Daar is KingRoland ook mod.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef leolinedance het volgende:
https://www.luierforum.nl/forum/index.php
Wat is deze
Het kan nog altijd. #Believequote:Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft gewoonde kutste groep geloot die een nummer 3 kon loten.
Dat kan gebeuren. Jammer maar helaas.
Eens. Terwijl ik nog wel dacht dat PSV lester zou loten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we beter aan jou vragen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef leolinedance het volgende:
https://www.luierforum.nl/forum/index.php
Wat is deze
Dat heeft Ajax ook een paar seizoenen gehad, en toen zette Ajax Nederland ten schande in de CL.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koku is de coach toch?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Koke nu als linksbuiten spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je staat immers al 0-2 achter daar uitdoelpunten dubbel tellenquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Op deze manier wordt de heenwedstrijd wel erg lastig.
Zieligquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij durft wat te zeggen over mijn humor.
Het is gewoon zieilg.
5x geel na 5 speelrondenquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark van Bommels meltdown in 2012/2013.
#neverforget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mindere en 19 abominabele jaquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:04 schreef Vasion het volgende:
Van de 20 goede grappen die ik maak, zit er een mindere tussen. Tja..
Nee thanksquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat de jongste speler in de Eredivisie nog niet geboren was toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd?
Jij ook niet xDquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat de jongste speler in de Eredivisie nog niet geboren was toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd?
De jongste FOK!ker ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze diss had ook niet gehoeven. Dan zeg ik geef die stokslagen maar.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een mindere en 19 abominabele ja
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je bent wel druk met andere wedstrijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer kan je?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Deze diss had ook niet gehoeven. Dan zeg ik geef die stokslagen maar.
Ik dacht toen dat Feyenoord een gevaarlijkere concurrent was dan Ajax.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het nog bewust meegemaakt dat Feyenoord kampioen werd.
Toen dacht ik zelfs dat dat de normaalste zaak van de wereld was.
Maar daarna werd je voor Ajax?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
SOW KOEKOEKquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daarna werd je voor Ajax?
Ik van ajax tot ik besefte dat het een kutclub was.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger was ik fan van Feyenoord, totdat Ajax de Champions League won.
Ha ha haquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daarna werd je voor Ajax?
Ga klagen in FB dan.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik ben ontevreden over de afhandeling van mijn TR.
Jij bent inderdaad iemand zoekt naar een wat hoger niveauquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik van ajax tot ik besefte dat het een kutclub was.
Wel netjes dat je je praktijken toegeeft.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik ben ontevreden over de afhandeling van mijn TR.
Deze zin loopt niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad iemand zoekt naar een wat hoger niveau
praktijken?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel netjes dat je je praktijken toegeeft.
Daarom PSVquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad iemand zoekt naar een wat hoger niveau
Ik zal het faxen naar Cocu.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Met dit veldspel ga je het niet redden, PSV.
Waar doe ik alsof het slecht is?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
praktijken?
Jij als moderator zou het moeten aanmoedigen als mensen je helpen.
Ik was zelfs bij die wedstrijd. (niet achter het doel)quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet naar België, dus nee.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kun jij mij uitleggen waarom hij niet shinet bij België?
Ik stond buitenquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was zelfs bij die wedstrijd. (niet achter het doel)
Nou ik vind 'praktijken' zo'n negatieve lading hebben. Daarnaast zeg je dat ik het toegeef, alsof ik me er voor zou moeten schamen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar doe ik alsof het slecht is?
Omdat ie een baas isquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:09 schreef Brammess het volgende:
Waarom krijgt Hendrix na zo'n wanvertoning een applaus?
Koek, jawel, koek!quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ajacied422 maakt vandaag geen sterke indruk. Begrijpelijk, op die leeftijd zijn veel voetballers ook vaak wisselvallig.
Mist creativiteit en diepgangquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker.
Huh?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV onmachtig. Dit was te verwachten.
Stijn was echt een dom dom deer dat hij dacht dat het niet vallen van de 1-1 de wedstrijd spannender zou maken.
Gelukkig is WildersGod altijd opdreef.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ajacied422 maakt vandaag geen sterke indruk. Begrijpelijk, op die leeftijd zijn veel voetballers ook vaak wisselvallig.
Pechtoldquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig is WildersGod altijd opdreef.
Wil je opzouten met dit offtopic gedoe?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:11 schreef GGMM het volgende:
LIF / Hoe slecht is zout nou echt?
Ik ben echt een goede adviesgever.
Voor mensen die nog ergens over twijfelen en advies nodig hebben, mijn DM staat open.
gr8 b8 m8quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:11 schreef Scrummie het volgende:
PSV voetbalt alsof ze met 4-0 achter staan, en het PSV publiek is zo gezapig alsof ze met 4-0 achter staan. Wat een wanvertoning. En dat vertegenwoordigd dan Nederland in Europa. We mogen ons met zijn allen collectief kapot schamen voor dit PSV.
Ik vond die ene keer leuker toen je in het afvaltopic zei dat die wijven dikke varkens waren.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:11 schreef GGMM het volgende:
LIF / Hoe slecht is zout nou echt?
Ik ben echt een goede adviesgever.
Voor mensen die nog ergens over twijfelen en advies nodig hebben, mijn DM staat open.
Dit zie je verkeerd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:11 schreef Scrummie het volgende:
PSV voetbalt alsof ze met 4-0 achter staan, en het PSV publiek is zo gezapig alsof ze met 4-0 achter staan.
PSV spaart zich voor zondag.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:11 schreef Scrummie het volgende:
PSV voetbalt alsof ze met 4-0 achter staan, en het PSV publiek is zo gezapig alsof ze met 4-0 achter staan. Wat een wanvertoning. En dat vertegenwoordigd dan Nederland in Europa. We mogen ons met zijn allen collectief kapot schamen voor dit PSV.
PSV hanteert het nieuwe realisme. Prima tactiek, totdat je achter komt. Dan is het mentaal een hels karwei.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:11 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:11 schreef Scrummie het volgende:
En dan die penal vlak voor rust niet maken helpt ook niet mee. Mentaal kapot.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV hanteert het nieuwe realisme. Prima tactiek, totdat je achter komt. Dan is het mentaal een hels karwei.
Donderdag hengelen wij de punten wel weer binnenquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:11 schreef Scrummie het volgende:
1e helft ook een momentjequote:Op dinsdag 13 september 2016 22:13 schreef leolinedance het volgende:
Andres ia ook matig de 2e helft
Weer idd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Donderdag hengelen wij de punten wel weer binnen
Boeruhquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:13 schreef Caland het volgende:
Come on psv
Come on psv
...
Heee
Hohooooo
Psv eindhoven
Ik zie ze nooit voetballen en jij wel, dus ik geef je bij deze gelijk. Bedanktquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wat Atlético je laat denken, beste vriend.
Hoofddoel is de pot leeghouden. Vandaag keihard gefaald.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan die penal vlak voor rust niet maken helpt ook niet mee. Mentaal kapot.
Dat zijn tekstenquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:13 schreef Caland het volgende:
Come on psv
Come on psv
...
Heee
Hohooooo
Psv eindhoven
We mogen al blij zijn met een punt denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Donderdag hengelen wij de punten wel weer binnen
Atletico is sowieso ook wel een vervelende stugge ploeg. Dan is achter komen vrij dodelijk. Al kan ie altijd goed vallen (of je kunt een goedkope pingel mee pakken)quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV hanteert het nieuwe realisme. Prima tactiek, totdat je achter komt. Dan is het mentaal een hels karwei.
Ik heb ze de eerste twee competitiewedstrijden gezien. Afgelopen zaterdag niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie ze nooit voetballen en jij wel, dus ik geef je bij deze gelijk. Bedankt.
Oh ja, dat was ik alweer helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond die ene keer leuker toen je in het afvaltopic zei dat die wijven dikke varkens waren.
Feyenoord speelt ook donderdag.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We mogen al blij zijn met een punt denk ik.
Zeker als Gudelj er weer in staat.
Jammer dat Alexander Mussert ook mag pratenquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig is WildersGod altijd opdreef.
Vooral als je met poep in de broek in een laffe formatie aantreedt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atletico is sowieso ook wel een vervelende stugge ploeg. Dan is achter komen vrij dodelijk. Al kan ie altijd goed vallen (of je kunt een goedkope pingel mee pakken)
Je koos ook wel een heel makkelijk doelwit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik alweer helemaal vergeten.
Toen werden ze ook echt boos.
Hoezo laf. Als de scheids geen down had kwamen ze gewoon met 1-0 voor.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vooral als je met poep in de broek in een laffe formatie aantreedt.
Dat was geen 100% kans, maar verder wel met je eens. Ik vond PSV vandaag eigenlijk zelfs beter dan in de vorige 2 ontmoetingen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:15 schreef Caland het volgende:
Verschil met vorig seizoen is dat Atletico nu 1 van de 100% kansen wel gewoon afmaakt.
Even je best doen en tot in ieder geval de kwartfinales komen zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We mogen snel weer een goed jaar hebben.
Ik hou nou eenmaal niet van dikke mensen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je koos ook wel een heel makkelijk doelwit.
Dat wordt ook niks, sowieso als die halve Kuip dan leeg isquote:
Klopt was een slechte trollquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo laf. Als de scheids geen down had kwamen ze gewoon met 1-0 voor.
Eurofielen moet je kort houden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer dat Alexander Mussert ook mag praten
Dat is in de UEFA Cup/Europa League ook alweer bijna twintig jaar terug.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Even je best doen en tot in ieder geval de kwartfinales komen zou wel leuk zijn
Dit begint verontrustende vormen aan te nemen.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:19 schreef noodgang het volgende:
Alsof die pingel raak geschoten zou worden
Jezus Stijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Was dit niet gezichtsbescherming?
Ze hebben de scheids dan ook mee.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
Overigens reageert Luuk de Jong als een totale idioot na die handsbal.
Gele kaart PSV onthouden.
Kijken we naar een FIFA-competitie dan?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:19 schreef Gezicht het volgende:
Nogmaals, waarom the fuck gebruikt de FIFA nog geen videoreferee?![]()
![]()
Komt dat schot.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:20 schreef Vasion het volgende:
Scheidsrechter, je vermoordt de wedstrijd
Fraude = charme van het voetbal.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:19 schreef Gezicht het volgende:
Nogmaals, waarom the fuck gebruikt de FIFA nog steeds geen videoreferee?![]()
![]()
Neuh, dit was gewoon handsquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oprecht, volgens mij had het anders in z'n gezicht geweest.
Ik vind die van De Jong erger.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:19 schreef Bronson_ het volgende:
Cillessen heeft een rotkop, maar die Luuk de Jong kan er ook wat van, mijn god wat een harses.
Omdat het anders niet tot scoren komt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:19 schreef Caland het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom PSV nog om een penalty vraagt.
Watquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:20 schreef Vasion het volgende:
Scheidsrechter, je vermoordt de wedstrijd
Echt? Dan ga ik twijfelen want jij bent een zeer pientere jongen.quote:
Eh?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:20 schreef Vatta het volgende:
[..]
Omdat het anders niet tot scoren komt.
Klopt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die van De Jong erger.
Ik zit ook te wachten want ik heb hem gemist net.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Dan ga ik twijfelen want jij bent een zeer pientere jongen.
Na de volgende herhaling (als die nog komt) zal ik mijn mening herzien.
Cilessen is by far de grootste mongool ever.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:19 schreef Bronson_ het volgende:
Cillessen heeft een rotkop, maar die Luuk de Jong kan er ook wat van, mijn god wat een harses.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten want ik heb hem gemist net.
He?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Probeer het een plekje te geven
Tegen clubs als Sparta en NEC.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar zijn Willems zijn goede voorzetten gebleven?
Te gespierd geworden?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar zijn Willems zijn goede voorzetten gebleven?
FIFA, UEFA dat zal me allemaal worst wezen. Kan gewoon niet in zo'n grote competitie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijken we naar een FIFA-competitie dan?
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
ach volgende ronde lekker tegen barca/bayern en eruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik moest ook gniffelen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, ik moet nu hardop lachen.
Voorspelbaar antigenotquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach volgende ronde lekker tegen barca/bayern en eruit
Vind je jezelf nou grappig nu ofzo????quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:22 schreef leolinedance het volgende:
Bayern maakt geen kans tegen dit PSV
PSV wordt gewoon 4e in deze groep.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:22 schreef leolinedance het volgende:
Drank is een duivelquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:22 schreef leolinedance het volgende:
Alsof de kans heel groot is dat ze tweede worden. PSG is ook matig begonnen aan het seizoen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach volgende ronde lekker tegen barca/bayern en eruit
Madquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vind je jezelf nou grappig nu ofzo????
Tegen Atleti had nog PSV hoop, maar Bayern laat (helaas) geen spaan heel van dit PSV.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:22 schreef leolinedance het volgende:
Van Rostov verliezen zeker? Dat geloof je toch zelf niet, dan moet je wel heel slecht spelen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV wordt gewoon 4e in deze groep.
Hapquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tegen Atleti had nog PSV hoop, maar Bayern laat (helaas) geen spaan heel van dit PSV.
Oh ik hap nu.
MUST... RESIST....quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
Ik moet nog steeds wennen aan de shirtsponsor van PSV.
Energiedirect ook nog eensNeem dan een internationaal merk als topclub zijnde.
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
2 keer zelfsquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van Rostov verliezen zeker? Dat geloof je toch zelf niet, dan moet je wel heel slecht spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |