Wat fijn dat je er nu een fijn gevoel bij hebtquote:Op woensdag 14 september 2016 16:11 schreef Burdie het volgende:
Fijn Selv!.
Hier ook weer een glittersticker en een bbbi baby(bewegelijk boven bekkeningang dus head first!).
En definitief de knoop doorgehakt om met een ander ziekenhuis in zee te gaan, ik heb er een fijn gevoel bij zo.
Dat mag sowieso niet, maar thuis beginnen vind ik al winstquote:Op woensdag 14 september 2016 16:17 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Wat fijn dat je er nu een fijn gevoel bij hebthopelijk mag je toch lekker thuis bevallen.
Babykledingwasjesquote:Op woensdag 14 september 2016 15:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik draai een eerste babywasje![]()
Verder heb ik alle babykleertjes eens bij elkaar gelegd, en volgens mijn heb ik genoeg![]()
![]()
Ja dat dacht ik ook maar toch doe ik het maar niet. Eerst maar eens zien wat ik fijn vind aan kleding en wat qua pasvorm handig is en in wat voor maatje le baby geboren wordt.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
En Room: je kan altijd nog in een grotere kledingmaat gaan shoppen toch?
Je dacht dat ik alleen 50/56 had gekocht? De leukste kleding heb ik juist in 62 en 68 gekocht, omdat dat langer meegaat. Heb 9 broekjes in 62quote:Op woensdag 14 september 2016 16:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
Fijn Burdie!
En Room: je kan altijd nog in een grotere kledingmaat gaan shoppen toch?
Jeetje. Balen.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
Goeie mijlpaal wel
Ik moet mijn babykleding nog inventariseren, want het ligt in de opslag, maar ik heb bijna alle jumpsuits verkocht. De paar die ik nog heb zijn ontzettend girly dus ik moet wel veel nieuw kopen nu
ja komt u maarquote:Op woensdag 14 september 2016 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
Goeie mijlpaal wel
Ik moet mijn babykleding nog inventariseren, want het ligt in de opslag, maar ik heb bijna alle jumpsuits verkocht. De paar die ik nog heb zijn ontzettend girly dus ik moet wel veel nieuw kopen nu
de postbode bracht er net vierquote:
het is niet dat ik geen kleding heb hier hoorquote:Op woensdag 14 september 2016 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de postbode bracht er net vier
Molo, ik heb bijna alles verkocht en wat er nog over is ligt tot minstens december in opslag. Maar daarna zal ik eens kijken
Yay!quote:Op woensdag 14 september 2016 20:57 schreef WupWup het volgende:
Nou, namen kiezen kunnen we niet, maar een kaartje blijkt geen probleemToch alvast iets afgestreept.
Mja ik heb tussen 1 en 4.30 effe geslapen maar hier was weinig actie en ik kan me voorstellen dat jullie mijn niekunneslapenie updates zo langzamerhand ook zat zijnquote:Op donderdag 15 september 2016 08:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wel duidelijk dat we geen nachtploeg meer hebben nu Quoi bevallen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dokter heeft pas later vanochtend plek dus nu eerst maar voor een uur naar kantoor en dan weer met de trein terug![]()
Ik maak me ergens toch wel zorgen wat die meds dan doen voor de baby, de dokter adviseerde me niet te laten afschrikken door de bijsluiter dus die heb ik niet gelezenMaar deze reactie op die zalf (die link leg ik tenminste) lijkt me ook niet helemaal normaal.
Edit: die zalf was weer voor m'n ontstoken teen
![]()
Mja die zijn straks dus bij opa en oma. Het is natuurlijk uberhaupt de vraag of het strippen zijn werk doet en zo ja, wanneer. De intentir is om ze na de controle gewoon weer op te halen en naar huis te gaan. Tenzij er alle schijn van is dat het zijn werk doet natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2016 09:18 schreef Mies_poes het volgende:
Jeetje Fazz, wat stom dit!
Twink, ben je nu ook wat geruster over de opvang van D. en B.? Daar maakte je je toch ook een beetje druk om?
heheh ik post gewoon niksquote:Op donderdag 15 september 2016 08:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
Check. Heb al maanden geen nacht doorgeslapen. Maar hoe actiever ik op mijn mobiel ben, hoe langer de wakkere momenten durenquote:Op donderdag 15 september 2016 09:33 schreef Unihipili het volgende:
[..]
heheh ik post gewoon niks.
En anderen met mij denk?
+1quote:Op donderdag 15 september 2016 09:34 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Check. Heb al maanden geen nacht doorgeslapen. Maar hoe actiever ik op mijn mobiel ben, hoe langer de wakkere momenten duren
quote:Op donderdag 15 september 2016 08:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
quote:Op donderdag 15 september 2016 08:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik had vannacht wel even kunnen posten maar niet gedaan![]()
M'n handen (en nu ook voeten) zijn er niet best aan toe, ik word gek van de jeuk. Vannacht er een uur van wakker gelegen.
*warning/ranzig*Breng ook even zwangerschapscholestase onder de aandacht van je huisarts. Dat zorgt ook voor jeukende handen en voeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dokter heeft pas later vanochtend plek dus nu eerst maar voor een uur naar kantoor en dan weer met de trein terug![]()
Ik maak me ergens toch wel zorgen wat die meds dan doen voor de baby, de dokter adviseerde me niet te laten afschrikken door de bijsluiter dus die heb ik niet gelezenMaar deze reactie op die zalf (die link leg ik tenminste) lijkt me ook niet helemaal normaal.
Edit: die zalf was weer voor m'n ontstoken teen
![]()
Dat mag. Maar als het open wondjes zijn is het niet fijn.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Fazz zou tegen de jeuk mentholgel kunnen helpen? Ben overigens niet op de hoogte of dat wel/niet mag als je zwanger bent dusbdat zou je dan eerst even uit moeten sluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Nog nietquote:Op donderdag 15 september 2016 13:39 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Wat spannend Messina. Ik ga voor je duimen. Heb je al een afspraak bij de verloskundige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |