quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:11 schreef FrauMilena het volgende:
Had net een jeukende arm, dus ik kijk, soort rode vlek.
na 5 minuten:lijkt gewoon een histamine-reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superaids?
Heb geen sexy arm, sorrygot some money in my pocket, don’t remember where I got it
Oh, anti-climax.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:12 schreef Ruse het volgende:
[..]
lijkt gewoon een histamine-reactie
ga jij niks anders meer doen vanavond?quote:
Nee, bewust niet. Jij?quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:18 schreef Ruse het volgende:
[..]
ga jij niks anders meer doen vanavond?
Even in mijn condoleanceboek schrijven aubquote:
ik ben ook bewust thuis gebleven om aan mn portfolio en studie en sollicitaties te werken, maar weinig productief tot nu toequote:Op zaterdag 10 september 2016 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, bewust niet. Jij?
[..]
Even in mijn condoleanceboek schrijven aub
Op de zaterdagavond productief willen zijn, tja.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:20 schreef Ruse het volgende:
ik ben thuis gebleven zodat i
[..]
ik ben ook bewust thuis gebleven om aan mn portfolio en studie en sollicitaties te werken, maar weinig productief tot nu toe
ik blijf juist thuis zodat ik morgen wel weer productief benquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Op de zaterdagavond productief willen zijn, tja.
Zou wel ff doorgaan dan, heb je morgen een relaxtere dag.
avondeten?quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:25 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ga ook eens maar wat doen nu ook nog redelijk wakker ben.
Neh, dat deed ik 4 uur geleden.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:27 schreef Ruse het volgende:
[..]
avondeten?
ik ga even een aflevering van Game of Thrones kijken
Welterustenquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ga zo maar eens lekker slapen denk ik.
Hier morgen ook bbqquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:33 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo onder het genot van veul goede wijn maar even eten in de marinade gooien voor de bbq morgen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier morgen ook bbqDe riblappen liggen in de rode wijn, peperkorrels, tijm, rozemarijn, laurier, knoflook te marineren komende 16 uur
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt goed
Kippedijtjes ga ik in ketjap, sambal, citroengras, laurier en veul knoflook marineren. Kippevleugeltjes in limoen en gecrushte pepers, even bedenken wat er nog meer lekker bij is. misschien ook wijn. Varkenshaas in grove mosterd, rozemarijn, knoflook en thijm, en dan gaat morgen op de bbq ook even de fik erin met een flinke shot donkere rum. Zin in
Ja hoor, dit kun je ook op de grill bereidenquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Ik ga denk ik niet meer barbecuen dit jaar, maar volgens mij kan dit ook gewoon op de grillplaat toch?
Die dijtjes klinken goed, al zou ik er misschien nog wat geraspte gember bij doenquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt goed
Kippedijtjes ga ik in ketjap, sambal, citroengras, laurier en veul knoflook marineren. Kippevleugeltjes in limoen en gecrushte pepers, even bedenken wat er nog meer lekker bij is. misschien ook wijn. Varkenshaas in grove mosterd, rozemarijn, knoflook en thijm, en dan gaat morgen op de bbq ook even de fik erin met een flinke shot donkere rum. Zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |