Dat kan ze ook gewoon netjes komen vragen...quote:Op maandag 12 september 2016 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze vraagt onrechtstreeks om je te neuken en je negeert haar gewoon? Ben je gay ofzo?
weetje zeker dat ze naar jouw stond te kijken?quote:Op maandag 12 september 2016 23:15 schreef Atak het volgende:
Dit is al paar weken aan de gang. Vandaag was het weer raak. Als gewoonlijk zat ik weer te trainen zoals ik dat op elke maandag avond doe. Er is een blonde fitte dame die al vaker oogcontact met mij probeert te hebben. Ik weet niet wat ze probeert te doen maar meestal gaat ze voor me of achter me staan en gaat dan in de middle of nowhere daar staan en aan haar flesje zuigen terwijl ze naar mij kijkt. Ik kijk wel eens terug maar ze blijft doorkijken. Soms is het best wel eng. Vandaag zat ik squads te doen. Draai ik me om zie ik haar daar gewoon staan. Helemaal niks aan het doen terwijl ze kijkt. Ik keek even terug met een glimlach maar ze bleef kijken. Ik voelde mezelf in gevaar. Je weet dat gevoel wel van films: je staat oog in oog met roofdier en als je een verkeerde beweging maakt valt ze je aan. Ik begon dus maar vanuit mijn ooghoeken te kijken en na een tijdje liep ze gelukkig weg. Waarom kunnen vrouwen mannen gewoon niet in hun waarde laten? Ik zie dit gedrag de laatste tijd heel vaak.
Jou. Niet jouw.quote:Op maandag 12 september 2016 23:35 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
weetje zeker dat ze naar jouw stond te kijken?
TS, met deze post is al mijn vertrouwen in je weer hersteldquote:
Een 8/10?quote:Op maandag 12 september 2016 23:15 schreef Atak het volgende:
Dit is al paar weken aan de gang. Vandaag was het weer raak. Als gewoonlijk zat ik weer te trainen zoals ik dat op elke maandag avond doe. Er is een blonde fitte dame die al vaker oogcontact met mij probeert te hebben. Ik weet niet wat ze probeert te doen maar meestal gaat ze voor me of achter me staan en gaat dan in de middle of nowhere daar staan en aan haar flesje zuigen terwijl ze naar mij kijkt. Ik kijk wel eens terug maar ze blijft doorkijken. Soms is het best wel eng. Vandaag zat ik squads te doen. Draai ik me om zie ik haar daar gewoon staan. Helemaal niks aan het doen terwijl ze kijkt. Ik keek even terug met een glimlach maar ze bleef kijken. Ik voelde mezelf in gevaar. Je weet dat gevoel wel van films: je staat oog in oog met roofdier en als je een verkeerde beweging maakt valt ze je aan. Ik begon dus maar vanuit mijn ooghoeken te kijken en na een tijdje liep ze gelukkig weg. Waarom kunnen vrouwen mannen gewoon niet in hun waarde laten? Ik zie dit gedrag de laatste tijd heel vaak.
Basic Fit of Fit For Free?quote:Op maandag 12 september 2016 23:15 schreef Atak het volgende:
Basic Fit of Fit For Free?quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:07 schreef Azpilicueta het volgende:
Herkenbare klacht. Zo irritant als je bezig bent met bicep curls of bench press en dat de vrouwen je aankijken alsof je niets anders bent dan een stuk eyecandy. Altijd maar mannen belachelijk maken met: 'forever upperbody day', maar de chicks die meer trainen dan hun spillebeentjes en core zijn op 1 hand te tellen. Forever leg day, dát is pas klachtwaardig
Sowieso legs trainen is al klachtwaardig
Idd. Echt niet normaal.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:07 schreef Azpilicueta het volgende:
Herkenbare klacht. Zo irritant als je bezig bent met bicep curls of bench press en dat de vrouwen je aankijken alsof je niets anders bent dan een stuk eyecandy. Altijd maar mannen belachelijk maken met: 'forever upperbody day', maar de chicks die meer trainen dan hun spillebeentjes en core zijn op 1 hand te tellen. Forever leg day, dát is pas klachtwaardig
Sowieso legs trainen is al klachtwaardig
Sinds wanneer hou jij je aan regels?quote:
Laatst zei je nog dat je een blacka was. Wat vind je lekker aan blacka's?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:14 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nope. Ik val op blacka, ben zelf witman
quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je een blacka was. Wat vind je lekker aan blacka's?
Als ik wist dat er geen consequenties zou zijn dan zou ik mij gewoon omkleden bij de dames.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Sinds wanneer hou jij je aan regels?
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:24 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vs
[ afbeelding ]
Lijkt me evident
Onzin. Je hebt gewoon een zwarte piet fetisj sinds je jeugd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:27 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat zo een blacka een mooier koppie heeft en minder snel veroudert
Sinds lagere school nooit meer verliefd geweest op een blank meisje. Niet zo raar ook als je de blanke meiden van tegenwoordig kent. Grote bek, maar wel om hun lichaam te compenseren. Blackas hebben vaak ook een grote bek, maar een goede assquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt gewoon een zwarte piet fetisj sinds je jeugd.
Ga naar de dierentuin of zo vriend. Ik denk je daar zal vinden wat je zoekt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:38 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Beter zo'n dikke lip en weave dan zoeen bankbig in spe
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Sinds lagere school nooit meer verliefd geweest op een blank meisje. Niet zo raar ook als je de blanke meiden van tegenwoordig kent. Grote bek, maar wel om hun lichaam te compenseren. Blackas hebben vaak ook een grote bek, maar een goede ass
Waarheid zoals het beschreven staat in de van Dalequote:Op dinsdag 13 september 2016 11:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Blacka's hebben meestal de grote mond. En dan ook nog een modderlichaam en een attitude.
Zelfs negers gaan niet meer voor blacka's.
Gewoon lekkere wijvenquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Blacka's hebben meestal de grote mond. En dan ook nog een modderlichaam en een attitude.
Zelfs negers gaan niet meer voor blacka's.
Zelfs negers schuiven blacka's weg met de achterkant van hun hand vriend. Elke bekende neger gaat voor een witte chick zoals Kim Kardashian of Rihanna. En Rihanna is 90% wit en 10% blacka of zo. Jij doet alsof afvalvlees A-klasse vlees is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:48 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Gewoon lekkere wijven![]()
Ferrari_Tape en Hulkheld kunnen dat beamen
Ontkennen dat negerinnen lekker zijnquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Zelfs negers schuiven blacka's weg met de achterkant van hun hand vriend. Elke bekende neger gaat voor een witte chick zoals Kim Kardashian of Rihanna. En Rihanna is 90% wit en 10% blacka of zo. Jij doet alsof afvalvlees A-klasse vlees is.
quote:
Witte chick van 30 kan nog gewoon lean zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:55 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ontkennen dat negerinnen lekker zijnOok wel triest hoe jij het afvalvlees noemt
![]()
Probeer jij maar een witte te krijgen. Over 10 jaar is ze dik en heeft kpk met kek brilletje en dan heb ik (als ik dan een vriendin heb) een mooie negerin de nog als een goede wijn is
Nee, of toch wel. In ieder geval: het zoveelste prachtwijktokkiestopic.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:55 schreef zovty het volgende:
is dit zo'n artikel van de viva maar dan omgedraaid?
link?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:55 schreef zovty het volgende:
is dit zo'n artikel van de viva maar dan omgedraaid?
Jouw witte chick kan iig niet koken terwijl ik iedere avond goddelijk eetquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:57 schreef Atak het volgende:
[..]
Witte chick van 30 kan nog gewoon lean zijn.
Blacka chick van 30 zijn negen van de tien keer modderdik en zou zonder probleem een bijrol kunnen krijgen in de nieuwe StarWars als planeet.
Negervoedselquote:Op dinsdag 13 september 2016 12:09 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jouw witte chick kan iig niet koken terwijl ik iedere avond goddelijk eet
Elke avond gebakken banaan in plaats van rauw banaan zeker.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:09 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jouw witte chick kan iig niet koken terwijl ik iedere avond goddelijk eet
Dat lijkt me gewoon het originele topic en dit is een kopie ervan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:34 schreef Atak het volgende:
KLB / Lastig gevallen worden in de gym
Slotje graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |