Dat is het spel wat gespeeld wordt, je mag alles pakken zolang je niet positief test. dat is zijn taak als promotor anders verliest Dana geld.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Bijna iedere topsporter zit aan de doping, dus boeiend. Hij heeft niet gevochten toen. Daarnaast zit Dana zelf ook aan de test, dus die clown moet niet zo hypocriet doen.
is die cowboy alcholist? is wel erg veel bier aan het zuipen tijdens media stuff.quote:
Hij vreet en drinkt waar hij zin in heeft jaquote:Op dinsdag 13 september 2016 18:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is die cowboy alcholist? is wel erg veel bier aan het zuipen tijdens media stuff.
helaas, moose traint bij de gym om de hoek, wil hij shinen zal hij naar een USA kamp moeten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:52 schreef Smoofie het volgende:
Dus, moose zal ons volk moeten dragen
Ja hij moet drinken van zijn sponsor, erg onprofessioneel maar de gemiddelde Amerikaan houdt er van.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is die cowboy alcholist? is wel erg veel bier aan het zuipen tijdens media stuff.
Henderson, Jacaré, Romero, Kennedy, Evans en Belfort zijn de jongste niet meer dat kan nog wel gaan helpen de komende jaren.quote:Op dinsdag 13 september 2016 18:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
helaas, moose traint bij de gym om de hoek, wil hij shinen zal hij naar een USA kamp moeten.
Jammer dat hij er niet uit haalt wat er in zit. hij zou echt champ kunnen worden en miljoenen verdienen.
Sage is een LW en kan er sowieso niet veel van, Gall finisht hem misschien wel sneller dan Barberena.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:36 schreef THEFXR het volgende:
hoor net dat Sage een staph infectie heeft en dat gevecht off is voor 205 met gall, wist nog niet eens dat het gevecht gemaakt was.
Dat Sage een lightweight is, zegt niets. Hij heeft al (meer dan?) eens op 170 gevochten. Maar oh boy, wat blijft die win van Barberena fantastisch!quote:Op woensdag 14 september 2016 01:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Sage is een LW en kan er sowieso niet veel van, Gall finisht hem misschien wel sneller dan Barberena.
quote:Op woensdag 14 september 2016 01:14 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Dat Sage een lightweight is, zegt niets. Hij heeft al (meer dan?) eens op 170 gevochten. Maar oh boy, wat blijft die win van Barberena fantastisch!![]()
Wat een sensatie..quote:
Jep.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:28 schreef THEFXR het volgende:
Vonden jullie het ook niet opvallend, geen THE REEM docu, terwijl hij voor de belt moest vechten?
Compleet oneens met dat laatste, UFC 199 was een van de beste cards aller tijden, vanaf de allereerste prelim (met uitzondering van de Strickland - Breese en Casey - Mutapcic gevechten)quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:37 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik vind cm punk echt een gave gast (al heb ik niets met wrestling, ken hem van de intvs met helwani) en vind ik echt enorm dapper dat je dit op zo'n late leeftijd nog aanpakt en durft. Wat dat betreft geen probleem. Maar kom op, sportief heeft hij niets maar dan ook helemaal niets te zoeken in de ufc. Hij heeft helemaal niets kunnen doen deze fight, helemaal niets. Totaal niet onlogisch voor zo'n oude gast die pas 1.5 jaar trained, geen enkel verleden heeft in mma en geen enkele pro of amateur fight op zijn naam heeft staan. Cm punk is gewoon een amateur die je in elke mma gym op de wereld tegen kan komen.
Je moet maar eens de monday morning analyst bekijken waar luke thomas (mmafighting.com) laat zien dat cm punk vanaf het allereerste begin in elke positie fout op fout stapelt
Helaas is dit weer een voorbeeld van een bullshit fight die de ufc meer en meer is toe gaan passen.jammer dat het algemene niveau van de cards sinds de fox deal zo gigantisch terug is gelopen. Vind echt dat de ufc minder en minder aan het worden is. Veel te veel cards met veel te matig niveau. Nog maar zelden een card waar je echt een tijd naar uitkijkt, terwijl dat een aantal jaren geleden bij bijna elke card zo was. Zonde.
lager geranked voor struve, vraag me af wat hij nog wilt, champ zal hij nooit meer worden.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Stefan Struve vs. Daniel Omielanczuk
[ afbeelding ]
Na het uitvallen van die Rus kan hij blij zijn dat iemand nog op korte termijn tegen hem wil vechten. Bij winst is zijn volgende opponent zeker te weten een top 10 vechter. Komt goed!quote:Op woensdag 14 september 2016 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lager geranked voor struve, vraag me af wat hij nog wilt, champ zal hij nooit meer worden.
en als je niet tegen top 10 vecht kom je ook nooit omhoog, gatekeeper materiaal.
ooh, ik wist niet dat zijn tegenstander was uitgevallen. ik hoop dat ze deze week het main event voor msg 205 bekend makenquote:Op woensdag 14 september 2016 19:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Na het uitvallen van die Rus kan hij blij zijn dat iemand nog op korte termijn tegen hem wil vechten. Bij winst is zijn volgende opponent zeker te weten een top 10 vechter. Komt goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |