Was het maar zo'n feestquote:
Het wordt 1 van deze 2...quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, als het 1 van deze 2 wordt, gaat Amerika straks door een hel en sleept het de rest van de wereld mee.
En hee!
Trump is gewoon een lompe boerenlul met te weinig verstand, een te grote bek, te veel geld en geen hart.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Firma list en bedrog, allebei...
hier geen kruid- en of pepernoten tot dequote:Op dinsdag 13 september 2016 23:30 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestmaar met dit weer een zak chocoladepepernoten naar binnen werken is ook geen straf
Googlen op "Santa court".quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:31 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Waar haal je die zooi zo snel vandaan joh...
Ik ben blij dat ik niet stemgerechtigd ben in de USA, zinloos...quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Trump is gewoon een lompe boerenlul met te weinig verstand, een te grote bek, te veel geld en geen hart.
Clinton is gewoon een maniak en een crimineel.
Met name dit jaar ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet stemgerechtigd ben in de USA, zinloos...
quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, ik zal de wereld ook niet kunnen verbeteren, dus ik ben één van de beste stuurlui aan wal...
Einde avond!
Welterustenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, ik zal de wereld ook niet kunnen verbeteren, dus ik ben één van de beste stuurlui aan wal...
Einde avond!
Oow, nee hier nietquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
hier geen kruid- en of pepernoten tot dezijn voeten op de hollandse bodem heeft gezet
quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:35 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Oow, nee hier nietheb zelfs een paar zakken strooigoed in huis
23?!?!?!?!?!?quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:59 schreef Tuned22 het volgende:
Appie heeft al geruime tijd kruidnoten23 varianten om precies te zijn. Die chocolade zijn echt goddelijk. Kon geen 90 dagen meer wachten
Hoe ga je dat aan je vriendin uitleggenquote:
ik zit ruzie met mijn printer te maken die alleen originele cartridged in zijn klep wil hebbenquote:Op woensdag 14 september 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zat ff KKK docu te kijken, dat was wel apart.
Ik stuur alles door naar dochter die het dan print voor me.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit ruzie met mijn printer te maken die alleen originele cartridged in zijn klep wil hebben
Ik ga morgen weer naar mijn dochter en de kaboutersquote:Op woensdag 14 september 2016 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stuur alles door naar dochter die het dan print voor me.
Nog ff en kleinzoon kan op de oude merrie.quote:Op woensdag 14 september 2016 00:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer naar mijn dochter en de kabouters
Dat gaat me een feest worden !quote:Op woensdag 14 september 2016 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog ff en kleinzoon kan op de oude merrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |