Omdat het zo extreem misselijkmakend is, dat het slapstick is.quote:Op zondag 25 september 2016 22:44 schreef Zaebos het volgende:
[..]
Wat is er nou grappig aan dit filmpje?
Je hebt nog nooit van google of wikipedia gehoord?quote:Op zondag 25 september 2016 18:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wie zijn eigenlijk nou die GL-ministers die wij volgens jou gehad hebben?
Heeft GL ooit in het kabinet gezeten dan?quote:Op maandag 26 september 2016 13:36 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit van google of wikipedia gehoord?
En ik zei voormalige GL ministers, niet GL ministers.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 26 september 2016 13:31 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Omdat het zo extreem misselijkmakend is, dat het slapstick is.
Wat in de naam van neuk is een onafhankelijke mening nou weer?quote:Op woensdag 28 september 2016 13:04 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ik vind het nogal vreemd hoe de Nederlandse media Hillary omarmt, zowel op de NPO als bij RTL hangt een volledig kritiekloze houding tegenover Hillary. Trump wordt vooral afgeschermt als de gekke boeman, misschien omdat Trump veel politiek incorrecte opmerkingen maakt hij niet populair is bij de media, maar de media dient een onafhankelijke mening te geven.
Laatst zij men bijv dat Trump veel heeft gelogen en dat dit in het voordeel van Hillary kan uitpakken, dat Hillary de grootste leugenaar is met de meeste schandalen vermelden ze maar even niet. In mijn ogen deugen beide kandidaten niet en zijn het twee kwaden, maar de houding van de media tegenover Hillary is bijna eng.
Ik bedoelde een onafhankelijk oordeel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 14:33 schreef Ulx het volgende:
Wat in de naam van neuk is een onafhankelijke mening nou weer?
of die ophef wegens Benghazi en stellen dat de ergste misdaad tegen amerikaanse belangen is sinds 9-11...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:35 schreef Iwanius het volgende:
Ik blijf mij verbazen dat de gemiddelde Amerikaan (autochtoon) alsmaar dankzij TV kanalen als FOXNEWS blijft emmeren over die e-mails terwijl al haar andere kwalificaties voor zich spreken en zij, voor een ieder met een goed stel hersens, mijlenver voor zou moeten staan op de gek die Trump heet.
moderator waarom info over de corrupte Clinton verwijderen zonder weerwoord of info die het weerleggenquote:
Het establishment heeft nu eenmaal meer baat bij Clinton.quote:Op woensdag 28 september 2016 13:04 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ik vind het nogal vreemd hoe de Nederlandse media Hillary omarmt, zowel op de NPO als bij RTL hangt een volledig kritiekloze houding tegenover Hillary. Trump wordt vooral afgeschermt als de gekke boeman, misschien omdat Trump veel politiek incorrecte opmerkingen maakt hij niet populair is bij de media, maar de media dient een onafhankelijke mening te geven.
Laatst zij men bijv dat Trump veel heeft gelogen en dat dit in het voordeel van Hillary kan uitpakken, dat Hillary de grootste leugenaar is met de meeste schandalen vermelden ze maar even niet. In mijn ogen deugen beide kandidaten niet en zijn het twee kwaden, maar de houding van de media tegenover Hillary is bijna eng.
Dus eigenlijk laat je door wat samengestelde en geredigeerde filmpjes van een bepaalde Media vertellen 'wat je moet denken'...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 12:49 schreef Mytho het volgende:
na zien van deze videos weet ik wel op wie ik zou stemmen als ik kon stemmen
Het was dan ook door MSNBC, de tegenhanger van FOX News.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 23:59 schreef Geranium_Opa het volgende:
Het Trump vs Clinton debat was ook zeer twijfelachtig, Trump kreeg kritische vragen over o.a zijn belastingteruggave.
Hillary kreeg uiteraard geen enkele kritische vraag over haar ronduit dubieuze verleden.
Vage filmpjes op internet zonder fatsoenlijke bron zijn geen info.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:52 schreef Mytho het volgende:
[..]
moderator waarom info over de corrupte Clinton verwijderen zonder weerwoord of info die het weerleggen
volgens mij verwijder je ze zonder eerst helemaal te bekijken. alleen omdat je idol Hillary niet zo goed erop komen.quote:Op zondag 2 oktober 2016 01:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vage filmpjes op internet zonder fatsoenlijke bron zijn geen info.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |