Of die ouders van cedric geen kinderen hadden moet krijgen weet ik niet, volgens mij zijn ze los van elkaar best goede ouders, het samenwerken(of het gebrek daaraan) verneukt dat kindquote:Op woensdag 12 oktober 2016 16:17 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon geen kinderen moeten krijgen, voorral die vrouw niet. Wat een ellendig mens is dat
Die moeder van dat blonde meisje ook..
Ze moeten zich kapotschamen![]()
Ik heb het niet over eindeloos onderhandelen. Ik heb het over begrip en interesse hebben voor je kind.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:04 schreef icloud het volgende:
[..]
Is het eindeloos onderhandelen en het vrij laten niet juist het probleem van de huidige generatie pubers? Daardoor hebben ze veel te veel vrijheid, die in de ogen van de ouders verkeerd word ingevuld, ouders die paniekerig het gevoel hebben dat ze hun kind kwijt raken.
Waarom doen pubers tegenwoordig massaal gekke vrije dingen met sex drugs alcohol en weet ik veel wat? Omdat het steeds normaler lijkt te worden als gevolg van die vrijheid en mensen er steeds vrijer over praten. No way dat mijn generatie dit soort dingen zou uitvreten wij rookte stiekem een stikkie.
Mijn vader sloeg gewoon boos met zijn vuist door de tafel en riep zo gaan we het doen basta. Ik kan me niet herrineren dat een van de kinderen of mijn moeder ooit zijn bevel heeft genegeerd.
Dat was inderdaad een vreemde conclusie die ze op dat moment wel goed uitkwam, wat had je dan verwacht als je zijn favoriete spel afpakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
Net voor de grap een aflevering 6 gekeken, maar man man man, zowel de ouders als de kinderen maken fouten. Ze pakken Cedric zn spel af, zogenaamd een symbolische daad, en wanneer hij dan boos wordt omdat hij niet meer dat spel met zijn vrienden kan spelen gooien ze het op 'zie je wel dat hij er agressief van wordt'Die jongen kwam zn stoel niet eens af. Verder stelt hij terechte vragen op de maatregel 'denken jullie dat ik dat na ga doen ofzo?' waar maar schamper op gereageerd wordt 'jawel'.
Maar goed, dat gedrag op het eind was natuurlijk onacceptabel. Echter blijf ik het sneu vinden dat sommige ouders geen moeite doen om zich in te leven in het kind
Er kwam niks van terecht omdat moeders meteen de brief afwees en totaal niet open staat voor een nieuw begin, tja dan daalt de motivatie tot nul.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:36 schreef 44rdbei het volgende:
Dat blonde meisje (naam even kwijt) ik zie dat echt niet goedkomen. Lange spijt brief dat ze beter der best ging doen enzo maar er komt helemaal niks van terecht. Misschien dat daarom de moeder de spijtbetuiging ook niet accepteerde, misschien is dit de honderdste keer al.
Ik heb het eerste seizoen niet gezien maar in de overige seizoenen zie je steeds dat de kinderen heel veel leren, dan komen de ouders en boem ze vervallen in oud gedrag alles weg.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:36 schreef 44rdbei het volgende:
Dat andere programma 'Van de straat' lijkt me een veel betere tactiek te gebruiken dan dit programma. Daar gaan ze eerst alleen met die kinderen aan de slag zodat ze al wat hebben bereikt voor de rest van de familie erbij wordt gehaald. Ook al die trucjes die ze gebruiken vind ik eigenlijk niet kunnen.
Facebook zegt niet alles, dat is vaak een mooi weer show. Ik hoop dat het goed met haar gaat...quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Er kwam niks van terecht omdat moeders meteen de brief afwees en totaal niet open staat voor een nieuw begin, tja dan daalt de motivatie tot nul.
Haar facebook profiel is openbaar, de fotos wekken een zeer goede indruk van een gelukkig meisje.
[..]
Ik heb het eerste seizoen niet gezien maar in de overige seizoenen zie je steeds dat de kinderen heel veel leren, dan komen de ouders en boem ze vervallen in oud gedrag alles weg.
In seizoen 2 werd kas gewoon genaaid door de ouders die naar hartenlust sigaretten gingen uitdelen en de kinderen stimuleerde de regels te breken.
Daarnaast heeft van de straat elk seizoen een uitvaller/kneus gehad:
1.die dramaqueen in nepal (seizoen 2)
2. die pdd nos gozer die zijn ouders wilde vermoorden(seizoen 4 geloof ik)
3. dat blonde meisje wat niet gelooft werd door haar pyschotische moeder en opdringerige stiefoma(zelfde als maryse)(seizoen 4)
4. laura en haar moeder, dat meisje zat volledig dicht geklapt, heeft geen donder verteld aan kas, had een paar openbaring en sloot daarna meteen weer en is even in zichzelf gekeerd weer naar huis gegaan.(seizoen 3)
niet bepaald een trackrecord om trots op te zijn, daarom komt het programma ook niet meer terug.
Daarom zei ik ook " wekken"quote:Op woensdag 12 oktober 2016 23:42 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Facebook zegt niet alles, dat is vaak een mooi weer show. Ik hoop dat het goed met haar gaat...
naar mijn idee had het programma van kas ook wel moeilijke gasten uitgezocht. Dat waren vaak zware game/drugs/drank verslaafden met meerdere issues. Dat niet iedereen te 'redden' is ligt niet alleen aan het programma. Na een paar weken productief bezig zijn (ochtend gymnastic en een of ander schooltje opknappen) zag je de meeste gasten toch al opknappen. Als de ouders er ik bij kwamen zag je gelijk een hoop mis gaan, maar dat was volledig volgens verwachting. Is het programma echt gestopt omdat er teveel mis ging?
Die moeder van Cedric zit echt wel een aardig steekje los hoor. Als je die afleveringen zag hoe ze tegen die vader deed..quote:Op woensdag 12 oktober 2016 17:07 schreef icloud het volgende:
[..]
Of die ouders van cedric geen kinderen hadden moet krijgen weet ik niet, volgens mij zijn ze los van elkaar best goede ouders, het samenwerken(of het gebrek daaraan) verneukt dat kind
Voor de rest true true true true true true.
Die man wilde nog iets van haar, als je aan je ex vrouw gaat vragen of je haar borsten mag zien, dan snap ik dat ze flipt.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 08:25 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Die moeder van Cedric zit echt wel een aardig steekje los hoor. Als je die afleveringen zag hoe ze tegen die vader deed..
Die vader heeft een hersenbeschadiging opgelopen, maar vind hem meer capabel dan haar in elk geval.
Vind die man en Cedric maar zielig.
Dat is logisch inderdaad, maar dat deed hij niet op het eiland toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 08:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Die man wilde nog iets van haar, als je aan je ex vrouw gaat vragen of je haar borsten mag zien, dan snap ik dat ze flipt.
Zover ik had begrepen had hij dat gevraagd in het hutje, waar cedric bij/in de buurt was, een paar uur/dag voor dat die moeder volledig uitbarste.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:56 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat is logisch inderdaad, maar dat deed hij niet op het eiland toch?
Dat is ook weer raar inderdaad. Conclusie: dat gedrag van dat kind komt niet uit het niets. Een combinatie van gebeurtenissen als de scheiding, ruzie over de opvoeding, ongeluk vader, weinig inlevingsvermogen naar elkaar en hun kind. En... hij zal ook gewoon karaktertrekken van hen hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 08:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Die man wilde nog iets van haar, als je aan je ex vrouw gaat vragen of je haar borsten mag zien, dan snap ik dat ze flipt.
Die laatste zin moest ik heel erg om lachen, heb je die opdracht gezien waarbij cedric en co een gerecht moesten namaken?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:04 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat is ook weer raar inderdaad. Conclusie: dat gedrag van dat kind komt niet uit het niets. Een combinatie van gebeurtenissen als de scheiding, ruzie over de opvoeding, ongeluk vader, weinig inlevingsvermogen naar elkaar en hun kind. En... hij zal ook gewoon karaktertrekken van hen hebben.
Ja. Doel je op het feit dat hij hetzelfde gedrag vertoonde als die vader?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:07 schreef icloud het volgende:
[..]
Die laatste zin moest ik heel erg om lachen, heb je die opdracht gezien waarbij cedric en co een gerecht moesten namaken?
Ja precies.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja. Doel je op het feit dat hij hetzelfde gedrag vertoonde als die vader?
ze schijnt bij de trekpleister te werken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:49 schreef Injetta het volgende:
Maryse woont bij vriendje en is na een week werken al ontslagen.
Ze is in ieder geval niet thuis en zit elke dag buiten, maar of het ooit goed komt en ze een normaal leven krijgt betwijfel ik.
Ha ha, dat blijkt wel uit je reacties.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:51 schreef icloud het volgende:
[..]
ze schijnt bij de trekpleister te werken.
Ik word trouwens agressief van die zelfingenomen arrogante moeder, dat kankerwijf zou zich eens moeten intresseren voor haar dochter.
En ze heeft een diagnose. Wellicht dat ze dan goede hulp/medicatie kan krijgen zodat haar motivatie wat beter wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 00:49 schreef Injetta het volgende:
Maryse woont bij vriendje en is na een week werken al ontslagen.
Ze is in ieder geval niet thuis en zit elke dag buiten, maar of het ooit goed komt en ze een normaal leven krijgt betwijfel ik.
Ik wil best geloven dat er heel kapot gemaakt is maar als je meedoet aan family island, family matters of van de straat dan doe je dat toch met het idee van ik wil er nog iets van maken? Ik wil nog 1 keer de kracht uit mijn tenen halen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:46 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ha ha, dat blijkt wel uit je reacties.
Die houding van die moeder roept bij mij ook agressie op. Dat lachje. Ze heeft die dochter totaal opgegeven. Waarschijnlijk al heel lang terug.
Je ziet nu bij die dochter een mengeling van gedrag veroorzaakt door die situatie en kopieergedraf van moeder. Ze heeft datzelfde hautaine lachje en houding.
Ik snap sowieso slecht hoe je je kind zo kunt afwijzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |