Staat het Malieveld al vol?quote:Op donderdag 15 september 2016 12:22 schreef Re het volgende:
1,3M fraude is natuurlijk peanuts, maar blijkbaar een stok groot genoeg om verzekeraars alle macht te geven die ze al jaren willen hebben
Hear hearquote:Op donderdag 15 september 2016 11:49 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je zou bijna opzet gaan vermoeden he... Precies zo'n moment uitkiezen zodat dit nieuws lekker in de luwte blijft; en de voornaamste nieuwsleverancer het ANP (een commercieel winstbelust bedrijf in handen van het grote geld), dat dan ook expres geen berichten erover uitgeeft maar wel de donorwet overdreven breed uitmeet. Ik vertrouw de media echt steeds minder. Allemaal in handen van slechts een paar mega-corporaties. Verlengstukken van de propaganda-machine die ons afleidt en in slaap sust met onbelangrijk kutnieuws, terwijl ondertussen allerlei pijlers van de democratie en rechtstaat afgebroken worden door krachten die steeds meer buiten onze invloed liggen.
boeit de massa niet natuurlijk... ik heb niets te verberegenquote:
Ik ben confused:quote:Op donderdag 15 september 2016 12:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Waarom besteed bijna geen enkele krant of ander medium hier aandacht aan??
Helemaal niets van enige waarde lijkt de massa meer te boeien. Alleen buitenlanders, vluchtelingen, tuigvloggers, KNVB en Boer Zoekt Vrouw.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:28 schreef Re het volgende:
[..]
boeit de massa niet natuurlijk... ik heb niets te verberegen
Ik denk zelfs dat ze het als positief zien; "minder fraude, dan betalen wij minder premie".quote:Op donderdag 15 september 2016 12:28 schreef Re het volgende:
[..]
boeit de massa niet natuurlijk... ik heb niets te verberegen
Zo snel mogelijk informeren.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik ben confused:
http://www.apothekersnieu(...)age-patientgegevens/
Als je dit moet geloven en ook het NOS bericht dan haal ik eruit dat zorgverzekeraars al medische dossiers mochten raadplegen (bij verdenking van fraude) en dat de wetswijziging gaat over het feit dat ze de eigenaar van het dossier moeten informeren.... (wat nu blijkbaar niet hoeft).
In zeer uitzondelijke gevallen. Nu willen ze dus sowieso toegang tot die dossiers hebben.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik ben confused:
http://www.apothekersnieu(...)age-patientgegevens/
Als je dit moet geloven en ook het NOS bericht dan haal ik eruit dat zorgverzekeraars al medische dossiers mochten raadplegen (bij verdenking van fraude) en dat de wetswijziging gaat over het feit dat ze de eigenaar van het dossier moeten informeren.... (wat nu blijkbaar niet hoeft).
Nee, natuurlijk niet. Maar ik ben zo verbaasd dat ze dat blijkbaar al mochten alleen dat er geen informatieverplichting was en dat het daar over gaat. Dan zijn ze dus al een stap verder dan waar we het hier over hebben, toch?quote:Op donderdag 15 september 2016 12:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk informeren.
"In principe binnen 3 maanden."
Is 3 maanden echt zo snel mogelijk, en waarom ook nog 'in principe' erbij?
Zou ik het zeggen:quote:Op donderdag 15 september 2016 12:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is de sanctie als de zorgverzekeraar zich niet aan de voorwaarden en regels houdt? Gevangenisstraf voor de directie? Of gaat ons privacykeffertje slecht even tegen hun been oprijen en zeggen dat de procedures aangescherpt moeten worden?
En dan te bedenken dat een groot deel van de zorgverzekeraars niet alleen zorgverzekeraar is, de inzage die ze via deze wetswijziging krijgen zullen ze vast ook heel interessant vinden voor hun andere producten.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is de sanctie als de zorgverzekeraar zich niet aan de voorwaarden en regels houdt? Gevangenisstraf voor de directie? Of gaat ons privacykeffertje slecht even tegen hun been oprijen en zeggen dat de procedures aangescherpt moeten worden?
Maak je geen zorgen, dit lost de vrije markt wel op joh. Zelfregulering, je weet toch.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Bedoelde dat ook niet als kritiek op jou, maar meer op het verhaal dat naar buiten wordt gebracht.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:42 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ik ben zo verbaasd dat ze dat blijkbaar al mochten alleen dat er geen informatieverplichting was en dat het daar over gaat. Dan zijn ze dus al een stap verder dan waar we het hier over hebben, toch?
Drie keer raden waar Schippers terecht komt na haar carrière in de politiek. Zalm was ook zo'n mooi. Of Donner..quote:Op donderdag 15 september 2016 13:57 schreef Murdera het volgende:
Moeten jullie voor de gein eens kijken waar haar voorganger (Ab Klink) terecht is gekomenen nederlanders maar trots zijn dat dit geen bananenreplubliek is
Of Andre Rouwvoet. Of Wouter Bos. Of Balkenende, Of Neelie Kroes. Of Wim Kok. Of Camiel Eurlings. De lijst gaat maar door....quote:Op donderdag 15 september 2016 14:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Drie keer raden waar Schippers terecht komt na haar carrière in de politiek. Zalm was ook zo'n mooi. Of Donner..
naast haar man, die er al zitquote:Op donderdag 15 september 2016 14:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Drie keer raden waar Schippers terecht komt na haar carrière in de politiek. Zalm was ook zo'n mooi. Of Donner..
Als een maatregel wordt ingevoerd om fraude te kunnen detecteren, is het wel behoorlijk vreemd om de onzinnigheid van die maatregel te illustreren met de nu ontdekte fraude.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Schijnbaar gebeurt daar nogal wat fraude mee. Wel 1,4 miljoen euro per jaar!
Het mooie zou zijn een schadevergoeding van een ton.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:45 schreef Weltschmerz het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |