Spannend. Hou je ons wel op de hoogte?quote:Op woensdag 14 september 2016 08:51 schreef Ajacied422 het volgende:
En nu zit ik in een lokaal te wachten tot de docent komt. Zes minuten te laat and we're still counting.
Dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 14 september 2016 08:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spannend. Hou je ons wel op de hoogte?
Leeft die nog?quote:Op woensdag 14 september 2016 08:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Conchita Wurst gezien in het OV. Je maakt wat mee hier.
Ik vind dit een rare opmerking.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet meteen rebels noemen, maar jij bent het alfamannetje dus het zal wel.
Jij weet niet wat een alfamannetje is? Ronduit schokkend dit, zeg.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dit een rare opmerking.
Ik weet heel goed wat een alfamannetje is. Ik snap er alleen niks van in deze context.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een alfamannetje is? Ronduit schokkend dit, zeg.
Ik begrijp het wel een beetje,quote:Op woensdag 14 september 2016 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dit een rare opmerking.
Ok.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel een beetje,
Hoezo te vroeg? Kan je niet eerder weg dan vandaag als je vroeger begint?quote:Op woensdag 14 september 2016 09:12 schreef Tarado het volgende:
morge, al te vroeg begonnen met werken
Kapogodquote:Op woensdag 14 september 2016 09:19 schreef kapiteintje het volgende:
Goedemorgen
Relschoppers in Zaandam weg en rustige nacht in de wijk Poelenburg. Je verwacht het niet.
Primaquote:Op woensdag 14 september 2016 09:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogod, vriend
Volgende week ff afspreken?
Trap er niet in!!!!!quote:Op woensdag 14 september 2016 09:19 schreef kapiteintje het volgende:
Goedemorgen
Relschoppers in Zaandam weg en rustige nacht in de wijk Poelenburg. Je verwacht het niet.
Wel mooi stukje in het AD vandaag over die kerel. Gestopt met z'n MBO-opleiding, telefoon abonnementen niet meer kunnen betalen, schulden en dan een camera kopen als laatste redding omdat je denkt met vloggen rijk te kunnen worden.quote:
Dat kan je ook.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel mooi stukje in het AD vandaag over die kerel. Gestopt met z'n MBO-opleiding, telefoon abonnementen niet meer kunnen betalen, schulden en dan een camera kopen als laatste redding omdat je denkt met vloggen rijk te kunnen worden.
Ik ook. Rond half 6 begonnen.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:12 schreef Tarado het volgende:
morge, al te vroeg begonnen met werken
Dat verhaal ging wel.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had YouTube de geldkraan niet dichtgedraaid?
Eigenlijk ook raar dat YouTube op de stoel van een rechter gaat zitten. Of nou ja, op de stoel van een rechter gaat zitten niet. Maar, hoe verwerpelijk de Nederlandse maatschappij dit nu vindt, echt iets strafbaars heeft ie, iig tot aan gisteren, niet gedaan.quote:
Weet niet wat de redenering daarachter precies is, maar je zou voor een politiewagen prima een uitzondering kunnen maken als een van de weinige auto's waar je dus niet op mag staan.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:49 schreef onlogisch het volgende:
Het meest verbaasde ik me er nog over dat het dus in beginsel gewoon is toegestaan om op een politieauto te gaan staan![]()
Spong zei het v/d week bij Pauw geloof ik. Maar het mag dus op iedere auto. De wet verbiedt nergens dat je op een auto zou mogen staan. Op voorwaarde natuurlijk dat je 'm niet beschadigt.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet niet wat de redenering daarachter precies is, maar je zou voor een politiewagen prima een uitzondering kunnen maken als een van de weinige auto's waar je dus niet op mag staan.
Dan ga ik ook op zo'n Zaandamkind staan.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spong zei het v/d week bij Pauw geloof ik. Maar het mag dus op iedere auto. De wet verbiedt nergens dat je op een auto zou mogen staan. Op voorwaarde natuurlijk dat je 'm niet beschadigt.
Flauwekul natuurlijk. Kan je alsnog gewoon een boete krijgen voor baldadigheid.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spong zei het v/d week bij Pauw geloof ik. Maar het mag dus op iedere auto. De wet verbiedt nergens dat je op een auto zou mogen staan. Op voorwaarde natuurlijk dat je 'm niet beschadigt.
Denk dat die gewoon gezeik krijgen van hun adverteerders dat ze niet met die filmpjes geassocieerd willen worden en zulksquote:Op woensdag 14 september 2016 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk ook raar dat YouTube op de stoel van een rechter gaat zitten. Of nou ja, op de stoel van een rechter gaat zitten niet. Maar, hoe verwerpelijk de Nederlandse maatschappij dit nu vindt, echt iets strafbaars heeft ie, iig tot aan gisteren, niet gedaan.
Maar er zal ongetwijfeld iets over in de algemene voorwaarden van YouTube staat
Geen idee. Spong zei het. Het is zijn vakgebied. Niet het mijne.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Flauwekul natuurlijk. Kan je alsnog gewoon een boete krijgen voor baldadigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |