Daar is geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 11 september 2016 22:32 schreef Caland het volgende:
Als Ajax gewoon bij de Graafschap wint dan waren ze gewoon kampioen
- Co Adriaanse
Arno moet een baksteen koppen, het liefst 3quote:Op zondag 11 september 2016 22:31 schreef Ties02 het volgende:
Arno gaat weer bijdehand doen
EEN kandidaat JA
quote:Op zondag 11 september 2016 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Arno moet een baksteen koppen, het liefst 3
Ik kan niet kiezen wie meer irritant is. Arno of Valentijn.quote:Op zondag 11 september 2016 22:31 schreef Ties02 het volgende:
Arno gaat weer bijdehand doen
EEN kandidaat JA
Kevin Penis is niet heel negatief.quote:
*Kijkt naar de tijd.quote:Tom Egbers. Heraclied in hart en nieren. De aroma van zondagavond 19:00 bord op schoot
wie. Ik kom neit verder danquote:Op zondag 11 september 2016 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kevin Penis is niet heel negatief.
Studio Sportquote:Op zondag 11 september 2016 22:35 schreef Zipportal het volgende:
*Kijkt naar de OP
[..]
*Kijkt naar de tijd.
Co kon bij Twente de negers niet meer uit elkaar houdenquote:Op zondag 11 september 2016 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Co met zijn arrogante houding, alsof ie alles uitgevonden heeft
Weet iemand waar Co geboren is?quote:Op zondag 11 september 2016 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Dat heeft ie ook.quote:Op zondag 11 september 2016 22:36 schreef Doublepain het volgende:
tegen Ajaxquote:Op zondag 11 september 2016 22:37 schreef Ties02 het volgende:
10-0
Dat gebeurt alleen tegen hele slechte ploegen
1 op 1 met de keeper, viel best mee jaquote:Op zondag 11 september 2016 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo groot waren al die kansen van Atleti nou ook weer niet
quote:Op zondag 11 september 2016 22:38 schreef Brammess het volgende:
PSV gaat heel ruim verliezen van Atletico, sorry dat ik jullie moet teleurstellen.
twitter:
Een playstation kan best hard aankomenquote:Op zondag 11 september 2016 22:42 schreef Evertjan het volgende:
Net alsof die kinderen van nu een knuffel willen als speelgoed
quote:Op zondag 11 september 2016 22:42 schreef Evertjan het volgende:
Net alsof die kinderen van nu een knuffel willen als speelgoed
Hij zou ze allemaal een nier gevenquote:Op zondag 11 september 2016 22:42 schreef Caland het volgende:
Heeft Petro het vandaag al over supporters gehad?
Klaasjan, die was buitenwesten, deze man lag met pijn aan zijn neus naar z'n complete gezicht te grijpen en wat te rollen.quote:Op zondag 11 september 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is die gozer helemaal niet buiten bewustzijn geweest.
Boeiend. Hij grijpt naar zijn hoofd en er hoort derhalve gewoon afgefloten te worden.quote:Op zondag 11 september 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Jóhquote:Op zondag 11 september 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
''Boeiend''?quote:Op zondag 11 september 2016 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boeiend. Hij grijpt naar zijn hoofd en er hoort derhalve gewoon afgefloten te worden.
Dan kan iedereen wel naar zijn hoofd grijpen.quote:Op zondag 11 september 2016 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boeiend. Hij grijpt naar zijn hoofd en er hoort derhalve gewoon afgefloten te worden.
Ik zal jou eens hotlinken.quote:Op zondag 11 september 2016 22:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis
HOTLINKEN NAAR DUMPERT KAN NIET
Wow dit is nieuw van jouw kant toch? Al deel ik je mening wel volledig.quote:Op zondag 11 september 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans is een hypocriete klootzak. Ik juich voor de dag dat hij stopt met coachen.
Stijn en ik zijn al jaren tegen Ron Jansquote:Op zondag 11 september 2016 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow dit is nieuw van jouw kant toch? Al deel ik je mening wel volledig.
Ik geef al een tijdje af op de goednieuwsshow van Ron Jans. Ik denk toen PEC het zo goed deed, 14/15 i guess.quote:Op zondag 11 september 2016 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow dit is nieuw van jouw kant toch? Al deel ik je mening wel volledig.
Speler ontglipt de buitenspelval en gaat 1 op 1 met de keeper, ik zie alle verdedigers al naar de grond gaan, grijpend naar hun hoofd.quote:Op zondag 11 september 2016 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan iedereen wel naar zijn hoofd grijpen.
Daarmee dikt hij het aquote:Op zondag 11 september 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Boeiend''?
Hij gebruikt het gewoon als argument.
Sjoerd zit in een gesticht doordeweeks.quote:Op zondag 11 september 2016 22:45 schreef GGMM het volgende:
Dit filmpje hebben we al 10 keer gezien inmiddels.
Dat dacht ik ook!quote:Op zondag 11 september 2016 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel leuk dat je er spontaan bent trouwens
Dat zijn er meerdere.quote:Op zondag 11 september 2016 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het niet vanwege Nijland isquote:Op zondag 11 september 2016 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2016 22:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sjoerd zit in een gesticht doordeweeks.
Was het lekker?quote:Op zondag 11 september 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het niet vanwege Nijland is
Hoho beste man van het veld.quote:Op zondag 11 september 2016 22:47 schreef Sked het volgende:
Ziyech was enorm matig.
Gelukkig voor hem was Kruiswijk nog slechter.
Cillisse ookquote:
Het ging meer om arbeid zonder bal, maar goed.quote:Op zondag 11 september 2016 22:47 schreef Ties02 het volgende:
Ja maar hij speelt nu in het AJAX SYSTEEM
quote:Op zondag 11 september 2016 22:48 schreef Evertjan het volgende:
Ziyech had dan ook betere medespelers bij Twente
barney.gifquote:Op zondag 11 september 2016 22:48 schreef Evertjan het volgende:
zou hij ajaks ook grappig vinden?quote:Op zondag 11 september 2016 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vindt hij grappig.
Ja, doublepain heeft me toch een humor.
Ik had je bijna op je flikker gegeven over die spelfout.quote:Op zondag 11 september 2016 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vindt hij grappig.
Nee hoor, heeft daar niks mee te makenquote:Op zondag 11 september 2016 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vindt hij grappig.
quote:Op zondag 11 september 2016 22:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik had je bijna op je flikker gegeven over die spelfout.
Oke man is goed ik geloof je.quote:Op zondag 11 september 2016 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft daar niks mee te maken
Drizzt
Noem eens een ziekte.quote:Op zondag 11 september 2016 22:49 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat Youri Mulder morgen een ziekte krijgt waardoor hij nooit meer op tv kan komen
HondsdolheidGenot.quote:Op zondag 11 september 2016 22:49 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat Youri Mulder morgen een ziekte krijgt waardoor hij nooit meer op tv kan komen
Klopt, Twente speelde tenminste nog gelijk bij De Graafschap.quote:Op zondag 11 september 2016 22:48 schreef Evertjan het volgende:
Hij zegt een stuk zinnigere dingen dan Co anders.quote:Op zondag 11 september 2016 22:49 schreef Sked het volgende:
Wat een dom argument.quote:Op zondag 11 september 2016 22:50 schreef Doublepain het volgende:
Op Foxsports las ik ook Zyech, dus het maakt geen flikker uit
Autisten
Die mag dezelfde ziekte krijgenquote:Op zondag 11 september 2016 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zegt een stuk zinnigere dingen dan Co anders.
Heb jij Rondo gezien?quote:Op zondag 11 september 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaassen is erg slecht bezig.
In before statistiekjes over goals en al.
Het is in ieder geval een verbetering dat Jan Mulder pleite is. Nu nog iemand die Arno kan exposen met zijn kansloze gezwets.quote:Op zondag 11 september 2016 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zegt een stuk zinnigere dingen dan Co anders.
Ik vind het niet grappigquote:Op zondag 11 september 2016 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
En sindsdien vind jij grappig om diezelfde fout te maken.
Raar mannetje ben je.
quote:Op zondag 11 september 2016 22:51 schreef Ties02 het volgende:
Volgens mij is er bij Twente bijna nooit gescoord uit een corner van Ziyech, lekker Youri
Er loopt bij Twente dan ook verder niemand rond die ook maar iets kanquote:Op zondag 11 september 2016 22:51 schreef Ties02 het volgende:
Volgens mij is er bij Twente bijna nooit gescoord uit een corner van Ziyech, lekker Youri
Nou nou nouquote:Op zondag 11 september 2016 22:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er loopt bij Twente dan ook verder niemand rond die ook maar iets kan
Geen idee, ik schrijf het altijd al zo, lekker boeiendquote:Op zondag 11 september 2016 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is dan de reden om het te blijven doen?
Dat spreekt voor zichquote:
Uitstekende grasmat ook.quote:Op zondag 11 september 2016 22:48 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2016 22:53 schreef Ties02 het volgende:
Lekker door mekaa irritant is dat ja. r praten weer
Nou dat valt wel meequote:Op zondag 11 september 2016 22:53 schreef GGMM het volgende:
Youri MulderWat een ongelooflijke galbak is dat toch.
Dan heb je alleen het eerste kwartier van beide helften gekekenquote:Op zondag 11 september 2016 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gudelj was vandaag de beste man bij Ajax overigens.
Welk jaar is dit?!quote:Op zondag 11 september 2016 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dolberg.quote:Op zondag 11 september 2016 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is niet de grote verlosser ofzo, nee. Wel een prima voetballer natuurlijkquote:Op zondag 11 september 2016 22:54 schreef Sked het volgende:
Ik heb zo langzamerhand de behoefte om te zeggen dat Ziyech overschat is.
Vertekent wel dat die pas er in stond toen Vitesse met een man minder stond (of net daarvoor, weet ik even niet meer)quote:
Op woensdag 31 augustus ook nogquote:Op zondag 11 september 2016 22:55 schreef Ties02 het volgende:
Chanant om voor zo'n grote poster van jezelf te gaan staan
En zelfs toen creëerde Ajax niet bijster veelquote:Op zondag 11 september 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertekent wel dat die pas er in stond toen Vitesse met een man minder stond (of net daarvoor, weet ik even niet meer)
Nee, want Arno kan niksquote:Op zondag 11 september 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
Kan Arno nog dichter in iemand comfortzone komen?
Ik wil wel eens in jouw comfortzone komen.quote:Op zondag 11 september 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
Kan Arno nog dichter in iemand comfortzone komen?
Dat vind ik er niet zoveel toe doen. Je merkte goed dat hij de spits is die Ajax eigenlijk 90 minuten nodig heeft. Goede kapstok, kan op zijn tijd zelf iets creëren. Er werden betere aanvallen gecreëerd dan met Traoré.quote:Op zondag 11 september 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertekent wel dat die pas er in stond toen Vitesse met een man minder stond (of net daarvoor, weet ik even niet meer)
Doe ff niet zo gay aubquote:Op zondag 11 september 2016 22:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens in jouw comfortzone komen.
Dat doet er zeker wel toe als je tegen een uitgeblust ondertal speelt.quote:Op zondag 11 september 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik er niet zoveel toe doen. Je merkte goed dat hij de spits is die Ajax eigenlijk 90 minuten nodig heeft. Goede kapstok, kan op zijn tijd zelf iets creëren. Er werden betere aanvallen gecreëerd dan met Traoré.
Deze postquote:Op zondag 11 september 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vind ik er niet zoveel toe doen. Je merkte goed dat hij de spits is die Ajax eigenlijk 90 minuten nodig heeft. Goede kapstok, kan op zijn tijd zelf iets creëren. Er werden betere aanvallen gecreëerd dan met Traoré.
Het is net je moederquote:Op zondag 11 september 2016 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te druk met zuigen denk ik.
Nee, je ziet niet dezelfde dingen terugkeren als wanneer Dolberg in het elftal meespeelde vanaf de start. Dat mogen we niet benoemen en erkennen.quote:Op zondag 11 september 2016 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post
Nee man, het maakt echt totaal niet uit als je invalt tegen een moegestreden tegenstander met een man minder terwijl ze nog wel moeten aanvallen voor een resultaat
Dat klopt.quote:Op zondag 11 september 2016 22:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat doet er zeker wel toe als je tegen een uitgeblust ondertal speelt.
quote:Op zondag 11 september 2016 22:58 schreef Abed het volgende:
Ik zou willen dat Co beide nieren af zou staan.
Stijn, ik weet dat je in de veronderstelling bent dat je kijk hebt op het spelletje...quote:Op zondag 11 september 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je ziet niet dezelfde dingen terugkeren als wanneer Dolberg in het elftal meespeelde vanaf de start. Dat mogen we niet benoemen en erkennen.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 11 september 2016 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn, ik weet dat je in de veronderstelling bent dat je kijk hebt op het spelletje...
Maar dat is niet het geval.
SOWquote:Op zondag 11 september 2016 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn, ik weet dat je in de veronderstelling bent dat je kijk hebt op het spelletje...
Maar dat is niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |