quote:Op woensdag 14 september 2016 12:22 schreef regmail het volgende:
[..]
6 tot 7 dagen per week samen in een afstudeerhok. Samen lunchen en daarna samen uitgaan.
Ik was een vrijbandig levende student. Zij kwam uit een islamitische omgeving maar deze periode zou haar enig echte vrije moment in haar leven zijn.
Wat denk je wat er gebeurd als je lichamelijk tot elkaar aangetrokken bent en op een avond wat teveel hebt gedronken.
Daarna was het alleen nog studeren en wippen totdat ik verliefd werd en de sex relatie verbrak.
Moslima's willen ook wel eens goede sex en een leuke tijd waarbij ze gelijkwaardig worden behandeld.
Misschien wil ie zichzelf opknopenquote:Op woensdag 14 september 2016 12:23 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
sowieso waarom zijn ze nederlander als ze zojuist in dat filmpje zeggen nederlanders te willen doodmaken?
dat zou wel wat schelen jaquote:Op woensdag 14 september 2016 12:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien wil ie zichzelf opknopen
Het beeld van de Nederlander is idd nog steeds die van de roomblanke. Best jammer dat dit beeld in de loop der jaren niet echt is bijgesteld. Weinig mensen denken aan Abed de Nederlander of Quincy de Nederlander. Kaaskoppen is dan weer iets specifieker lijkt me.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gezien hun uitspraken zien ze zichzelf niet zo:
- "kanker nederlanders"
- "kanker kaaskoppen"
Vraag je nu waarom hun ouders of grootouders hier zijn komen wonen?quote:Op woensdag 14 september 2016 12:23 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
sowieso waarom zijn ze nederlander als ze zojuist in dat filmpje zeggen nederlanders te willen doodmaken?
Lijkt me een realistische inschatting.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:15 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat sowieso. Die zitten binnen nu en een paar jaar allemaal een celstraf uit.
Als ze nu eens begonnen met zichzelf en hun familie als Nederlander te zien. Dat zou het voor de rest van dit land al een stuk makkelijker maken om ze ook als Nederlanders te beschouwen.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het beeld van de Nederlander is idd nog steeds die van de roomblanke. Best jammer dat dit beeld in de loop der jaren niet echt is bijgesteld. Weinig mensen denken aan Abed de Nederlander of Quincy de Nederlander. Kaaskoppen is dan weer iets specifieker lijkt me.
quote:Op woensdag 14 september 2016 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf vinden ze duidelijk van niet, nee.
Als je je hele leven lang niet als 'Nederlander' wordt geaccepteerd is dat alleen niet zo makkelijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ze nu eens begonnen met zichzelf en hun familie als Nederlander te zien. Dat zou het voor de rest van dit land al een stuk makkelijker maken om ze ook als Nederlanders te beschouwen.
Je bedoelt: als je opgevoed wordt om je meer x dan y te voelen? Opvoeding is het sleutelwoord hier mensen.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als je je hele leven lang niet als 'Nederlander' wordt geaccepteerd is dat alleen niet zo makkelijk.
Als je je hele leven lang niet wilt mengen in de Nederlandse cultuur, en alleen word opgevoed op de wijze zoals het in land van herkomst gebeurt dan is dat ook niet zo makkelijkquote:Op woensdag 14 september 2016 12:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als je je hele leven lang niet als 'Nederlander' wordt geaccepteerd is dat alleen niet zo makkelijk.
Zeker niet als je je hele leven lang al als Turk (/insert andere etnische groep) profileert, voornamelijk of zelfs exclusief met anderen van dezelfde culturele achtergrond omgaat, en dingen roept als 'kanker Nederlanders' en 'kanker kaaskoppen'.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat de meeste niet-roomblanke Nederlanders dit al decennia lang doen.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ze nu eens begonnen met zichzelf en hun familie als Nederlander te zien. Dat zou het voor de rest van dit land al een stuk makkelijker maken om ze ook als Nederlanders te beschouwen.
Daar kun je geen fuck over zeggen in dit geval.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:34 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je bedoelt: als je opgevoed wordt om je meer x dan y te voelen? Opvoeding is het sleutelwoord hier mensen.
Klopt (gelukkig!), maar bepaalde groepen hebben daar wel degelijk last van.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat de meeste niet-roomblanke Nederlanders dit al decennia lang doen.
quote:Op woensdag 14 september 2016 12:34 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je bedoelt: als je opgevoed wordt om je meer x dan y te voelen? Opvoeding is het sleutelwoord hier mensen.
Klopt deze jongeren zijn het produkt van hun opvoeding. Kan je ze dat kwalijk nemen? Het is gewoon ontzettend moeilijk om je los te maken uit je vertrouwde omgeving.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:34 schreef kovenant het volgende:
[..]
Als je je hele leven lang niet wilt mengen in de Nederlandse cultuur, en alleen word opgevoed op de wijze zoals het in land van herkomst gebeurt dan is dat ook niet zo makkelijk
Heftig verhaal.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ging wat biertjes halen bij supermarkt op de fiets, rijdt er scooter me zowat omver, ik reageer beetje boos, komt er zo'n berber agressief op me af, heb 'm volle grolsh beugel op de kop geslagen, zijn maatje was snel weg en het was wel zonde van die fles..
Dit was een reactie op die opgerichte facebook pagina?quote:Op woensdag 14 september 2016 12:11 schreef Baas_bas het volgende:
- boksbeugel
- tazer
- "we maken jullie allemaal dood"
- "kanker nederlanders"
- "kanker kaaskoppen"
nou nou nou wat een mooi filmpje weer
deze arme jongens moeten gauw hulp hebben![]()
Ik maak het in mijn werk dagelijks mee. Ik denk dat ik daar dus wel wat over kan zeggen. Waar ligt jouw "autoriteit" hier?quote:Op woensdag 14 september 2016 12:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daar kun je geen fuck over zeggen in dit geval.
Ja toen is het bij mij al misgegaan, kun je nagaan hoe dat daar gaat.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:34 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat ze mensen bedreigen en spullen lopen te slopen en jatten neem ik hen in ieder geval WEL kwalijk!quote:Op woensdag 14 september 2016 12:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Klopt deze jongeren zijn het produkt van hun opvoeding. Kan je ze dat kwalijk nemen? Het is gewoon ontzettend moeilijk om je los te maken uit je vertrouwde omgeving.
Ik denk dat je niets kunt zeggen over dit geval.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik maak het in mijn werk dagelijks mee. Ik denk dat ik daar dus wel wat over kan zeggen. Waar ligt jouw "autoriteit" hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |