http://www.mmamania.com/2(...)drug-test-kickboxingquote:Op maandag 12 september 2016 03:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kan geen nieuwsbron vinden over die tests en er is nog nooit niemand in kickboksen geschorst na mijn weten
ja, in de USA testen ze wel/niet per staat. dat zijn dus IQ pistesten uit de jaren 90. omdat je weet wanneer je wordt getest. erg dom als je dan positief test.quote:Op maandag 12 september 2016 03:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
http://www.mmamania.com/2(...)drug-test-kickboxing
Damn.quote:
dat is dus echt domquote:Op maandag 12 september 2016 08:19 schreef superniger het volgende:
Gewoon alle dopingcontroles afschaffen.
ik dacht dat de Cees van Jds kwam opdagen, maar die bange meisje hoort niet in de cage thuis. stel je voor dat hij met dit ge-ren nog gewonnen had ook, pure schaamtequote:Op maandag 12 september 2016 12:32 schreef Iwanius het volgende:
Btw..wat vonden jullie van de die wedstrijd van Overeem? Verrast en dan hoe snel het ging of verwacht omdat Overeem allang niet meer meetelt.
Ouchquote:
Dana zei dat hij niet meer in de UFC zou moeten vechten, wil niet zeggen dat hij vindt dat hij moet stoppen met MMA.quote:Op maandag 12 september 2016 00:19 schreef Paxlie het volgende:
Iedereen hier die roept dat Punk direct moet stoppen (inclusief Dana White) moet echt zijn bek houden. Kerel is nu 37, heeft nog nooit mma getraind hiervoor en ondanks dat hij gesubmit wordt zag het er nog redelijk uit. Als hij 2 jaar eerder was begonnen had dit er heel anders uit gezien,
Gall is ook gewoon echt goed op de grond en Punk maakte de grote fout door te wingen in zijn allereerste stoot. Die takedown verwachtte iedereen (inclusief Punk gok ik) maar ja emoties in een gevecht.
Cees moet gewoon echt stoppen. Travis moet van Ronda af of iets anders anders doen want dit was nog verkankerder dan een aids patient met uitgezaaide darmkanker, man man man man.
Normaal ben ik niet voor Jacaere. Maar ik dit geval hoop ik dat hij hard wint.quote:
nee rico had na 20 seconden al op de grond gelegen.quote:Op maandag 12 september 2016 19:27 schreef Smoofie het volgende:
Dus. Ik ben eindelijk zo ver het te accepteren en hier te posten. Overeem is done. Over and out. Rico verhoeven was dit niet overkomen.
Casual ftwquote:Op maandag 12 september 2016 18:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dana zei dat hij niet meer in de UFC zou moeten vechten, wil niet zeggen dat hij vindt dat hij moet stoppen met MMA.
Veel mensen vinden dat de UFC geen podium is voor hem en wat kleinere organisaties of amateur moet doen. Ik vond dat hij het best goed deed ook op de grond tegen een brown belt. Ik zou hem nog wel een keer willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |