abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 september 2016 @ 09:39:59 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165334717
quote:
12s.gif Op donderdag 15 september 2016 09:38 schreef Pharkus het volgende:

Het bewijs van de moonhoax?
Dat is Mata nog steeds aan het zoeken op de bodem van zijn Colombiaanse bierglas.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 15 september 2016 @ 09:45:28 #127
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165334784
quote:
12s.gif Op donderdag 15 september 2016 09:38 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Het bewijs van de moonhoax?
Ja naast het bewijs dat de aarde een kubus is.
pi_165334904
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 08:15 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat een enorme deceptie. Alle symbolen en clous waren dus random om de aandacht te trekken van de conspiracygemeenschap. Om dan plompverloren abortus te gaan lopen miauwen? Jammerdebammer.
Nou nee. Er zit niet veel randoms aan. Het meeste is 'spot on'.

Zie mijn eerdere reactie:
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:27 schreef Montagui het volgende:

[..]

Er zijn veel meer links naar Bohemian Grove o.a. dus de JFK speech, maar ook linksonder op de bill de A-bomb (Manhattan project is 'bedacht' tijdens een meeting van Bohemian Grove), de uil (als het ware hun 'afgod'), de e-mail van Hillary "“With fingers crossed, the old rabbit’s foot out of the box in the attic, I will be sacrificing a chicken in the backyard to Moloch . . .” en ook Planned Parenthood ( de pin van Hillary op de bill) lijkt nu naar Bohemian Grove te linken.

Het riekt naar een mogelijk exposure van de 'ruling elite'.

Wat vooralsnog BNW is totdat de bewijzen op tafel komen.
Ik maakte alleen nog niet de connectie naar een reli-fanaticus, terwijl de verwijzingen naar Bijbelteksten daar wel aanleiding toe gaven.

Een reli-fanaticus in connectie met Bohemian Grove en Planned Parenthood (en hun connectie met abortuscentra) en het lampje zou moeten gaan branden.

Heb wel wat ervaring met dit soort puzzels en moet zeggen dat deze verdomd goed in elkaar zit, goed uitgedacht. Kan me alleen niet voorstellen dat deze T. Russell Hunter dit alleen voor mekaar heeft gebokst, daar moeten zich meerdere personen mee bezig hebben gehouden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 15 september 2016 @ 09:52:49 #129
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_165334906
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 08:24 schreef YuckFou het volgende:
Na een paar dagen links en rechts geintrigeerd meelezen en kijken naar sites en fora is dit ergens wel een deceptie, ware t niet dat ik dee post van Reddit dan wel weer interessant vond vanwege het doortrekken van de conspiracy feelings:
https://www.reddit.com/r/(...)rolled_by_skull_and/

[..]

Satirische mensen _O_ :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_165335164
Nou ik heb er van genoten hoor. De uitkomst was iewat niet verwacht.
Maar goed het was mooi opgezet en zijn goed recht om dit te doen.

Geen spijt iig dat ik ben opgebleven. Heb ook werkelijk geen idee wat wel een bevredigende uitkomst zou zijn geweest...had wel op aliens gestemt in de poll :P
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 15 september 2016 @ 10:11:40 #131
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_165335178
Ik vind het eigenlijk wel een prima einde - wel redelijk anti-climactisch maar uiteindelijk zijn die grote duistere organisaties/overheden/banken ook mensen zoals wij. Alleen is het makkelijker om te wijzen naar iets groots en ontastbaars.

Het kan geen kwaad om wat tegengeluid te horen, het doden van baby's omdat het niet in de agenda past van de verwekkers is wat mij betreft inderdaad verschrikkelijk. En ja, er zijn uitzonderlijk moeilijke situaties met verkrachtingen etc, maar 99% van de situaties heeft meer te maken met onverantwoordelijk gedrag.
Chaos is a ladder.
  Forum Admin donderdag 15 september 2016 @ 10:13:20 #132
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_165335209
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 09:52 schreef Montagui het volgende:

[..]

[..]

Ik maakte alleen nog niet de connectie naar een reli-fanaticus, terwijl de verwijzingen naar Bijbelteksten daar wel aanleiding toe gaven.

Een reli-fanaticus in connectie met Bohemian Grove en Planned Parenthood (en hun connectie met abortuscentra) en het lampje zou moeten gaan branden.

Heb wel wat ervaring met dit soort puzzels en moet zeggen dat deze verdomd goed in elkaar zit, goed uitgedacht. Kan me alleen niet voorstellen dat deze T. Russell Hunter dit alleen voor mekaar heeft gebokst, daar moeten zich meerdere personen mee bezig hebben gehouden.
Het art-work komt wel overheen met het overige art-work van het clubje. Wat wel jammer is dat het tot aan de 'verdwijning' van de facebook pagina van mr. Teeth het goed in elkaar zat. Het voelt een beetje alsof het eind een beetje in elkaar geflanst is.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_165335246
Heb er ook van genoten, dat er een anti climax aan zat te komen verwachte ik al, alleen had ik deze niet zien aankomen.
Het heeft me even lekker bezig gehouden een beetje en gaf zo'n fijn ik heb net een goede horrorfilm gezien gevoel. Zo'n creepy gevoel waarvan je weet dat het nergens op slaat.

Wat mij betreft dus gewoon geslaagd!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 15 september 2016 @ 10:17:12 #134
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165335257
Zie je nou, die complotgekkies zijn gewoon stom en alles wijs te maken!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  donderdag 15 september 2016 @ 10:17:57 #135
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_165335264
Nou dat was het dan weer. Op naar de volgende
  Forum Admin donderdag 15 september 2016 @ 10:18:18 #136
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_165335267
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zie je nou, die complotgekkies zijn gewoon stom en alles wijs te maken!
Tenzij het in de MSM geschreven staat, dan is het de facto niet waar.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_165335291
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2016 08:34 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het blijft BNW, geen NWS dus dit soort gewauwel maakt het juist weer leuk :s)
Dit :Y BNW de gekste *O*
  donderdag 15 september 2016 @ 10:20:12 #138
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165335294
Beetje een anti climax, maar een leuk topic om terug te lezen. Filmpje ook niet gekeken.

Mooie reeks, Barry. Thnx voor het plezier. ^O^
pi_165335296
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:11 schreef Nightquest777 het volgende:

Het kan geen kwaad om wat tegengeluid te horen, het doden van baby's omdat het niet in de agenda past van de verwekkers is wat mij betreft inderdaad verschrikkelijk. En ja, er zijn uitzonderlijk moeilijke situaties met verkrachtingen etc, maar 99% van de situaties heeft meer te maken met onverantwoordelijk gedrag.
Kinderen geboren laten worden terwijl ze niet gewenst zijn vind ik erger persoonlijk. Abortus voorkomt erg veel leed.

En abortus is niets nieuws, het is van alle tijden. Alleen kan het nu relatief veilig gedaan worden en dat lijkt me een goed iets.
Vroeger porde men met stokjes in de cervix, nam men (gevaarlijke) kruiden om een miskraam op te wekken en andere ellende. Met groot gevaar voor de vrouw en met fikse kans dat het ongeboren kind het toch overleefde, maar wel ernstig beschadigd werd.

Natuurlijk is het goed zo min mogelijk aan abortus te doen, maar dat ligt meer in educatie en makkelijk verkrijgbaar zijn van anticonseptie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_165335303
Dat sommige mensen dit serieus een deceptie vinden :') echt geen woorden voor hoe naïef je dan moet zijn
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_165335304
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:13 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Het art-work komt wel overheen met het overige art-work van het clubje. Wat wel jammer is dat het tot aan de 'verdwijning' van de facebook pagina van mr. Teeth het goed in elkaar zat. Het voelt een beetje alsof het eind een beetje in elkaar geflanst is.
Zo kwam het mij ook over. Daarbij verwees hij naar gebeurtenissen op de diverse fora van de afgelopen dagen, en verwees hij ook naar Hillary. Kan bijna niet anders of het filmpje is pas (eer)gisteren opgenomen.

Dus een goed opgezette stunt voor zijn agenda, maar het slot heeft hij laten afhangen van hoe zijn stunt ontvangen werd, en door wie.

Of......het originele slot is vervangen als gevolg van 'externe' omstandigheden..... :@ :7
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_165335322
coole gast
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_165335397
wel niet volledig met hem eens
pi_165335412
en hij roept te veel
pi_165335467
Ik ben er weer. Had afgelopen nacht een ban dus ik kon niet mee posten hier ;(
Heb wel hier en op reddit en op ar15 meegelezen op het moment supreme uiteraard voorzien van nootjes en bier :9

Wat een deceptie. En wat een ophef om een paar dooie kinderen uit een kut te trekken. }:|

I am disappoint :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 15 september 2016 @ 10:37:41 #146
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_165335559
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Kinderen geboren laten worden terwijl ze niet gewenst zijn vind ik erger persoonlijk. Abortus voorkomt erg veel leed.

En abortus is niets nieuws, het is van alle tijden. Alleen kan het nu relatief veilig gedaan worden en dat lijkt me een goed iets.
Vroeger porde men met stokjes in de cervix, nam men (gevaarlijke) kruiden om een miskraam op te wekken en andere ellende. Met groot gevaar voor de vrouw en met fikse kans dat het ongeboren kind het toch overleefde, maar wel ernstig beschadigd werd.

Natuurlijk is het goed zo min mogelijk aan abortus te doen, maar dat ligt meer in educatie en makkelijk verkrijgbaar zijn van anticonseptie.
We gaan deze discussie hier waarschijnlijk niet oplossen, het is een diepgewortelde overtuiging van beide kanten. Als jij écht gelooft dat het doden van een mens een 'slecht' iets is - dan geldt dat ook voor mensen die er zelf geen besef van hebben. En dat zou niet lichtjes moeten gebeuren vanwege een gebrek aan planning in je relatie of onwetendheid over anti-conceptie.

Dat het altijd al gebeurt maakt het voor mensen met deze overtuiging niet minder erg. Dat het nu systematischer en met minder gevaar voor de vrouw gebeurt verandert het feit niet. Dat het nu politiek en wettelijk goedgekeurd is maakt niets uit; er wordt een baby gedood.
Chaos is a ladder.
  donderdag 15 september 2016 @ 10:40:28 #147
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165335599
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:32 schreef Geralt het volgende:
. En wat een ophef om een paar dooie kinderen uit een kut te trekken. }:|

_O-
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_165335609
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:40 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

_O-
ze leefden nog hoor :{w
  donderdag 15 september 2016 @ 10:43:26 #149
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165335654
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 10:37 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]
er wordt een baby gedood.
Je gelooft als christen in een (niet stoffelijke, immateriële) ziel toch? Ik denk dan altijd bij mezelf: dat zieltje vind dan wel weer een ander lichaam om in neer te strijken en geboren te worden. Geen zorgen over. En God zorgt anders wel voor de ziel van de baby die er niet mocht komen.

En je kunt ook nog heel plat denken: joh, mensen genoeg op aarde. Die ene meer of minder.
pi_165335659
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 09:52 schreef Montagui het volgende:

[..]

[..]

Ik doel meer op de climax van deze puzzel. Anti-abortus is geen logische gevolgtrekking uit de informatie/clous/hints van de badselfeater.com, Mr.Teeth, de bills en foto's. Daarom mijn beeld dat al die zaken bedoeld waren om de aandacht te trekken, en vervolgens dit standpunt tegen abortus te poneren.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')