ook fijn met die hittequote:Op zondag 11 september 2016 13:58 schreef YokiKater het volgende:
Zo.
Ja, mijn vriezer moet ook leeg.. koelkast moet ook mee met de verhuizing.
jaja puntje voor jouquote:
zou ik ook doenquote:Op zondag 11 september 2016 14:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik eet die 2 dagen wel gewoon bij mijn ouders of zo.
Ik eet vanavond ook schnitzel met mayonaisequote:Op zondag 11 september 2016 14:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik eet die 2 dagen wel gewoon bij mijn ouders of zo.
Ik denk dat ik risotto ga maken.quote:Op zondag 11 september 2016 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik eet vanavond ook schnitzel met mayonaise
Blijf van mijn schaap afquote:Op zondag 11 september 2016 14:03 schreef Triggershot het volgende:
Morgen offerfeest. Allahu Akbarrrr.
Ik heb wel het zelfde haar.quote:Op zondag 11 september 2016 14:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan noem ik jou voortaan 'schaap', komt goed
Ga je zelf slachten, of doneer je?quote:Op zondag 11 september 2016 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb wel het zelfde haar.
Boven en onder.
Vind het een lastige keuze hoor.quote:Op zondag 11 september 2016 14:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga je zelf slachten, of doneer je?
doe beiden dan.quote:Op zondag 11 september 2016 14:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het een lastige keuze hoor.
Analhu Akbarr.quote:Op zondag 11 september 2016 14:03 schreef Triggershot het volgende:
Morgen offerfeest. Allahu Akbarrrr.
Gewoon doxxen, is niet zo heel moeilijk.quote:Op zondag 11 september 2016 14:02 schreef Uccie het volgende:
Bij Yoki's ouders eten...maar ik weet niet waar ze wonen.
Wrm niet, je komt toch van een Islamitisch achtergrond?quote:Op zondag 11 september 2016 14:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga mezelf toch niet slachten joh
Ik sla jou homo.quote:Op zondag 11 september 2016 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Analhu Akbarr.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6878319/7e5a6f52/re_pauw.html
Rijstquote:
Ziet er veel leuker uit.quote:
Ook wel broeder van een andere moeder, ook al is ze een loeder met haar neus in de poeder met haar pooier als hoeder.quote:Op zondag 11 september 2016 14:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die jongens trappen iedereen in elkaar omdat ze meer dan vrienden zijn.
Ga jij jezelf ook slachten dan?quote:Op zondag 11 september 2016 14:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wrm niet, je komt toch van een Islamitisch achtergrond?
Op zondag verkopen ze geen vis?quote:Op zondag 11 september 2016 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Rijst
Nee geen idee, ik denk met courgette, paprika, ui enzo.
En dan parmezaanse kaas.
Alhoewel ik er misschien vis bij wilde eten en daar kan ik dinsdag pas weer aan komen.
Die laatste vlog was weer zorgelijk. Ratface noemde zichzelf voor de zoveelste keer een Erdoganstrijder, een Turk in Nederland die niet weg gaat en lekker door blijft gaan met geld maken zonder te werken en dat mensen daar niet tegen kunnen. En de racistische tatta's verdraaien alles.quote:Op zondag 11 september 2016 14:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die jongens trappen iedereen in elkaar omdat ze meer dan vrienden zijn.
Gewelddadige figuren met een IQ van minder dan 70 horen eigenlijk niet zonder begeleiding los te lopen.quote:Op zondag 11 september 2016 14:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die laatste vlog was weer zorgelijk. Ratface noemde zichzelf voor de zoveelste keer een Erdoganstrijder, een Turk in Nederland die niet weg gaat en lekker door blijft gaan met geld maken zonder te werken en dat mensen daar niet tegen kunnen. En de racistische tatta's verdraaien alles.
Mijn vishandel is zondag en maandag dicht en ik wil geen supermarktvis.quote:
Oh mja dan moet je ff wachten ja :pquote:Op zondag 11 september 2016 14:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vishandel is zondag en maandag dicht en ik wil geen supermarktvis.
Kan wel naar simonis in de stad, maar geen zin.
Het is heel erg leuk, in veel van die filmpjes komt gewoon inderdaad de waarheid naar voren. Als een idioot rondscheuren in auto's, steevast zonder gordel. Verhalen over vechtpartijen. Dat ze een groep Bulgaren hadden geslagen met koevoeten, dat werd verteld door een jochie van nog geen 10 jaar oud.. die had dat gefilmd en ze zijn er trots op.quote:Op zondag 11 september 2016 14:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewelddadige figuren met een IQ van minder dan 70 horen eigenlijk niet zonder begeleiding los te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |