Zullen dan wel een nee hebben gekregen en gaan het nu een beetje downplayen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:14 schreef iBenny het volgende:
O'g3ne doet bij Show XL opeens een stuk terughoudender
Ze kregen een vraag over het ESF, maar zeiden dat alles wat gezegd moest worden is gezegd en dat ze niks hebben gehoord.
Of ze weten dat de "ja" nog heel even geheim moet blijvenquote:Op zondag 9 oktober 2016 18:14 schreef iBenny het volgende:
Ze kregen een vraag over het ESF, maar zeiden dat alles wat gezegd moest worden is gezegd en dat ze niks hebben gehoord.
Zat ik ook te denken toen ze dat zeiden dat ze niks vanaf wisten. Ik dacht ze weten meer maar zeggen nu niks erover.😊quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
Of ze weten dat de "ja" nog heel even geheim moet blijven
quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Als Og3ne zich gaat inhouden zullen ze wel gekozen zijn
Jep zo zou het zijn😀.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2016 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Of gewoon geheim houden tot het echt zover is.quote:Op zondag 9 oktober 2016 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Beter maken ze het bekend in maart. Hoef ik maar twee maanden dit Hoogtepunt mee te maken.
Haha, dat eerste zou wel heel leuk zijnquote:Op zondag 9 oktober 2016 22:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of gewoon geheim houden tot het echt zover is.
Misschien ook wel eens leuk, het ESF moeten kijken om te zien wat we eigenlijk gestuurd hebben.![]()
En dan blijkt toch dat het Waylon is en zijn we maanden aan hypertijd misgelopen.![]()
Hetzelfde als bij RTL Boulevard paar weken terug..quote:Op zondag 9 oktober 2016 18:14 schreef iBenny het volgende:
Oke. O'G3NE is dus bevestigdquote:Op zondag 9 oktober 2016 23:02 schreef ato het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij RTL Boulevard paar weken terug..
Misschien heeft hij, dankzij die hersenschudding, eens een verstandig besluit genomen?quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:30 schreef Greys het volgende:
Is Jan alweer uit de lappenmand? Dat ze nu maar eens bekend gaan maken, dan kunnen we ons geestelijk voor gaan bereiden. Of ons erbij neerleggen. Of hyperen. Afhankelijk van hetgeen ze zeggen.
Jan gaat donderdag hoogstwaarschijnlijk het gala presenteren.quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:30 schreef Greys het volgende:
Is Jan alweer uit de lappenmand? Dat ze nu maar eens bekend gaan maken, dan kunnen we ons geestelijk voor gaan bereiden. Of ons erbij neerleggen. Of hyperen. Afhankelijk van hetgeen ze zeggen.
Het gala?quote:Op maandag 10 oktober 2016 13:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jan gaat donderdag hoogstwaarschijnlijk het gala presenteren.
Jij doet toch van alles qua emoties :-)quote:Op maandag 10 oktober 2016 09:30 schreef Greys het volgende:
Televizier ring gala.quote:
Ik weet wel zeker dat zij het winnen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:01 schreef Greys het volgende:
Ah!
Ik hoop stiekem dat Geer en Goor winnen
Omdat hun programma nou eens écht veel voor de ouderen heeft gedaan. Zowel veel geld opgehaald voor doelen die er daadwerkelijk iets goeds mee doen voor de ouderen als gewaarwording van eenzaamheid, veel vrijwilligers opgeleverd etc.
Tenzij de titel van dat liedje is 'wij beloven hierbij nooit voor Nederland naar het Songfestival te gaan' of 'Wij zullen ons uit de publiciteit terugtrekken en Nederland niet voor lul zetten op het Songfestival' ben ik niet geïnteresseerd in een nieuw nummer van de drie zussen.quote:Op maandag 10 oktober 2016 14:38 schreef ato het volgende:
Laat de lekken maar komen, of laat De Avro/ Tros maar komen met het nieuws dat de drie zussen gaan met een spectaculair nummer waar wij met zijn allen trots op zijn :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |