Sinds wanneer hou jij je aan regels?quote:
Laatst zei je nog dat je een blacka was. Wat vind je lekker aan blacka's?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:14 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nope. Ik val op blacka, ben zelf witman
quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je een blacka was. Wat vind je lekker aan blacka's?
Als ik wist dat er geen consequenties zou zijn dan zou ik mij gewoon omkleden bij de dames.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:13 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Sinds wanneer hou jij je aan regels?
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:24 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vs
[ afbeelding ]
Lijkt me evident
Onzin. Je hebt gewoon een zwarte piet fetisj sinds je jeugd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:27 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat zo een blacka een mooier koppie heeft en minder snel veroudert
Sinds lagere school nooit meer verliefd geweest op een blank meisje. Niet zo raar ook als je de blanke meiden van tegenwoordig kent. Grote bek, maar wel om hun lichaam te compenseren. Blackas hebben vaak ook een grote bek, maar een goede assquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt gewoon een zwarte piet fetisj sinds je jeugd.
Ga naar de dierentuin of zo vriend. Ik denk je daar zal vinden wat je zoekt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:38 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Beter zo'n dikke lip en weave dan zoeen bankbig in spe
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Sinds lagere school nooit meer verliefd geweest op een blank meisje. Niet zo raar ook als je de blanke meiden van tegenwoordig kent. Grote bek, maar wel om hun lichaam te compenseren. Blackas hebben vaak ook een grote bek, maar een goede ass
Waarheid zoals het beschreven staat in de van Dalequote:Op dinsdag 13 september 2016 11:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Blacka's hebben meestal de grote mond. En dan ook nog een modderlichaam en een attitude.
Zelfs negers gaan niet meer voor blacka's.
Gewoon lekkere wijvenquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:44 schreef Atak het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Blacka's hebben meestal de grote mond. En dan ook nog een modderlichaam en een attitude.
Zelfs negers gaan niet meer voor blacka's.
Zelfs negers schuiven blacka's weg met de achterkant van hun hand vriend. Elke bekende neger gaat voor een witte chick zoals Kim Kardashian of Rihanna. En Rihanna is 90% wit en 10% blacka of zo. Jij doet alsof afvalvlees A-klasse vlees is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:48 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Gewoon lekkere wijven![]()
Ferrari_Tape en Hulkheld kunnen dat beamen
Ontkennen dat negerinnen lekker zijnquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Zelfs negers schuiven blacka's weg met de achterkant van hun hand vriend. Elke bekende neger gaat voor een witte chick zoals Kim Kardashian of Rihanna. En Rihanna is 90% wit en 10% blacka of zo. Jij doet alsof afvalvlees A-klasse vlees is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |