verkoop je genoeg tussen bv 18 en 19 om lange dag de moeite waard te maken?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jup, al zijn het soms wel lange dagen
Ja, absoluutquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook, maar het voelt w.s. anders dan lange dagen bij je vorige werkgever.
Nee, totaal niet, maar ik ben er dan toch, vanwege het deegmaken, schoonmaak, ... Gaat om misschien 30 euro omzet per maand in die uren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
verkoop je genoeg tussen bv 18 en 19 om lange dag de moeite waard te maken?
Al 2 jaarquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:30 schreef ASSpirine het volgende:
Is er nog een update omtrent de bakkerij?
Ondertussen zijn jullie toch al langer dan een jaar open?
quote:
quote:Op donderdag 13 april 2017 13:36 schreef Unites het volgende:
[..]
Idd! Ik ben ook benieuwd
Hoe gaat het met de zaak?
2 jaar en een maand open nu!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:30 schreef ASSpirine het volgende:
Is er nog een update omtrent de bakkerij?
Ondertussen zijn jullie toch al langer dan een jaar open?
Kan me herinneren dat ik je waarschuwde voor dat soort klanten.quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
[..]
2 jaar en een maand open nu!
Alles gaat verder prima. De vakantierust valt ook nog alles mee; vorig jaar halveerde het, nu zitten we op ongeveer 75% van wat we normaal in een week draaien.
Met de hitte wel wat tegenslagen gehad met de rijs (werd gewoon te heet, en op de zaterdag hadden we zoveel dat de koelkast het niet goed meer terug gekoeld kreeg).
Onze methode omgegooid, nu vormen we na drie uur bulkrijs en gaat het gevormd de koeling in. Koelen naar 2 (bij enorme batches 1,5) graden ipv 13. Probleem getackled (gelukkig).
Paar nieuwe zakelijke klanten er bij, paar oude ook weer weg (voornamelijk flexibiliteit; wij kunnen op zaterdag niet even drie extra grote broden leveren). De consequent wanbetalende klant bleek weer voor vier maanden en 450 euro open te hebben staan, die hebben vorige week beloofd het restant te betalen waarvan we de helft nu hebben. Dus sommige dingen veranderen niet
Snap eigenlijk niet goed hoe dat in zijn werk gaat, de klant komt zijn brood ophalen of jullie leveren. Als ze stelselmatig niet betalen, kunnen ze dan nog recht in je ogen kijken en de goederen in ontvangst nemen en wederom niet te betalen?...quote:Op donderdag 27 juli 2017 23:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
[..]
2 jaar en een maand open nu!
Alles gaat verder prima. De vakantierust valt ook nog alles mee; vorig jaar halveerde het, nu zitten we op ongeveer 75% van wat we normaal in een week draaien.
Met de hitte wel wat tegenslagen gehad met de rijs (werd gewoon te heet, en op de zaterdag hadden we zoveel dat de koelkast het niet goed meer terug gekoeld kreeg).
Onze methode omgegooid, nu vormen we na drie uur bulkrijs en gaat het gevormd de koeling in. Koelen naar 2 (bij enorme batches 1,5) graden ipv 13. Probleem getackled (gelukkig).
Paar nieuwe zakelijke klanten er bij, paar oude ook weer weg (voornamelijk flexibiliteit; wij kunnen op zaterdag niet even drie extra grote broden leveren). De consequent wanbetalende klant bleek weer voor vier maanden en 450 euro open te hebben staan, die hebben vorige week beloofd het restant te betalen waarvan we de helft nu hebben. Dus sommige dingen veranderen niet
op Facebook staan nog wel updates, dus zal wel loslopenquote:Op zondag 3 december 2017 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enorme kick. Hoe gaat het hiermee?
Ik zie het, gelukkig maarquote:Op maandag 4 december 2017 13:29 schreef trekker25 het volgende:
[..]
op Facebook staan nog wel updates, dus zal wel loslopen
Prima :-)quote:Op zondag 3 december 2017 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enorme kick. Hoe gaat het hiermee?
Toppersquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Prima :-)
Cijfers (afgerond op 500 euro):
Omzet 2015: ¤25.500
Omzet 2016: ¤38.500
Omzet 2017: ¤41.500
Winst dit jaar nog niet bekend. Fors deel van de stijging omzet zit'm in het laatste kwartaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |