abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165305734
Och ja, die hormonale huilbuien zijn vreselijk. Vind mezelf op die momenten ook zo zielig :')

Hier weer wat beter gehumeurd, want we hebben heel gezellig gebarbecued met onze leuke buren O+ kan er weer even tegenaan.
pi_165305886
In het Lidl foldertje staan leuke babykleertjes zeg :o
:)
pi_165306218
Hormonale huilbuien heb ik niet echt, ben wel assertiever nu. _O-

Geboortekaartje gaat een vriendin tekenen. O+
pi_165306341
Even een ego: ik heb eigenlijk nog steeds buikpijn 😳 onderin mijn buik helemaal. Lopen is ook niet prettig. Dacht dat het misschien indalen zou zijn maar ik krijg aan de bovenkant nog niet echt meer lucht (mijn enige kwaaltje tijdens afgelopen weken was dat ik benauwd was). Heb wel echt veel gedaan zondag maar het houdt nu wel lang aan he? Morgen toch vk even bellen? Moet vrijdag voor liggingsecho dus ik voel me dan zo'n zeur als ik eerder ga bellen. Kind wel gewoon gevoeld vandaag, wel anders dan normaal (opeens steeds trappen tegen ribben, nog niet eerder gehad)
pi_165306516
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:00 schreef Thistleweed het volgende:
Zo, hallo hormonen. Vandaag al drie hartstochtelijke huilbuien gehad, van die lelijke met van de snikken en overal snot. Ik geef de schuld aan de warmte en vermoeidheid en hoop dat ik me morgen weer beter en blijer ga voelen.

Kaartje uitzoeken, leuk! Bij de eerste twee hadden we bijpassende kaartjes maar weet niet of dat een derde keer gaat lukken, sowieso is de webshop ermee gestopt -O- Wat voor en kaartje gaan jullie kiezen (of hou je dat geheim?) Wat voor een zin zoek je? Wij hadden: onze prachtige dochter en lieve zusje is geboren. Of zoek je meer iets van een spreuk/gedichtje?
Haha ik jank ook al de hele dag om niks... blame it on the hormones.

Geboortekaartje ligt al klaar, itt bij dochter is er nu wel echt een thema, bij dochter hadden we een stukje songtekst van trijntje oosterhuis, en bij flip hebben we een (redelijk afgezaagd maar heel passend) versje.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 13 september 2016 @ 22:37:44 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_165306645
Zijn er nog dingen die je moet regelen gm of is alles al af?

Justme, ik zou morgen even bellen want pijn is sowieso niet fijn en misschien is er een eenvoudige verklaring voor. Dat je de baby o een andere plek voelt kan prima, dan is ie gewoon anders gaan liggen ;)
disclaimer
pi_165306745
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:31 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Even een ego: ik heb eigenlijk nog steeds buikpijn 😳 onderin mijn buik helemaal. Lopen is ook niet prettig. Dacht dat het misschien indalen zou zijn maar ik krijg aan de bovenkant nog niet echt meer lucht (mijn enige kwaaltje tijdens afgelopen weken was dat ik benauwd was). Heb wel echt veel gedaan zondag maar het houdt nu wel lang aan he? Morgen toch vk even bellen? Moet vrijdag voor liggingsecho dus ik voel me dan zo'n zeur als ik eerder ga bellen. Kind wel gewoon gevoeld vandaag, wel anders dan normaal (opeens steeds trappen tegen ribben, nog niet eerder gehad)
Ik zou nu even bellen. Gewoon uitleggen wat je voelt, je twijfel benoemen. VK checkt dan telefonisch wat dingen die voor haar belangrijk zijn om te weten en kan je ofwel geruststellen of jullie maken samen een plannetje voor vanavond/morgen extra checken. Als je slecht slaapt door zorgen is zo jammer. Je bent geen zeur :*
pi_165306777
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:37 schreef Stormqueen het volgende:

Justme, ik zou morgen even bellen want pijn is sowieso niet fijn en misschien is er een eenvoudige verklaring voor. Dat je de baby o een andere plek voelt kan prima, dan is ie gewoon anders gaan liggen ;)
Ja ze is vast anders gaan liggen, maar voor mij is dat wel raar want sinds ik haar voel (ong 18 weken) ligt ze steeds hetzelfde, ook bij de controles altijd hetzelfde. Dus dat is nu al 18 weken lang (want 36 wk nu).. Dus dat is sowieso ook even wennen 😁
pi_165306797
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:37 schreef Stormqueen het volgende:

Haha, GMTD ;)
  dinsdag 13 september 2016 @ 22:41:28 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165306798
Oja, geboortekaartjes... :').
KuikenGuppy
pi_165306800
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:31 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ik weet niet of het helpt maar het klinkt wel heel erg herkenbaar, ik had er zo'n maand geleden ook zo erg last van, niet meer kunnen staan/lopen van de pijn. Maar dat duurde in die hevigheid niet langer dan een dag. Verder kwam en ging het.
Fijn dat je kindje gewoon blijft bewegen.
Maar als je je echt zorgen maakt gewoon bellen hoor. Ook gedaan toen ondanks dat ik 2 dagen later afspraak had.
  dinsdag 13 september 2016 @ 22:42:49 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165306847
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:41 schreef marel88 het volgende:

[..]

Haha, GMTD ;)
Hopelijk moet die D een A zijn? :P.

http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=GMTD
KuikenGuppy
pi_165306871
We zijn nog bezig met de klossen, als alles goed gaat worden deze morgen omgewisseld.
Verder vooral veel opruimen en schoonmaken.

Ik hou ervan om alles ruim om tijd af te hebben, kan ik tenminste nog 30x de kastinrichting omgooien. :')

Justme, ik zou ook even bellen, het zit je duidelijk dwars.
S. 2014
J. 2016
pi_165306912
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

_O-
S. 2014
J. 2016
pi_165306960
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:41 schreef Burdie het volgende:
Oja, geboortekaartjes... :').
_O- dat had ik nou ook vorige week. Eerst boeide het me niks. Nu dacht ik ach misschien toch wel leuk. Heb wel iets geprobeerd te fröbelen digitaal, maar als het niet af komt ja nou dan niet *).
pi_165306990
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

D van Different(ly) als creatieve variatie :)

Maar de betekenis waar jij naar linkt kende ik niet, oeps SQ, zo bedoelde ik het niet ;)
  dinsdag 13 september 2016 @ 22:48:13 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_165307059
Nou zo verschillend was het advies toch niet?
disclaimer
pi_165307156
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
Nou zo verschillend was het advies toch niet?
Nee valt mee, maar vind het altijd zo grappig hoe je als je zo'n vraag post in 1 minuut een mooie variatie aan adviezen verzamelt. Van "is normaal" tot "gelijk bellen" bij wijze van spreken. als ze twijfelde tussen nu of morgen bellen hielpen wij niet echt mee :P
pi_165308230
Mies heel herkenbaar die hormonsterbuien.. vooral als ik 1-2 uur slaap heb gehad die navht ... kun je maar beter uit mijn buurt blijven :')

Cygne fijn toch die assertiviteit *) .. is hir nooit helemaal weg gegaan na de 1e.

Kaartjes ... ik had een leuk klein verdje maar ben hem kwijt -O- . Dat gaat mijn missie voor morgen worden. Of misschien wel voor nu want gevalletje tisveeltewarmkannieslapenie -O-

Bij Djenna hadden we
Geen kip
wel een ei
met een zaadje erbij
groeide jij

En bij Boaz
Papa fier
mama blij
buikje weg
ik erbij

Maar er zullen er zat zijn hier die bovenstaande echt 3x niks vinden :7 ... ieder zijn meuk :Y)
pi_165308443
Thanks dames. Als het morgen nog steeds zo voelt bel ik gelijk in de ochtend. Om de baby maak ik me niet zoveel zorgen, die doet het nog, trappelt er rustig op los. Voor mezelf zou ik toch graag wel weten wat het is, want t/m zaterdag heb ik de hele zwangerschap nérgens last van gehad..
pi_165310943
Soof mijlpaal der mijlpalen *O*

Koffie :O
pi_165310985
*ontlurkt*
Ik heb een :') en O+ verhouding met de tekst die er 25 jaar geleden op mijn kaartje stond:
Wat ooievaar?
Niks ooievaar!
Gewoon je weet wel
en toen werd ik geboren.

:7
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 14 september 2016 @ 07:53:22 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_165311020
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 07:48 schreef Lonaa het volgende:
*ontlurkt*
Ik heb een :') en O+ verhouding met de tekst die er 25 jaar geleden op mijn kaartje stond:
Wat ooievaar?
Niks ooievaar!
Gewoon je weet wel
en toen werd ik geboren.

:7
dit verklaart natuurlijk wel eea, lonaa :+
disclaimer
pi_165311027
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 07:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dit verklaart natuurlijk wel eea, lonaa :+
:')

Ik blijf het echt heel erg uhm, forthcoming vinden voor mijn ouders. Zeker voor mijn moeder. Die is zo preuts als de paus. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_165311054
Geboortekaartjes ja :o Die moeten wij ook nog! Ben alleen maar een het wol-winkelen atm O+

Lonaa, weet niet hoe oud je bent, maar dacht dat dit soort biologielessen op geboortekaartjes vrij nieuwerwets waren!

Wij hadden "Welkom in het leven lieve kleine", naar de mooie korte film van Ed van der Elsken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')