quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:04 schreef MadMaster het volgende:
Zie je wel dat Melting kan uitslapen?
Had ik graag ook willen doen...
Goedemorgen!
quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:32 schreef just me het volgende:
[..]mogguh Mad
Melting zou wel eens een klein katertje kunnen hebben
Ik sla even over, als je het niet erg vind.quote:
Tsssk doe ik met jouw koekjes op vrijdag ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik sla even over, als je het niet erg vind.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
Tsssk doe ik met jouw koekjes op vrijdag ook niet
dat weet jij helemaal nietquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar dan heb jij de dag ervoor niet al heel veel koekjes gegeten.
Klopt.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:23 schreef just me het volgende:
[..]
dat weet jij helemaal niet
* just me gaat eens verder werken
je kan ook vragen of ik een keer wil draaien. Sws even mijn dj topic volgen als die veel gekickt word draai ik waarschijnlijk die dagquote:Op dinsdag 13 september 2016 01:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak in de avonden op een desktop aanwezig om te luisteren helaas, dus waarschijnlijk ga ik teveel missen om het een DM alert waard te maken
Dat topic is inmiddels gesloten na mijn ironisch bedoelde 'slotje!' post door mod Bosbeetle.quote:Op dinsdag 13 september 2016 09:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
je kan ook vragen of ik een keer wil draaien. Sws even mijn dj topic volgen als die veel gekickt word draai ik waarschijnlijk die dag
grrquote:Op dinsdag 13 september 2016 12:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat topic is inmiddels gesloten na mijn ironisch bedoelde 'slotje!' post door mod Bosbeetle.
Dat was nou niet zo zeer mijn opzet/uitgangspunt, maar aan de andere kant was het wel heel erg zelfbevlekking en niet echt MUZ-achtig...
vanmiddag mogen de kinderen waterspelletjes doenquote:Op dinsdag 13 september 2016 12:08 schreef MadMaster het volgende:
31 Graden en we gaan zo brandjes blussen bij de brandweer...
quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had net wel ff een waterpistool kunnen kopen eigenlijk ( en dan straks achter de poort Symph opwachten)
ik heb er nog een stuk of 5 in de schuurquote:
Ik zie just me al vanaf de bovenverdieping voorbijgangers natspuiten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er nog een stuk of 5 in de schuur
goed ideequote:Op dinsdag 13 september 2016 14:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie just me al vanaf de bovenverdieping voorbijgangers natspuiten.
het is nu hier een zwembad buitenquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:30 schreef Symphonic het volgende:
13 september, en we hebben een tropenrooster![]()
![]()
Altijd fijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:30 schreef Symphonic het volgende:
13 september, en we hebben een tropenrooster![]()
![]()
De kinderen zullen een hoop plezier hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:34 schreef just me het volgende:
[..]
het is nu hier een zwembad buiten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |