Van 7 november 1990.quote:Op woensdag 14 september 2016 07:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Geboortekaartjes jaDie moeten wij ook nog! Ben alleen maar een het wol-winkelen atm
![]()
Lonaa, weet niet hoe oud je bent, maar dacht dat dit soort biologielessen op geboortekaartjes vrij nieuwerwets waren!
Wij hadden "Welkom in het leven lieve kleine", naar de mooie korte film van Ed van der Elsken.
Bij Kuiken heb ik het kaartje zelf getekend: een pentekening van een wieg met baby er in en onze twee hondjes die nieuwsgierig over het randje spieken. Nog altijd zo blij meequote:Op woensdag 14 september 2016 08:26 schreef Gogo83 het volgende:
Thistleweed: heel herkenbaar die hormonale huilbuien. Had ik eergisteren en wist zeker dat het nooit meer goe-hoe-hoed zou komen. Hopelijk is vandaag voor jou een betere dag.
Geboortekaartje wordt tzt ontworpen door een goede vriend. Die heeft dit jaar ook ons trouwkaartje ontworpen. Heb ook wel een ideetje, wordt vast een leuk kaartje.
Ik vind pentekeningen zo mooiquote:Op woensdag 14 september 2016 08:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij Kuiken heb ik het kaartje zelf getekend: een pentekening van een wieg met baby er in en onze twee hondjes die nieuwsgierig over het randje spieken. Nog altijd zo blij mee.
Voor Guppy wil ik ook weer een tekening maken in dezelfde stijl en sfeer, alleen dan net een andere setting. De eerste schets is klaar, maar nog niet af genoeg om al iets mee te kunnen. Ik ga er in mijn verlof eens goed voor zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vind ik wel erg mooi btw:
Wens, wonder, werkelijkheid.
quote:Op woensdag 14 september 2016 10:23 schreef Burdie het volgende:
"We hadden heel veel pech,
Het was een lange weg,
Maar dankzij de doktersspuit,
Hebben we nu toch deze spruit."
Kan toch best, Cygne?
quote:Op woensdag 14 september 2016 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Elke keer als wij het rubber vergaten
Konden we een nieuw wonder in ons gezin toelaten
Ja papa die schiet altijd raak
Gelukkig batsen we niet zo vaak
dibs op dezequote:Op woensdag 14 september 2016 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Elke keer als wij het rubber vergaten
Konden we een nieuw wonder in ons gezin toelaten
Ja papa die schiet altijd raak
Gelukkig batsen we niet zo vaak
quote:Op woensdag 14 september 2016 10:27 schreef Burdie het volgende:
Er zijn trouwens genoeg van dat soort gedichtjes die mensen dus serieus op een kaartje zetten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vind ik wel erg mooi btw:
Wens, wonder, werkelijkheid.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets?quote:Op woensdag 14 september 2016 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hadden uiteraard een zelfgemaakte legokaart. Nu dus weer, alleen met een blauwe baby en een mauwtje er bij (daar moet ik nog even naar zoeken)
Dit soortquote:Op woensdag 14 september 2016 13:08 schreef Unihipili het volgende:
Of van die negatieve teksten over dwarsliggen en mama nu al lastigvallen enzo
Ik kan ze even niet vinden.
Ik zag hem hangen een keer bij de vk.. echt OMGquote:Op woensdag 14 september 2016 13:25 schreef Thistleweed het volgende:
Precies dit kaartje kregen we vorig jaar. De vader was er ook nog heel trots over. Lastig om antwoord te geven als iemand zegt: 'leuk hé?'
quote:Op woensdag 14 september 2016 13:42 schreef sproetjes het volgende:
Wij hebben t kaartje ookal "af". We gaan voor:
sometimes the smallest things take up the most room in your heart
Want A.A. Milne
En stiekem wil ik graag mocht er een tweede komt ooit dan: as soon as I saw you I knew an adventure was going to happenquote:
Ik vond net deze:quote:Op woensdag 14 september 2016 09:49 schreef Selvaria het volgende:
Oh bah Fazz, dat klinkt naar.Ga je daarvoor nog even naar de huisarts? Leuk van het vertellen wel.
![]()
Geboortekaartjes, voor N. hadden we een hele leuke en vrolijke met allemaal dieren erop, ik wil wel graag iets bijpassends, maar we hebben nog niet gekeken. Komt vast goed. Qua teksten hou ik helemaal niet van zaken die te maken hebben met het feit dat je seks hebt gehad, ik geloof dat mensen dat zo ook wel snappen.![]()
Ons kaartje toen:
[ afbeelding ]
Vanmiddag SEO.Zin in en toch ook erg spannend!
Ook mooiquote:Op woensdag 14 september 2016 13:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
En stiekem wil ik graag mocht er een tweede komt ooit dan: as soon as I saw you I knew an adventure was going to happen
Want
Succesquote:Op woensdag 14 september 2016 13:50 schreef Burdie het volgende:
Ik mag ook weer naar de vk, eens kijken of de baby intussen de uitgang al een beetje kan vinden...
Dat kaarten hadden wij ook, is een 3-luik!quote:Op woensdag 14 september 2016 13:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vond net deze:
[ afbeelding ]
Succes vanmiddag!
Ik mag ook weer naar de vk, eens kijken of de baby intussen de uitgang al een beetje kan vinden...
alles prima! Geen bloeding meer gehad en nu op het vliegveld onderweg naar huis 👍🏼quote:Op woensdag 14 september 2016 13:40 schreef Tweedledee het volgende:
Ben benieuwd hoe het nu met Aurum is, hopelijk goede dag gehad gisteren!
Goed nieuws, fijn!quote:Op woensdag 14 september 2016 14:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
alles prima! Geen bloeding meer gehad en nu op het vliegveld onderweg naar huis 👍🏼
Vrijdag eerste echo, ben benieuwd
Bij kuiken kon ik heel goed voelen hoe hij lag, bij deze twijfel ik of ik een hoofd of billen tegen mijn ribben voel liggen. Ik denk eigenlijk dat het een hoofdje is, maar we horen het oordeel van de vk zoquote:Op woensdag 14 september 2016 14:14 schreef Tweedledee het volgende:
[..]
SuccesKun je zoiets niet voelen, eigenlijk? (Geen idee hoor, stel ik me zo voor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He shitquote:Op woensdag 14 september 2016 15:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik draai een eerste babywasje![]()
Verder heb ik alle babykleertjes eens bij elkaar gelegd, en volgens mijn heb ik genoeg![]()
![]()
Gelukkig .. dat klinkt hoopvol!quote:Op woensdag 14 september 2016 14:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
alles prima! Geen bloeding meer gehad en nu op het vliegveld onderweg naar huis 👍🏼
Vrijdag eerste echo, ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |