Daar is KingRoland ook mod.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef leolinedance het volgende:
https://www.luierforum.nl/forum/index.php
Wat is deze
Het kan nog altijd. #Believequote:Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft gewoonde kutste groep geloot die een nummer 3 kon loten.
Dat kan gebeuren. Jammer maar helaas.
Eens. Terwijl ik nog wel dacht dat PSV lester zou loten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we beter aan jou vragen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef leolinedance het volgende:
https://www.luierforum.nl/forum/index.php
Wat is deze
Dat heeft Ajax ook een paar seizoenen gehad, en toen zette Ajax Nederland ten schande in de CL.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koku is de coach toch?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Koke nu als linksbuiten spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je staat immers al 0-2 achter daar uitdoelpunten dubbel tellenquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Op deze manier wordt de heenwedstrijd wel erg lastig.
Zieligquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij durft wat te zeggen over mijn humor.
Het is gewoon zieilg.
5x geel na 5 speelrondenquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark van Bommels meltdown in 2012/2013.
#neverforget
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mindere en 19 abominabele jaquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:04 schreef Vasion het volgende:
Van de 20 goede grappen die ik maak, zit er een mindere tussen. Tja..
Nee thanksquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat de jongste speler in de Eredivisie nog niet geboren was toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd?
Jij ook niet xDquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat de jongste speler in de Eredivisie nog niet geboren was toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd?
De jongste FOK!ker ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze diss had ook niet gehoeven. Dan zeg ik geef die stokslagen maar.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een mindere en 19 abominabele ja
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je bent wel druk met andere wedstrijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer kan je?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Deze diss had ook niet gehoeven. Dan zeg ik geef die stokslagen maar.
Ik dacht toen dat Feyenoord een gevaarlijkere concurrent was dan Ajax.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het nog bewust meegemaakt dat Feyenoord kampioen werd.
Toen dacht ik zelfs dat dat de normaalste zaak van de wereld was.
Maar daarna werd je voor Ajax?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
SOW KOEKOEKquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daarna werd je voor Ajax?
Ik van ajax tot ik besefte dat het een kutclub was.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger was ik fan van Feyenoord, totdat Ajax de Champions League won.
Ha ha haquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daarna werd je voor Ajax?
Ga klagen in FB dan.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik ben ontevreden over de afhandeling van mijn TR.
Jij bent inderdaad iemand zoekt naar een wat hoger niveauquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik van ajax tot ik besefte dat het een kutclub was.
Wel netjes dat je je praktijken toegeeft.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik ben ontevreden over de afhandeling van mijn TR.
Deze zin loopt niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad iemand zoekt naar een wat hoger niveau
praktijken?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel netjes dat je je praktijken toegeeft.
Daarom PSVquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad iemand zoekt naar een wat hoger niveau
Ik zal het faxen naar Cocu.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Met dit veldspel ga je het niet redden, PSV.
Waar doe ik alsof het slecht is?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
praktijken?
Jij als moderator zou het moeten aanmoedigen als mensen je helpen.
Ik was zelfs bij die wedstrijd. (niet achter het doel)quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet naar België, dus nee.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kun jij mij uitleggen waarom hij niet shinet bij België?
Ik stond buitenquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was zelfs bij die wedstrijd. (niet achter het doel)
Nou ik vind 'praktijken' zo'n negatieve lading hebben. Daarnaast zeg je dat ik het toegeef, alsof ik me er voor zou moeten schamen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar doe ik alsof het slecht is?
Omdat ie een baas isquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:09 schreef Brammess het volgende:
Waarom krijgt Hendrix na zo'n wanvertoning een applaus?
Koek, jawel, koek!quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ajacied422 maakt vandaag geen sterke indruk. Begrijpelijk, op die leeftijd zijn veel voetballers ook vaak wisselvallig.
Mist creativiteit en diepgangquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker.
Huh?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV onmachtig. Dit was te verwachten.
Stijn was echt een dom dom deer dat hij dacht dat het niet vallen van de 1-1 de wedstrijd spannender zou maken.
Gelukkig is WildersGod altijd opdreef.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ajacied422 maakt vandaag geen sterke indruk. Begrijpelijk, op die leeftijd zijn veel voetballers ook vaak wisselvallig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |