Mickey is al een holmaatje met Goofyquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:46 schreef 24Fan het volgende:
Het klinkt net alsof ze uit een of andere Disney - attractie komt samen met haar holmaatjes Mickey en Donald.
Wie zegt dat zij niet regelmatig flink bezaaid wordt?quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:40 schreef Zaebos het volgende:
Jammer dat dit soort vrouwen heel erg dun bezaaid zijn op deze wereldbol.
Shiit, heeft Mickey Goofy bedrogen voor dit wijf. Niet vertellen hoor. Morgen ga ik nog even naar Duckstad, dan rijd ik wel even langs Goofy om het rustig te vertellen. Misschien dat ik Clarabella ook even meeneem voor het rustgevende effect.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:50 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Mickey is al een holmaatje met Goofy
Maar de dametjes daar hebben kinderen in hun kelder verstopt. En dat is dan geen confiture-keldertjequote:Op dinsdag 13 september 2016 21:51 schreef Hyperdude het volgende:
TS kan, denk ik, het best vertrekken naar België. Daar heb je wat meer van dit soort dametjes dan hier.
Dat zou jij wel willen zeker?quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij niet regelmatig flink bezaaid wordt?
Is dit wat voor jou?quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:55 schreef Azpilicueta het volgende:
Zou niet raken. Geef mij maar liever een chick met een strak lichaam en jeugdig uiterlijk
Nah, teveel make-up enzo. Dat is meer voor lelijke mannen/jongensquote:
Kom je nog wel achter als die tijd ooit voor je aanbreektquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:07 schreef Fatoeman het volgende:
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kanIk zou iedere negerin neuken die zich aanbiedt. Neuken is neuken
Val jij op negerinnen ja?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:07 schreef Fatoeman het volgende:
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kanIk zou iedere negerin neuken die zich aanbiedt. Neuken is neuken
Ze is inmiddels van TV verdwenen.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:19 schreef LurkJeRot het volgende:
Wat is Nelleke van der Krogt grijs geworden zeg. Maar ze kan het wel hebben.
Echt? End of an era.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Ze is inmiddels van TV verdwenen.
Je ziet er uit als een Power Puff Girl. Ik weet niet hoe die tegenover Nederlandse tv celebs staan.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Zie ik er uit als iemand die grappen maakt over Nelleke van de Krogt?
Nelleke had wel de 4e, grijze, powerpuff kunnen zijn. Bubbles, Blossem, Buttercup and Nelleke. haar superkracht zou zijn dat ze overal net een beetje te laat aankwam omdat ze nog een heel klein beetje schunnige grapjes ging maken met vreemde mensen en daar zelf onbedaarlijk om moest lachen.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:54 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Je ziet er uit als een Power Puff Girl. Ik weet niet hoe die tegenover Nederlandse tv celebs staan.
Ik moest lachen, en toen werd ik meteen weer treurig.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Nelleke had wel de 4e, grijze, powerpuff kunnen zijn. Bubbles, Blossem, Buttercup and Nelleke. haar superkracht zou zijn dat ze overal net een beetje te laat aankwam omdat ze nog een heel klein beetje schunnige grapjes ging maken met vreemde mensen en daar zelf onbedaarlijk om moest lachen.
Nee, ik wist inderdaad van niks.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:26 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Wist je niet he
Maar als ik meid i.p.v. negerin daar neer zou zetten, klopt het niet meer![]()
Dat is ook niet zo gek...quote:Op woensdag 14 september 2016 16:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik wist inderdaad van niks.
Nee, je hebt het er nooit over gehad, vandaar.quote:
Weirdoquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:07 schreef Fatoeman het volgende:
Ik hou daar gewoon van inderdaad, heerlijkquote:Op woensdag 14 september 2016 17:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Weirdo
Je hebt echt een fetisj met zwarte huid man
Het is raar dat je alles zou willen neuken als 'ze' (Mss ook zwarte mannen wie weet die jij leuk vindt) maar zwart isquote:Op woensdag 14 september 2016 18:00 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik hou daar gewoon van inderdaad, heerlijk![]()
Niks weirds aan, is gewoon redelijk primitief zoals dat in de oermens zat
Alleen vrouwen, herenliefde is niet aan mij besteed. En ja, zitten best gewoon veel mooie meiden tussen. Maar ik zou inderdaad niet iedereen neuken hoor. Vandaag ook genoeg gezien die ik niet zou doen, maar ook genoeg die ik wel zou doenquote:Op woensdag 14 september 2016 18:02 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Het is raar dat je alles zou willen neuken als 'ze' (Mss ook zwarte mannen wie weet die jij leuk vindt) maar zwart is
quote:Op woensdag 14 september 2016 18:00 schreef Fatoeman het volgende:
Ik hou daar gewoon van inderdaad, heerlijk![]()
Niks weirds aan, is gewoon redelijk primitief zoals dat in de oermens zat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |