Echt wel!quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee hoor gaat wel lekker. Ik hoop dat muis snel opknapt ik mis haar wel in het topic
Hier is momentel alleen Jupiler en Bittburger of zo in de aanbieding.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:43 schreef Karzai het volgende:
Zo even kijken of er nog bier in de aanbieding is
warsteiner vind ik wel lekker maar die hebben ze nooit in de aanbiedingquote:Op vrijdag 16 september 2016 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is momentel alleen Jupiler en Bittburger of zo in de aanbieding.
Jupiler zijn me te kleine flesjes dus blijft het in de aanbieding nog duur, en Duits bier ben ik gewoon nooit zo dol op.
Oh ja, kan ook zijn dat dat het is!quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
warsteiner vind ik wel lekker maar die hebben ze nooit in de aanbieding
Hehe okee dan!quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:53 schreef Karzai het volgende:
Bij dirk was hertog jan in de aanbieding afgelopen week six packie voor 3 euro
Palm is zeker lekker weg te tikkenquote:Op vrijdag 16 september 2016 19:59 schreef Karzai het volgende:
Palm is geen pils maar ook wel lekker
Palm en Vos zijn best aardig weg te tikken!quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:59 schreef Karzai het volgende:
Palm is geen pils maar ook wel lekker
Trappiste Rochefort, en Delirium Nocturnum blijven mijn favoriet!quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Palm is zeker lekker weg te tikken
Trappiste Rochefort is zeker een aanrader. Die tweede heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Trappiste Rochefort, en Delirium Nocturnum blijven mijn favoriet!
Die is wat zoeter..quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Trappiste Rochefort is zeker een aanrader. Die tweede heb ik nog nooit geprobeerd
Die ga ik eens een keertje proberen!quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is wat zoeter..![]()
Delirium Tremens is wat bekender:
[ afbeelding ]
Slijterijen, en supermarkten waar toevallig een nutcase bij inkoop werkt die helemaal lijp van speciaalbieren is en voldoende vrijheid krijgt zelf te beslissen wat-ie inkoopt!quote:Op vrijdag 16 september 2016 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die ga ik eens een keertje proberen!
Waar kun je deze eigenlijk krijgen?
Dan ga ik komende week eens langs de slijterij om er eentje te proberen. Moet sowieso mijn drank voorraad weer beetje aanvullen na afgelopen weekquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Slijterijen, en supermarkten waar toevallig een nutcase bij inkoop werkt die helemaal lijp van speciaalbieren is en voldoende vrijheid krijgt zelf te beslissen wat-ie inkoopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |