dat zou goed kunnen, want ik ben niet bang voor mocro's ik verafschuw ze slechts.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus die Mocro's van laatst zijn banger voor jou dan jij voor hen.
Ben je net anaal vernedert door een rol schuurpapier korrel 40 ofzo? Vanmiddag deed je nog aardig.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ga je mond met zeep wassen en spoel je vieze dialect weg
Ik vond de metro het meeste boeiende eigenlijk. Zakkenrollers checken.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja prima om te verblijven. Gay mensen ben ik er niet tegen gekomen tho.
Bij Universidad is het beter.
Ow nee. Ze stralen sex en dominantie uit.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen, want ik ben niet bang voor mocro's ik verafschuw ze slechts.
Geloof ik weinig van. Die ben ik in 5 maanden nog niet tegen gekomen en deze zomer ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vond de metro het meeste boeiende eigenlijk. Zakkenrollers checken.
Hahaaha maak je een grapje? Dominantie? Nee slechts meelopersgedrag. Altijd in groepjes. Je ziet nooit een mocro alleen lopen, dan zijn ze pislaf en schijtbang. En sexy of aantrekkelijk is dat poepvolk al helemaal niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow nee. Ze stralen sex en dominantie uit.
Ow jawel, ik wel. Met dank aan opmerkende Barcelona mensen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geloof ik weinig van. Die ben ik in 5 maanden nog niet tegen gekomen en deze zomer ook niet.
Nee, heb serieus een vakantie gehad wat echt helemaal top was. Barcelona is geweldig. Mensen zijn lief. Goed weer. Fantastisch gewoon.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:27 schreef xcachet het volgende:
Maar wat een kut vakantie dan stimo
Ok.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hahaaha maak je een grapje? Dominantie? Nee slechts meelopersgedrag. Altijd in groepjes. Je ziet nooit een mocro alleen lopen, dan zijn ze pislaf en schijtbang. En sexy of aantrekkelijk is dat poepvolk al helemaal niet.
Bij paarden hoeft een echt dominant paard die dominantie niet te onderstrepen, die is dat gewoon zonder discussie.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow nee. Ze stralen sex en dominantie uit.
Toen viel je dialect me nog niet opquote:Op woensdag 14 september 2016 22:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ben je net anaal vernedert door een rol schuurpapier korrel 40 ofzo? Vanmiddag deed je nog aardig.
Of heb je een slechte dronk?
Ik denk dat jullie Marokkanen alleen op tv tegenkomen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij paarden hoeft een echt dominant paard die dominantie niet te onderstrepen, die is dat gewoon zonder discussie.
Dus mee oneens.
Het is wel echt de champions leauge onder de zakkenrollers daar in Barcelona ja. Maar zal in t hoogseizoen anders zijn dan in de winter.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow jawel, ik wel. Met dank aan opmerkende Barcelona mensen.
[..]
Nee, heb serieus een vakantie gehad wat echt helemaal top was. Barcelona is geweldig. Mensen zijn lief. Goed weer. Fantastisch gewoon.
Qua keuken vond ik het wat ruk, omdat ik liever koolhydraten vermijd en dat best lastig was.
Maar ik klaag niet heur.
Nee hoor, in Utrecht kom ik ze wel tegen. In mijn provinciestadje alleen Turken idd.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie Marokkanen alleen op tv tegenkomen.
Siquote:Op woensdag 14 september 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
xchac ben je de Sagrada ingeweest?
Marokkanen komen wel echt op plek 571 van nationaliteiten qua aantrekkelijkheid in rangvolgorde vlak na de chinezen en japanners.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie Marokkanen alleen op tv tegenkomen.
Japanners hebben kleine pik, Marokkanen groter.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Marokkanen komen wel echt op plek 571 van nationaliteiten qua aantrekkelijkheid in rangvolgorde vlak na de chinezen en japanners.
grgr
Dan bleek iedereen vnmiddag toch gelijk over je te hebbenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Toen viel je dialect me nog niet op
je gaat alleen maar om net 15jarigen of wat?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hahaaha maak je een grapje? Dominantie? Nee slechts meelopersgedrag. Altijd in groepjes. Je ziet nooit een mocro alleen lopen, dan zijn ze pislaf en schijtbang. En sexy of aantrekkelijk is dat poepvolk al helemaal niet.
ja snap je nu.. zelfs dat redt ze niet met aantrekkelijkheidquote:Op woensdag 14 september 2016 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Japanners hebben kleine pik, Marokkanen groter.
Retorisch maar legitieme vraagquote:Op woensdag 14 september 2016 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je gaat alleen maar om net 15jarigen of wat?
Wow..quote:Op woensdag 14 september 2016 22:34 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was het uitzicht vanaf mijn bureau toen
wauww kon je dat allemaal zien vanonder het bureau van je baas?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:34 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Lolquote:Op woensdag 14 september 2016 22:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wauww kon je dat allemaal zien vanonder het bureau van je baas?
Spreek jij Spaans> Het is niet normaal hoe slecht Engels ze daar spreken.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:34 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet er ook niet intrappen maat. Ik lijk een lief engeltje maar ben diep en diep verrot van binnen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dan bleek iedereen vnmiddag toch gelijk over je te hebben
Emo met borderline spottedquote:Op woensdag 14 september 2016 22:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je moet er ook niet intrappen maat. Ik lijk een lief engeltje maar ben diep en diep verrot van binnen.
Ja. Maar wat ze daar spreken (Catalaans) versta ik niet. Dat is een mengelmoes van Italiaans, Frans en Spaans. Daarbij heeft die taal meer uitzonderingen dan regels. Sommige mensen weigeren zelfs Spaans te spreken. Engels is inderdaad ontzettend slecht al trekt dat wel aan. Meeste jongeren spreken het wel.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Spreek jij Spaans> Het is niet normaal hoe slecht Engels ze daar spreken.
Ja zag overal hun vlag hangen. Vond het ook wel mooi dat je bijna geen Engels zag daar.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Maar wat ze daar spreken (Catalaans) versta ik niet. Dat is een mengelmoes van Italiaans, Frans en Spaans. Daarbij heeft die taal meer uitzonderingen dan regels. Sommige mensen weigeren zelfs Spaans te spreken. Engels is inderdaad ontzettend slecht al trekt dat wel aan. Meeste jongeren spreken het wel.
Klopt. Ze willen afhankelijk worden.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja zag overal hun vlag hangen. Vond het ook wel mooi dat je bijna geen Engels zag daar.
Je vergeet ergens een 'on'quote:Op woensdag 14 september 2016 22:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt. Ze willen afhankelijk worden.
haha, ja zijn ze ook ja, liggen aan het infuus van spanje en Frankrijkquote:Op woensdag 14 september 2016 22:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt. Ze willen afhankelijk worden.
Me 2. Weltrustenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:45 schreef xcachet het volgende:
Ik ga slapen. Morgen een donders drukke dag. Fijne avond
Haha drogequote:Op woensdag 14 september 2016 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha, ja zijn ze ook ja, liggen aan het infuus van spanje en Frankrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |