quote:Het is zover: we starten met een kersvers Eredivisieseizoen. Zoals we weten is PSV na een memorabele slotdag opnieuw landskampioen geworden en zullen ze azen op een derde titel. We hebben, vraag God maar hoe, slechts twee nieuwkomers in de Eredivisie: Go Ahead Eagles vervangt De Graafschap en Sparta Rotterdam keert na zes jaar afwezigheid terug in de Eredivisie. Iedereen heeft gedroomd van een terugkeer van de Kasteelclub and it happened. In 2012/13 waren ze nog het meest dichtbij maar Markjan Fledderus was ze in de slotfase met twee vrije trappen te machtig. Het kan dichtbij maar o zo ver zijn.
ADO Den Haag start aan een nieuw seizoen met een nieuwe trainer. Henk Fraser vertrok naar Vitesse als opvolger van Rob Maas en zodoende is de babbelzieke Joegoslaaf, Zeljko Petrovic, aangesteld als hoofdcoach. Bij ADO was er qua uitgaande transfers weinig heibel te beleven. Er werd een beetje gesleuteld aan de inkomende transfers waarbij er allerlei spannende buitenlanders zijn aangetrokken. Laat u verrassen en enjoy het.
Ajax staat voor een nieuw seizoen zonder Frank de Boer, na iets minder dan zes jaar hoofdcoach van Ajax te zijn, liet hij zijn contract verscheuren. We weten nooit of hij het voor of na de schande van Doetinchem besloten heeft. Peter Bosz volgt hem op. Het spel van Ajax zou er dan interessanter op moeten worden na alle tikkiebreedjaren van Frank. Bij Ajax werd er onlangs hard gelachen toen Milik voor 32 miljoen euro verkocht werd aan Napoli. Ajax heeft een vervanger gevonden die luistert naar de naam van Bertrand Traoré. Het is huur maar dat mag de pret niet drukken. Ajax zal er trots op zijn ERVARING hebben aangekocht met Heiko Westermann. Davinson Sanchez en Mateo Cassierra werden op hun beurt weggelokt uit het altijd heibele Colombia.
AZ heeft alleen Vincent Janssen zien vertrekken. Die ging voor circa 20 miljoen euro naar het miljoenenrijk van de Premier League. Verder zou sleutelspeler Henriksen nog kunnen vertrekken maar vooralsnog heeft Torino twee weken geleden voor het laatst een signaal gegeven. AZ was vrij attent op de transfermarkt. Ze haalden Mats Seuntjens en Rens van Eijden al vroeg binnen en toen Janssen eenmaal vertrokken was, werd Wout Weghorst aangetrokken als vervanger en is ook de magische spits Fred Friday aangetrokken. Normaal gesproken moet een vierde eindklassering gewoon weer mogelijk zijn voor AZ onder John van den Brom.
Excelsior heeft zich knap voor het derde jaar op rij gevestigd in de Eredivisie en dit jaar mogen ze een vierde jaar veilig proberen te stellen en opnieuw met een nieuwe trainer: Marinus Dijkhuizen was de fakkeldrager, vervolgens Alfons Groenendijk en nu komt Mitchell van der Gaag over. Die liet al tijdens het seizoen weten dat hij FC Eindhoven niet meer zou coachen. Bij Excelsior is er een redelijke exodus van de afgelopen twee seizoensbasis geweest. Van Weert, Stans, Fischer, Kruys etc zijn vertrokken. Excelsior heeft er allerlei spelers voor teruggehaald dus we moeten ons laten verrassen met wat het gaat worden. Degradatiestrijd is iets wat zeker is.
Feyenoord! Weer een jaar zwoegen met Van Bronckhorst en nu in plaats van met Kramer nu met Nicolai Jorgensen van FC Kopenhagen. Voor de rest is de horizon heel weinig veranderd bij Feyenoord. We weten genoeg, dit wordt een langspeelplaat van 2015/16.
Go Ahead Eagles is na een seizoen afwezigheid netjes teruggekeerd in de Eredivisie. Waar eerst troltrainer Dennis Demmers tot eind februari heeft aan lopen kloten, maakte Hans de Koning wel het potentieel van de selectie waar. Kampioenschap was kansloos maar ze slachtten wel De Graafschap in de finale van de play-offs. We kunnen dit seizoen genieten van goden als Randy Wolters, Leon de Kogel, Sander Fischer, Theo Zwarthoed. Alleen de fans zijn soms ietwat raar maar voor de rest is Go Ahead een prima clubje.
FC Groningen heeft na drie seizoenen de hel eindelijk een seizoen zonder Erwin van de Looi. Ernest Faber werd weggekaapt bij het altijd gezellige NEC, alleen Michael de Leeuw ging weg, voor de rest zijn er o.a Van Weert, Jenssen Yttergard en een of andere bonkige verdediger aangetrokken. Met Faber kan er, sure, veel meer worden uitgehaald. Ik zie ze wel leuke dingen doen. Niet grootse daden of zo maar wel gewoon oldskool Groningen.
Heerenveen gaat weer verder zonder talisman Foppe de Haan. Streppel komt over van Willem II waar hij een loodzwaar laatste seizoen had. Bij Heerenveen zijn er, hoe kon het ook anders, bijna geen mensen vertrokken. Otigba schijnt wel snel te vertrekken maar REZA, Stijn Schaars zijn gekomen en Thern is terug na zijn slopende blessure. Slechter dan het afgelopen seizoen kan niet en we weten dat Heerenveen op zijn tijd sympathiek voetbal kan spelen.
Heracles Almelo is alweer klaar in Europa nadat ze kansen niet afmaakten en zodoende van het schimmige Arouca verloren. Bij Heracles is het rustig gebleven. Alleen Weghorst vertrok en Kuwas en Vermeij zijn gekomen. Heracles heeft zich dus versterkt. Ik denk dat Heracles weer een vrij vergelijkbaar seizoen met vorig jaar gaat draaien, alleen eindigen ze of course minder hoog. Dat is zeker.
NEC: tsja. Een groot vreemdelingenlegioen geworden na het vertrek van Faber en Limbombe. Een vage Duitser Peter Hyballa is gekomen en de hele selectie zit vol schimmige namen waar niemand weet van heeft. We weten alleen dat de voorbereiding kut was. Ik laat me verrassen. Het zal een zwaar seizoen voor ze worden in ieder geval.
PEC Zwolle heeft Lam, Van Hintum en Veldwijk zien vertrekken maar ze hebben wel een stapel leuke voetballers teruggehaald. Ted van de Pavert, Youness Mokthar en Achahbar komen permanent over van hun clubs en Calvin Verdonk en Hachim Mastour worden gehuurd. Saymak is ook terug na een jaar afwezigheid van zijn blessure. Het kan weer eens een leuk interessant seizoen worden voor PEC vol met leuke voetballers waar ze vorig jaar weer meer verplicht waren om catenaccio te spelen.
PSV zag alleen Bruma vertrekken en haalde Daniel Schwaab ervoor terug. Voor de rest heeft PSV nog weinig uitgespookt op de transfermarkt maar per saldo is er weinig spectaculairs veranderd. Willems aast nog op een transfer en er is veel gezwijmel over Van Ginkel. Dat is alles wat we weten. PSV draaide een leuke voorbereiding en won afgetekend van Port en Sporting en het won de JCS. PSV is dit seizoen normaal gesproken de doodgeverfde titelkandidaat waar er veel vraagtekens zijn rond Ajax en Feyenoord.
Roda JC is ook een vreemdelingenlegioen geworden waar we ons uitgebreid door moeten laten verrassen. Kalezic is al na een seizoen weg vol mot. Yannis Anastasiou keert ervoor terug. Roel Brouwers, Chris Kum en Mikhail Rosheuvel zijn de bekendste versterkingen maar voor de rest zijn er allemaal versterkingen binnengehaald die weinig mensen kennen. De voorbereiding was wel prima van Roda-zijde maar we weten niet echt wat we kunnen verwachten: wel dat Yannis wil aanvallen.
Sparta is weer terug na zes jaar afwezigheid. God heeft ze een tijdje verafschuwd maar ze zijn weer terug in genade. Pastoor ontnam en gaf ze het Eredivisieschap. De afgelopen zomer is er op Spangen weinig vertrokken van aansprekende namen dus ze konden vooral bouwen aan een Eredivisiewaardige basis. Bart Vriends en El Azzouzi zijn gekomen vanuit de Eredivisie maar er zijn voornamelijk buitenlandse spelers gehaald waaronder Craig Goodwin (een van de besten in Australië), Ivan Calero, Pinteaux en nog wat namen. Sparta gaat met een begroting van 9,5 miljoen euro de Eredivisie in. Veel meer dan Excelsior en Go Ahead dus handhaving zou prima moeten kunnen. Binnen de Eredivisie wil Sparta drie jaar overleven en dan uitbreiden qua doelstellingen.
FC Twente is er ook nog. God mag weten hoe, god mag weten hoe. Na weken onzekerheid is het zeker dat ze Eredivisievoetbal spelen. Vak P is net zo dronken als altijd en de selectie is niet enorm veranderd. Gutierrez is vertrokken naar Betis, Ziyech vooralsnog niet en er zijn enkele onbekende talentjes aangetrokken. Weer een mysterie wat dat gaat worden. Twente zal wel weer rondhangen in de middenmoot. Lekker man.
FC Utrecht heeft weinig kunnen investeren door geldtekort maar er is ook weinig vertrokken. Vooralsnog is alleen Letschert vertrokken naar Sassuolo dus we weten wat we weer kunnen verwachten van FC Utrecht: lekker rondhangen tussen positie zes en positie negen. Dat is leuk en realistisch. Lekker weer Haller ophemelen op basis van niets maar gewoon vooral genieten van het middenveld van Utrecht. Meer. dan. prima.
Vitesse is verlost van de onkunde van Rob Maas en heeft Henk Fraser weggehaald bij ADO Den Haag. De transferperiode begon met het aantrekken van Navarone Foor, dat shockeerde iedereen. Een NEC-er naar Vitesse maar wat we weten is dat hij zeer gedreven is. Abiola Dauda komt weer terug van de huur, Baker en Nathan komen weer een jaartje vanuit Chelsea, ene Michael Tornes komt van Odense BK en... RICKY VAN WOLFSWINKEL IS TERUG VOOR DRIE JAAR. Henk Fraser zou best veel uit dit leuke materiaal kunnen halen. AZ bedreigen voor plek vier zou best kunnen.
Streppel is weg en ze halen Erwin van de Looi terug. Willem II scoorde niet hoog bij mij in de voorbereiding. Veel spelers van het vorige seizoen zijn vertrokken: ik noem een Andersen, Braber, Ondaan, Van der Struyk, Haemhouts etc. Niet enorm belangrijke spelers maar het is in degradatiestrijd vooral zonde dat je Ondaan laat gaan. Een erg leuke speler. Willem II huurt Jari Schuurman van Feyenoord, haalt Thom Haye van AZ voor het middenveld, ze halen een spits van Villarreal die ik niet ken: Fran Sol. Verder is Lieftink weggeplukt bij Vitesse. Willem II heeft niet verloren in de voorbereiding en veel vertrouwen opgedaan. We kunnen, denk ik, een defensief maar tegelijkertijd interessant Willem II verwachten.
ADOlfquote:Op zondag 11 september 2016 12:06 schreef Dven het volgende:
Leuk, laten we woordgrappen met ado erin gaan maken
Hoop dat TarADO zo nog komt.quote:Op zondag 11 september 2016 12:06 schreef Dven het volgende:
Feyenoord gaat de overwinning niet kado krijgen.quote:Op zondag 11 september 2016 12:06 schreef Dven het volgende:
Hallo ADOnisquote:
Als je mij niet op mijn tenen had getrapt had ik dit de leukste gevonden.quote:Op zondag 11 september 2016 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat de overwinning niet kado krijgen.
Sorryquote:Op zondag 11 september 2016 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je mij niet op mijn tenen had getrapt had ik dit de leukste gevonden.
Typisch voor een pensionadoquote:
Lijken wel hoepels.quote:Op zondag 11 september 2016 12:11 schreef Slobeend het volgende:
Helene moet eens kappen met die oorbellen.
Wat komen wij overeen zeg. Misschien wil je mij adopteren?quote:Op zondag 11 september 2016 12:11 schreef opperkleurder het volgende:
Men zegt wel eens dat het legioen tegenwoordig bestaat uit pensionado's.
Waar zit het ADO-woordgrapje in deze post? Ik ben teleurgesteld net als de bijdrage van Hadouir bij EXC-HER gisteren.quote:Op zondag 11 september 2016 12:12 schreef opperkleurder het volgende:
Petrovic is de vriendelijkste trainer van de Eredivisie.
Ik zal er over nadenken. Ik ga nu eerst een avocado salade maken.quote:Op zondag 11 september 2016 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat komen wij overeen zeg. Misschien wil je mij adopteren?
Niet alles is een grap. Het is hier geen eldorado.quote:Op zondag 11 september 2016 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zit het ADO-woordgrapje in deze post? Ik ben teleurgesteld net als de bijdrage van Hadouir bij EXC-HER gisteren.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 11 september 2016 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Als H_K maar niet met zo'n pruikje opzit.
0-1 voor ADO.quote:Op zondag 11 september 2016 12:25 schreef Coco98 het volgende:
Ik zit klaar voor de voetbal show van ADO en Tommy.
scherpquote:Op zondag 11 september 2016 12:26 schreef RvLaak het volgende:
Hopelijk wordt dit de enige thuisoverwinning van vandaag...
Ach, zolang die dingen niet ontploffen, heb ik er niets tegen dat ze dat tijdens de wedstrijd doenquote:
Scherp observatievermogenquote:Op zondag 11 september 2016 12:29 schreef Dven het volgende:
Dit is de laatste keer dat we deze week een volle kuip zien
Hoezo is je boterkuipje bijna leeg?quote:Op zondag 11 september 2016 12:29 schreef Dven het volgende:
Dit is de laatste keer dat we deze week een volle kuip zien
Op zondagen ben ik op mijn scherpst.quote:
Voor morgen heeft ie een takelwagen gehuurd om zijn dikke moeder eindelijk de badkuip uit te hijsenquote:Op zondag 11 september 2016 12:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo is je boterkuipje bijna leeg?!:!?!?!!!?! snap je hem? Kuip?
haha roflquote:Op zondag 11 september 2016 12:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo is je boterkuipje bijna leeg?!:!?!?!!!?! snap je hem? Kuip?
wejoowwwquote:Op zondag 11 september 2016 12:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor morgen heeft ie een takelwagen gehuurd om zijn dikke moeder eindelijk de badkuip uit te hijsen
Ik mag hopen dat deze uitspraak op persoonlijke voet gedaan is en niet vanuit de functie als manager nieuws frontpage?quote:Op zondag 11 september 2016 12:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor morgen heeft ie een takelwagen gehuurd om zijn dikke moeder eindelijk de badkuip uit te hijsen
GGMM vindt dit een hele mooie functiequote:Op zondag 11 september 2016 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat deze uitspraak op persoonlijke voet gedaan is en niet vanuit de functie als manager nieuws frontpage?
quote:Op zondag 11 september 2016 12:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, zolang die dingen niet ontploffen, heb ik er niets tegen dat ze dat tijdens de wedstrijd doen
Heb je donderdagavond iets om de FP mee te vullen. Problemen in de stad door tokkies en buitenlanders doet het altijd goed daar.quote:Op zondag 11 september 2016 12:31 schreef timmmmm het volgende:
Wel zonde dat ze zoveel leeg houden tegen ManU
nee, daarom rolde ik maar heel bescheiden lachend over de vloer.quote:
Rotterdam centrum?quote:Op zondag 11 september 2016 12:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen in dit centrum
Ik ben er toevallig weer eens bij in het stadion donderdag. Pak ik mijn telefoon en ga ik speciaal voor jou de razende reporter uithangenquote:Op zondag 11 september 2016 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je donderdagavond iets om de FP mee te vullen. Problemen in de stad door tokkies en buitenlanders doet het altijd goed daar.
Die's makkelijk plat te gooienquote:Op zondag 11 september 2016 12:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Rotterdam centrum?!!!?! snap je hem?
Is van de film Screamers, klassieker. Echte kenners kennen die.quote:
GGMM zit op het randje van Down dus ik weet nu niet of dit enig cachet geeft aan je opmerking.quote:Op zondag 11 september 2016 12:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
GGMM vindt dit een hele mooie functie
*zuidquote:Op zondag 11 september 2016 12:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Rotterdam centrum?!!!?! snap je hem?
die doet niet mee toch?quote:Op zondag 11 september 2016 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Havenaar moet even een hattrick maken (ik heb hem in mijn team)
Just banter mate, ouwe dibbes.quote:Op zondag 11 september 2016 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Wat een feestdag.
[..]
Jeetje wat kortaf Coco Chanel
Live verslagenquote:Op zondag 11 september 2016 12:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben er toevallig weer eens bij in het stadion donderdag. Pak ik mijn telefoon en ga ik speciaal voor jou de razende reporter uithangen
Zeker, maar dit wint Feyenoord.quote:Op zondag 11 september 2016 12:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
boks terug
vandaag juichen we voor ons aller ado
Ook gewoon een rookgordijn dat hij ziekjes op de bank zit. In de tweede helft wordt hij ingebracht om het moraal van de Rotterdammers te breken. 1-3quote:Op zondag 11 september 2016 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Havenaar moet even een hattrick maken (ik heb hem in mijn team)
Ik heb 8 ADO spelers.quote:Op zondag 11 september 2016 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hem heb ik ook in mijn manager
Groot stuk ja.quote:Op zondag 11 september 2016 12:38 schreef Coco98 het volgende:
Iemand de Tafel van Kees gekeken vandaag?
Ik heb nog wel wat levensvreugde in me, dit doe ik mezelf niet aanquote:Op zondag 11 september 2016 12:38 schreef Coco98 het volgende:
Iemand de Tafel van Kees gekeken vandaag?
Heeft meer CL gespeeld dan Feyenoordquote:Op zondag 11 september 2016 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Björn Kuipers leidt dinsdag Manchester City-Borussia Mönchengladbach, zijn 40e Champions League-duel
Klopt, maar ik vroeg het me afquote:Op zondag 11 september 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier heb je geen hawkeye voor nodig.
Voor op de achtergrond wel.quote:Op zondag 11 september 2016 12:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Is dat het waard om voor op te staan?
Dan moeten we 0-6 winnen ofzo.quote:Op zondag 11 september 2016 12:41 schreef Dven het volgende:
Als ADO nu eventjes doorzet dan staan ze na deze ronde fier bovenaan de eredivisie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2016 12:43 schreef FL_Freak het volgende:
Wat zal ajax doen tegen vitesse?voetballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Wat zal ajax doen tegen vitesse?Makkelijke 3 punter voor VitesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zal ajax doen tegen vitesse?Dan zijn ze al verder dan de vorige wedstrijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Wat zal ajax doen tegen vitesse?2-0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zal ajax doen tegen vitesse?We kijken nu Feyenoord - ADO. Die subtopper is later pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wat zal ajax doen tegen vitesse?Da's al een flinke aanname, dat ze iets neer gaan zetten wat op voetballen lijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
barney.gifquote:Op zondag 11 september 2016 12:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's al een flinke aanname, dat ze iets neer gaan zetten wat op voetballen lijkt
De bekers pis volgen zo.quote:Op zondag 11 september 2016 12:44 schreef Sked het volgende:
De knuffels zijn gegooid.
Nu zijn het weer kakkerlakken.
Oef, dacht even aan een Volkertje.quote:Op zondag 11 september 2016 12:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik zag een spandoek met "rip geert"
Ik denk dat ze Feyenoord gaan verrassen met een vervroegd Haags Kwartiertje.quote:Op zondag 11 september 2016 12:47 schreef opperkleurder het volgende:
ADO laat Feyenoord het spel maken.
ADO is gewoon niet zo heel goed op het moment. De eerste paar minuten probeerden ze het nog.quote:Op zondag 11 september 2016 12:47 schreef opperkleurder het volgende:
ADO laat Feyenoord het spel maken.
SEBN5genotquote:Op zondag 11 september 2016 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij heb ik Belgisch commentaar. Wat een genot.
Feyenoord is ook niet zo heel goed.quote:Op zondag 11 september 2016 12:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ADO is gewoon niet zo heel goed op het moment. De eerste paar minuten probeerden ze het nog.
SkySports genot.quote:Op zondag 11 september 2016 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij heb ik Belgisch commentaar. Wat een genot.
Ik denk dat ze na de rust los gaan. Denkt FEY dat het kat in het bakkie is en krijgen ze een tegengoal om de oren voor ze herstelt zijnquote:Op zondag 11 september 2016 12:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Feyenoord gaan verrassen met een vervroegd Haags Kwartiertje.
Wel beter, of kijk jij een andere wedstrijd?quote:Op zondag 11 september 2016 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord is ook niet zo heel goed.
Feyenoord krijgt ook nog een penalty.quote:Op zondag 11 september 2016 12:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na de rust los gaan. Denkt FEY dat het kat in het bakkie is en krijgen ze een tegengoal om de oren voor ze herstelt zijn
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op zondag 11 september 2016 12:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel beter, of kijk jij een andere wedstrijd?
Ik denk dat je inmiddels geen 1.10 meer krijgt wanneer je op een pingel voor Feyenoord wil wedden.quote:Op zondag 11 september 2016 12:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt ook nog een penalty.
Hier ben ik altijd voorstander vanquote:Op zondag 11 september 2016 12:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt ook nog een penalty.
Bij voorkeur wel een terechte pingelquote:Op zondag 11 september 2016 12:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier ben ik altijd voorstander van
Uit zijn zin is het alleen niet voor 100% duidelijk of hij bedoelt dat Feyenoord een penalty mee of tegen krijgt. Dus pas op.quote:Op zondag 11 september 2016 12:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier ben ik altijd voorstander van
Hoeft niet hoorquote:Op zondag 11 september 2016 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij voorkeur wel een terechte pingel
Jon Dahl Tomasson. Dus 8 jaar geleden.quote:Op zondag 11 september 2016 12:51 schreef Dven het volgende:
Hoe lang is het geleden dat Feyenoord een flegmatieke speler had die zo'n bal gewoon gluiperig over de keeper probeert te lepelen?
ADOmineert?quote:Op zondag 11 september 2016 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
De eerste 20 minuten zonder kleerscheuren doorgekomen. Even Feyenoord uit laten razen.
Daar is Feyenoord de club niet voor. Gewoon spelers die hard werken en heel lomp spelen.quote:Op zondag 11 september 2016 12:51 schreef Dven het volgende:
Hoe lang is het geleden dat Feyenoord een flegmatieke speler had die zo'n bal gewoon gluiperig over de keeper probeert te lepelen?
Pelgodquote:Op zondag 11 september 2016 12:51 schreef Dven het volgende:
Op de één of andere manier komt de naam "John de Wolf" bij mij op... Geen idee waaromquote:Op zondag 11 september 2016 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is Feyenoord de club niet voor. Gewoon spelers die hard werken en heel lomp spelen.
De personificatie van Feyenoord.quote:Op zondag 11 september 2016 12:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op de één of andere manier komt de naam "John de Wolf" bij mij op... Geen idee waarom
Lijkt mij niet gezond daar waar Tong daar ook last van heeft.quote:Op zondag 11 september 2016 12:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op de één of andere manier komt de naam "John de Wolf" bij mij op... Geen idee waarom
Ono kon het ook nog. Maar goed, dat is al zo lang geleden dat de hellft van de supporters hem niet eens bewust heeft zien spelenquote:Op zondag 11 september 2016 12:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jon Dahl Tomasson. Dus 8 jaar geleden.
quote:Op zondag 11 september 2016 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij niet gezond daar waar Tong daar ook last van heeft.
Ajax-Vitesse is best leuk, ook als je neutraal bent.quote:Op zondag 11 september 2016 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een matige duels verder vandaag.
Overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 11 september 2016 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
De Kuip schreeuwt om een gele kaart.
Hoe laat is die wedstrijd?quote:Op zondag 11 september 2016 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax-Vitesse is best leuk, ook als je neutraal bent.
De rest is weinig vandaag, ook buitenlands.
Ik ga straks dan ook gewoon naar het Food Festival. Ajax - Vitesse kan mij ook niet boeien.quote:Op zondag 11 september 2016 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een matige duels verder vandaag.
17:45quote:
viesdikquote:Op zondag 11 september 2016 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks dan ook gewoon naar het Food Festival. Ajax - Vitesse kan mij ook niet boeien.
Niet benieuwd naar het debuut van Ziyech?quote:Op zondag 11 september 2016 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks dan ook gewoon naar het Food Festival. Ajax - Vitesse kan mij ook niet boeien.
Die heb ik in mijn manager.quote:Op zondag 11 september 2016 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet benieuwd naar het debuut van Ziyech?
Verstandig.quote:Op zondag 11 september 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn manager.
Dan kan het haast niet anders dan een prima debuutje wordenquote:Op zondag 11 september 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn manager.
Niet echt zelfs niet voor mijn voetbalmanager want die heb ik allang en breed verpest door er niks aan te veranderen.quote:Op zondag 11 september 2016 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet benieuwd naar het debuut van Ziyech?
Ik heb ook 8 ADO spelers, dus dan zal de 0-1 zo vallen.quote:Op zondag 11 september 2016 12:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan het haast niet anders dan een prima debuutje worden
Wat een gewaagde zetquote:Op zondag 11 september 2016 12:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb ook 8 ADO spelers, dus dan zal de 0-1 zo vallen.
16 september Film By the Sea festival.quote:Op zondag 11 september 2016 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij ooit nog wel Ajax-sympathisant was.quote:Op zondag 11 september 2016 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt zelfs niet voor mijn voetbalmanager want die heb ik allang en breed verpest door er niks aan te veranderen.
Ik denk dat dat het grote verschil is tussen de Eredivisie en fatsoenlijke competities. Het vermogen om een bal gewoon aan te nemen en hem dan of aan de voet te houden of meteen de kant op je laten gaan waar je em hebben wil. Dat zie je in Nederland gewoon zo zelden.quote:
Liever te dik in de kist dan weer een feestje gemist.quote:Op zondag 11 september 2016 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En nu? Welvaartsbuiken niet te stoppen
Niet goed opgelet bij de actie van Jorgensen danquote:Op zondag 11 september 2016 13:00 schreef Tagliano het volgende:
Werkelijk iedere aanval van Feyenoord die ik vandaag zie is gericht op een voorzet
Nog steeds wel hoor in een hele milde vorm maar dat houdt nog niet in dat ik er mijn laatste uren weekend aan ga verspillen.quote:Op zondag 11 september 2016 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij ooit nog wel Ajax-sympathisant was.
Een paar spelers in Nederland kunnen dat nog wel, maar niet veel.quote:Op zondag 11 september 2016 13:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het grote verschil is tussen de Eredivisie en fatsoenlijke competities. Het vermogen om een bal gewoon aan te nemen en hem dan of aan de voet te houden of meteen de kant op je laten gaan waar je em hebben wil. Dat zie je in Nederland gewoon zo zelden.
In de 'fatsoenlijke competities' hebben ze meer kwaliteit.quote:Op zondag 11 september 2016 13:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het grote verschil is tussen de Eredivisie en fatsoenlijke competities. Het vermogen om een bal gewoon aan te nemen en hem dan of aan de voet te houden of meteen de kant op je laten gaan waar je em hebben wil. Dat zie je in Nederland gewoon zo zelden.
Ik heb het eerste kwartier ofzo niet aandachtig gekeken daar ik aan het studeren wasquote:Op zondag 11 september 2016 13:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet goed opgelet bij de actie van Jorgensen dan
Bij Feyenoord kan eigenlijk alleen Dirk datquote:Op zondag 11 september 2016 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een paar spelers in Nederland kunnen dat nog wel, maar niet veel.
Daar kan ik mij opzich wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 11 september 2016 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds wel hoor in een hele milde vorm maar dat houdt nog niet in dat ik er mijn laatste uren weekend aan ga verspillen.
Vanaf nu moeten we iedere wedstrijd winnen.quote:Op zondag 11 september 2016 13:01 schreef Sked het volgende:
[..]
In de 'fatsoenlijke competities' hebben ze meer kwaliteit.
Wat een openbaring.
Kon, ik denk niet dat hij nog mee kan komen in het buitenlandquote:Op zondag 11 september 2016 13:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij Feyenoord kan eigenlijk alleen Dirk dat
Dit doet mij denken aan Boudewijn Zenden die mij gisteren wijs wilde maken dat het feit dat de backs steeds meer een aanvallende rol krijgen een nieuwe ontwikkeling isquote:Op zondag 11 september 2016 13:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een openbaring.
quote:Op zondag 11 september 2016 13:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan Boudewijn Zenden die mij gisteren wijs wilde maken dat het feit dat de backs steeds meer een aanvallende rol krijgen een nieuwe ontwikkeling is
Gewoon een bal aan kunnen nemen moet toch wel aan te leren zijn, lijkt me. Veel talent heb je daar toch niet voor nodig?quote:Op zondag 11 september 2016 13:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een openbaring.
Als Dirk Kuyt degene in de ploeg is die dat het beste kan moet je je als TD toch wel schamen.quote:Op zondag 11 september 2016 13:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij Feyenoord kan eigenlijk alleen Dirk dat
JAAAAAA ggmm is wakker.quote:
Je bedoelt dat hij maar 8 blunders per minuut maakt in plaats van 9?quote:Op zondag 11 september 2016 13:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
JAAAAAA ggmm is wakker.
Zou het vandaag wel zijn dag worden?
Ik snap ook niet waarom Ziggo hem uitnodigt om daar te gaan zittenquote:Op zondag 11 september 2016 13:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan Boudewijn Zenden die mij gisteren wijs wilde maken dat het feit dat de backs steeds meer een aanvallende rol krijgen een nieuwe ontwikkeling is
Gewoon balletjes voor de goal pompen eigenlijkquote:Op zondag 11 september 2016 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord lijkt spectaculairder te spelen dan ze daadwerkelijk doen.
Diep, dit.
Eet smakelijk makker.quote:Op zondag 11 september 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga zo eten, lunch wel te verstaan.
Een type Edwin van der Sar bij de NOS?quote:Op zondag 11 september 2016 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Ziggo hem uitnodigt om daar te gaan zittenEr zijn toch genoeg oud-voetballers waar je uit kan kiezen lijkt mij zo.
Kuyt olee.quote:Op zondag 11 september 2016 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Dirk Kuyt degene in de ploeg is die dat het beste kan moet je je als TD toch wel schamen.
Doe maar Louis van Gaal als analistquote:Op zondag 11 september 2016 13:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een type Edwin van der Sar bij de NOS?
quote:Op zondag 11 september 2016 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar Louis van Gaal als analist
Blijft Feyenoord... Die zijn tot alles in staat, ook dit te verliezenquote:Op zondag 11 september 2016 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
ADO gaat dit niet meer recht trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |