abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165319270
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

12 september: Mies_poes (meisje)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn & PiperMaru (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS & Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
10 november: Roomsnoes (jongen)
25 november: _Duckietje_ (jongen)
27 november: Queens (jongen)
29 november: Tinos85

1 december: Radyhyn (jongen)
12 december: Goudreinette (meisje)
16 december: Ooi86 (jongen)
23 december: Mienepien
28 december: BlueEyes

2017

25 januari: Levitation
30 januari: Selvaria

2 februari: SmallishBear
9 februari: WupWup
11 februari: marel88
18 februari: *** tombolafan *** (meisje)
27 februari: *** Stormqueen en bleiblei *** (jongen)

19 maart: Cygne

4 april: Fazzoletti
6 april: Hilzillah
7 april: Sam1993
12 april: Gogo83
22 april: Thistleweed
23 april: *** Tweedledee ***

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.
pi_165319323
Ik kon me herinneren dat er een was die in dezelfde lijn was als ons eerste kaartje inderdaad, Burd. Superleuk. O+

SEO was goed, lekker een half uur baby gespiekt. O+ Bij gebrek aan beter speelgoed in mijn baarmoeder was baby aan het spelen met de navelstreng. :') Verder zagen we hem/haar nog duimzuigen en lekker chillen. O+ O+ O+
  woensdag 14 september 2016 @ 16:11:44 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165319579
Fijn Selv! O+.

Hier ook weer een glittersticker en een bbbi baby *O* (bewegelijk boven bekkeningang dus head first!).
En definitief de knoop doorgehakt om met een ander ziekenhuis in zee te gaan, ik heb er een fijn gevoel bij zo O+.
KuikenGuppy
pi_165319684
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:11 schreef Burdie het volgende:
Fijn Selv! O+.

Hier ook weer een glittersticker en een bbbi baby *O* (bewegelijk boven bekkeningang dus head first!).
En definitief de knoop doorgehakt om met een ander ziekenhuis in zee te gaan, ik heb er een fijn gevoel bij zo O+.
Wat fijn dat je er nu een fijn gevoel bij hebt O+ hopelijk mag je toch lekker thuis bevallen.
  woensdag 14 september 2016 @ 16:19:58 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165319746
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:17 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Wat fijn dat je er nu een fijn gevoel bij hebt O+ hopelijk mag je toch lekker thuis bevallen.
Dat mag sowieso niet, maar thuis beginnen vind ik al winst ;). En mogelijk mag ik in een geboortehuis bevallen ipv in de medische verloskamers (en sowieso met mijn eigen vk). Het ziekenhuis wil er in elk geval over overleggen en meedenken en dat is al 100% winst tov het gevoel wat ik heb bij het ziekenhuis waar kuiken geboren is.
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator woensdag 14 september 2016 @ 16:23:05 #6
269689 crew  Viv
pi_165319793
Fijn Burdie!

En Room: je kan altijd nog in een grotere kledingmaat gaan shoppen toch? ;)
pi_165319832
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik draai een eerste babywasje O+

Verder heb ik alle babykleertjes eens bij elkaar gelegd, en volgens mijn heb ik genoeg :'( -O- }:|
Babykledingwasjes O+.
Ik ben nu fan van wolwasmiddelgeur :'). Sowieso schoonmaakmiddelgeur (niet alle). Volgens mij ben ik zwanger.
Dus nu wil ik meer wol zodat ik meer wol kan wassen. Gelukkig komt er net een wolbestelling voor (8> binnen, ga ik die wel met de hand wassen ofzo (hij pleurt het altijd in de machine) _O-.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ja dat dacht ik ook maar toch doe ik het maar niet. Eerst maar eens zien wat ik fijn vind aan kleding en wat qua pasvorm handig is en in wat voor maatje le baby geboren wordt.
(Hoewel ik nu wss een overschot aan 50/56 heb waarvan wel wat 62/68 had mogen zijn maar dat zie ik dan wel weer.)
Nee ik heet geen Room(snoes)

[ Bericht 3% gewijzigd door Unihipili op 14-09-2016 16:34:04 ]
pi_165320125
Selvaria en burd goed nieuws *O*
pi_165320724
Aurum, wat fijn dat het bloedverlies gestopt is, hopelijk vrijdag een goed beginnetje te zien!

En goeie SEO voor Selvaria! Weten jullie niet of het een jongen of een meisje is? Wij mogen over 2 weken, spannend en hopelijk leuk!

Wat lekker dat je nu een beter gevoel over de bevalling hebt, Burd!

Wij hebben net even een uurtje lekker in de koele supermarkt doorgebracht, allemaal onnodige (gezonde!) boodschappen gehaald. Ik zit in m'n gezonde trimester geloof ik: zin in fruit, salade en rauwkost :9
Sowieso gaat het (eindelijk) beter, niet meer misselijk, lekker veel energie, weer overuren aan het maken zonder problemen, fijn!
pi_165320918
Nee, blijft een verrassing tot de geboorte. O+

Gezond trimester, klinkt goed. :9 Ik hoop dat mijn patat- / pannenkoekencravings binnenkort ook eens over zijn. :')

Dubbel fijn, Burd. O+
pi_165321715
Wat een mooi kaartje zag ik in het vorige deel van Quoi!

Toevallig was ik vandaag ook weer even met het kaartje bezig. We weten wel welk kaartje maar de naam nog niet. Nu dus twee versies gemaakt met de namen waar het om gaat. Vind ik de naam die ik dacht dat het zou worden, veel minder leuk staan in het kaartje dan die andere.. Dus nu ga ik nog meer twijfelen. Maar om nu een naam te kiezen op basis van hoe het op het kaartje staat..

Fijn Burdie dat je iets gevonden hebt wat bij je past qua ziekenhuis.

Selvaria fijn van de Seo! Knap dat je het geslacht niet wil weten, haha!
pi_165321816
Ik zag juist in een droom allemaal namen op kaartjes en de naam die ik het mooist op een kaartje vond staan wordt het :D.
  woensdag 14 september 2016 @ 18:22:19 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_165322055
Overuren maken goed nieuws marel? :D ik vermijd dat structureel :')

Goede seo voor selvaria *O*

Burdie, fijn om te horen dat je het weer ziet zitten O+
disclaimer
pi_165322813
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
Fijn Burdie!

Je dacht dat ik alleen 50/56 had gekocht? De leukste kleding heb ik juist in 62 en 68 gekocht, omdat dat langer meegaat. Heb 9 broekjes in 62 :')

Burd, klinkt fijn zeg!
En selv, goede echo, hoera!
Aurum, je klinkt zo vol vertrouwen O+
pi_165323317
Ik heb er 11 in 50/56 :')
pi_165323653
Goed nieuws Selvaria! *O*

Burdie, wat goed dat je een knoop hebt kunnen doorhakken met positief gevoel!

Ik zit ondertussen met een harde buik dit in te typen, toch ook weer een mijlpaal zo de eerste echte :+
Verder had ik vanmiddag slapende peuter niet moeten dragen van de auto naar het zwembad, want bekken. Maar goed. Als dat het ergste is he!
  woensdag 14 september 2016 @ 20:04:45 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_165324469
Goeie mijlpaal wel :P

Ik moet mijn babykleding nog inventariseren, want het ligt in de opslag, maar ik heb bijna alle jumpsuits verkocht. De paar die ik nog heb zijn ontzettend girly dus ik moet wel veel nieuw kopen nu O-)
disclaimer
pi_165324625
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 20:04 schreef Stormqueen het volgende:

Ik moet mijn babykleding nog inventariseren, want het ligt in de opslag, maar ik heb bijna alle jumpsuits verkocht. De paar die ik nog heb zijn ontzettend girly dus ik moet wel veel nieuw kopen nu O-)
Jeetje. Balen.
  woensdag 14 september 2016 @ 20:11:31 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165324626
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 20:04 schreef Stormqueen het volgende:

ja komt u maar :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 14 september 2016 @ 20:52:29 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_165325693
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 20:11 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Jeetje. Balen.
de postbode bracht er net vier :@

Molo, ik heb bijna alles verkocht en wat er nog over is ligt tot minstens december in opslag. Maar daarna zal ik eens kijken ;)
disclaimer
pi_165325865
Nou, namen kiezen kunnen we niet, maar een kaartje blijkt geen probleem :D Toch alvast iets afgestreept.
  woensdag 14 september 2016 @ 20:59:16 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165325938
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 20:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de postbode bracht er net vier :@

Molo, ik heb bijna alles verkocht en wat er nog over is ligt tot minstens december in opslag. Maar daarna zal ik eens kijken ;)
het is niet dat ik geen kleding heb hier hoor _O-
maar mocht er iets leuks zijn tegen die tijd zie ik het wel, gluur toch vaak zat in OUD V&A
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_165330919
Logi joh! Die heb ik niet aan zien komen! Gefeliciteerd lieverd!! *;
E.
pi_165333304
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 20:57 schreef WupWup het volgende:
Nou, namen kiezen kunnen we niet, maar een kaartje blijkt geen probleem :D Toch alvast iets afgestreept.
Yay! *O*
:)
  Manager PR/Moderator donderdag 15 september 2016 @ 08:04:15 #25
269689 crew  Viv
pi_165333681
Wel duidelijk dat we geen nachtploeg meer hebben nu Quoi bevallen is. :D
pi_165333946
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 08:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
Mja ik heb tussen 1 en 4.30 effe geslapen maar hier was weinig actie en ik kan me voorstellen dat jullie mijn niekunneslapenie updates zo langzamerhand ook zat zijn :')

Man is om 11.30 alweer thuis .. kindjes weg brengen naar opa en oma op de boederij en dan door voor controle bij de babydokter, zoals Djenna het zo mooi zegt.

En heb besloten om toch te laten strippen ... een bevalling zonder eventuele pijnstilling overleef ik ook wel in het ergste geval (zegt ze nu heel stoer :') ). Mijn man vindt het maar niks :X .. die gaat liever voor de geplande 'relaxte' versie. Maja... die hoeft ook geen 40 weken met een 24/7 bewegend iets in zijn buik rond te zeulen dus hij heeft pech :Y) . En hoe groot is dr kans dat het uberhaupt wat doet met 39+3 :Y)

Benieuwd hoe het Mies en Soof vergaat!

En nu eerst koffie :Y)

[ Bericht 1% gewijzigd door Twinkle20 op 15-09-2016 08:54:23 ]
pi_165334214
Ik had vannacht wel even kunnen posten maar niet gedaan :+

M'n handen (en nu ook voeten }:| ) zijn er niet best aan toe, ik word gek van de jeuk. Vannacht er een uur van wakker gelegen.

*warning/ranzig*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dokter heeft pas later vanochtend plek dus nu eerst maar voor een uur naar kantoor en dan weer met de trein terug :')

Ik maak me ergens toch wel zorgen wat die meds dan doen voor de baby, de dokter adviseerde me niet te laten afschrikken door de bijsluiter dus die heb ik niet gelezen :{ Maar deze reactie op die zalf (die link leg ik tenminste) lijkt me ook niet helemaal normaal.

Edit: die zalf was weer voor m'n ontstoken teen
:')
pi_165334236
Hoogzwangere dames, trekken jullie het nog een beetje met deze hitte?

Wanneer staat het strippen gepland Twinkle?
pi_165334237
Fazz ik heb het denk ik even gemist maar wat is dit dan? :@
dacht even dat een mug je compleet lek had geprikt maar uit je post begrijp ik dat dat niet het geval is?

Ik heb alle dagen binnen gelegen op de bank. Deur staat wel open voor de kindjes dus die fietsen en racen en rennen met enige regelmaat door de tuin of zijn met de waterbaan aan het spelen.

Ik heb om 14.15 weer controle :Y)
hoop weer bij die toffe vk van vorige week waarvan ik de naam ben vergeten. Sowieso namen van nieuwr mensen :') .. maja ik vond het belangrijk dat ik de meeste gezichten een keer gezien zou hebben want het is natuurlijk maar net de verrassing wir je aan je bed krijgt. Ik heb mijn favorieten .. maar tot nog toe was iedereen echt tof :Y)
pi_165334263
Dat had dan een hele actieve mug geweest :+

M'n teen is ontstoken dus dinsdag bij de arts een crème gekregen. Gisteren was m'n hand opeens gezwollen met wat jeukbultjes maar sinds vannacht dus nog veel erger en uitgebreid naar m'n voeten }:|
pi_165334289
Fazz, heb je ook last van aften in je mond? Mijn zoon heft nu (voor de 3e keer!) Hand, voet en mondziekte. Jeukt enorm en lijkt veel op je foto. Heb zelf met hem de eerste keer mee gedaan. Niet prettig :(

Sterkte!
  donderdag 15 september 2016 @ 09:17:01 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165334434
Daar dacht ik ook meteen aan Fazz. Sterkte, fijn lijkt me anders!

Ik heb net een verdrietige peuter op de psz afgezet ('Mama niet weg', 'wil niet naar school' etc ;() dus ik ga nog even 2 uurtjes proberen te slapen.
KuikenGuppy
pi_165334448
Jeetje Fazz, wat stom dit!

Twink, ben je nu ook wat geruster over de opvang van D. en B.? Daar maakte je je toch ook een beetje druk om?
pi_165334450
Twink nu pas lees ik hoe ver je al bent O+ Spannend zeg! (En ik had de naam en nick niet meer gekoppeld volgens mij)

Oh my Fazz succes bij de dokter, ziet er niet fijn uit :o :|W

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2016 09:49:14 ]
pi_165334520
:o daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Ik dacht dat je dat maar 1x kon krijgen Thee! F heeft het volgens mij al eens gehad, maar met een enkel bultje. In m'n mond zit niets trouwens.

Ik neem het mee zo naar de huisarts, lijkt me dat hij het wel vaker gezien zou moeten hebben als het hvm-ziekte is :)
pi_165334577
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 09:18 schreef Mies_poes het volgende:
Jeetje Fazz, wat stom dit!

Twink, ben je nu ook wat geruster over de opvang van D. en B.? Daar maakte je je toch ook een beetje druk om?
Mja die zijn straks dus bij opa en oma. Het is natuurlijk uberhaupt de vraag of het strippen zijn werk doet en zo ja, wanneer. De intentir is om ze na de controle gewoon weer op te halen en naar huis te gaan. Tenzij er alle schijn van is dat het zijn werk doet natuurlijk :+ . Maar ik probeer maar van het 'negatieve' uit te gaan in deze.

Hoewel ik mij idd de afgelopen weken gek maakte over aanrijdtijden/onderdak kindjes/ruggenprik berust ik mij momenteel vooral (nu nog tegen beter weten in want bij bevalling 1 en 2 trok ik dat echt niet) dat vrouwen in Afrika achter den boom hun kind eruit ploppen en ook hier op Fok! Zoveel succesverhalen zijn van dergelijke bevallingen :Y)

Maar dat zeg ik nu .. want die pijn van 2 en 4 jaar geleden ben ik, hoe cliche ook, weer vergeten :')
dat heeft de natuur heel mooi bedacht allemaal! Trap er nu toch weer voor de derde keer in en kijk enorm uit naar de bevalling en de periode daarna. Ik ben het zwanger zijn goed zat.

We gaan het zien :Y)
pi_165334638
quote:
heheh ik post gewoon niks :+.
En anderen met mij denk?
pi_165334658
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 09:33 schreef Unihipili het volgende:

[..]

heheh ik post gewoon niks O+.
En anderen met mij denk?
Check. Heb al maanden geen nacht doorgeslapen. Maar hoe actiever ik op mijn mobiel ben, hoe langer de wakkere momenten duren ;)
pi_165334802
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 09:34 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Check. Heb al maanden geen nacht doorgeslapen. Maar hoe actiever ik op mijn mobiel ben, hoe langer de wakkere momenten duren ;)
+1
  Manager PR/Moderator donderdag 15 september 2016 @ 10:03:24 #40
269689 crew  Viv
pi_165335062
Ach, toch wel veel mensen hier die slecht slapen. :*
  donderdag 15 september 2016 @ 10:06:26 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_165335109
Het lijkt mij ook hand voet mondziekte, fazz. Sterkte :{
disclaimer
  donderdag 15 september 2016 @ 10:52:43 #42
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165335825
quote:
:D

Ik slaap met beebs beter dan zonder beebs trouwens. Tot nu toe.

En ik durf trouwens voorzichtig te concluderen dat ik de bekkenshit gewoon ook heb uitgepoept ;) Lijkt gewoon weg te zijn.

Gewoon even wat positieve geluiden :)
  donderdag 15 september 2016 @ 11:01:37 #43
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165336006
Fijn Quoi :).
Vermoeidheid in de zwangerschap is ook heel anders dan vermoeidheid door slaapgebrek hè.
KuikenGuppy
pi_165336030
Volgens arts geen hvm-ziekte, dat schijnt ook niet te jeuken. Reactie op crème heeft hij ook nog niet eerder gezien. Er zijn foto's gemaakt die naar de dermatoloog gaan. Morgen telefonische terugkoppeling :)

Voor de jeuk mag nu alleen niets want zwanger :')

Fijn Q dat je bekken meteen zoveel beter voelt!
pi_165336057
Fazz zou tegen de jeuk mentholgel kunnen helpen? Ben overigens niet op de hoogte of dat wel/niet mag als je zwanger bent dusbdat zou je dan eerst even uit moeten sluiten
pi_165336099
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 08:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik had vannacht wel even kunnen posten maar niet gedaan :+

M'n handen (en nu ook voeten }:| ) zijn er niet best aan toe, ik word gek van de jeuk. Vannacht er een uur van wakker gelegen.

*warning/ranzig*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dokter heeft pas later vanochtend plek dus nu eerst maar voor een uur naar kantoor en dan weer met de trein terug :')

Ik maak me ergens toch wel zorgen wat die meds dan doen voor de baby, de dokter adviseerde me niet te laten afschrikken door de bijsluiter dus die heb ik niet gelezen :{ Maar deze reactie op die zalf (die link leg ik tenminste) lijkt me ook niet helemaal normaal.

Edit: die zalf was weer voor m'n ontstoken teen
:')
Breng ook even zwangerschapscholestase onder de aandacht van je huisarts. Dat zorgt ook voor jeukende handen en voeten.
pi_165336521
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Fazz zou tegen de jeuk mentholgel kunnen helpen? Ben overigens niet op de hoogte of dat wel/niet mag als je zwanger bent dusbdat zou je dan eerst even uit moeten sluiten
Dat mag. Maar als het open wondjes zijn is het niet fijn.
pi_165339028
Na tien jaar huilen, frustratie, hopen, wachten, hadden we besloten om gewoon lekker van ons leven te gaan genieten.

SPOILER
Je raekt an de dinge geweun.
pi_165339065
Wat spannend Messina. Ik ga voor je duimen. Heb je al een afspraak bij de verloskundige?
pi_165339121
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 13:39 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Wat spannend Messina. Ik ga voor je duimen. Heb je al een afspraak bij de verloskundige?
Nog niet :)
Begin volgende week even bellen!
Je raekt an de dinge geweun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')