SPOILER: Schokkende abortiebeeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor meer achtergrond informatie hier de badselfeater reddit (anagram voor Federal Beast)
https://www.reddit.com/r/badselfeater
En nog een linkje naar iemand die iets met de bills te maken heeft op facebook.
https://www.facebook.com/ThankMrTeeth/posts/658757174287957
En nog een resource naar het AR15.com forum waar dappere onderzoekers strijden voor de waarheid:
http://www.ar15.com/forum(...)ppearing.html&page=1
Er is nog veel meer te delen maar graag doe ik dat in dit topic als daar animo voor is.
Iemand hier al mee bekend en weet wat dit mag zijn?
Wat opmerkelijk is is dat MrTeeth herhaaldelijk is gevraagd of dit een grap is of niet. En hij spreekt dat het serieus is en dat er grote 'horrors' aan zitten te komen.
Een maker van een ARG communiceert niet omdat hij dan moet toegeven dat het nep is.
[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 15-09-2016 12:43:46 ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Het blijft natuurlijk lastig omdat de vrouw dat kind negen maanden moet dragen en dan moet baren. Als zij het niet zou willen hebben en hij wel ... Ja, dan loop je daar negen maanden mee rond. Lijkt me ook weer zoiets.quote:Op donderdag 15 september 2016 01:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik zou zeggen dat het gewoon een gezamenlijke beslissing moet zijn, aangezien beide potentiėle ouders er nogal wat mee te verliezen hebben. Als ze gezamenlijk beslissen voor abortus is dat natuurlijk gewoon hun goed recht lijkt me
quote:Op donderdag 15 september 2016 01:15 schreef Sjemmert het volgende:
Haha ik blijf het toch een kansloze actie vinden.
Op die YT pagina kun je toch zien hoeveel minuten het duurt?quote:Op donderdag 15 september 2016 01:15 schreef heywoodu het volgende:
Hij is nog steeds bezig? Is het live ofzo?
Dat heeft hij al gedaan, wat denk je dan dat zijn probleem is?quote:Op donderdag 15 september 2016 01:17 schreef ITrade het volgende:
Laat deze gozer verplicht alle My sweet 16 episodes kijken!
Als zwangere vrouw (niet zwanger door verkrachting natuurlijk, dan heeft de vader vrij weinig te zeggen) zomaar abortus plegen zonder je partner te raadplegen is ook wel een bitchstreek, een man kan moeilijk stiekem abortus plegenquote:Op donderdag 15 september 2016 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk lastig omdat de vrouw dat kind negen maanden moet dragen en dan moet baren. Als zij het niet zou willen hebben en hij wel ... Ja, dan loop je daar negen maanden mee rond. Lijkt me ook weer zoiets.
En andersom ... Tsja. Ook weer zoiets.
Moet je beter je best doen/meer talent hebben en zorgen dat je bij die 1% hoortquote:Op donderdag 15 september 2016 01:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Nouja bekijk het van de positieve kant: morgen kunnen we weer als slaaf van de 1% aan het werk zonder kans op toekomst.
Dat is zeker een bitchstreek. Maar kan me ook veel gevallen voorstellen waarbij het ergens ook wel begrijpelijk is. Je wil misschien geen problemen veroorzaken, bang om verlaten te worden, etc.quote:Op donderdag 15 september 2016 01:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als zwangere vrouw (niet zwanger door verkrachting natuurlijk, dan heeft de vader vrij weinig te zeggen) zomaar abortus plegen zonder je partner te raadplegen is ook wel een bitchstreek, een man kan moeilijk stiekem abortus plegen
Maar inderdaad, als je er als ouders niet uitkomt is het toch wel ernstig lastig. Als de moeder per se abortus wil en de vader per se niet, tja..dan is het nog steeds natuurlijk niet zo simpel als "dan maar abortus". Dikke kans dat je de relatie dan opblaast, want die vader zit dan de rest van zijn leven met het idee "ze hebben m'n kind de nek omgedraaid"
Kortom: gewoon maar even niet in die situatie terechtkomen lost de boel op voorhand alvast op.
Slaapontwijkend gedrag?quote:
Ik ga morgen euro biljetten printen met de paus en en Jezus.quote:Op donderdag 15 september 2016 01:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Nouja bekijk het van de positieve kant: morgen kunnen we weer als slaaf van de 1% aan het werk zonder kans op toekomst.
Klopt, maar je hebt ook mensen die een vader die er alles aan doet om de moeder toch te overtuigen dan wegzetten als een of andere seksistische zak stront ofzo, terwijl die vader dan gewoon wanhopig probeert om 'zijn kind' te 'redden'quote:Op donderdag 15 september 2016 01:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is zeker een bitchstreek. Maar kan me ook veel gevallen voorstellen waarbij het ergens ook wel begrijpelijk is. Je wil misschien geen problemen veroorzaken, bang om verlaten te worden, etc.
Ik neig toch meer naar het bekende "baas in eigen buik". Lijkt me naar om iets in je te hebben groeien wat je eigenlijk niet wil. Psychisch ook niet gezond.
Chriscarter poste info dat die juist zwaar tegen religie isquote:
Triest is dat inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2016 01:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, maar je hebt ook mensen die een vader die er alles aan doet om de moeder toch te overtuigen dan wegzetten als een of andere seksistische zak stront ofzo, terwijl die vader dan gewoon wanhopig probeert om 'zijn kind' te 'redden'
De dupe? Wat heb je verloren behalve wat van je tijd?quote:Op donderdag 15 september 2016 01:30 schreef Ali_boo het volgende:
In de comment section zie ik veel nationalitieten voorbij komen : arabieren , brazilianen, polen , russen en nog meer volk dat ik over het hoofd zie
Het goede nieuws is dat we niet de enige zijn die ervoor gevallen waren
Mensen over het hele wereld zijn de dupe geworden van deze prank
EN DAAR BEN JIJ DOORMIDDEL VAN DIT TOPIC VERANTWOORDELIJK VOOR!quote:Op donderdag 15 september 2016 01:31 schreef BarryOSeven het volgende:
Nouja vind het allemaal hardstikke rot en zo maar heb gewoon helemaal niets met abortus. Vind dit wel een teleurstelling en al helemaal met dat evangelie wat hij bij je naar binnen trapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |