ook fijn met die hittequote:Op zondag 11 september 2016 13:58 schreef YokiKater het volgende:
Zo.
Ja, mijn vriezer moet ook leeg.. koelkast moet ook mee met de verhuizing.
jaja puntje voor jouquote:
zou ik ook doenquote:Op zondag 11 september 2016 14:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik eet die 2 dagen wel gewoon bij mijn ouders of zo.
Ik eet vanavond ook schnitzel met mayonaisequote:Op zondag 11 september 2016 14:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik eet die 2 dagen wel gewoon bij mijn ouders of zo.
Ik denk dat ik risotto ga maken.quote:Op zondag 11 september 2016 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik eet vanavond ook schnitzel met mayonaise
Blijf van mijn schaap afquote:Op zondag 11 september 2016 14:03 schreef Triggershot het volgende:
Morgen offerfeest. Allahu Akbarrrr.
Ik heb wel het zelfde haar.quote:Op zondag 11 september 2016 14:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan noem ik jou voortaan 'schaap', komt goed
Ga je zelf slachten, of doneer je?quote:Op zondag 11 september 2016 14:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb wel het zelfde haar.
Boven en onder.
Vind het een lastige keuze hoor.quote:Op zondag 11 september 2016 14:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga je zelf slachten, of doneer je?
doe beiden dan.quote:Op zondag 11 september 2016 14:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het een lastige keuze hoor.
Analhu Akbarr.quote:Op zondag 11 september 2016 14:03 schreef Triggershot het volgende:
Morgen offerfeest. Allahu Akbarrrr.
Gewoon doxxen, is niet zo heel moeilijk.quote:Op zondag 11 september 2016 14:02 schreef Uccie het volgende:
Bij Yoki's ouders eten...maar ik weet niet waar ze wonen.
Wrm niet, je komt toch van een Islamitisch achtergrond?quote:Op zondag 11 september 2016 14:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga mezelf toch niet slachten joh
Ik sla jou homo.quote:Op zondag 11 september 2016 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Analhu Akbarr.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6878319/7e5a6f52/re_pauw.html
Rijstquote:
Ziet er veel leuker uit.quote:
Ook wel broeder van een andere moeder, ook al is ze een loeder met haar neus in de poeder met haar pooier als hoeder.quote:Op zondag 11 september 2016 14:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die jongens trappen iedereen in elkaar omdat ze meer dan vrienden zijn.
Ga jij jezelf ook slachten dan?quote:Op zondag 11 september 2016 14:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wrm niet, je komt toch van een Islamitisch achtergrond?
Op zondag verkopen ze geen vis?quote:Op zondag 11 september 2016 14:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Rijst
Nee geen idee, ik denk met courgette, paprika, ui enzo.
En dan parmezaanse kaas.
Alhoewel ik er misschien vis bij wilde eten en daar kan ik dinsdag pas weer aan komen.
Die laatste vlog was weer zorgelijk. Ratface noemde zichzelf voor de zoveelste keer een Erdoganstrijder, een Turk in Nederland die niet weg gaat en lekker door blijft gaan met geld maken zonder te werken en dat mensen daar niet tegen kunnen. En de racistische tatta's verdraaien alles.quote:Op zondag 11 september 2016 14:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die jongens trappen iedereen in elkaar omdat ze meer dan vrienden zijn.
Gewelddadige figuren met een IQ van minder dan 70 horen eigenlijk niet zonder begeleiding los te lopen.quote:Op zondag 11 september 2016 14:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die laatste vlog was weer zorgelijk. Ratface noemde zichzelf voor de zoveelste keer een Erdoganstrijder, een Turk in Nederland die niet weg gaat en lekker door blijft gaan met geld maken zonder te werken en dat mensen daar niet tegen kunnen. En de racistische tatta's verdraaien alles.
Mijn vishandel is zondag en maandag dicht en ik wil geen supermarktvis.quote:
Oh mja dan moet je ff wachten ja :pquote:Op zondag 11 september 2016 14:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vishandel is zondag en maandag dicht en ik wil geen supermarktvis.
Kan wel naar simonis in de stad, maar geen zin.
Het is heel erg leuk, in veel van die filmpjes komt gewoon inderdaad de waarheid naar voren. Als een idioot rondscheuren in auto's, steevast zonder gordel. Verhalen over vechtpartijen. Dat ze een groep Bulgaren hadden geslagen met koevoeten, dat werd verteld door een jochie van nog geen 10 jaar oud.. die had dat gefilmd en ze zijn er trots op.quote:Op zondag 11 september 2016 14:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewelddadige figuren met een IQ van minder dan 70 horen eigenlijk niet zonder begeleiding los te lopen.
Elf Henk?quote:Op zondag 11 september 2016 14:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan er niet al te veel over zeggen, maar Henk doet mee.
Jezus, daar moest je wel erg goed voor zoeken...quote:Op zondag 11 september 2016 14:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een balzak mag wel maar de tepels van Kim niet?
quote:Op zondag 11 september 2016 14:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jezus, daar moest je wel erg goed voor zoeken...
It takes a hero to be one of those men who goes into battle.quote:Op zondag 11 september 2016 14:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoop dat Specularium jullie te slim af is.
Jij hebt dat iig nog wel bewust meegemaakt, generatie Fylax niet.quote:Op zondag 11 september 2016 14:33 schreef Fokker89 het volgende:
Toen was ik 12, net zo oud als Fylax nu is.
toen voelde ik me 12...quote:Op zondag 11 september 2016 14:33 schreef Fokker89 het volgende:
Toen was ik 12, net zo oud als Fylax nu is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2016 14:37:31 ]
Apart idee best wel.quote:Op zondag 11 september 2016 14:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij hebt dat iig nog wel bewust meegemaakt, generatie Fylax niet.
De generatie waarvoor dit geschiedenis is, raar idee.quote:Op zondag 11 september 2016 14:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij hebt dat iig nog wel bewust meegemaakt, generatie Fylax niet.
quote:Op zondag 11 september 2016 14:37 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]Het blijft eigenlijk best onwerkelijk om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom, joden.quote:Op zondag 11 september 2016 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het blijft eigenlijk best onwerkelijk om te zien.
Toen jij werd geboren in 1965 zei men dat ook over WO2.quote:Op zondag 11 september 2016 14:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
De generatie waarvoor dit geschiedenis is, raar idee.
je bedoelt de val van Romequote:Op zondag 11 september 2016 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen jij werd geboren in 1965 zei men dat ook over WO2.
quote:
Ja, het is heel maf. Ik zat daar van de week diep over na te denken. Wat al die gasten gemist hebben of waarin ze zijn opgegroeid. Alles was er al, mobieltjes, internet, platte tv's, GPS, etc.quote:Op zondag 11 september 2016 14:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
De generatie waarvoor dit geschiedenis is, raar idee.
Als je nooit een walkman hebt gehad moet je sowieso je bek houden.quote:Op zondag 11 september 2016 14:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Ja, het is heel maf. Ik zat daar van de week diep over na te denken. Wat al die gasten gemist hebben of waarin ze zijn opgegroeid. Alles was er al, mobieltjes, internet, platte tv's, GPS, etc.
Maar zo is het natuurlijk met elke generatie wel zo. Fokker heeft de eerste golfoorlog niet bewust meegekregen, dat zat ik te volgen op CNN. En zo zijn er ook wel dingen die ik niet heb meegekregen.
Vond Minidisc ook vetquote:Op zondag 11 september 2016 14:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je nooit een walkman hebt gehad moet je sowieso je bek houden.
Wollah broer, ik heb heel wat walkmans gehad. Ik zal je zeggen, ik heb zelfs nog de meest bijzondere gewoon in bezit.quote:Op zondag 11 september 2016 14:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die heb ik nog gehad gelukkig.quote:Op zondag 11 september 2016 14:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoals mijn ouders de dood van Kennedy hebben meegekregen en de Vietnamoorlog.quote:Op zondag 11 september 2016 14:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Ja, het is heel maf. Ik zat daar van de week diep over na te denken. Wat al die gasten gemist hebben of waarin ze zijn opgegroeid. Alles was er al, mobieltjes, internet, platte tv's, GPS, etc.
Maar zo is het natuurlijk met elke generatie wel zo. Fokker heeft de eerste golfoorlog niet bewust meegekregen, dat zat ik te volgen op CNN. En zo zijn er ook wel dingen die ik niet heb meegekregen.
Nee joh. Ik had zo'n systeempje die direct kon opnemen en dan zon portable minidisk player.quote:Op zondag 11 september 2016 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was ongeveer net zo'n grote flop als David.
De Aiwa en Sony'squote:Op zondag 11 september 2016 14:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wollah broer, ik heb heel wat walkmans gehad. Ik zal je zeggen, ik heb zelfs nog de meest bijzondere gewoon in bezit.
Ik ook....Sony Sportsquote:Op zondag 11 september 2016 14:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wollah broer, ik heb heel wat walkmans gehad. Ik zal je zeggen, ik heb zelfs nog de meest bijzondere gewoon in bezit.
Of bij een ongeluk op de snelweg naar een praatpaal moeten rennen. Kun je nu ook niks van voorstellen.quote:Op zondag 11 september 2016 14:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zoals mijn ouders de dood van Kennedy hebben meegekregen en de Vietnamoorlog.
Maar ook persoonlijke dingen, dat je een telefoon in huis kreeg.
Toen ik baby was, hadden zij dat niet. Dus toen ze mij bewusteloos in bed vonden moest mijn vader bij een buurman de ambulance bellen. Kun je je nu niets meer bij voorstellen.
Ja preciesquote:Op zondag 11 september 2016 14:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of bij een ongeluk op de snelweg naar een praatpaal moeten rennen. Kun je nu ook niks van voorstellen.
Ik had me de tering gewerkt, maar had eindelijk eentje gekocht met repeat and FM radio, 22 uur op een batterij en afstandsbediening.quote:Op zondag 11 september 2016 14:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb de dikste speciaalste Sony nog gewoon liggen, ik ga zo even foto maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |