Hij rijdt al op kop.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Matig dat Trofimov zich nog niet heeft laten terugzakken.
Frank is het gevaarlijkst nu zijn teammaat in de aanval is.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:05 schreef Columbiafan het volgende:
Howson komt niet meer dichter, gunstig voor Gesink.
Wuyts is nog lachwekkender dan Francis De Greef.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:07 schreef Szura het volgende:
'Dat loopt goed voor Bart de Clerq'
Oke.
Doet hij om Trofimov te lossen aldus Wuyts.quote:
Welke van de twee Colombianen heb je het nu?quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:13 schreef Syntix het volgende:
Nu nog iemand die even die dwergtrol eraf trapt
Zou goed kunnen meespelenquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:13 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Doet hij om Trofimov te lossen aldus Wuyts.
Kenny ook.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
LL verdient wel een etappe, als je eerlijk bent
dwergtrol = nairo.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:14 schreef Momo... het volgende:
[..]
Welke van de twee Colombianen heb je het nu?
Die krijgt wat hij verdient, wat mij betreft.quote:
Quintana heeft het lastig.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga de hele klim missen door het gekut van het internet hier.
Als hij niet wint weet ik je te vinden mannetje, met je gejinxquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:18 schreef Columbiafan het volgende:
Gesink gaat gewoon weer winnenDe rest rijdt zich telkens te pletter, Robert deelt geweldig in.
Ik kreeg bij z'n vorige ritzege ook gelijk. Denken dat Robert Gesink vatbaar is voor jinxenquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als hij niet wint weet ik je te vinden mannetje, met je gejinx
quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:28 schreef Pino112 het volgende:
De crash van Chevrier al langsgeweest?
https://twitter.com/CyclingHubTV/status/774615230743736320
Waarom reageer jij op hem?quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom haat jij op Nederlanders?
Die zag er niet bepaald lekker uit.quote:
Winnen vanuit die groep was hem ook niet gelukt.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Achteraf gezien niet slim dat LL in de aanval ging.
Dat was op de Lagos de Covadonga ook zoquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zag er niet bepaald lekker uit.
Hij deelt altijd goed in. Beetje voorbarig om hem af te schrijven, een beetje vertrouwen in zijn kunnen mag wel.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit gaat hem niet worden voor Gesink.
Vraag ik me af. Gesink en Frank zijn ook niet meer super fris.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Winnen vanuit die groep was hem ook niet gelukt.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zag er niet bepaald lekker uit.
quote:Michael Rasmussen @MRasmussen1974 2 min.2 minuten geleden Vertaling bekijken
Once again every pedalstroke looks like it will be tha let one for @RGUpdate #LV2016 #vildvuelta
Het zou zomaar kunnen dat je er dit keer gruwelijk naast zit.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik kreeg bij z'n vorige ritzege ook gelijk. Denken dat Robert Gesink vatbaar is voor jinxenAls hij straks niet wint vind ik dat gewoon uiterst teleurstellend gezien zijn klimvermogen.
Ik heb geen beeld momenteel, dus wat dat betreft niet echt.quote:
veels te laat om die 1,5 min goed te makenquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:37 schreef Syntix het volgende:
Froome gaat zometeen KEIHARD uithalen.
Het is te hopen dat die dwergtrol nog even valt of zoquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
veels te laat om die 1,5 min goed te maken
Is nog te vroeg, dan komt hij vol in de wind te zitten.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nairito moet eens verschroeiend gaan demarreren
Wel met afstand de beste renner van deze Vueltaquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:44 schreef Syntix het volgende:
Die dwergtrollelijkste renner ooit.
Niet echt. Heel erg laf weer.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel met afstand de beste renner van deze Vuelta
Welke Belg naast Hermans?quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:48 schreef Aguero het volgende:
Latour en Atapuma er op het laatste moment eruit gegooid ten koste van twee Belgen.
Latour is ook wel een kanjer.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Behoorlijk dom gespeeld door Darwin.
Haalt ie morgen wel even opquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu mist er alleen nog een plek 4 voor Gesink.
Morgen dan maar.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu mist er alleen nog een plek 4 voor Gesink.
1.27quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooi dat we op de hoogte gehouden worden over het verschil Chaves/Contador.
Zoals z'n ploeggenoot in de Giro.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Felline puntenklassement zonder ritwinst?
Dat was bij Valverde ook zo geweest natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Felline puntenklassement zonder ritwinst?
Ik snap niet dat het hem niet lukt om vanuit het zadel te demarreren zoals in de Tour?quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het hem niet lukt om vanuit het zadel te demarreren zoals in de Tour?
Contador had het nog meer verdiend, wat mij betreft. Maar ja, vandaag opnieuw tactisch in de fout.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer voor Contador, maar Chaves heeft het wel verdiend zo!
Geel hebben ze helemaal niet in de Vuelta!quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:54 schreef Syntix het volgende:
FroomeGOD zoals we het hadden willen zien:
[ afbeelding ]
Nee jij het willen zien. Praat voor jezelfquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:54 schreef Syntix het volgende:
FroomeGOD zoals we het hadden willen zien:
[ afbeelding ]
Syntix heeft er vast een verklaring voor?quote:
Nee, je zou de verklaring maar zoeken bij het simpele feit dat Nairo zo goed is vergeleken bij z'n Tour..quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Syntix heeft er vast een verklaring voor?
Ja en nee, want tegen een goed Sky was dat nooit gelukt. Maar dat was wel het hoogtepunt inderdaadquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:53 schreef Szura het volgende:
En dat allemaal dankzij een dikke nederlaag van het robotwielrennen in de Tinkoff/Movistar-etappe.
Niet na kunnen denkenquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geel hebben ze helemaal niet in de Vuelta!
Nee ik ben de meest waardevolle Fok user. Ik mag in "we" vorm praten namens iedereen. We hadden Froome graag de Vuelta zien winnen ipv die dwergtrol.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee jij het willen zien. Praat voor jezelf
Snap je dat nou serieus niet?quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:53 schreef Godshand het volgende:
Ik snap niet dat het hem niet lukt om vanuit het zadel te demarreren zoals in de Tour?
quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:53 schreef Szura het volgende:
En dat allemaal dankzij een dikke nederlaag van het robotwielrennen in de Tinkoff/Movistar-etappe.
Ik denk dat hij na een Tour, OS en nu weer Vuelta een beetje moe is.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Syntix heeft er vast een verklaring voor?
Dat zou mij verbazenquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Benieuwd waar Valverde uithangt en of hij de top tien nog heeft kunnen halen.
Gelukkig voor de vrouwelijke Syntix is Orica niet zo goed.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:56 schreef MarijeH het volgende:
Mooi dat Chaves, Contador voorbij is in het klassement![]()
Orica![]()
Chaves![]()
Howson![]()
Precies. Froome keek bijna scheel op een fiets terwijl quintana heel rustig meevolgdequote:Op zaterdag 10 september 2016 17:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Quintana echt had gemoeten had hij vandaag ook wel tijd gepakt, hij reageerde overal met speelsgemak op.
Oh ik dacht dat het te maken had met het ontbreken van een Tour fietsquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk dat hij na een Tour, OS en nu weer Vuelta een beetje moe is.
Dit dus. Dwergtrol kon alleen maar winnen, omdat Froome naar de OS is gegaan. Daardoor niet meer zijn beste vorm heeft en ook nog eens een middelmatig team meekreeg.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:58 schreef bianconeri het volgende:
Beetje jammer zo'n winnaar die helemaal niets laat zien, alleen maar gewonnen door die etappe waar Froome niet echt zat op te letten.
En dan te bedenken dat Sky hier met een zwakke formatie is en Froome lang niet in topvorm is.
Maar ja dat krijg je met de Giro en Vuelta, daar gaan vaak niet de grootste renners heen en als ze er al zijn vaak niet in de grootste vorm. Dan krijg je dit soort winnaars.
Wauw overdrijven is ook een kunst zeg. Als je Froome op het eind zag was dat absoluut niet iemand die er door heen zat.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:58 schreef Maver24 het volgende:
Precies. Froome keek bijna scheel op een fiets terwijl quintana heel rustig meevolgde
Crystal MADquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De meltdown van het trollcircus. Niet reageren en gewoon wat popcorn opwarmen.
Denk zelfs dat hij zonder Formigal wel had gewonnen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Quintana echt had gemoeten had hij vandaag ook wel tijd gepakt, hij reageerde overal met speelsgemak op.
Toch leek het daar wel op. Quintana terechte winnaar. De rest heeft gewoon ergens wat laten liggen. Had de rest maar beter moeten zijnquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wauw overdrijven is ook een kunst zeg. Als je Froome op het eind zag was dat absoluut niet iemand die er door heen zat.
Netjesquote:
Jut en Julquote:Op zaterdag 10 september 2016 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
bianconeri en Syntix samen
Ik lach me kapot
quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk zelfs dat hij zonder Formigal wel had gewonnen.
Maar inhoudelijk reageren dat kun je niet.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
bianconeri en Syntix samen
Ik lach me kapot
quote:
Het leek er in elk geval niet op dat Froome kapot zat, zeker niet.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Toch leek het daar wel op. Quintana terechte winnaar. De rest heeft gewoon ergens wat laten liggen. Had de rest maar beter moeten zijn
Wauw.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Bianconeri voeg ik even toe aan de Styler.
Styler?quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Bianconeri voeg ik even toe aan de Styler.
Jammer dat ze in eerste anderhalve week zaten te kloten met klassement voor Bennett en dan opeens niet en dan opeens wel.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Voor Lotto-Jumbo begon deze Vuelta met een domper vanwege de vorm van Kruijswijk en daarna z'n val maar uiteindelijk een geslaagde Vuelta met als hoogtepunt de prachtige zege van Gesink.
Niet durven kiezen is wel vaker een probleem bij deze ploeg.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat ze in eerste anderhalve week zaten te kloten met klassement voor Bennett en dan opeens niet en dan opeens wel.
Netjes.quote:
Ben vooral benieuwd wie daar het volgend jaar het hoogst in de pikorde gaat staan met de broertjes Yates en Chaves.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Chaves ook een geweldig jaar met twee podiums in grote ronden. Volgend jaar weer een beetje beter en er dan eens een zien te winnen.
Inderdaad, maar top-10 is prima qua premie en vooral WT-puntenquote:Op zaterdag 10 september 2016 18:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet durven kiezen is wel vaker een probleem bij deze ploeg.
Chaves twijfelt zelf alweer over de Tour in ieder gevalquote:Op zaterdag 10 september 2016 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd wie daar het volgend jaar het hoogste in de pikorde gaat staan met de broertjes Yates en Chaves.
Chaves heeft geen zin in de Tour, dus hetzelfde concept als dit jaar denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd wie daar het volgend jaar het hoogste in de pikorde gaat staan met de broertjes Yates en Chaves.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |