quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
quote:
Weggevlogen. OK, doei.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:46 schreef xcachet het volgende:
Ik zie alleen maar auto's hier. Waar zijn de vliegtuigen?
Wanneer gaan jullie op vakaansie?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:41 schreef Anne het volgende:
Ik heb een reservering gemaakt bij een kattenpension. For the first time in forever.....
Ze moeten het alleen nog goedkeuren, en met onze kleinste ben ik net een dag te laat met de inentingen.. Hoop niet dat ze daar al te moeilijk over doen.
We gaan niet op vakantie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie op vakaansie?
Zullen ze toch niet al te moeilijk over doen?
Kameraad van mij heeft op hun boerderij ook een kattenpension, goeie handel als je dat hoort
Ja. Wij missen M5 ook.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:46 schreef xcachet het volgende:
Ik zie alleen maar auto's hier. Waar zijn de vliegtuigen?
Mwoah, waarschijnlijk zitten ze nu niet helemaal vol. Hun niet tenminste, eigenlijk alleen rond de bouwvak en met wintersport. Dus kun je die kat vrij makkelijk even in een ander hoekje stoppen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:48 schreef Anne het volgende:
[..]
We gaan niet op vakantie.
En geen idee; ze eisen het niet voor niks lijkt mij. We zullen wel zien..
De gedachten achter die drie weken is: "Dit in verband met de eventuele reacties van uw kat op de inenting.". Dan kun je hem natuurlijk niet in een hoekje pleuren. Sowieso wil ik dat niet; het is ook bedoeld als sociaal experiment.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, waarschijnlijk zitten ze nu niet helemaal vol. Hun niet tenminste, eigenlijk alleen rond de bouwvak en met wintersport. Dus kun je die kat vrij makkelijk even in een ander hoekje stoppen.
Aha, maar volgens mij zitten die katten toch allemaal in hun eigen hokje? Ik bedoel meer zo van, voor dat ene dagje te weinig kunnen ze hem een soort quarantaine geven en daarna gewoon lekker meedraaien in de groep.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:55 schreef Anne het volgende:
[..]
De gedachten achter die drie weken is: "Dit in verband met de eventuele reacties van uw kat op de inenting.". Dan kun je hem natuurlijk niet in een hoekje pleuren. Sowieso wil ik dat niet; het is ook bedoeld als sociaal experiment.
Volgens mij begrijp je "Dit in verband met de eventuele reacties van uw kat op de inenting." nietquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, maar volgens mij zitten die katten toch allemaal in hun eigen hokje. Ik bedoel meer zo van, voor dat ene dagje te weinig kunnen ze hem een soort quarantaine geven en daarna gewoon lekker meedraaien in de groep.
Oh jewel, maar dat risico zou ik als ondernemer wel durven nemenquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je "Dit in verband met de eventuele reacties van uw kat op de inenting." niet. Maar goed, never mind.
Ja en nee, SD en ik gaan een week naar het westen om te klussen. Hotel al geboektquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh jewel, maar dat risico zou ik als ondernemer wel durven nemenals het 20 dagen goed gaat, waarom zal het dan 21 nog fout gaan.
Maar als het om 'proefdraaien' gaat kun je ze toch ook een dag later brengen?
Nu ken ik de regio niet echt bij jullie, maar enkel aan de hand van je posts hier had ik geen idee waar jullie nou precies wonen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:21 schreef Anne het volgende:
En lieve inbrekers; mijn ouders wonen vlakbij en komen met enig regelmaat langs ons huisje gereden.
Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nu ken ik de regio niet echt bij jullie, maar enkel aan de hand van je posts hier had ik geen idee waar jullie nou precies wonen.
wel je oude adresquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Het dorp is wel te raden/vinden; het daadwerkelijke adres hoop ik niet.
dorp wist ik ook niet hoor. Vlakbij de supermarkt, dat dan weer welquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.
Het dorp is wel te raden/vinden; het daadwerkelijke adres hoop ik niet.
We hebben dan ook 5 supermarktenquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
dorp wist ik ook niet hoor. Vlakbij de supermarkt, dat dan weer wel
Die gele waar je wel es naartoe fiets. Noemde hem bewust nietquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:02 schreef Anne het volgende:
[..]
We hebben dan ook 5 supermarkten.
Binnenkort zelfs 6 stuks!
Die zit toch overal? Hallo Jumbo.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die gele waar je wel es naartoe fiets. Noemde hem bewust niet
Maar toch blijft het Limburgquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Die zit toch overal? Hallo Jumbo.
No worries, ons dorp bestaat uit meer dan één, twee of drie straten.
Er zijn zeker positieve punten in Limburg.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:20 schreef densmee het volgende:
[..]
Er zijn zeker positieve punten in Limburg.
Maar goed het behoort dan ook tot het geweldige zuiden van Nederland
Nog altijd liever dan een van boven de rivierenquote:
Boven de IJssel begint het ergens op te lijken maar pas zodra je de Vecht over bent wordt het echt mooiquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:25 schreef densmee het volgende:
[..]
Nog altijd liever dan een van boven de rivieren
daar komt nog geen goeie hond vandaan.
Nouuuuu. SD heeft een hartje van goud.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:25 schreef densmee het volgende:
[..]
"Enjoy."quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja en nee, SD en ik gaan een week naar het westen om te klussen. Hotel al geboekt, dus liever niet.
als je deze week ging had je hotel Duvel kunnen nemen, inclusief katquote:
Twee zelfs. En een schitterend opgeruimd appartement.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:56 schreef lipje het volgende:
[..]
als je deze week ging had je hotel Duvel kunnen nemen, inclusief kat
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:25 schreef densmee het volgende:
[..]
quote:Das Problem ist die rotzblöde Zulassungsordnung in Deutschland, 4 oder mehr Achsen an einer Zugmaschine bedeutet zlGG von 32 t, Zugmaschine mit Anhänger/Auflieger mit insgesamt 4 oder mehr Achsen bedeutet zlGG von 40 t. Und jetzt rate mal warum im Gegensatz zu Österreich oder Niederlande oder oder oder hier in Deutschland so viele Gliederzüge auf den Baustellen rumfahren...
is wel iets verder dan je hotel jaquote:
hommo.quote:
sliep alsnog pas rond middernachtquote:
mooi; houden zoquote:Op woensdag 14 september 2016 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sliep alsnog pas rond middernachtmaar ik sluit mijn laptop tegenwoordig wat vroeger af, kan het me nu veroorloven zo nu en dan een paar uur vrije tijd te hebben
WUT?quote:Op woensdag 14 september 2016 19:57 schreef densmee het volgende:
weer een renault van van de brink afgefikt
quote:Mammoet Rallysport
RT @gerthuzink: Hoeveel pech kun je in 1 seizoen hebben, de truck van Martin vd Brink brand tijdens het testen compleet af
by Mammoet Rallysport 30 minutes ago
Poah, balen zegquote:Op woensdag 14 september 2016 19:57 schreef densmee het volgende:
weer een renault van van de brink afgefikt
Nog warm zat andersquote:Op donderdag 15 september 2016 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
Eindelijk een beetje werkbaar weer, werd poffedomme tijd.
mjah, ik postte dat op een moment dat we lekker wat wolkjes hadden. Als die ploert effe weg is, is het redelijk te doen.quote:
ms dos in je waggie is de pimp.quote:
Doet me eerder aan Linux denken eigenlijk?quote:Op donderdag 15 september 2016 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ms dos in je waggie is de pimp.
ik ben een computer sukkel. Als windows niet opstart ben ik fuckedquote:Op donderdag 15 september 2016 19:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Doet me eerder aan Linux denken eigenlijk?
Ik vind het wel snugger. Je kunt een standaard formaat paneel gebruiken, en mensen denken dat ze een normaal klokkenpaneel hebben. Ik heb laatst een huur-Megane gehad en die had zo'n soort van aanpasbaar ding. Wel grappig, nu nog volledig customisable.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:01 schreef Paladijn het volgende:
Linux inderdaad, maar als je dat dan inbouwt... waarom zou je in godsnaam dat frontje er weer zo voor willen zetten
Sommige treinen draaien serieus nog op Win 95 dacht ikquote:Op donderdag 15 september 2016 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ms dos in je waggie is de pimp.
Dat was een prima versie.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sommige treinen draaien serieus nog op Win 95 dacht ik
blijkbaar werkt het nog steeds, dus ik denk het welquote:
Wanneer is er een apie-verkleed-als-olifant-kijk PTA-SC-meeting? Tuinstoelen mee, broodje bal bij de pomp halen en door verrekijkers loeren hoe jij je in het zweet werktquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:54 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, vanaf heden is mijn werk te bekijken langs de A2 bij Breukelen. Als je van Utrecht naar 020 rijdt, net na Breukelen heb je een pomp, net daarna rechts achterin het weiland naast het spoor, hij valt wel op denk ik.
Ben je voor maandag weer genezen?quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Over werk gesproken, vandaag fysieke arbeid gedaangeholpen truckshow Appelscha op te bouwen
de hele afgelopen week, had je zo ergens rond de 70 trucks kunnen kieken (w.o. een paar aardige Denen met zwaartransport spul) die af en aan reden, paar hydro kraantjes (LTM 1100, LTM1400) ons kindje LR11350 en als bonus mijn ongeschoren kop met helm en donkere veiligheidsbril.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanneer is er een apie-verkleed-als-olifant-kijk PTA-SC-meeting? Tuinstoelen mee, broodje bal bij de pomp halen en door verrekijkers loeren hoe jij je in het zweet werkt
nog niks, alleen het kraantje opgebouwdquote:Op vrijdag 16 september 2016 20:50 schreef Alfisti het volgende:
Heb je geplaatst dan SD? Zo'n grote ventilator of een brug over de sloot die daar loopt?
Zou er een kruimeldief tussen de huwelijkscadeaus zitten?quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is vandaag in het huwelijksbootje gestapt.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou er een kruimeldief tussen de huwelijkscadeaus zitten?
denk eerder een schoonpapa met een Shotgunquote:Op zaterdag 17 september 2016 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou er een kruimeldief tussen de huwelijkscadeaus zitten?
beter nu dan als er kinderen zijnquote:Op zaterdag 17 september 2016 18:56 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik durf het niet te vragen, voordat ik dadelijk de oorzaak ben van een scheiding.
ja, goeie aktie, stomme ezel.quote:Op zondag 18 september 2016 19:53 schreef Paladijn het volgende:
Hoeveel kleuren passen er in zo'n overal?
[ afbeelding ]
Ik had wel even een Tom Pryce flashback :x
Nooit een goed verhaal laten verprutsen door de feiten.quote:Op zondag 18 september 2016 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
Reporters he, niet gehinderd door enige kennis dit dat.
mjah, tis daar dikke vla met gras erop. Baantje door het weiland is gras, doek, laagje zand, 3 lagen platen, laag schotten, platen, en dan weer schotten met platen erop. Alles om de druk te verdelen. Engineering zal wel weten wat ze doen denk ik.quote:Op zondag 18 september 2016 23:45 schreef Barcaconia het volgende:
56 aslijnen dubbel spmt? Voor een trafotje van 325 ton? Is dat niet een beetje overkill? Dat zijn 216 assen, 1500kg per asje. Het eigen gewicht is haast meer.
Zo'n enkele transporter heeft toch 4 wielen op een rij? Wat is dan precies een asrij als er 16 wielen op een asrij zitten? Ik zou dan denken dat er vier naast elkaar zijn gekoppeld maar aangezien jullie het hebben over 2*56 klopt die veronderstelling ook nietquote:Op maandag 19 september 2016 04:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mjah, tis daar dikke vla met gras erop. Baantje door het weiland is gras, doek, laagje zand, 3 lagen platen, laag schotten, platen, en dan weer schotten met platen erop. Alles om de druk te verdelen. Engineering zal wel weten wat ze doen denk ik.
Beter een beetje overkill als die trafo een keer oprapen onderweg
Ow enne, 2 keer 56 is 112![]()
je hebt gelijk.. 4 op een lijn, dubbele kar maakt 56 X 8 wieltjes. Het was nog vroegquote:Op maandag 19 september 2016 06:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo'n enkele transporter heeft toch 4 wielen op een rij? Wat is dan precies een asrij als er 16 wielen op een asrij zitten? Ik zou dan denken dat er vier naast elkaar zijn gekoppeld maar aangezien jullie het hebben over 2*56 klopt die veronderstelling ook niet
SPMT's doen ook wel iets op de weegschaal.quote:
laten ze de waag zakken?quote:Op maandag 19 september 2016 13:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
SPMT's doen ook wel iets op de weegschaal.
nee, het halve weiland waarschijnlijkquote:
twitter:WIS_Wim twitterde op maandag 19-09-2016 om 19:12:03A2 Bandenservice aanwezig voor wisselen klapband #A2 L 59,5 https://t.co/L8UsVtSsl8 reageer retweet
Kwestie van de juiste bandenquote:Op maandag 19 september 2016 18:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, het halve weiland waarschijnlijk
ja, vrijdagavond idd.quote:Op maandag 19 september 2016 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Anne, SD komt wat later thuis vandaag.twitter:WIS_Wim twitterde op maandag 19-09-2016 om 19:12:03A2 Bandenservice aanwezig voor wisselen klapband #A2 L 59,5 https://t.co/L8UsVtSsl8 reageer retweet
Ik sta náást de grootste kutraffinaderij die er in Antwerpen zit (een aantal delen van) een kraan te laden. En vanaf morgen mag ik óp die raffinaderij aan de slag om wat portalen te bouwen voor een vijzelklussie voor a.s. Zaterdag.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:48 schreef derLudolf het volgende:
Daar wonen jullie toch ook?![]()
Maar weer klus in de havens of dit keer niet?
Klinkt als een rustgevende werkplekquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik sta náást de grootste kutraffinaderij die er in Antwerpen zit (een aantal delen van) een kraan te laden. En vanaf morgen mag ik óp die raffinaderij aan de slag om wat portalen te bouwen voor een vijzelklussie voor a.s. Zaterdag.
werken wordt je serieus onmogelijk gemaakt daar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klinkt als een rustgevende werkplek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
werken wordt je serieus onmogelijk gemaakt daar.
Gelukkig ben ik nieuw daar, dus ik heb een gele sticker, dat betekent kleuterschap. Als je dan moet pissen moet je een collega met een groene sticker vragen of hij effe meeloopt, want je mag dan niet zelfstandig lopen handje vasthouden hoeft nog net niet geloof ik.
Voor de beeldvorming; vast personeel (van de refinery zelf) daar die zich wensen te verplaatsen met een fiets mogen eerst een fietscursus doen.
Amerikaans he; safe, sure and secure.Jij blij zeker als je volgende week weer ergens anders heen mag? Zou d'r gek worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
werken in de petrochemie is een state of mind.. Je laat je zelfdenkend vermogen links naast de poort liggen, zet je safety programma in gear en op autopilot, en laat alles over aan supervisors en uitvoerders. Zeggen ze niks, doe je niks. Beetje dom kijken en opletten dat je uren blijven doorlopen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij blij zeker als je volgende week weer ergens anders heen mag? Zou d'r gek worden.
evornik / degussa?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik sta náást de grootste kutraffinaderij die er in Antwerpen zit (een aantal delen van) een kraan te laden. En vanaf morgen mag ik óp die raffinaderij aan de slag om wat portalen te bouwen voor een vijzelklussie voor a.s. Zaterdag.
nope.quote:
waarschijnlijk niet, maar het ziet er een beetje uit als frans poepen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg SD, is dit niet een BEETJE overdreven?![]()
[ afbeelding ]
kangaroerace op de kamer hierboven.quote:
Ja dat welquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
waarschijnlijk niet, maar het ziet er een beetje uit als frans poepen.
Nee daar kom ik nooit meer eigenlijkquote:Al langs Breukelen gereden? Daar staat een geinig kraantje pal langs het spoor. Zaterdagnacht mogen daar effe geen treintjes langs.
mwah, ik krijg een beetje een loopneus van B&B's, maar dat komt door een werkgever die altijd de goedkoopste uitzocht, en dan ben je fucked.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
B&B met snel internet, één kamer en op 400 meter lopen van de hoofdingang van de IAA> ik vind helemaal mooi.
Als busjescoureur kwam ik ook wel eens bij Chemelot en in de Botlek en zo. Kun je aan de poort een half uur verspillen met instructies en om een of ander stompzinnig testje te gaan zitten maken om vervolgens tweehonderd meter het terrein op te rijden en één pallet uit de bus te trappenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
werken in de petrochemie is een state of mind.. Je laat je zelfdenkend vermogen links naast de poort liggen, zet je safety programma in gear en op autopilot, en laat alles over aan supervisors en uitvoerders. Zeggen ze niks, doe je niks. Beetje dom kijken en opletten dat je uren blijven doorlopen.
third party vervoer on site zul je altijd houden denk ik, maar ze gaan daar wel langzaamaan naartoe. Shell Moerdijk wordt auto-vrij per 1 Januari dacht ik. Dan krijg je idd zulk soort dingen. Dat kan natuurlijk alleen maar voor kleiner stukgoed, een koeler of zwaardere dingen kun je niet de hele site over gaan slepen.quote:Op woensdag 21 september 2016 06:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Als busjescoureur kwam ik ook wel eens bij Chemelot en in de Botlek en zo. Kun je aan de poort een half uur verspillen met instructies en om een of ander stompzinnig testje te gaan zitten maken om vervolgens tweehonderd meter het terrein op te rijden en één pallet uit de bus te trappen. Bouw dan een nette goederenontvangst aan de poort en ga er zelf mee sjouwen
.
hangt ook van het formaat af. 1x1 meter en 80 kilo leeg kan nog welquote:Op woensdag 21 september 2016 07:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
third party vervoer on site zul je altijd houden denk ik, maar ze gaan daar wel langzaamaan naartoe. Shell Moerdijk wordt auto-vrij per 1 Januari dacht ik. Dan krijg je idd zulk soort dingen. Dat kan natuurlijk alleen maar voor kleiner stukgoed, een koeler of zwaardere dingen kun je niet de hele site over gaan slepen.
Goddank nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, maar het ziet er een beetje uit als frans poepen.
SD is vorig jaar tijdens onze vekaaaansie voor mij in een wc-hokje gaan kijken, langs de weg, aangezien ik daar niet zo goed tegen kan. En toen zijn we dus maar doorgereden naar een McDonalds in de buurtquote:
In wat voor uitgestorven uithoek van Frankrijk was je toen wel niet? Ik heb dit dingen in geen jaren meer gezien.quote:Op woensdag 21 september 2016 09:06 schreef Anne het volgende:
[..]
SD is vorig jaar tijdens onze vekaaaansie voor mij in een wc-hokje gaan kijken, langs de weg, aangezien ik daar niet zo goed tegen kan. En toen zijn we dus maar doorgereden naar een McDonalds in de buurt.
!
Geen idee. Ik heb niet elk dorpje waar we doorheen zijn gereden bijgehoudenquote:Op woensdag 21 september 2016 09:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In wat voor uitgestorven uithoek van Frankrijk was je toen wel niet? Ik heb dit dingen in geen jaren meer gezien.
Ik dacht dat jij het geheugen had van een olifantquote:Op woensdag 21 september 2016 09:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb niet elk dorpje waar we doorheen zijn gereden bijgehouden.
dreven ze in het zwembad?quote:
ik heb onderhand een halve aktentas met papieren en pasje. Twee weken geleden een hele dag hier geweest voor inductie en onzin, nu kom ik hier om te werken, moet ik nog een paar cursussen en stickertjes hebben om wat te mogen doen. Kraan on site geparkeerd, en nu aan het 83e bakkie pleurquote:Op woensdag 21 september 2016 07:19 schreef lipje het volgende:
[..]
hangt ook van het formaat af. 1x1 meter en 80 kilo leeg kan nog wel![]()
4 bij 2 en 100 kilo tilt wat rottig.
Gelukkig heeft onze chauffeur Vca en papieren voor gevaarlijke stoffen
Goedemorgen
Die klok loopt gewoon door natuurlijk.quote:
Ah je mag dus scheten laten in de cabine, altijd fijnquote:Op woensdag 21 september 2016 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
[.
Wel weer een mooie sticker erbij op mijn helm; een poezie-album is er niks bij. Ben nu officieel getraind om in H2S environments te werken. Was ik al 32 keer ofzo, maar nu mag ik het hier ook
![]()
reversed stoelverwarmingquote:Op woensdag 21 september 2016 15:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ah je mag dus scheten laten in de cabine, altijd fijn
Hanna zoekt ze voor mij uit, en betalen doe ik zelf, dus dikke primaquote:Op woensdag 21 september 2016 06:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mwah, ik krijg een beetje een loopneus van B&B's, maar dat komt door een werkgever die altijd de goedkoopste uitzocht, en dan ben je fucked.
Ik zit nu in een toekan-toko.
jah, er zijn vast een hoop goede, maar mijn vorige werkgeefster zocht volgens mij gewoon op B&B, deed sorteren op prijs en begon gewoon de bovenste te bellen. Dan kom je in behoorlijk nasty onderkomens terecht kan ik je vertellenquote:Op woensdag 21 september 2016 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hanna zoekt ze voor mij uit, en betalen doe ik zelf, dus dikke prima
bij ons zit er een complete afdeling kippen onderkomens, reizen en visa te regelen voor alles en iedereen. Zit nu gewoon in een toekannetje.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:10 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik heb een creditcard van de zaak, ik boek mijn zakelijke hotels gewoon zelf![]()
ik heb het nu goed getroffen. wel een paar dingetejs, maar dat hou je bij elk B&B,quote:Op woensdag 21 september 2016 18:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jah, er zijn vast een hoop goede, maar mijn vorige werkgeefster zocht volgens mij gewoon op B&B, deed sorteren op prijs en begon gewoon de bovenste te bellen. Dan kom je in behoorlijk nasty onderkomens terecht kan ik je vertellen![]()
ja, kamers worden gebruikt, er is meestal wel ergens iets op aan te merken. Zit nu in iets wat toch best aardig zou moeten zijn, maar ook hier is het plastic doucheputje naar de klote, is de douchewand het net niet en heb je in de piek uren lauw water onder de douche. Owja, en ik had van de week een lekker bakkie lasagne in het restaurant beneden, en ik hing ergens tussen 01.00 en 02.00 boven de pot, en dat heb ik serieus never nooitquote:Op woensdag 21 september 2016 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb het nu goed getroffen. wel een paar dingetejs, maar dat hou je bij elk B&B,
Als ik in A'dam ofzo iemand aantik of iemand loopt tegen mij aan, gaat het ook altijd "Sorry Sorry" en kijken ze me met bange oogjes aanquote:Op woensdag 21 september 2016 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
Vandaag een wandelingetje door de wijk gemaakt hier, niet beroofd, maar dat komt ws alleen maar omdat ik een beetje grootachtig ben en heel arrogant kan kijken![]()
![]()
De Marokkaanse shoarma was trouwens 👌.
ik heb hier gistermiddag de prullenbak volgekotst (verkeerde schnitzel op de beurs) , prullenbak is nog niet geleegdquote:Op woensdag 21 september 2016 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja, kamers worden gebruikt, er is meestal wel ergens iets op aan te merken. Zit nu in iets wat toch best aardig zou moeten zijn, maar ook hier is het plastic doucheputje naar de klote, is de douchewand het net niet en heb je in de piek uren lauw water onder de douche. Owja, en ik had van de week een lekker bakkie lasagne in het restaurant beneden, en ik hing ergens tussen 01.00 en 02.00 boven de pot, en dat heb ik serieus never nooit![]()
Volgens de resto chef lag dat echt niet aan hun eten (en dus aan mij). Naja, sjit happens lawe maar zeggen
Vandaag een wandelingetje door de wijk gemaakt hier, niet beroofd, maar dat komt ws alleen maar omdat ik een beetje grootachtig ben en heel arrogant kan kijken![]()
![]()
De Marokkaanse shoarma was trouwens 👌.
OK doei.quote:Op donderdag 22 september 2016 07:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Laatste dag IAA voor mij vandaag. OK, doei.
Moin-moinquote:Op donderdag 22 september 2016 10:40 schreef Anne het volgende:
Guten Tag.
Vroeg opgestaan vandaag, want vroeg wakker en nu zit ik eigenlijk maar te wachten om te gaan werken.
Het is officieel herfst vandaag.quote:Op donderdag 22 september 2016 11:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Valt hier wel mee eigenlijk.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
werken wordt je serieus onmogelijk gemaakt daar.
Gelukkig ben ik nieuw daar, dus ik heb een gele sticker, dat betekent kleuterschap. Als je dan moet pissen moet je een collega met een groene sticker vragen of hij effe meeloopt, want je mag dan niet zelfstandig lopen handje vasthouden hoeft nog net niet geloof ik.
Voor de beeldvorming; vast personeel (van de refinery zelf) daar die zich wensen te verplaatsen met een fiets mogen eerst een fietscursus doen.
Amerikaans he; safe, sure and secure.
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 september 2016 12:13 schreef warhamstr het volgende:
[..].SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja hiero ook. Nog geen weer voor lange mouwen of vesten.quote:Op donderdag 22 september 2016 17:29 schreef Sounddragon het volgende:
Tis hier gewoon lekker weer.. Graadje of 22 ofzo, beetje wolkies voor de zon, prima werkbaar weer.
Gelukkig maar, want ik heb weer eens een hok zonder koelkast functie
Ja hoi. Ik ben een vrouw!quote:Op donderdag 22 september 2016 18:01 schreef derLudolf het volgende:
Nog geen weer voor lange mouwen of vesten.
nee, wel aan een nieuwe klapjap.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:57 schreef Paladijn het volgende:
Iemand nog behoefte aan een Duitse Herder?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook. Ik twijfel om deze te kopen:quote:Op donderdag 22 september 2016 18:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, wel aan een nieuwe klapjap.
Zo op het oog... neequote:Op donderdag 22 september 2016 19:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ook. Ik twijfel om deze te kopen:
https://leapp.nl/macbook/(...)md102lu-dhz-yb-us-ok
Is dat wat, Paladijn? Voor een beetje (of veel) Photoshop?
Ja. Dat viel mij inderdaad ook al op. Daarom is aan de ene kant tweedehands aanschaffen heul zo interessant niet, aangezien ze daar ook redelijk de hoofdprijs voor vragen.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:27 schreef Paladijn het volgende:
Wel wat, maar niet veel... het blijft apple
Voordeel lijkt te zijn dat het apparaat redelijk waardevast blijft, maar ik heb geen idee waarom dat zo is bij apple.
Ja ik de CUL-sc worden ze helemaal wild als je zulkse vooroordelen hebtquote:
quote:Op donderdag 22 september 2016 21:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja ik de CUL-sc worden ze helemaal wild als je zulkse vooroordelen hebtSchrale troost met een jaar of 20 ga je jezelf periodiek een kortstondig even opwarmen
Ach, honten zijn allemaal kudt. Dus dat maakt ook niet meer uit danquote:Op donderdag 22 september 2016 18:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, wel aan een nieuwe klapjap.
Je bent wel een mega mongool als je het verschil tussen een dober en een DH niet ziet zeg.. De tering
That's what YOU think. Ik zit morgen fijn worstjes te grillen op de kemping hoor, reken daar maar opquote:
No No. Det is wat it is yes. 21 september = herwfst.quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
That's what YOU think. Ik zit morgen fijn worstjes te grillen op de kemping hoor, reken daar maar op
Iesj natoer!quote:Op vrijdag 23 september 2016 09:19 schreef Anne het volgende:
[..]
No No. Det is wat it is yes. 21 september = herwfst.
heel gauw alsnog doenquote:Op vrijdag 23 september 2016 17:43 schreef Dingest het volgende:
Kut, vergeten de oude 96 op tijd te schorsen. Dacht dat het de 29ste was, maar het was de 21ste (29 was voorheen de APK-datum). Zal wel 500e aftikken worden dadelijk
Give this man a cookiequote:Op vrijdag 23 september 2016 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, honten zijn allemaal kudt. Dus dat maakt ook niet meer uit dan
honten zijn niet kudt, jij vìndt honten kudt, small differencequote:Op vrijdag 23 september 2016 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, honten zijn allemaal kudt. Dus dat maakt ook niet meer uit dan
Honten kunnen leukOK zijn bij een ander dan. Als ze maar niet naar me grommen of tegen me aanspringen ofzo.quote:Op vrijdag 23 september 2016 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
honten zijn niet kudt, jij vìndt honten kudt, small difference
Als ik een hond was zou ik over zijn poten pissen in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 september 2016 06:53 schreef Sounddragon het volgende:
Jij en dieren gaan niet zo goed samen, maar dat wisten we al.
Wel meteen toen gedaan, maar volgens mij zijn ze daar absurd strikt in. Ga er van uit dat er dus wel iets in de bus gaat vallenquote:
Terrein? Daar rijd ik met mijn verlaagde bmw nog in manquote:Op zaterdag 24 september 2016 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag met deze in het terrein gespeeld.
[ afbeelding ]
maak een wegversperring ban brandende bbq'squote:Op zaterdag 24 september 2016 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Gr gr vanaf de kempingt![]()
Met verrassend weinig honten deze keerWel veel kajakvolk, en die scheuren constant zo hard over het terrein dat ze telkens enorme stofwolken achterlaten. Kudtmensen.
10% is effe ruim genomen 500, daf moet er wel af kunnen. Ga proefrijden, zoek 'afzeik'puntjes en ga daarmee aan de slag. Krasje, deukje, vlekken in het interieur, pitjes in de ruit, vraag naar onderhoudshistorie, boekje moet netjes gestempeld zijn, beurten gehad? Komt er onderhoud aan? (distibutie is een dure grap), banden nog in orde (en fatsoenlijk merk), winterbandjes erbij?quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien hier meer op zijn plaats dan een apart topic maken. Maar wat zijn jullie ervaringen met onderhandeling en occasions.
Ik ga komende week wat opties bekijken en 1 van de opties is bijvoorbeeld een wagen van 4750,- die voor 100,- afgeleverd wordt met kleine beurt en APK.
Zo'n aflevering gratis erbij praten is natuurlijk geen probleem maar ik ben wel benieuwd of er een beetje een standaard is tot wat eraf te praten valt.
Handig detail misschien: de auto zal volledig betaald worden dus geen inruil.
If I could I wouldquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:02 schreef lipje het volgende:
[..]
maak een wegversperring ban brandende bbq's
Die hamburger een braadworst zijn al gaar hoor, kun je ook zo opetenquote:Op zaterdag 24 september 2016 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
If I could I wouldMaar ik had zo'n wegwerpkudding bij me, de laatste van de stapel. Wat een troep zeg, misschien dat 2 of 3 kooltjres gaan gloeien, voor de rest gebeurt er gewoon niks. Gelukkig had ik ook nog een koekenpan mee om de boel gaar te bakken
Het heeft beide voor en nadelen. Hoe woont je oma nu dan, al in een bejaardenwoning (zo'n gelijkvloers ding)?quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:22 schreef Dingest het volgende:
Morgen trouwens beginnen met het leeghalen van het huis van mijn oma. Artsen bij het revalidatiecentrum hadden nogal twijfels over hoe verstandig het was dat ze nog thuis zou blijven wonen, dus mijn ooms hadden het aangegrepen als hét moment om haar in een verzorgingscentrum onder te brengen. Mijn moeder was minder enthousiast; die werkt zelf in bejaardenzorg en weet uit ervaring dat zo'n centrum ook niet je-van-het is
Maar goed, wil wel zeggen dat de meeste spulletjes van mijn oma 'weg' moeten. Best raar om dat van iemand te moeten doen terwijl die persoon nog 'gewoon' leeft.
Ze woont in een gewoon rijtjeshuis, waar ze al bijna 70 jaar woont. De laatste 2-3 jaar wel steeds kleine aanpassingen ivm de leeftijd zoals een traplift, thuiszorg en een haal/breng-wasservice. Maar goed, ze is ook al 95.quote:Op zondag 25 september 2016 07:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het heeft beide voor en nadelen. Hoe woont je oma nu dan, al in een bejaardenwoning (zo'n gelijkvloers ding)?
Bij mijn opa en oma moest dat op een gegeven moment echt, die waren eind 80 een woonden nog in het buitengebied. Groot huis, 1500m² grond er bij. Mijn opa kreeg toen delier (Alzheimer/dementie achtig iets) en toen moesten ze ook. Vanwege de leeftijd direct maar verzorgingstehuis gedaan.
nee man die is veel te lompquote:Op zaterdag 24 september 2016 23:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die hamburger een braadworst zijn al gaar hoor, kun je ook zo opeten![]()
Hier stuift het ook lekkerHele lichte zandgrond. Ze waren en wedstrijdje aan het doen wie het v snelste kon cultiveren... Een dikke stofwolk
Stond ook leuk speeltje hier voor jou
[ afbeelding ]
quote:
Hmm ja lastige dingen zijn dat. Maar veredelde ziekenhuiskamer? Ik weet niet hoe het in andere tehuizen is maar mijn oma heeft nu drie hele grote kamers. Grote (groter dan rijtjeshuis) woonkamer met keuken, ruime slaapkamer met douche eraan (met aanpassingen etc) en dan nog een extra kamertje. Drpelvrij en brede deuren, kortom volgens mij is dat een erg praktische plek om oud te worden, zeker als jullie niet om de hoek wonen.quote:Op zondag 25 september 2016 09:39 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ze woont in een gewoon rijtjeshuis, waar ze al bijna 70 jaar woont. De laatste 2-3 jaar wel steeds kleine aanpassingen ivm de leeftijd zoals een traplift, thuiszorg en een haal/breng-wasservice. Maar goed, ze is ook al 95.
Ze woont nu (sinds haar val begin juli) in een verzorgingscentrum, waar ze van de revalidatie-afdeling naar de verzorgingsafdeling is gegaan. Ook vanwege beginnende dementie.
Vooral de laatste tien jaar ben ik vaak bij haar over de vloer geweest omdat ik haar ophaalde voor verjaardagen en zo (tot haar 85ste ging ze nog met de trein), en toen dat te moeilijk werd gewoon om de zoveel tijd langskomen en ook bij haar langs als mijn ouders van/naar Schiphol moesten. We wonen 200km verderop dus dat is niet erg handig om zomaar even langs te wippenDus ik vind het nu een raar idee dat wezenlijk dat hele huis samengevat moet worden tot één reiskoffer omdat ze voortaan moet wonen op een veredelde ziekenhuiskamer.
Ze heeft zichzelf na de val ook wel afgevraagd of het misschien niet meer zo verstandig was om thuis te blijven wonen, maar liever was ze gewoon een keertje niet meer wakker geworden in haar eigen bed.
Je bent zelf lompquote:
Ik heb genoeg, of eigenlijk teveel, (verzorgings-) tehuizen gezien waar je één kleine rotkamer hebt, met een bed, een nachtkastje, één stoel en één kast waar je al jouw spullen in mag leggen.quote:Op zondag 25 september 2016 21:14 schreef derLudolf het volgende:
Maar veredelde ziekenhuiskamer? Ik weet niet hoe het in andere tehuizen is maar mijn oma heeft nu drie hele grote kamers. Grote (groter dan rijtjeshuis) woonkamer met keuken, ruime slaapkamer met douche eraan (met aanpassingen etc) en dan nog een extra kamertje. Drpelvrij en brede deuren, kortom volgens mij is dat een erg praktische plek om oud te worden, zeker als jullie niet om de hoek wonen.
Leuke plaatjesquote:Op zondag 25 september 2016 22:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je bent zelf lompMaar er stond nog wel een leuke 406 te koop daar hoor.
Zoiets is ook gaaf. Die brullen echt mooi als ze een volle vracht moeten trekken
[ afbeelding ]
Dit is ook een gevalletje "gewoon omdat het kan". Praktisch is het namelijk niet, wel gaaf natuurlijk. Goedje nieuwe Unimog (demo) met splinternieuwe rooier.
[ afbeelding ]
Combinatie waarop ondergetekende op reed. De silagewagen is van de organisatie. Als je wilt mag je er een achter koppelen. Uiteindelijk bleek waarom er aan het eind van de dag en zondag de hele gehele dag niet zoveel animo meer was om wagens weg te brengen. De vergister was 30km verderop in Bad BentheimIk was aangenaam verrast door het verbruik, ruim tien uur gedraaid en 95L verstookt.
[ afbeelding ]
Oopsie
[ afbeelding ]
Een van die sponsoren daar is Lubbers machines, die kerel van dat bedrijf heeft nog bij mij op de lagere school gezeten.quote:Op zaterdag 24 september 2016 23:19 schreef derLudolf het volgende:
Die hamburger een braadworst zijn al gaar hoor, kun je ook zo opeten![]()
Hier stuift het ook lekkerHele lichte zandgrond. Ze waren en wedstrijdje aan het doen wie het v snelste kon cultiveren... Een dikke stofwolk
Stond ook leuk speeltje hier voor jou
[ afbeelding ]
Ja dat klinkt inderdaad als veredelde ziekenhuiskamer en daar zou je idd niet willen wonen.quote:Op maandag 26 september 2016 09:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb genoeg, of eigenlijk teveel, (verzorgings-) tehuizen gezien waar je één kleine rotkamer hebt, met een bed, een nachtkastje, één stoel en één kast waar je al jouw spullen in mag leggen.
Het vervelende is vaak dat er overal wachtlijsten zijn, waardoor je meestal niet veel te kiezen hebt.
Is dat geen 406? Ze zijn er overigens nog kleiner, de allereersten, dat lijkt in niets op de huidige mogs.quote:Op maandag 26 september 2016 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuke plaatjes
Maar het mooiste vind ik gewoon zo'n kleintje:
[ afbeelding ]
Klopt, stonden ook een aantal MB Tracs met stickers van hem daar. Is hij zelf "nogal" stevig? Ik heb nog bij een trekker van Lubbers onder de pijp van de hakselaar gereden.quote:Op maandag 26 september 2016 09:23 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Een van die sponsoren daar is Lubbers machines, die kerel van dat bedrijf heeft nog bij mij op de lagere school gezeten.
Volgens mij ging ie daarna naar het vmbo/lts, dat heeft hij nooit afgemaakt.
Beetje handelen met Unimogs en MbTracs
Ja klopt, er zijn nog flink wat 404's van de landmacht op de markt. Maar die hebben niet zo'n mooie bolle motorkapquote:Op maandag 26 september 2016 09:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat geen 406? Ze zijn er overigens nog kleiner, de allereersten, dat lijkt in niets op de huidige mogs.
Dat type kende ik niet zozeer maar ziet er ook wel leuk uit. Alleen zijn die volgens mij op benzine?quote:Op maandag 26 september 2016 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt, er zijn nog flink wat 404's van de landmacht op de markt. Maar die hebben niet zo'n mooie bolle motorkap
Kan maar zoquote:Op maandag 26 september 2016 10:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat type kende ik niet zozeer maar ziet er ook wel leuk uit. Alleen zijn die volgens mij op benzine?
Ja die leger dingen hebben allemaal een 2.nogwat benzine. Lijkt me nogal duur worden qua brandstofquote:
Zie je ze er ooit mee rijden dan?quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja die leger dingen hebben allemaal een 2.nogwat benzine. Lijkt me nogal duur worden qua brandstof
quote:Op maandag 26 september 2016 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Weer een Samurai op het oogvan de week ff loeren.
Nee meer wat ik zo te koop zie is allemaal benzine. Defensie heeft ook best lang benzine gereden.quote:Op maandag 26 september 2016 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je ze er ooit mee rijden dan?
Valt wel mee, het is meer dat het logistiek makkelijker is om op 1 brandstof te rijden, anders moet je twee lijnen opzetten in uitzendgebied terwijl het vaak al lastig zat is om fatsoenlijk aan diesel te komen.quote:Op maandag 26 september 2016 13:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja die leger dingen hebben allemaal een 2.nogwat benzine. Lijkt me nogal duur worden qua brandstof
quote:
Klinkt goed, ben benieuwd!quote:Op maandag 26 september 2016 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Zaterdag kijken
als ie van binnen net zo goed is als van buiten en we uit de prijs komen neem ik m mee
Pas je op op de terugweg? Ook oude japanse strijders kunnen niet tegen slotenquote:Op maandag 26 september 2016 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Zaterdag kijken
als ie van binnen net zo goed is als van buiten en we uit de prijs komen neem ik m mee
quote:Op dinsdag 27 september 2016 23:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pas je op op de terugweg? Ook oude japanse strijders kunnen niet tegen sloten![]()
Dan bied je te weinigquote:Op woensdag 28 september 2016 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
kerel wil zijn samurai toch niet kwijt
wilde hij hem niet verkopen, of kwamen jullie domweg niet uit de prijs?quote:Op woensdag 28 september 2016 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2016 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Flikker eens op met je domme praat, altijd dat dom gelul over dingen waar je niks van weet.
Dat had ik dus ook van de zomer voor een vakantieauto. Fiat Panda (oud model, uiteraardquote:Op woensdag 28 september 2016 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij mocht m niet verkopen van zn vrouwquote:Op woensdag 28 september 2016 17:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wilde hij hem niet verkopen, of kwamen jullie domweg niet uit de prijs?
vage sjit idd, en vooral jammerquote:Op woensdag 28 september 2016 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij mocht m niet verkopen van zn vrouwHij vroeg een goede prijs dus dat was het probleem niet. Heb al heel vaak gehad dat deals niet doorgingen omdat een auto niet mochten KOPEN van hun vrouw, maar niet mogen verkopen had ik nog nooit gehoord
Maar goed, op naar de volgende. Maar wel jammer, want de paar aanpassingen die hij er aan had gedaan waren precies dingen die ik wilde. Had weer een bom duiten gescheeld daarom dat ik nu juist wat hoger kon gaan in de prijs.
Dit is mijn eisenlijstje:quote:Op woensdag 28 september 2016 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
vage sjit idd, en vooral jammer![]()
Heb je nog andere opties, of moet het per se een Samurai zijn?
Volgens mij heeft mijn zus ooit zo'n ding gehad, en daar pletterde alles vanaf
Damn.quote:Op donderdag 29 september 2016 07:25 schreef lipje het volgende:
Goedemorgen
[ afbeelding ]
Dit niet iets voor je Lexxxxx?
Hihi.quote:Op donderdag 29 september 2016 07:25 schreef lipje het volgende:
Goedemorgen
[ afbeelding ]
Geen cabrio. Dan is een 2cv op een 4x4 chassis geschikterquote:Op donderdag 29 september 2016 07:25 schreef lipje het volgende:
Goedemorgen
[ afbeelding ]
nee, aardappels kunnen sporadisch. 5 keer per jaar ofzo in de gekookte variant.quote:
Vreet je altijd rijst of pasta dan? Eens in de week, vaker moet ik dat eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2016 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, aardappels kunnen sporadisch. 5 keer per jaar ofzo in de gekookte variant.
Huh weet niet waar je kijkt naar onderdelen? NOS op internet is wel duur maar flink wat spul wordt gewoon nog gemaakt en op de markten kun je veel spul halen voor een prikkie.quote:Op donderdag 29 september 2016 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
De verkrijgbaarheid van 2cv onderdelen is het probleem ook niet, maar de idiote prijzen die de handelaren er voor vragen
ben redelijk bekend in dat wereldje, heb 2cv destijds vaak genoeg geholpen met onderdelen voor zijn eend. Maar waarom zou iemand met gezond verstand een 2cv kopen als hij competatief wil gaan offroaden?quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Huh weet niet waar je kijkt naar onderdelen? NOS op internet is wel duur maar flink wat spul wordt gewoon nog gemaakt en op de markten kun je veel spul halen voor een prikkie.
Hiero danquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben redelijk bekend in dat wereldje, heb 2cv destijds vaak genoeg geholpen met onderdelen voor zijn eend. Maar waarom zou iemand met gezond verstand een 2cv kopen als hij competatief wil gaan offroaden?de gimmick met die dakareend en die eenden op SJ-chassis hebben we nu wel gehad
hmm doe eens receptjequote:Op vrijdag 30 september 2016 18:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zegt een man die een vlammetjeommelet in margarine bakt
Koken met Flesquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:57 schreef lipje het volgende:
[..]
hmm doe eens receptje![]()
Weer eens wat anders dan spiegelei met spek
net of je er niet van genoten hebtquote:Op vrijdag 30 september 2016 18:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zegt een man die een vlammetjeommelet in margarine bakt
Zienouquote:
gebakken kunnen ze wel, of uit de oven, of puree. Ik mot alleen die gekookte klonten nietquote:Op donderdag 29 september 2016 20:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vreet je altijd rijst of pasta dan? Eens in de week, vaker moet ik dat eigenlijk
Mee eens. Aardappelen zijn lekker zolang je ze niet kookt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
gebakken kunnen ze wel, of uit de oven, of puree. Ik mot alleen die gekookte klonten niet![]()
Nu lekker maffen, vannacht een brug optuigen in Utereg. Mét tribune en alle kermis.
zal ik eens T maken?quote:
en hij smaakte erg lekkerquote:
Nee niet gekeken, ik was op het tijdstip van de wijziging danwel een appeltaart aan het bakken of goulash aan het maken.quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:39 schreef lipje het volgende:
[..]
en hij smaakte erg lekker![]()
Heb je er veel plezier aan beleefd om te kijken hoe ik de T-bone verorberde?![]()
nog andere leuke 4x4's gezien?quote:
das mooi, het filmpje was al twee weken oudquote:Op maandag 3 oktober 2016 21:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee niet gekeken, ik was op het tijdstip van de wijziging danwel een appeltaart aan het bakken of goulash aan het maken.
Welk filmpje?quote:Op maandag 3 oktober 2016 22:17 schreef lipje het volgende:
[..]
das mooi, het filmpje was al twee weken oud
en Wim kan niet meerquote:
en koffie kan ook niet bij de toekan.quote:
toch maar een Senseo in de vrachtwagen hangen danquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 07:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
en koffie kan ook niet bij de toekan.
ik mot kovvie, geen sletseo. Sletseo is voor hommo's.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 07:39 schreef lipje het volgende:
[..]
toch maar een Senseo in de vrachtwagen hangen dan![]()
Of aan de T, net als bij je betere helft
niet mijn favoriet, ik ben meer van de ekte ekte met een filtertje en effe geduld, maar die cuppies zijn wel wel beter als oplos- of van die inlegkruisjes troep.quote:
Je hebt van die tijdschakelaars in het stopcontact hèquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:29 schreef Paladijn het volgende:
Filter heb ik geen tijd voor als ik 's morgens net wakker ben en in de auto moet stappen
En geen zin om en 'echt' apparaat af te stellen en continu schoon te houden.
en je hebt inlegkruisjes waar je een bruine onderbroek van krijgtquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 18:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hebt van die tijdschakelaars in het stopcontact hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |