seven.
We are Borg.
pi_176384083
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 08:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sneak preview

[ afbeelding ]
Mooie deur!
Resistance is futile.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:19:19 #269
277627 Seven.
We are Borg.
pi_176384116
Heel veel woonplezier!
Resistance is futile.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:36:08 #270
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_176384373
Op 27 juli vroeg ik aan de stukadoor wanneer hij zou komen. De woonkamer, hal, trapgat en slaapkamer moesten nog gestukt worden. Omdat hij eerder dit jaar een paar weken op zich had laten wachten met de badkamer, zou hij de woonkamer gratis stucen. Hij zou in september komen. Eind augustus vroeg ik om een datum, geen antwoord. Na vele pogingen contact te krijgen, had ik slechts 1 keer een antwoord: hij had een klus die uitgelopen was. Dat kon ik zien ja. Hier tegenover staat een kast van een huis waar het spandoek van de stukadoor 2 maanden vrolijk hing te wapperen.
Na 4 maanden wachten, gaven we het op. Een andere stukadoor zou veel geld extra kosten en we kenden het werk al van de originele stukadoor. Maar we namen toch de gok maar. Er zijn een aantal man langsgekomen en ze vroegen allemaal serieus geld. De prijzen zijn 5-8 euro per vierkante meter omhoog gegaan Dat telt aardig op.

Uiteindelijk zijn we in zee gegaan met de goedkoopste. Die alsnog 2500 euro meer kost dan de originele stukadoor. Hij kon als enige een vaste datum geven, was ontzettend enthousiast en ik kon het heel goed met hem vinden. Hij is op 6 december aan de slag gegaan.
Hij begon in met woonkamer en gang. Eerst moest daar het teer van de muren gehaald worden, dat is met een frees gedaan. Toen knapten de muren al enorm op :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De stukadoor kende een timmerman en een tegelzetter. De timmerman kende een loodgieter. Eindelijk beginnen we een netwerkje van klussers op te bouwen hier. Iedereen die hier komt zegt dat we ontzettend veel mazzel hebben dat we deze stukadoor hebben gevonden, het is een echte vakman. Dat blijkt ook wel, alles ziet er perfect uit.

Diverse tegelzetters hebben een offerte uitgebracht voor de vloer in toilet, hal en woonkamer. Wat een prijzen zeg, we schrokken er echt van. Uiteindelijk komt de tegelzetter die aangeraden is door de stukadoor vanaf 15 januari hier tegelen. Ik ben benieuwd.

Inmiddels is het de week voor kerst. We zouden op zaterdag 23 december verhuizen. Ik had een heel draaiboek gemaakt en het is redelijk verlopen. De loodgieter, timmerman, mr. Tink en 2 dagen mijn ouders zouden komen. Er zat ook een en ander tegen die week, niet alleen de sneeuw:
- De stukadoor kreeg een dikke knie, ging naar de huisarts en kreeg te horen dat hij 2 januari pas weer mocht werken.
- De timmerman zou de binnendeuren komen ophangen. De juiste schroeven zaten niet bij de deuren. De aannemer had toch de kozijnen niet zo heel netjes geplaatst. De timmerman had niet de juiste mal voor onze scharnieren. En 1 van de deuren heeft smalle stijlen dus de standaard slotplaat die geleverd was, paste niet.
- De loodgieter zegde een aantal keer af. Uiteindelijk kwam hij wel maar de kraan was lek.
- Op vrijdagmiddag ging de CV kapot. Gelukkig kon de loodgieter het oplossen. De mof van het rookkanaal was losgeschoten.

In die week zijn tientallen kleine klusjes gedaan. Van het verwijderen van tientallen spijkers tot het plaatsen van de achterwand in de keuken. Wij zijn flink wat tijd bezig geweest met het schoonmaken van het dak en de muren in de keuken. Dat ging nog niet zo makkelijk. Gelukkig stond er een steiger van de stukadoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag was het verhuisdag. Eerst bleek de vaatwasser kapot te zijn. Ik baalde daar ontzettend van. Ik wilde alles uit de verhuisdozen en uit de caravan wassen zodat alles eindelijk eens lekker schoon de kasten in zou gaan.
J en mijn vader zijn de hele dag bezig geweest met het aanbrengen van de stopcontacten. Dat lukte uiteindelijk niet. Op veel muren moest zo'n dikke stuclaag dat dat problemen geeft met de stopcontacten. Of zoiets, ik weet het niet precies. Toen ze toe waren aan het in elkaar zetten van de bank, was het al 17.30. Toen kwamen ze er achter dat Ikea een deel van de hoes van de bank was vergeten te leveren. J kon gelijk de juiste hoes halen en kreeg 20 euro reiskostenvergoeding en 2 bonnen voor gratis lunch. Tegen die tijd was het zo laat, dat we verhuizen niet meer zagen zitten.

Op zondag voor kerst hebben we bij een tweedehands witgoedhandel een vaatwasser gekocht. En ergens een nieuwe kraan. Ook gelijk laminaat besteld. En een nieuwe bouwzuiger gekocht want de onze wilde niet zo meer. De bank is in elkaar gezet. De tv en de kat verhuisd. En toen lagen we grijnzend op onze nieuwe, grote, niet stinkende, niet doorgezakte bank *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gingen gelijk maar gourmetten. We konden nooit iets stinkends koken in de caravan omdat dan de volledige inboedel zou gaan stinken. We hebben het er gelijk maar van genomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: bonus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:50:20 #271
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_176384603
In de dagen na kerst werd J ziek, dat gooide ook wat roet in het eten qua planning. Maar de belangrijkste dingen zijn wel gedaan. Vooral heel vaak de vaatwasser laten draaien en schoonmaken en organiseren. Alles begon langzaamaan een plekje te krijgen.

Helaas belde de stukadoor dat hij nog een week thuis moest blijven. De timmerman kwam wel om een en ander af te maken. De slotplaat was binnen dus de woonkamerdeur kan nu dicht. Wel zo handig want de kat heeft het recht verspeeld om in de woonkamer te mogen als wij er niet zijn of slapen.
Ons piece de resistance O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen hebben wij Van Cranenbroek en Ikea leeggekocht voor vuilnisbaken, deurmat, lampen voor de keuken en nog vee meer.
De stukadoor is gisteren weer begonnen met de slaapkamer en het trapgat. Hij heeft de bobbels op de muur in het trapgat weggehakt. Daar kwam veel meer af dan we dachten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bed moest uiteraard uit de slaapkamer. Dat past gewoon in de woonkamer, erg fijn. Het is wel een beetje jammer dat het warm is. Toch wel een nadeel van die vloerverwarming ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As we speak is de stukadoor weer aan het werk. En mr Tink is de nieuwe vaatwasser op zijn plaats aan het zetten. Hij deed het wel, hij stond naast de wasmachine en deelde diens aansluitingen. Mr Tink gaat straks ook aan de slag met de stopcontacten in de woonkamer want J en mijn vader kregen die er echt niet op.
Spoilers!
pi_176384692
Een heuse knusse ruime woonkamer! Met een mooie bank *O*
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_176385021
Wow! ^O^
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:31:19 #274
319308 Tink89
To live is to dance
pi_176385258
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
In de dagen na kerst werd J ziek, dat gooide ook wat roet in het eten qua planning. Maar de belangrijkste dingen zijn wel gedaan. Vooral heel vaak de vaatwasser laten draaien en schoonmaken en organiseren. Alles begon langzaamaan een plekje te krijgen.

Helaas belde de stukadoor dat hij nog een week thuis moest blijven. De timmerman kwam wel om een en ander af te maken. De slotplaat was binnen dus de woonkamerdeur kan nu dicht. Wel zo handig want de kat heeft het recht verspeeld om in de woonkamer te mogen als wij er niet zijn of slapen.
Ons piece de resistance O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen hebben wij Van Cranenbroek en Ikea leeggekocht voor vuilnisbaken, deurmat, lampen voor de keuken en nog vee meer.
De stukadoor is gisteren weer begonnen met de slaapkamer en het trapgat. Hij heeft de bobbels op de muur in het trapgat weggehakt. Daar kwam veel meer af dan we dachten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bed moest uiteraard uit de slaapkamer. Dat past gewoon in de woonkamer, erg fijn. Het is wel een beetje jammer dat het warm is. Toch wel een nadeel van die vloerverwarming ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As we speak is de stukadoor weer aan het werk. En mr Tink is de nieuwe vaatwasser op zijn plaats aan het zetten. Hij deed het wel, hij stond naast de wasmachine en deelde diens aansluitingen. Mr Tink gaat straks ook aan de slag met de stopcontacten in de woonkamer want J en mijn vader kregen die er echt niet op.
Nice! Ik kom snel kijken :)

En mr. Tink appte al ja, dattie de vaatwasser aan het doen was. Zo fijn als die straks netjes ingebouwd is enzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_176385327
Voelt vast geweldig dat er nu zo'n vaart in zit :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')