Het is xcach* op zijn minst. Maar ze zijn wel apart qua style ja.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Xchach, die mannen uit Barcelona waren echt te gay voor woorden.
Omdat ik ogen heb.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is xcach* op zijn minst. Maar ze zijn wel apart qua style ja.
Waarom keek je uberhaupt naar mannen?
#sojellyquote:Op woensdag 14 september 2016 22:16 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even een verkoelende duik in het Veluwemeer nemen. Brb.
Beetje apart hoe je generaliseert.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat ik ogen heb.
Het waren net gaytjes.
Want?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beetje apart hoe je generaliseert.
mij is altijd geleerd dat alles banger is voor mij dan ik voor datgenequote:Op woensdag 14 september 2016 22:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vond dat een beetje eng. Zwemmen in het donker.
Ik zat in Eixample. Verklaart alles.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:19 schreef xcachet het volgende:
Wonen ook een hoop Argentijnen en die zijn echt niet gay niet.
Ze gedragen zich echt niet allemaal gay.quote:
Kunnen ze ammel best zeggen.. maar dat moment da je in zee zwemt en je voelt iets aan je voeten..quote:Op woensdag 14 september 2016 22:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mij is altijd geleerd dat alles banger is voor mij dan ik voor datgene
()
Niemand dwingt je ook. Toch reageer je.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze gedragen zich echt niet allemaal gay.
Ik heb niet eens zin om in discussie hierover te gaan.
Ik ook tijdens mijn vakantie weekje. Is niet zo'n spannende buurt.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zat in Eixample. Verklaart alles.
kutdialect van jequote:Op woensdag 14 september 2016 22:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Kunnen ze ammel best zeggen.. maar dat moment da je in zee zwemt en je voelt iets aan je voeten..
Dikke nope
Het is een gay wijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook tijdens mijn vakantie weekje. Is niet zo'n spannende buurt.
Holy crap hoe kom jij ineens aan al dat zand in je kutquote:Op woensdag 14 september 2016 22:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
kutdialect van jevieze zachte G'er
Ik hap altijd. Duhquote:Op woensdag 14 september 2016 22:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niemand dwingt je ook. Toch reageer je.
ga je mond met zeep wassen en spoel je vieze dialect wegquote:Op woensdag 14 september 2016 22:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Holy crap hoe kom jij ineens aan al dat zand in je kut
en toen werd je verkrachtquote:Op woensdag 14 september 2016 22:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
()
Dus die Mocro's van laatst zijn banger voor jou dan jij voor hen.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
()
Ja prima om te verblijven. Gay mensen ben ik er niet tegen gekomen tho.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is een gay wijk.![]()
Vond het juist een fijne wijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |