Nou geen idee maar deze is wel zeldzaam slecht. Goede uitvoering van de opzet wel maar om dat met zo'n bericht aan te komen zetten.quote:Op donderdag 15 september 2016 08:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]. Blijkt het geen conspiracy te zijn, is het alsnóg een conspiracy! Doet me denken aan het verhaal van die kerel die uit de conspiracy-beweging stapte en direct beschuldigd werd van het zijn van een shill van de overheid.
Dat valt nog mee qua verklaring. Waar kan ik die Cryptobin openen?quote:Op donderdag 15 september 2016 08:46 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
BNW / Mysterieuze 'Beast'-biljetten - badselfeater.com #6
BNW / Hillary Clinton zou "subcortical vascular dementia" hebbenquote:Op donderdag 15 september 2016 08:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat valt nog mee qua verklaring. Waar kan ik die Cryptobin openen?
quote:Op donderdag 15 september 2016 08:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
BNW / Hillary Clinton zou "subcortical vascular dementia" hebben
73oHjSSxAspOrEQpoq8k6J1nOfoYNgbbfYoikPJy00nZoPmzxdqXfPP8bJ8l1GDd
Bovenste linkje, even op blokje drukken
Tja meer had ik ook niet gehoord, en wilde ook niet op mijn geweten hebben dat de leaks wederom in de doofpot zouden gaan. Was wel een spagaat want kon op een gegeven moment gewoon zowat niets meer zeggen zonder of mijzelf te kakken te zetten.quote:Op donderdag 15 september 2016 08:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]. Pfff, ik dacht dat er echt een verhaal zou staan met allerlei bewijsmateriaal en hoe je tot je conclusies was gekomen. Net zo'n anti-climax als dit hele topic.
quote:Op donderdag 15 september 2016 09:04 schreef Scrummie het volgende:
Ach, Barry doet mij vanaf nu alleen maar denken dat hij een El_Matad0r is, waar we nog steeds wachten op het baanbrekende bewijs van de moonhoax.
Grapje gozer.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]Het staat hier toch al 5x in het topic?
Yup, had ook liever gezien dat alle grote wereldsteden tot parkeerplaats waren versmolten.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:13 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Wel zonde trouwens, het was heel creatief en origineel.
Nee, dat heb ik nooit geloofd. Ik verwachtte op zijn minst wikileaks met hele, hele schokkende onthullingen.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup, had ook liever gezien dat alle grote wereldsteden tot parkeerplaats waren versmolten.
Wanneer we dat niet op een openbaar forum gaan overleggenquote:Op donderdag 15 september 2016 09:17 schreef BarryOSeven het volgende:
Wanneer gaan we zelf zo'n puzzel maken?
Zit wat in ;Pquote:Op donderdag 15 september 2016 09:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wanneer we dat niet op een openbaar forum gaan overleggen.
Ja idem, maar goed het kan nog steeds. Die schokkende onthullingen en de missende 30K email zouden nog steeds in handen van Assange zijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:18 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit geloofd. Ik verwachtte op zijn minst wikileaks met hele, hele schokkende onthullingen.
Nee, volgens mij heeft die mr teeth ze gewoon niet allemaal meer op een rijtje.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Is het niet ook een beetje bedoeld om complotters belachelijk te maken? Blij dat ik er niet voor opgebleven ben. Vond het al vreemd dat de alternatieve mediakanalen er geen aandacht aan schonken.
Dan maar over tot de normale zaken, cloning Hillary, 9.11 en cgi, de rose agenda, chemtrails etc.
wat die gast loopt te janken is iig libtard politics, niet alt-rightquote:Op donderdag 15 september 2016 09:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Is het niet ook een beetje bedoeld om complotters belachelijk te maken? Blij dat ik er niet voor opgebleven ben. Vond het al vreemd dat de alternatieve mediakanalen er geen aandacht aan schonken.
Dan maar over tot de normale zaken, cloning Hillary, 9.11 en cgi, de rose agenda, chemtrails etc.
Het bewijs van de moonhoax?quote:Op donderdag 15 september 2016 09:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]Het staat hier toch al 5x in het topic?
Dat is Mata nog steeds aan het zoeken op de bodem van zijn Colombiaanse bierglas.quote:
Nou nee. Er zit niet veel randoms aan. Het meeste is 'spot on'.quote:Op donderdag 15 september 2016 08:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een enorme deceptie. Alle symbolen en clous waren dus random om de aandacht te trekken van de conspiracygemeenschap. Om dan plompverloren abortus te gaan lopen miauwen? Jammerdebammer.
Ik maakte alleen nog niet de connectie naar een reli-fanaticus, terwijl de verwijzingen naar Bijbelteksten daar wel aanleiding toe gaven.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er zijn veel meer links naar Bohemian Grove o.a. dus de JFK speech, maar ook linksonder op de bill de A-bomb (Manhattan project is 'bedacht' tijdens een meeting van Bohemian Grove), de uil (als het ware hun 'afgod'), de e-mail van Hillary "“With fingers crossed, the old rabbit’s foot out of the box in the attic, I will be sacrificing a chicken in the backyard to Moloch . . .” en ook Planned Parenthood ( de pin van Hillary op de bill) lijkt nu naar Bohemian Grove te linken.
Het riekt naar een mogelijk exposure van de 'ruling elite'.
Wat vooralsnog BNW is totdat de bewijzen op tafel komen.
Satirische mensenquote:Op donderdag 15 september 2016 08:24 schreef YuckFou het volgende:
Na een paar dagen links en rechts geintrigeerd meelezen en kijken naar sites en fora is dit ergens wel een deceptie, ware t niet dat ik dee post van Reddit dan wel weer interessant vond vanwege het doortrekken van de conspiracy feelings:
https://www.reddit.com/r/(...)rolled_by_skull_and/
[..]
Het art-work komt wel overheen met het overige art-work van het clubje. Wat wel jammer is dat het tot aan de 'verdwijning' van de facebook pagina van mr. Teeth het goed in elkaar zat. Het voelt een beetje alsof het eind een beetje in elkaar geflanst is.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:52 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nou nee. Er zit niet veel randoms aan. Het meeste is 'spot on'.
Zie mijn eerdere reactie:
[..]
Ik maakte alleen nog niet de connectie naar een reli-fanaticus, terwijl de verwijzingen naar Bijbelteksten daar wel aanleiding toe gaven.
Een reli-fanaticus in connectie met Bohemian Grove en Planned Parenthood (en hun connectie met abortuscentra) en het lampje zou moeten gaan branden.
Heb wel wat ervaring met dit soort puzzels en moet zeggen dat deze verdomd goed in elkaar zit, goed uitgedacht. Kan me alleen niet voorstellen dat deze T. Russell Hunter dit alleen voor mekaar heeft gebokst, daar moeten zich meerdere personen mee bezig hebben gehouden.
Tenzij het in de MSM geschreven staat, dan is het de facto niet waar.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zie je nou, die complotgekkies zijn gewoon stom en alles wijs te maken!
Ditquote:Op donderdag 15 september 2016 08:34 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het blijft BNW, geen NWS dus dit soort gewauwel maakt het juist weer leuk
Kinderen geboren laten worden terwijl ze niet gewenst zijn vind ik erger persoonlijk. Abortus voorkomt erg veel leed.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:11 schreef Nightquest777 het volgende:
Het kan geen kwaad om wat tegengeluid te horen, het doden van baby's omdat het niet in de agenda past van de verwekkers is wat mij betreft inderdaad verschrikkelijk. En ja, er zijn uitzonderlijk moeilijke situaties met verkrachtingen etc, maar 99% van de situaties heeft meer te maken met onverantwoordelijk gedrag.
Zo kwam het mij ook over. Daarbij verwees hij naar gebeurtenissen op de diverse fora van de afgelopen dagen, en verwees hij ook naar Hillary. Kan bijna niet anders of het filmpje is pas (eer)gisteren opgenomen.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het art-work komt wel overheen met het overige art-work van het clubje. Wat wel jammer is dat het tot aan de 'verdwijning' van de facebook pagina van mr. Teeth het goed in elkaar zat. Het voelt een beetje alsof het eind een beetje in elkaar geflanst is.
We gaan deze discussie hier waarschijnlijk niet oplossen, het is een diepgewortelde overtuiging van beide kanten. Als jij écht gelooft dat het doden van een mens een 'slecht' iets is - dan geldt dat ook voor mensen die er zelf geen besef van hebben. En dat zou niet lichtjes moeten gebeuren vanwege een gebrek aan planning in je relatie of onwetendheid over anti-conceptie.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Kinderen geboren laten worden terwijl ze niet gewenst zijn vind ik erger persoonlijk. Abortus voorkomt erg veel leed.
En abortus is niets nieuws, het is van alle tijden. Alleen kan het nu relatief veilig gedaan worden en dat lijkt me een goed iets.
Vroeger porde men met stokjes in de cervix, nam men (gevaarlijke) kruiden om een miskraam op te wekken en andere ellende. Met groot gevaar voor de vrouw en met fikse kans dat het ongeboren kind het toch overleefde, maar wel ernstig beschadigd werd.
Natuurlijk is het goed zo min mogelijk aan abortus te doen, maar dat ligt meer in educatie en makkelijk verkrijgbaar zijn van anticonseptie.
quote:Op donderdag 15 september 2016 10:32 schreef Geralt het volgende:
. En wat een ophef om een paar dooie kinderen uit een kut te trekken.
ze leefden nog hoorquote:
Je gelooft als christen in een (niet stoffelijke, immateriële) ziel toch? Ik denk dan altijd bij mezelf: dat zieltje vind dan wel weer een ander lichaam om in neer te strijken en geboren te worden. Geen zorgen over. En God zorgt anders wel voor de ziel van de baby die er niet mocht komen.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:37 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
er wordt een baby gedood.
Ik doel meer op de climax van deze puzzel. Anti-abortus is geen logische gevolgtrekking uit de informatie/clous/hints van de badselfeater.com, Mr.Teeth, de bills en foto's. Daarom mijn beeld dat al die zaken bedoeld waren om de aandacht te trekken, en vervolgens dit standpunt tegen abortus te poneren.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:52 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nou nee. Er zit niet veel randoms aan. Het meeste is 'spot on'.
Zie mijn eerdere reactie:
[..]
Ik maakte alleen nog niet de connectie naar een reli-fanaticus, terwijl de verwijzingen naar Bijbelteksten daar wel aanleiding toe gaven.
Een reli-fanaticus in connectie met Bohemian Grove en Planned Parenthood (en hun connectie met abortuscentra) en het lampje zou moeten gaan branden.
Heb wel wat ervaring met dit soort puzzels en moet zeggen dat deze verdomd goed in elkaar zit, goed uitgedacht. Kan me alleen niet voorstellen dat deze T. Russell Hunter dit alleen voor mekaar heeft gebokst, daar moeten zich meerdere personen mee bezig hebben gehouden.
Ja is toch zo. Waarom in godsnaam al die moeite? Ik denk dat die kerel zelf ook teleurgesteld is dat dit niet veel groter geworden is in aanloop naar afgelopen nacht. Ik bedoel je had FOK!, Reddit en ar15 waar men het er over had en dat was het dan allemaal wel. En verder een paar losse berichten erover, maar niet heel erg groot.quote:
Lijkt me onwaarschijnlijk, het ademt toch wel de sfeer van dat AHA clubje uit. Misschien was hij teleurgesteld dat er 1001 theorieën waren en dat men de in zijn ogen belangrijkste (abortus) over het hoofd gezien werd.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:20 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zo kwam het mij ook over. Daarbij verwees hij naar gebeurtenissen op de diverse fora van de afgelopen dagen, en verwees hij ook naar Hillary. Kan bijna niet anders of het filmpje is pas (eer)gisteren opgenomen.
Dus een goed opgezette stunt voor zijn agenda, maar het slot heeft hij laten afhangen van hoe zijn stunt ontvangen werd, en door wie.
Of......het originele slot is vervangen als gevolg van 'externe' omstandigheden.....![]()
Het gebeurd niet systematischer, het gebeurd veiliger. En dat het zo lichtjes gedaan wordt is ook al niet waar, zelfs niet hier in het progressieve Nederland. Op enkele uitzonderingen na zit echt niemand op een abortus te wachten en blijft het enorm rot om al die zorgen en die uitkomst te hebben op een onverwachte/ongewenste zwangerschap.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:37 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
We gaan deze discussie hier waarschijnlijk niet oplossen, het is een diepgewortelde overtuiging van beide kanten. Als jij écht gelooft dat het doden van een mens een 'slecht' iets is - dan geldt dat ook voor mensen die er zelf geen besef van hebben. En dat zou niet lichtjes moeten gebeuren vanwege een gebrek aan planning in je relatie of onwetendheid over anti-conceptie.
Dat het altijd al gebeurt maakt het voor mensen met deze overtuiging niet minder erg. Dat het nu systematischer en met minder gevaar voor de vrouw gebeurt verandert het feit niet. Dat het nu politiek en wettelijk goedgekeurd is maakt niets uit; er wordt een baby gedood.
Ja het slaat echt als een lul op een drumstel. Snap het niet helemaal, als je dan zo anti abortus bent en je hebt een breed publiek: waarom dan pitchen op broeder Jezus?quote:Op donderdag 15 september 2016 10:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik doel meer op de climax van deze puzzel. Anti-abortus is geen logische gevolgtrekking uit de informatie/clous/hints van de badselfeater.com, Mr.Teeth, de bills en foto's. Daarom mijn beeld dat al die zaken bedoeld waren om de aandacht te trekken, en vervolgens dit standpunt tegen abortus te poneren.
Met die redenatie kan je rustig iedereen doden. Werkelijk, wat een onzin.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:43 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Je gelooft als christen in een (niet stoffelijke, immateriële) ziel toch? Ik denk dan altijd bij mezelf: dat zieltje vind dan wel weer een ander lichaam om in neer te strijken en geboren te worden. Geen zorgen over. En God zorgt anders wel voor de ziel van de baby die er niet mocht komen.
En je kunt ook nog heel plat denken: joh, mensen genoeg op aarde. Die ene meer of minder.
Ik denk dat zijn ideeën op waren en dattie daarom zn facebook gedropt heeft. Eerder dan eigenlijk de bedoeling was ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:44 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat wel ontzettend jammer was dat ze de laatste 24 uur gewoon niets meer hebben gedaan.
MR Teeth weg, geen aanloop of opbouw van de spanning.
Wat ze wel goed hebben gedaan was om 1 uur ook daadwerkelijk releasen. Een paar jaar terug was er ook zo'n soort ding, (Wikileaks geloof ik) en toen duurde het nog 24 uur voordat het resultaat te zien was. Toen was iedereen al afgenokt.
Volgende keer juist opbouwen van spanning niet minder spanning naarmate we dichter bij het einde komen. Dan was het toffer geweest
Ja is het dan wel ethisch om een kind op de wereld te zetten waarvoor je niet kunt zorgen en die met een beetje pech gedwongen wordt zelf een einde aan zijn/haar leven te maken?quote:Op donderdag 15 september 2016 10:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Het gebeurd niet systematischer, het gebeurd veiliger. En dat het zo lichtjes gedaan wordt is ook al niet waar, zelfs niet hier in het progressieve Nederland. Op enkele uitzonderingen na zit echt niemand op een abortus te wachten en blijft het enorm rot om al die zorgen en die uitkomst te hebben op een onverwachte/ongewenste zwangerschap.
Vind het altijd raar om het te hebben over die vrucht die gedood wordt, maar dan maar te zwijgen over wat er met dat kind gebeurd als we wel afdwingen dat het moet leven. Om over de vrouw die gedwongen wordt een ongewenst kind te voldragen met alle risico van dien (bij een normale zwangerschap) ook maar te zwijgen.
daarom dat ze bewegen?quote:Op donderdag 15 september 2016 10:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn ideeën op waren en dattie daarom zn facebook gedropt heeft. Eerder dan eigenlijk de bedoeling was ofzo.
Buiten dat vind ik het nogal debiel om zo een filmpje te laten zien; dat zijn geen beelden van abortus. Dat gebeurt veel eerder. Dit zijn gewoon dooie kutbabies die om wat voor reden dan ook al dood in de buik zaten en eruit gehaald werden.
Dat kind kan zijn eigen keuzes maken, en ondanks dat die wellicht met een achterstand geboren wordt (sociaal gezien) kan je niet stellen dat ieder ongewenst kind waarschijnlijk zelfmoord pleegt en naar de hel gaat. Dan sla je wel heel veel stapjes over.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:47 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja is het dan wel ethisch om een kind op de wereld te zetten waarvoor je niet kunt zorgen en die met een beetje pech gedwongen wordt zelf een einde aan zijn/haar leven te maken?
In dat geval dwingt god je dus een kind te accepteren die uiteindelijk naar de hel zou gaan volgens de maker zijn overtuiging.
Kweenie die vent op die bank in louisville was nadat zijn facebook down was. (Ook hier mis ik even de abortus link maar goed, wellicht het bloed aan zijn handen).quote:Op donderdag 15 september 2016 10:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn ideeën op waren en dattie daarom zn facebook gedropt heeft. Eerder dan eigenlijk de bedoeling was ofzo.
Buiten dat vind ik het nogal debiel om zo een filmpje te laten zien; dat zijn geen beelden van abortus. Dat gebeurt veel eerder. Dit zijn gewoon dooie kutbabies die om wat voor reden dan ook al dood in de buik zaten en eruit gehaald werden.
Die beelden dienen alleen een shock-effect teweeg te brengen en hebben niet veel te maken met hoe regulier gezien een abortus wordt uitgevoerd. Er zit niet voor niets een fatale (hihi) termijn op tot wanneer het mag.quote:
hihi jaquote:Op donderdag 15 september 2016 10:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Die beelden dienen alleen een shock-effect teweeg te brengen en hebben niet veel te maken met hoe regulier gezien een abortus wordt uitgevoerd. Er zit niet voor niets een fatale (hihi) termijn op tot wanneer het mag.
Daarom zeg ik ook: met een beetje pechquote:Op donderdag 15 september 2016 10:49 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Dat kind kan zijn eigen keuzes maken, en ondanks dat die wellicht met een achterstand geboren wordt (sociaal gezien) kan je niet stellen dat ieder ongewenst kind waarschijnlijk zelfmoord pleegt en naar de hel gaat. Dan sla je wel heel veel stapjes over.
Dat is niet helemaal waar. De meeste abortussen hier worden voor de 16 weken (zelfs 12 weken) gedaan en dan is het idd maar klein. Maar latere abortussen gaan wel degelijk over een opgewekte geboorte, in stukken snijden en dat soort zaken.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het gevoel hebben ongewenst ter wereld te zijn gekomen slaat vaak een ongelooflijk diepe krater in iemands meest fundamentele zijnsgevoel. Dat brengt doorgaans een fundamenteel minderwaardigheidscomplex met zich mee, en een gebrek aan basis. Die mensen wensen dan ook vaak nooit geboren te zijn, en zijn diepgaand ongelukkig. Een basisgevoel van gewenst te zijn is extreem belangrijk.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:49 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Dat kind kan zijn eigen keuzes maken, en ondanks dat die wellicht met een achterstand geboren wordt (sociaal gezien) kan je niet stellen dat ieder ongewenst kind waarschijnlijk zelfmoord pleegt en naar de hel gaat. Dan sla je wel heel veel stapjes over.
Mee eens, maar naar mijn mening niet voldoende reden om de baby dan maar te doden. Of je het nu met 4 weken of met 24 weken doodt.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:55 schreef Villas__Rubin het volgende:
Het gevoel hebben ongewenst ter wereld te zijn gekomen slaat vaak een ongelooflijk diepe krater in iemands meest fundamentele zijnsgevoel. Dat brengt doorgaans een fundamenteel minderwaardigheidscomplex met zich mee, en een gebrek aan basis. Die mensen wensen dan ook vaak nooit geboren te zijn, en zijn diepgaand ongelukkig. Een basisgevoel van gewenst te zijn is extreem belangrijk.
Dat denk ik ook. Ik heb het idee dat die gast niet eens veel met abortus op heeft maar iets gruwelijks heeft gezocht om er een bloederige draai aan te geven en met wat smerige beelden te kunnen eindigen. Kan best bedoeld zijn als afleiding en belachelijk maken van, want nu kan men weer wijzen naar de gekkies en hun complotjes.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik doel meer op de climax van deze puzzel. Anti-abortus is geen logische gevolgtrekking uit de informatie/clous/hints van de badselfeater.com, Mr.Teeth, de bills en foto's. Daarom mijn beeld dat al die zaken bedoeld waren om de aandacht te trekken, en vervolgens dit standpunt tegen abortus te poneren.
Waarom heb je dat idee dan?quote:Op donderdag 15 september 2016 10:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik heb het idee dat die gast niet eens veel met abortus op heeft maar iets gruwelijks heeft gezocht om er een bloederige draai aan te geven en met wat smerige beelden te kunnen eindigen. Kan best bedoeld zijn als afleiding en belachelijk maken van, want nu kan men weer wijzen naar de gekkies en hun complotjes.
Er zijn wel belangen om alt-right te ridiculiseren natuurlijk. Het is toch die movement die de positie van Clinton aan het wankelen brengt. Het is wat naïef om te denken dat er geen tegengeluid zou komen mijns inziens.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom heb je dat idee dan?
Echt, fucking seriously, waarom kan iets niet gewoon zijn wat het blijkt te zijn. Waarom moet er altijd weer 1 of andere brainfart bij komen van een aantal. Laat iets toch gewoon zoals het is als het zo is zoals het is.
Ja, Er komt een document uit over de holle aarde.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Iemand nog een leuke theorie over een geheim genootschap dat lava eet als hobby en rondvliegt in onzichtbare zeppelins met als thuisbasis de maan?
Tja, het wordt soms een legale manier van kindoffers genoemd. Zo blijft het toch een beetje bnwquote:Op donderdag 15 september 2016 10:59 schreef schommelstoel het volgende:
Dus dit is nu een abortus BNW topic geworden?
En die kindoffers gebeuren bij bohemian grove?quote:Op donderdag 15 september 2016 11:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, het wordt soms een legale manier van kindoffers genoemd. Zo blijft het toch een beetje bnw
Was het dan niet effectiever geweest om juist wel een climax in die richting te hebben, maar zo duidelijk niet kloppend dat iedereen met zijn ogen zou rollen?quote:Op donderdag 15 september 2016 11:01 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zijn wel belangen om alt-right te ridiculiseren natuurlijk. Het is toch die movement die de positie van Clinton aan het wankelen brengt. Het is wat naïef om te denken dat er geen tegengeluid zou komen mijns inziens.
Of het zo is, who knows?
Nee jij en ik zijn verantwoordelijk voor alle abortussen volgens de mafklapper.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En die kindoffers gebeuren bij bohemian grove?
Haha ja dat was de grootste teleurstelling.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:05 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee jij en ik zijn verantwoordelijk voor alle abortussen volgens de mafklapper.
Nouja kijk wat ik nog steeds opvallend vind is dat schilderij met die schoen, en Hillary Clinton haar schoen. Beetje te toevallig maar goed het kan natuurlijk altijd.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Was het dan niet effectiever geweest om juist wel een climax in die richting te hebben, maar zo duidelijk niet kloppend dat iedereen met zijn ogen zou rollen?
Nou ja tja, niet direct daar, want abortus. Wel bij abortusklinieken die er zijn omdat de mensen die geacht worden daar te komen (bohemian grove) dat opgezet hebben.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En die kindoffers gebeuren bij bohemian grove?
Och vond het wel mooi hoorquote:
Die schoen van clinton is een associatie die je zelf gemaakt hebt, terwijl het gewoon toeval is (hoe moet dat voorspelt worden?) Dat terwijl dat schilderij volgens mij vooral verwijst naar die foto waar ook hilary voor dat schilderij staat...quote:Op donderdag 15 september 2016 11:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nouja kijk wat ik nog steeds opvallend vind is dat schilderij met die schoen, en Hillary clinton haar schoen. Beetje te toevallig maar goed het kan natuurlijk altijd.
Als het doel was om alt-right claims te laten maken dat Hillary dood is, of een roboten dat je bv vanmiddag een springlevende Hillary op TV ziet die zonder te kotsen vertelt dat ze 'Incredible GREAT' is.
Dan hebben de claimers wat uit te leggen natuurlijk. Als dan straks de echte leaks komen met bewijs voor die geheime genootschappen en dat soort troep dan heeft iedereen zoiets van: ja het zal wel weer, ik steek mijn nek niet meer uit.
Theorietje hoor, maar daarvoor is het hier BNW
Ja dat klopt, maar zo zou ik het ook brengen. Mensen zelf de associatie laten maken zodat je ze later kunt afzeiken.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Die schoen van clinton is een associatie die je zelf gemaakt hebt. Dat terwijl dat schilderij volgens mij vooral verwijst naar die foto waar ook hilary voor dat schilderij staat...
Hilary die dus achter planned parenthood staat...
gewoon toegeven dat we zelf ook nog allemaal beesten zijn en dat de uberbeesten aan de top zittenquote:Op donderdag 15 september 2016 11:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Och vond het wel mooi hoorben alleen mad dat ze met zo'n kut bericht komen. Dan had ik nog liever een of ander saai taxispel van Moskou naar Shanghai of bedenk het gezien
Nu achteraf zie je wel de associatie's van dat biljet e.d. met dit onderwerp. Zie het planned parenthood speltje van hulary bv op het biljet... En idd het playboy speltje van trump.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:10 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar zo zou ik het ook brengen. Mensen zelf de associatie laten maken zodat je ze later kunt afzeiken.
Ja en daar tuin ik dus niet in, deze zelfde mensen maken het mijzelf en omgeving bijzonder lastig om wat te veranderen dus zo werkt het helaas niet hoewel hij daar wel voor probeert te pushen.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:10 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
gewoon toegeven dat we zelf ook nog allemaal beesten zijn en dat de uberbeesten aan de top zitten
dus als je wil dat er iets verandert, begin bij jezelf en je omgeving
Yup, planned parenthood was wel al een paar keer voorbij gekomen op het internet maar volgens mij hoopte iedereen zo hard dat het niet zoiets zou zijn dat iedereen het maar gewoon links heeft laten liggenquote:Op donderdag 15 september 2016 11:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Nu achteraf zie je wel de associatie's van dat biljet e.d. met dit onderwerp. Zie het planned parenthood speltje van hulary bv op het biljet...
Ik vind dat een starre houding die kosten wat het kost aan zal en moet worden vastgehouden.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:58 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Mee eens, maar naar mijn mening niet voldoende reden om de baby dan maar te doden. Of je het nu met 4 weken of met 24 weken doodt.
Zo ik ook hoorquote:Op donderdag 15 september 2016 11:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup, planned parenthood was wel al een paar keer voorbij gekomen op het internet maar volgens mij hoopte iedereen zo hard dat het niet zoiets zou zijn dat iedereen het maar gewoon links heeft laten liggen
ze hebben liever onheil dan tegen abortus zijn dus, best ziek.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup, planned parenthood was wel al een paar keer voorbij gekomen op het internet maar volgens mij hoopte iedereen zo hard dat het niet zoiets zou zijn dat iedereen het maar gewoon links heeft laten liggen
volgens mij wil je gewoon niet veranderen, vind je het gewoon spannend om in duistere theorieën te duikenquote:Op donderdag 15 september 2016 11:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en daar tuin ik dus niet in, deze zelfde mensen maken het mijzelf en omgeving bijzonder lastig om wat te veranderen dus zo werkt het helaas niet hoewel hij daar wel voor probeert te pushen.
Hij ziet liever dat we met 100 man met een bordje tegen abortus gaan protesteren zodat ze lekker niets daarop kunnen doen dan dat we eens goed gaan kijken hoe de machtsstructuur op de planeet in elkaar zit en daar bewijzen voor zoeken.
Tja, zeg het maar
PP wordt gepushed door deze zelfde overheid en Clinton dus. En hij zegt dat wij nu moordenaars zijn terwijl ons sowieso nooit serieus inspraak wordt gegeven. En al helemaal niet in de VS met dat twee partijen corruptie stelselquote:Op donderdag 15 september 2016 11:15 schreef Manke het volgende:
[..]
ze hebben liever onheil dan tegen abortus zijn dus, best ziek.
Ja dat heb je goed gezien, naast dat de mogelijkheid bestaat dat het ook waar is natuurlijk. Wat is daar mis mee? Waarom zou ik moeten veranderen?quote:Op donderdag 15 september 2016 11:16 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
volgens mij wil je gewoon niet veranderen, vind je het gewoon spannend om in duistere theorieën te duiken
omdat je jezelf te kakken zetquote:Op donderdag 15 september 2016 11:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat heb je goed gezien, naast dat de mogelijkheid bestaat dat het ook waar is natuurlijk. Wat is daar mis mee? Waarom zou ik moeten veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |