De laatste keer bijna 70 kunnen doen in een half uur.quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:44 schreef raptorix het volgende:
Je kan wel 64 evolves klaar hebben staan, maar met 1 ei red je dat niet.
Naar berekeningen kan je tot maximaal 60 komen. Dit tenzij iemand op een illegale manier weet de animaties uit te schakelen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:53 schreef Valerie. het volgende:
Hoe de fuck doe je er 70 in een half uur met al die animaties tussendoor
App afsluitenquote:Op zaterdag 10 september 2016 13:53 schreef Valerie. het volgende:
Hoe de fuck doe je er 70 in een half uur met al die animaties tussendoor
22-23 seconden voor het opstarten van de app. Is er een instelling die dit kan versnellen? Heb geen battery save modes aanstaan in android of de app.quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:56 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
App afsluitenen vervolgens opnieuw opstarten.
Ik heb een Galaxy Edge 7, die start binnen een seconde of 12 op, maar goed je moet natuurlijk ook nog Klikken, als je snel bent denk ik dat je een seconde of 8 kan besparen per evolutie.quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:00 schreef burned het volgende:
[..]
22-23 seconden voor het opstarten van de app. Is er een instelling die dit kan versnellen? Heb geen battery save modes aanstaan in android of de app.
i/o schedular of dergelijke omzetten?
Zijn we burenquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik zag een Muk op de kaart. 2 kleine kinderen bij me
quote:
Waar woon jij dan jonge, op Kijkduin of zoquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:28 schreef So_Surreal het volgende:
Net een 2e Gengar op de scannermaar had er net al een van 1.400 gevangen dus had geen zin om naar buiten te gaan.
Waren ook nog een Nidoking en een Magneton gespawnd
en een Muk!
Ben zojuist weer klaar met een ronde, kwam tot 67 evolves zonder reboot. pidgeys weedles en 2 nieuwe.quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:54 schreef burned het volgende:
[..]
Naar berekeningen kan je tot maximaal 60 komen. Dit tenzij iemand op een illegale manier weet de animaties uit te schakelen.
Maar idd dat was ook meteen het eerste wat ik dacht, gezien het toch wel allom bekend is dat 60 de max is vanwege de lengte van tijd.
Heb alleen die Gengar en Magneton gevangen hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:31 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Waar woon jij dan jonge, op Kijkduin of zo![]()
Dit dus:quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb alleen die Gengar en Magneton gevangen hoor.
Ik heb een scanner en die logt van de laatste 24 uur wat er allemaal gescand is, en ik scan met 10 account mijn hele wijk
Als die rode marker inderdaad je huis is, is dit misschien niet super handig om te posten.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:44 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dit dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarboven staan de nog minder zeldzamemaar dat paste niet op 1 screenshot.
Nee, dat is niet waar ik woonquote:Op zaterdag 10 september 2016 16:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als die rode marker inderdaad je huis is, is dit misschien niet super handig om te posten.
Inderdaad, Jesse en James zouden dan snel je Pokemon komen stelen!quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als die rode marker inderdaad je huis is, is dit misschien niet super handig om te posten.
Dat is 1 van de andere 10 accounts, doh. So_surreal kan heus wel internetten.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |