En zo midden op de week; dan is het meestal toch wel drukker.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, mee eens.... - Zelden meegemaakt.
Misschien is iedereen door de hitte bevangen. Of de shows van Tailfox en ondergetekende geestelijk aan het verwerken.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En zo midden op de week; dan is het meestal toch wel drukker.
quote:Op woensdag 14 september 2016 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien is iedereen door de hitte bevangen. Of de shows van Tailfox en ondergetekende geestelijk aan het verwerken.
Vanmiddag even buiten geweest om boodschappen te doen. Daarna als een ware FOK!-autist snel weer naar binnen gegaan...quote:Op woensdag 14 september 2016 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
En ja @ die hitte; ik heb het hier nu ook echt flink stevig te pakken zeg!
Hahaha okee dan!quote:Op woensdag 14 september 2016 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vanmiddag even buiten geweest om boodschappen te doen. Daarna als een ware FOK!-autist snel weer naar binnen gegaan...
Zal wel door de warmte komen. Mensen hebben geen zin om achter de computer te zitten en genieten nog even van het lekkere weer. Of zo.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:55 schreef ToT het volgende:
Maar het is sowieso erg dood op FOK! nu, volgens mij.
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal wel door de warmte komen. Mensen hebben geen zin om achter de computer te zitten en genieten nog even van het lekkere weer. Of zo.
Af en toe naar buiten gaan kan geen kwaad, krijg je zelfs een lekker kleurtje vanquote:
Doe ik wel te weinig.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Af en toe naar buiten gaan kan geen kwaad, krijg je zelfs een lekker kleurtje van
Ik doe het de laatste tijd iets te veel, heb na college vandaag weer dik 4 uur in het park gelegen en geen reet uitgevoerdquote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe het de laatste tijd iets te veel, heb na college vandaag weer dik 4 uur in het park gelegen en geen reet uitgevoerd
quote:Op woensdag 14 september 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan zo wel even wat zomerse klanken draaien tot een uur of 23...
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 14 september 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan zo wel even wat zomerse klanken draaien tot een uur of 23...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |