Het is voor jou gewoon moeilijk te accepteren dat sommige mensen hun leven anders willen invullen lijkt het. Je gaat er op voorhand al vanuit dat ik er nog niet aan toe ben, of later spijt ga krijgen. Misschien moet je je dan zelf wat anders opstellen in de discussiequote:Op zondag 11 september 2016 11:53 schreef Ruse het volgende:
iedereen neemt het zo persoonlijk op terwijl dit gewoon een fundamentele discussie is. alsjeblieft zeg. kunnen we het niet over een onderwerp hebben zonder dat iedereen zich direct aangevallen voelt? je mag best nadenken over dingen hoor
Zo erg is lelijk zijn nu ook weer niet hoor.quote:Op zondag 11 september 2016 12:01 schreef FrauMilena het volgende:
Je zou maar een lelijk kind op de wereld zetten, dat lijkt me pas erg.Dat het wordt gepest en zo.
Dat was ook een van de dingen waar ik bang voor was tijdens de zwangerschap. true story.quote:Op zondag 11 september 2016 12:01 schreef FrauMilena het volgende:
Je zou maar een lelijk kind op de wereld zetten, dat lijkt me pas erg.Dat het wordt gepest en zo.
Sowieso als je kind gepest wordtquote:Op zondag 11 september 2016 12:01 schreef FrauMilena het volgende:
Deze scene uit House of Cards is wel prachtig in dat opzicht:quote:Op zondag 11 september 2016 11:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien kun je gewoon accepteren dat sommige mensen niet gemaakt zijn om kinderen op de wereld te zetten. Er zijn al genoeg slechte ouders. Dachten die er maar meer over na.
Als je geen kinderen wil moet je dat keer op keer verantwoorden, terwijl kinderen nemen als vanzelfsprekend wordt gezien. Omgekeerde wereld. Het is niet iets wat je even doet of zo, omdat het hoort. Het is nogal een full-time 20 jaar lange verantwoordelijkheid.
Worden ze wel sterk en succesvol van, mooie mensen teren vaak op hun uiterlijk en tja dat is nogal vergankelijk en vluchtigquote:Op zondag 11 september 2016 12:01 schreef FrauMilena het volgende:
Beetje alsof je het liefdesleven op hard mode speelt.quote:Op zondag 11 september 2016 12:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo erg is lelijk zijn nu ook weer niet hoor.
ik heb er nu ook spijt van dat het zo over jou gaat. ik bedoel het niet tegen jou en het was niet handig om je als voorbeeld te nemen. excuusquote:Op zondag 11 september 2016 11:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien kun je gewoon accepteren dat sommige mensen niet gemaakt zijn om kinderen op de wereld te zetten. Er zijn al genoeg slechte ouders. Dachten die er maar meer over na.
Als je geen kinderen wil moet je dat keer op keer verantwoorden, terwijl kinderen nemen als vanzelfsprekend wordt gezien. Omgekeerde wereld. Het is niet iets wat je even doet of zo, omdat het hoort. Het is nogal een full-time 20 jaar lange verantwoordelijkheid.
quote:Op zondag 11 september 2016 12:02 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Dat was ook een van de dingen waar ik bang voor was tijdens de zwangerschap. true story.
En mijn eerste gedachte, toen ik het welpje zag was ook: ''gelukkig is ze niet lelijk''.
don't blame me.
- nu hopen dat ze niet volslagen achterlijk is.
Het kan nog wel. Heppie's moeder heeft er ook zes. Zit wel een pauze van een paar jaar tussen de oudste en de rest.quote:Op zondag 11 september 2016 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik begin niet vroeg genoeg daarvoor denk ik.
Maar ik heb wel nichten met 6 kinderen. :$
Je kunt ook gepest worden als je niet lelijk bent.quote:Op zondag 11 september 2016 12:01 schreef FrauMilena het volgende:
Die edit hahahquote:Op zondag 11 september 2016 12:02 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Dat was ook een van de dingen waar ik bang voor was tijdens de zwangerschap. true story.
En mijn eerste gedachte, toen ik het welpje zag was ook: ''gelukkig is ze niet lelijk''.
don't blame me.
- nu hopen dat ze niet volslagen achterlijk is.
Als je het überhaupt meekrijgt... zou niet op mij moeten lijken bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 september 2016 12:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso als je kind gepest wordtMachteloos gevoel lijkt me dat.
Mwoah, je krijgt toch wel een soort klap van de molen hoor. Maar goed, je kan er sterk uitkomen ja.quote:Op zondag 11 september 2016 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worden ze wel sterk en succesvol van, mooie mensen teren vaak op hun uiterlijk en tja dat is nogal vergankelijk en vluchtig
Want de wereld behoeden voor nog meer (zorgen)kindjes is puur aan jezelf denken ja..quote:Op zondag 11 september 2016 11:57 schreef Ruse het volgende:
[..]
Straw is toch alleen maar een voorbeeld. en ik neem het haar niet kwalijk, ik kijk alleen naar de consequenties op een groter vlak. iedereen denkt zo voor zichzelf altijd
Jij ziet vrouwen als broedkippen en soms zijn het ook slechts dat maar ik geloof niet dat we qua aantal op uitsterven staan als soort zijnde, ooit eens gelezen dat 500.000 wereldwijd ons perfecte aantal zou zijn, hypothetisch gezien danquote:Op zondag 11 september 2016 12:02 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik heb er nu ook spijt van dat het zo over jou gaat. ik bedoel het niet tegen jou en het was niet handig om je als voorbeeld te nemen. excuus
maar ik vind het dus juist niet vanzelfsprekend dat je hele leven in dienst staat van jezelf. we raken onszelf als soort kwijt door de individualisering van onze samenleving
quote:Op zondag 11 september 2016 12:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze scene uit House of Cards is wel prachtig in dat opzicht:
Maar mooie mensen krijgen volgens mij wel meer kansen over het algemeen. Bij sollicitaties enz.quote:Op zondag 11 september 2016 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worden ze wel sterk en succesvol van, mooie mensen teren vaak op hun uiterlijk en tja dat is nogal vergankelijk en vluchtig
Heeft meer met zelfvertrouwen te maken. Genoeg lelijke kinderen die niet gepest worden. En dat kun je gelukkig meegeven aan je kind.quote:Op zondag 11 september 2016 12:01 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2016 12:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die edit hahah
Maar geheel begrijpelijk.
Wel straks eenzaam als 95 jarige sterven zonder dat er kinderen en kleinkinderen en weer de kinderen daarvan aan het bed staan om je hand vast te houdenquote:
Oh daar heb je een punt inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2016 12:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft meer met zelfvertrouwen te maken. Genoeg lelijke kinderen die niet gepest worden. En dat kun je gelukkig meegeven aan je kind.
Je kunt moeilijk een kind gaan nemen voor de maatschappij. Lijkt me niet echt de juiste motivatie.quote:Op zondag 11 september 2016 12:02 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik heb er nu ook spijt van dat het zo over jou gaat. ik bedoel het niet tegen jou en het was niet handig om je als voorbeeld te nemen. excuus
maar ik vind het dus juist niet vanzelfsprekend dat je hele leven in dienst staat van jezelf. we raken onszelf als soort kwijt door de individualisering van onze samenleving
Gewoon goede banden onderhouden met je 30 jaar jongere neukertjes.quote:Op zondag 11 september 2016 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel straks eenzaam als 95 jarige sterven zonder dat er kinderen en kleinkinderen en weer de kinderen daarvan aan het bed staan om je hand vast te houden
quote:Op zondag 11 september 2016 12:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Want de wereld behoeden voor nog meer (zorgen)kindjes is puur aan jezelf denken ja..
De natuur is dusdanig hard dat we nu door diverse omstandigheden prima kunnen zien wat voor effect doorfokken en in leven (kunnen) houden voor effecten heeft. Maar negeer vooral dingen als ivf en andere shit enzo..
ik denk ook dat er veel te veel mensen zijn. en ik zie vrouwen niet als broedkippen, maar ik vraag me wel af wat gebeurt als het gepeupel maar doorfokt en de elite daarmee ophoudt. ik zie een soort doemscenario voor me. ik zie liever dat het plebs niet fokt en de elite alleen maarquote:Op zondag 11 september 2016 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij ziet vrouwen als broedkippen en soms zijn het ook slechts dat maar ik geloof niet dat we qua aantal op uitsterven staan als soort zijnde, ooit eens gelezen dat 500.000 wereldwijd ons perfecte aantal zou zijn, hypothetisch gezien dan
Een Patriciaatje worden.quote:Op zondag 11 september 2016 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon goede banden onderhouden met je 30 jaar jongere neukertjes.
Alsof het hebben van kinderen een garantie is hierop.quote:Op zondag 11 september 2016 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel straks eenzaam als 95 jarige sterven zonder dat er kinderen en kleinkinderen en weer de kinderen daarvan aan het bed staan om je hand vast te houden
Denk je dat het zou helpen om kinderen meer van die docu's over pesten te laten zien? Ik ben dat in elk geval wel van plan. Wil ook niet dat ze ooit gaat pesten.quote:Op zondag 11 september 2016 12:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft meer met zelfvertrouwen te maken. Genoeg lelijke kinderen die niet gepest worden. En dat kun je gelukkig meegeven aan je kind.
Jij denkt aan Idiocracy, of niet?quote:Op zondag 11 september 2016 12:07 schreef Ruse het volgende:
[..]
[..]
ik denk ook dat er veel te veel mensen zijn. en ik zie vrouwen niet als broedkippen, maar ik vraag me wel af wat gebeurt als het gepeupel maar doorfokt en de elite daarmee ophoudt. ik zie een soort doemscenario voor me. ik zie liever dat het plebs niet fokt en de elite alleen maar
misschien klopt dat ook wel niet en houdt de natuur het evenwicht zelf in stand
allemaal 65-jarige besjes aan het bedquote:Op zondag 11 september 2016 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon goede banden onderhouden met je 30 jaar jongere neukertjes.
Het probleem is dat kinderen die pesten het zelf zelden zien als pesten.quote:Op zondag 11 september 2016 12:08 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Denk je dat het zou helpen om kinderen meer van die docu's over pesten te laten zien? Ik ben dat in elk geval wel van plan. Wil ook niet dat ze ooit gaat pesten.
Dat kan ook als je wel kinderen en kleinkinderen hebt. Ouderen die nooit meer bezocht worden, brrr.quote:Op zondag 11 september 2016 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn nog vitaal genoeg om je handje vast te houden aan het bed.quote:Op zondag 11 september 2016 12:08 schreef Ruse het volgende:
[..]
allemaal 65-jarige besjes aan het bed
Weet het niet, heb eigenlijk het idee dat dat te abstract is en ze op die leeftijd nog niet zien hoeveel schade ze zelf aan kunnen richten.quote:Op zondag 11 september 2016 12:08 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Denk je dat het zou helpen om kinderen meer van die docu's over pesten te laten zien? Ik ben dat in elk geval wel van plan. Wil ook niet dat ze ooit gaat pesten.
soort scene uit lord of the rings dit.quote:Op zondag 11 september 2016 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijke gang van zaken, alle domme kinderen van domme ouders komen om in de volgende grote oorlog en alles is weer pais en vree voor de slimmies onder onsquote:Op zondag 11 september 2016 12:07 schreef Ruse het volgende:
[..]
[..]
ik denk ook dat er veel te veel mensen zijn. en ik zie vrouwen niet als broedkippen, maar ik vraag me wel af wat gebeurt als het gepeupel maar doorfokt en de elite daarmee ophoudt. ik zie een soort doemscenario voor me. ik zie liever dat het plebs niet fokt en de elite alleen maar
kijk eens naar de peilingen hier en in de USAquote:
ik maak me ook zorgen over het gebrek aan oorlog en ziektenquote:Op zondag 11 september 2016 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijke gang van zaken, alle domme kinderen van domme ouders komen om in de volgende grote oorlog en alles is weer pais en vree voor de slimmies onder ons![]()
Mijn vader heeft geen middelbare school diploma en mijn moeder heeft net mavo gedaan. Zou dat nou ook geen elite willen noemen.quote:Op zondag 11 september 2016 12:07 schreef Ruse het volgende:
[..]
[..]
Hmm. misschien wel ja. Al heb ik laatst een docu gezien op netflix over pesten. Toen zag je ook de kant van de pester. Best goede docu. Wil zulke dingen toch wel in de opvoeding meegeven.quote:Op zondag 11 september 2016 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het probleem is dat kinderen die pesten het zelf zelden zien als pesten.
Ik vind het wel prettig en verfrissend juist dat 90 procent van de mensen dommer is dan ikzelfquote:Op zondag 11 september 2016 12:10 schreef Ruse het volgende:
[..]
kijk eens naar de peilingen hier en in de USA
De natuur kan dankzij de elite zoals artsen zichzelf minder makkelijk in stand houden en daarmee verzwakt de genenpoel. Kun je daar nog een fascistisch sausje over heen gooien, maar daar wordt je pitch ook niet echt beter van imho..quote:Op zondag 11 september 2016 12:07 schreef Ruse het volgende:
[..]
[..]
Eén van de problemen is juist dat bijna iedereen dat denkt.quote:Op zondag 11 september 2016 12:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het wel prettig en verfrissend juist dat 90 procent van de mensen dommer is dan ikzelf
als je naar de wereld kijkt, niet alleen intelligentie, dan valt heel NL onder de elite, vooral alles wat een opleiding heeft afgemaaktquote:Op zondag 11 september 2016 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn vader heeft geen middelbare school diploma en mijn moeder heeft net mavo gedaan. Zou dat nou ook geen elite willen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |