twitter:wikileaks twitterde op woensdag 14-09-2016 om 00:27:41678.4 MB of new "DNC documents" from @Guccifer_2 Magnet: magnet:?xt=urn:btih:ED9C54D8CE543F9A45D180FD58B4C56CF2A3FC1EPass: (GuCCif3r_2.0) reageer retweet
Bron?quote:Ik betwijfel echter ook of Trumps voorstel om dat barbaarse regime nucleaire wapens te laten ontwikkelen de stabiliteit in de regio ten goede komt.
• 12 Perfect Responses To Hillary Clinton Being A Human And Getting Sicktwitter:ChaseMit twitterde op zondag 11-09-2016 om 22:32:13This is the first time Republicans have cared about a woman's health. reageer retweet
Hoe zou dat zijn gegaan op momenten dat de partij van Trump aan de macht was?quote:Op woensdag 14 september 2016 07:39 schreef Wyand het volgende:
De nieuwe DNC mails laten zien dat mensen consistent na grote donaties aan de DNC federale posities van Obama kregen.
Voorbeeldje: http://magafeed.com/gucci(...)nated-716000-to-dnc/
Groter deel van de nieuwe lijst: https://i.sli.mg/RmL2pJ.jpg
Gewoon pay for play dus, wat Trump al zei. 24 van de 57 mensen op die lijst van donaties tot en met 28 november 2008 hebben later een federale positie gehad, de meeste als ambassadeur.
Maar dat zal zeker allemaal toeval zijn en zolang er niet expliciet in een e-mail wordt gezegd 'als jij nu doneert maak ik je volgend jaar ambassadeur' (wat niemand ooit in een e-mail gaat toegeven) is er niks aan de hand natuurlijk![]()
![]()
Dat wil ik ook zeker niet ontkennen. We komen hierop terug als er vergelijkbare zaken uit gehackte RNC e-mails komen.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe zou dat zijn gegaan op momenten dat de partij van Trump aan de macht was?
Het politieke systeem aldaar is vrij rot maar je moet niet doen voorkomen alsof dat iets eenzijdigs is...
Nieuws is het zeker niet inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:43 schreef kipknots het volgende:
Dit soort zaken waren allang bekend. Donaties zijn ook gewoon publiek, dus hier komt volgens mij niets nieuws naar voren.
Hier een bericht uit 2013 daarover: http://www.bloomberg.com/(...)on-in-campaign-money
Volgens het Bloomberg bericht gebeurd dit dus ook al decennia en werd het Obama voornamelijk aangerekend omdat hij aan had gegeven dat hij de invloed van geld op de politiek wilde verkleinen.
Doet me denken aan de Caroline Kennedy affaire:quote:Op woensdag 14 september 2016 07:39 schreef Wyand het volgende:
De nieuwe DNC mails laten zien dat mensen consistent na grote donaties aan de DNC federale posities van Obama kregen.
Voorbeeldje: http://magafeed.com/gucci(...)nated-716000-to-dnc/
Groter deel van de nieuwe lijst: https://i.sli.mg/RmL2pJ.jpg
Gewoon pay for play dus, wat Trump al zei. 24 van de 57 mensen op die lijst van donaties tot en met 28 november 2008 hebben later een federale positie gehad, de meeste als ambassadeur.
Maar dat zal zeker allemaal toeval zijn en zolang er niet expliciet in een e-mail wordt gezegd 'als jij nu doneert maak ik je volgend jaar ambassadeur' (wat niemand ooit in een e-mail gaat toegeven) is er niks aan de hand natuurlijk![]()
![]()
En de ene longontsteking is de andere niet. Heb een jonge collega (36) die er een maand mee onder de pannen was en mijn pa van tegen de zeventig was er vrij rap weer bovenop.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:56 schreef Ulx het volgende:
In 1841 waren de medische wetenschappers nog bezig met aderlaten.
Tegenwoordig heb je antibiotica.
Reagan werd op zijn 70ste neergeschoten. Had hij dan niet na die eerste termijn moeten stoppen?quote:Op woensdag 14 september 2016 12:44 schreef Slaro het volgende:
Als je op een roestige spijker ging staan in die tijd had je ook zomaar een groot probleem kunnen hebben terwijl er nu wat meer tegen te doen is. Wat ik tracht te zeggen is dat gezondheid wel degelijk relevant is.
Als je je donateurs en mensen die je steunen in een campagne niet terugbetaalt met dat soort baantjes etc. heb je een probleem. (In de toekomst gaan die rijken minder bijdragen aan je campagne / je partij)quote:Op woensdag 14 september 2016 10:30 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Caroline Kennedy affaire:
Hoe zou ze die post toch gekregen hebben..
Reagan had Alzheimer als President dus wat denk je zelf.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Reagan werd op zijn 70ste neergeschoten. Had hij dan niet na die eerste termijn moeten stoppen?
Hij maakt het wel spannend, hoor!quote:Donald Trump will not release or discuss his medical records when he tapes an interview with Dr. Oz on Wednesday morning, according to Trump aides, despite the campaign’s assertion to the contrary in the run-up to the sit-down set to air on Thursday. In the interview, which will occur at 10:00am, Dr. Oz will not ask Trump about his recent physical or his medical records, but will instead focus on “well-being, being active and positive thinking.” A senior Trump aide told Bloomberg’s Jennifer Jacobs that the medical records would be released “soon,” however.
Hij is ouder dan Hillary.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |