Contador had het nog meer verdiend, wat mij betreft. Maar ja, vandaag opnieuw tactisch in de fout.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer voor Contador, maar Chaves heeft het wel verdiend zo!

Geel hebben ze helemaal niet in de Vuelta!quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:54 schreef Syntix het volgende:
FroomeGOD zoals we het hadden willen zien:
[ afbeelding ]

Nee jij het willen zien. Praat voor jezelfquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:54 schreef Syntix het volgende:
FroomeGOD zoals we het hadden willen zien:
[ afbeelding ]

Syntix heeft er vast een verklaring voor?quote:

Nee, je zou de verklaring maar zoeken bij het simpele feit dat Nairo zo goed is vergeleken bij z'n Tour..quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Syntix heeft er vast een verklaring voor?

Ja en nee, want tegen een goed Sky was dat nooit gelukt. Maar dat was wel het hoogtepunt inderdaadquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:53 schreef Szura het volgende:
En dat allemaal dankzij een dikke nederlaag van het robotwielrennen in de Tinkoff/Movistar-etappe.

Niet na kunnen denkenquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geel hebben ze helemaal niet in de Vuelta!
Nee ik ben de meest waardevolle Fok user. Ik mag in "we" vorm praten namens iedereen. We hadden Froome graag de Vuelta zien winnen ipv die dwergtrol.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee jij het willen zien. Praat voor jezelf

Snap je dat nou serieus niet?quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:53 schreef Godshand het volgende:
Ik snap niet dat het hem niet lukt om vanuit het zadel te demarreren zoals in de Tour?

quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:53 schreef Szura het volgende:
En dat allemaal dankzij een dikke nederlaag van het robotwielrennen in de Tinkoff/Movistar-etappe.

Ik denk dat hij na een Tour, OS en nu weer Vuelta een beetje moe is.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Syntix heeft er vast een verklaring voor?

Dat zou mij verbazenquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Benieuwd waar Valverde uithangt en of hij de top tien nog heeft kunnen halen.

Gelukkig voor de vrouwelijke Syntix is Orica niet zo goed.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:56 schreef MarijeH het volgende:
Mooi dat Chaves, Contador voorbij is in het klassement![]()
Orica![]()
Chaves![]()
Howson![]()

Precies. Froome keek bijna scheel op een fiets terwijl quintana heel rustig meevolgdequote:Op zaterdag 10 september 2016 17:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Quintana echt had gemoeten had hij vandaag ook wel tijd gepakt, hij reageerde overal met speelsgemak op.

Oh ik dacht dat het te maken had met het ontbreken van een Tour fietsquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk dat hij na een Tour, OS en nu weer Vuelta een beetje moe is.

Dit dus. Dwergtrol kon alleen maar winnen, omdat Froome naar de OS is gegaan. Daardoor niet meer zijn beste vorm heeft en ook nog eens een middelmatig team meekreeg.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:58 schreef bianconeri het volgende:
Beetje jammer zo'n winnaar die helemaal niets laat zien, alleen maar gewonnen door die etappe waar Froome niet echt zat op te letten.
En dan te bedenken dat Sky hier met een zwakke formatie is en Froome lang niet in topvorm is.
Maar ja dat krijg je met de Giro en Vuelta, daar gaan vaak niet de grootste renners heen en als ze er al zijn vaak niet in de grootste vorm. Dan krijg je dit soort winnaars.

Wauw overdrijven is ook een kunst zeg. Als je Froome op het eind zag was dat absoluut niet iemand die er door heen zat.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:58 schreef Maver24 het volgende:
Precies. Froome keek bijna scheel op een fiets terwijl quintana heel rustig meevolgde

Crystal MADquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De meltdown van het trollcircus. Niet reageren en gewoon wat popcorn opwarmen.

Denk zelfs dat hij zonder Formigal wel had gewonnen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Quintana echt had gemoeten had hij vandaag ook wel tijd gepakt, hij reageerde overal met speelsgemak op.

Toch leek het daar wel op. Quintana terechte winnaar. De rest heeft gewoon ergens wat laten liggen. Had de rest maar beter moeten zijnquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wauw overdrijven is ook een kunst zeg. Als je Froome op het eind zag was dat absoluut niet iemand die er door heen zat.

Netjesquote:

Jut en Julquote:Op zaterdag 10 september 2016 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
bianconeri en Syntix samen
Ik lach me kapot

quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk zelfs dat hij zonder Formigal wel had gewonnen.
Maar inhoudelijk reageren dat kun je niet.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
bianconeri en Syntix samen
Ik lach me kapot

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |