Nou geen idee maar deze is wel zeldzaam slecht. Goede uitvoering van de opzet wel maar om dat met zo'n bericht aan te komen zetten.quote:Op donderdag 15 september 2016 08:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]. Blijkt het geen conspiracy te zijn, is het alsnóg een conspiracy! Doet me denken aan het verhaal van die kerel die uit de conspiracy-beweging stapte en direct beschuldigd werd van het zijn van een shill van de overheid.
Dat valt nog mee qua verklaring. Waar kan ik die Cryptobin openen?quote:Op donderdag 15 september 2016 08:46 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
BNW / Mysterieuze 'Beast'-biljetten - badselfeater.com #6
BNW / Hillary Clinton zou "subcortical vascular dementia" hebbenquote:Op donderdag 15 september 2016 08:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat valt nog mee qua verklaring. Waar kan ik die Cryptobin openen?
quote:Op donderdag 15 september 2016 08:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
BNW / Hillary Clinton zou "subcortical vascular dementia" hebben
73oHjSSxAspOrEQpoq8k6J1nOfoYNgbbfYoikPJy00nZoPmzxdqXfPP8bJ8l1GDd
Bovenste linkje, even op blokje drukken
Tja meer had ik ook niet gehoord, en wilde ook niet op mijn geweten hebben dat de leaks wederom in de doofpot zouden gaan. Was wel een spagaat want kon op een gegeven moment gewoon zowat niets meer zeggen zonder of mijzelf te kakken te zetten.quote:Op donderdag 15 september 2016 08:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]. Pfff, ik dacht dat er echt een verhaal zou staan met allerlei bewijsmateriaal en hoe je tot je conclusies was gekomen. Net zo'n anti-climax als dit hele topic.
quote:Op donderdag 15 september 2016 09:04 schreef Scrummie het volgende:
Ach, Barry doet mij vanaf nu alleen maar denken dat hij een El_Matad0r is, waar we nog steeds wachten op het baanbrekende bewijs van de moonhoax.
Grapje gozer.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]Het staat hier toch al 5x in het topic?
Yup, had ook liever gezien dat alle grote wereldsteden tot parkeerplaats waren versmolten.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:13 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Wel zonde trouwens, het was heel creatief en origineel.
Nee, dat heb ik nooit geloofd. Ik verwachtte op zijn minst wikileaks met hele, hele schokkende onthullingen.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup, had ook liever gezien dat alle grote wereldsteden tot parkeerplaats waren versmolten.
Wanneer we dat niet op een openbaar forum gaan overleggenquote:Op donderdag 15 september 2016 09:17 schreef BarryOSeven het volgende:
Wanneer gaan we zelf zo'n puzzel maken?
Zit wat in ;Pquote:Op donderdag 15 september 2016 09:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wanneer we dat niet op een openbaar forum gaan overleggen.
Ja idem, maar goed het kan nog steeds. Die schokkende onthullingen en de missende 30K email zouden nog steeds in handen van Assange zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:18 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit geloofd. Ik verwachtte op zijn minst wikileaks met hele, hele schokkende onthullingen.
Nee, volgens mij heeft die mr teeth ze gewoon niet allemaal meer op een rijtje.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Is het niet ook een beetje bedoeld om complotters belachelijk te maken? Blij dat ik er niet voor opgebleven ben. Vond het al vreemd dat de alternatieve mediakanalen er geen aandacht aan schonken.
Dan maar over tot de normale zaken, cloning Hillary, 9.11 en cgi, de rose agenda, chemtrails etc.
wat die gast loopt te janken is iig libtard politics, niet alt-rightquote:Op donderdag 15 september 2016 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Is het niet ook een beetje bedoeld om complotters belachelijk te maken? Blij dat ik er niet voor opgebleven ben. Vond het al vreemd dat de alternatieve mediakanalen er geen aandacht aan schonken.
Dan maar over tot de normale zaken, cloning Hillary, 9.11 en cgi, de rose agenda, chemtrails etc.
Het bewijs van de moonhoax?quote:Op donderdag 15 september 2016 09:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]Het staat hier toch al 5x in het topic?
Dat is Mata nog steeds aan het zoeken op de bodem van zijn Colombiaanse bierglas.quote:
Nou nee. Er zit niet veel randoms aan. Het meeste is 'spot on'.quote:Op donderdag 15 september 2016 08:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een enorme deceptie. Alle symbolen en clous waren dus random om de aandacht te trekken van de conspiracygemeenschap. Om dan plompverloren abortus te gaan lopen miauwen? Jammerdebammer.
Ik maakte alleen nog niet de connectie naar een reli-fanaticus, terwijl de verwijzingen naar Bijbelteksten daar wel aanleiding toe gaven.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er zijn veel meer links naar Bohemian Grove o.a. dus de JFK speech, maar ook linksonder op de bill de A-bomb (Manhattan project is 'bedacht' tijdens een meeting van Bohemian Grove), de uil (als het ware hun 'afgod'), de e-mail van Hillary "“With fingers crossed, the old rabbit’s foot out of the box in the attic, I will be sacrificing a chicken in the backyard to Moloch . . .” en ook Planned Parenthood ( de pin van Hillary op de bill) lijkt nu naar Bohemian Grove te linken.
Het riekt naar een mogelijk exposure van de 'ruling elite'.
Wat vooralsnog BNW is totdat de bewijzen op tafel komen.
Satirische mensenquote:Op donderdag 15 september 2016 08:24 schreef YuckFou het volgende:
Na een paar dagen links en rechts geintrigeerd meelezen en kijken naar sites en fora is dit ergens wel een deceptie, ware t niet dat ik dee post van Reddit dan wel weer interessant vond vanwege het doortrekken van de conspiracy feelings:
https://www.reddit.com/r/(...)rolled_by_skull_and/
[..]
Het art-work komt wel overheen met het overige art-work van het clubje. Wat wel jammer is dat het tot aan de 'verdwijning' van de facebook pagina van mr. Teeth het goed in elkaar zat. Het voelt een beetje alsof het eind een beetje in elkaar geflanst is.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:52 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nou nee. Er zit niet veel randoms aan. Het meeste is 'spot on'.
Zie mijn eerdere reactie:
[..]
Ik maakte alleen nog niet de connectie naar een reli-fanaticus, terwijl de verwijzingen naar Bijbelteksten daar wel aanleiding toe gaven.
Een reli-fanaticus in connectie met Bohemian Grove en Planned Parenthood (en hun connectie met abortuscentra) en het lampje zou moeten gaan branden.
Heb wel wat ervaring met dit soort puzzels en moet zeggen dat deze verdomd goed in elkaar zit, goed uitgedacht. Kan me alleen niet voorstellen dat deze T. Russell Hunter dit alleen voor mekaar heeft gebokst, daar moeten zich meerdere personen mee bezig hebben gehouden.
Tenzij het in de MSM geschreven staat, dan is het de facto niet waar.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zie je nou, die complotgekkies zijn gewoon stom en alles wijs te maken!
Ditquote:Op donderdag 15 september 2016 08:34 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het blijft BNW, geen NWS dus dit soort gewauwel maakt het juist weer leuk
Kinderen geboren laten worden terwijl ze niet gewenst zijn vind ik erger persoonlijk. Abortus voorkomt erg veel leed.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:11 schreef Nightquest777 het volgende:
Het kan geen kwaad om wat tegengeluid te horen, het doden van baby's omdat het niet in de agenda past van de verwekkers is wat mij betreft inderdaad verschrikkelijk. En ja, er zijn uitzonderlijk moeilijke situaties met verkrachtingen etc, maar 99% van de situaties heeft meer te maken met onverantwoordelijk gedrag.
Zo kwam het mij ook over. Daarbij verwees hij naar gebeurtenissen op de diverse fora van de afgelopen dagen, en verwees hij ook naar Hillary. Kan bijna niet anders of het filmpje is pas (eer)gisteren opgenomen.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het art-work komt wel overheen met het overige art-work van het clubje. Wat wel jammer is dat het tot aan de 'verdwijning' van de facebook pagina van mr. Teeth het goed in elkaar zat. Het voelt een beetje alsof het eind een beetje in elkaar geflanst is.
We gaan deze discussie hier waarschijnlijk niet oplossen, het is een diepgewortelde overtuiging van beide kanten. Als jij écht gelooft dat het doden van een mens een 'slecht' iets is - dan geldt dat ook voor mensen die er zelf geen besef van hebben. En dat zou niet lichtjes moeten gebeuren vanwege een gebrek aan planning in je relatie of onwetendheid over anti-conceptie.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Kinderen geboren laten worden terwijl ze niet gewenst zijn vind ik erger persoonlijk. Abortus voorkomt erg veel leed.
En abortus is niets nieuws, het is van alle tijden. Alleen kan het nu relatief veilig gedaan worden en dat lijkt me een goed iets.
Vroeger porde men met stokjes in de cervix, nam men (gevaarlijke) kruiden om een miskraam op te wekken en andere ellende. Met groot gevaar voor de vrouw en met fikse kans dat het ongeboren kind het toch overleefde, maar wel ernstig beschadigd werd.
Natuurlijk is het goed zo min mogelijk aan abortus te doen, maar dat ligt meer in educatie en makkelijk verkrijgbaar zijn van anticonseptie.
quote:Op donderdag 15 september 2016 10:32 schreef Geralt het volgende:
. En wat een ophef om een paar dooie kinderen uit een kut te trekken.
ze leefden nog hoorquote:
Je gelooft als christen in een (niet stoffelijke, immateriële) ziel toch? Ik denk dan altijd bij mezelf: dat zieltje vind dan wel weer een ander lichaam om in neer te strijken en geboren te worden. Geen zorgen over. En God zorgt anders wel voor de ziel van de baby die er niet mocht komen.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:37 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
er wordt een baby gedood.
Ik doel meer op de climax van deze puzzel. Anti-abortus is geen logische gevolgtrekking uit de informatie/clous/hints van de badselfeater.com, Mr.Teeth, de bills en foto's. Daarom mijn beeld dat al die zaken bedoeld waren om de aandacht te trekken, en vervolgens dit standpunt tegen abortus te poneren.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:52 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nou nee. Er zit niet veel randoms aan. Het meeste is 'spot on'.
Zie mijn eerdere reactie:
[..]
Ik maakte alleen nog niet de connectie naar een reli-fanaticus, terwijl de verwijzingen naar Bijbelteksten daar wel aanleiding toe gaven.
Een reli-fanaticus in connectie met Bohemian Grove en Planned Parenthood (en hun connectie met abortuscentra) en het lampje zou moeten gaan branden.
Heb wel wat ervaring met dit soort puzzels en moet zeggen dat deze verdomd goed in elkaar zit, goed uitgedacht. Kan me alleen niet voorstellen dat deze T. Russell Hunter dit alleen voor mekaar heeft gebokst, daar moeten zich meerdere personen mee bezig hebben gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |