quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:03 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Is dat het Hillary Clinton filter?
Er gaan de gekste verhalen over haar rond. Nu zou ze ineens een body double hebben. De vrouw die na de 9/11-herdenking naar buiten stapte, zou niet Hillary Clinton zijn geweest, maar een body double.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:03 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Is dat het Hillary Clinton filter?
Ik sta nergens meer verbaasd over te kijkenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er gaan de gekste verhalen over haar rond. Nu zou ze ineens een body double hebben. De vrouw die na de 9/11-herdenking naar buiten stapte, zou niet Hillary Clinton zijn geweest, maar een body double.
Het wordt haar allemaal wat te veel denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er gaan de gekste verhalen over haar rond. Nu zou ze ineens een body double hebben. De vrouw die na de 9/11-herdenking naar buiten stapte, zou niet Hillary Clinton zijn geweest, maar een body double.
Ja gisteren was er een FOK!ker die er mee aan kwam, maar ik vind het bewijs gratmager; op de ene foto trekt ze haar kin ik en op de andere strekt ze haar hals: "Zie je wel! Op die ene foto is ze veel dikker!"quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze discussie had gewoon vermeden kunnen worden. Het zijn een stelletje dombo's daar in de VS. De Democratische voorverkiezingen zijn van alle kanten gemanipuleerd om Clinton te laten winnen. Het voornaamste alternatief was Sanders; een man die nog een jaar of 6-7 ouder is dan Clinton.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gisteren was er een FOK!ker die er mee aan kwam, maar ik vind het bewijs gratmager; op de ene foto trekt ze haar kin ik en op de andere strekt ze haar hals: "Zie je wel! Op die ene foto is ze veel dikker!"
En de 2e foto heeft ook amper contrast of detail, waardoor het ook moeilijker inschatten is.
Op weer een andere foto worden de lichamen vergeleken, maar op 1 van beide foto's staat ze net iets schuin, dus kun je ook moeilijk inschatten of ze daarop echt slanker is of niet.
Maar aan de andere kant zou het me ook weer niet verbazen.
Ik heb een keer zo'n Amerikaanse stemwijzer ingevuld en Bernie was my man, hoewel er wel iets was waar ik het gierend mee oneens was, maar ik ben ff kwijt wat het ook al weer was.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze discussie had gewoon vermeden kunnen worden. Het zijn een stelletje dombo's daar in de VS. De Democratische voorverkiezingen zijn van alle kanten gemanipuleerd om Clinton te laten winnen. Het voornaamste alternatief was Sanders; een man die nog een jaar of 6-7 ouder is dan Clinton.
Ze hadden gewoon op tijd bij zinnen moeten komen en Martin O'Malley moeten kiezen. Vanaf dag 1 had die mijn voorkeur. Zijn slotwoord bij het eerste tv-debat:
Zijn recente optreden bij de Democratische Conventie, als "ambtloos burger". In nog geen 7 minuten krijgt hij de hele zaal mee.
Held.
idd, als het 1 van deze 2 wordt, gaat Amerika straks door een hel en sleept het de rest van de wereld mee.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Twee lunatics waarvan er straks 1 de president van de USA wordt.
Ik verheug me nu al op een bezoekje aan de USA daarna...![]()
Maar goed, dit is MUZ...
Goedenavond!
quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:19 schreef ToT het volgende:
As we speak!'Clinton mogelijk vergiftigd door Trump en Poetin'
Als er iemand vergiftigd wordt, zou ik Hillary eerder als de dader zien dan als het slachtoffer!quote:
Jij durftquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Als er iemand vergiftigd wordt, zou ik Hillary eerder als de dader zien dan als het slachtoffer!![]()
![]()
Als riazop z'n BOEF-nieuws mag spammen in MUZ, mogen wij hier ook wel even over politiek praten, toch?quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Twee lunatics waarvan er straks 1 de president van de USA wordt.
Ik verheug me nu al op een bezoekje aan de USA daarna...![]()
Maar goed, dit is MUZ...
Goedenavond!
Vrouwen, niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze wordt al verdacht van een mislukte moordaanslag op Julian Assange!
Kundig is ze wel, maar als je o.a. honderden miljoenen van je stichting verduisterd wat bedoeld was voor een ziekenhuis in Haïti en als je je keihard inzet om verkrachters uit de gevangenis te houden, lijk je me geen prettig materiaal om president te worden!quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als riazop z'n BOEF-nieuws mag spammen in MUZ, mogen wij hier ook wel even over politiek praten, toch?
Ik vind Clinton geen lunatic. Ze roept weinig enthousiasme op, maar ze lijkt me een stuk kundiger dan Trump. Maar al die roddels over haar gezondheid - waar of niet - zijn schadelijk voor haar campagne en haar kansen op een zege.
Firma list en bedrog, allebei...quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als riazop z'n BOEF-nieuws mag spammen in MUZ, mogen wij hier ook wel even over politiek praten, toch?
Ik vind Clinton geen lunatic. Ze roept weinig enthousiasme op, maar ze lijkt me een stuk kundiger dan Trump. Maar al die roddels over haar gezondheid - waar of niet - zijn schadelijk voor haar campagne en haar kansen op een zege.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |