quote:
Witte chick van 30 kan nog gewoon lean zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:55 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ontkennen dat negerinnen lekker zijnOok wel triest hoe jij het afvalvlees noemt
![]()
Probeer jij maar een witte te krijgen. Over 10 jaar is ze dik en heeft kpk met kek brilletje en dan heb ik (als ik dan een vriendin heb) een mooie negerin de nog als een goede wijn is
Nee, of toch wel. In ieder geval: het zoveelste prachtwijktokkiestopic.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:55 schreef zovty het volgende:
is dit zo'n artikel van de viva maar dan omgedraaid?
link?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:55 schreef zovty het volgende:
is dit zo'n artikel van de viva maar dan omgedraaid?
Jouw witte chick kan iig niet koken terwijl ik iedere avond goddelijk eetquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Witte chick van 30 kan nog gewoon lean zijn.
Blacka chick van 30 zijn negen van de tien keer modderdik en zou zonder probleem een bijrol kunnen krijgen in de nieuwe StarWars als planeet.
Negervoedselquote:Op dinsdag 13 september 2016 12:09 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jouw witte chick kan iig niet koken terwijl ik iedere avond goddelijk eet
Elke avond gebakken banaan in plaats van rauw banaan zeker.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:09 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jouw witte chick kan iig niet koken terwijl ik iedere avond goddelijk eet
Dat lijkt me gewoon het originele topic en dit is een kopie ervan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:34 schreef Atak het volgende:
KLB / Lastig gevallen worden in de gym
Slotje graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |