Wanneer je met paard wil communiceren blaas je lucht via je neus naar zijn neusquote:
Piet the Horse-Nose-Blowerquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je met paard wil communiceren blaas je lucht via je neus naar zijn neus
Op wie moet hij oefenen dan? Hij heeft toch geen paard?quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Werkt echt, probeer maar eens.
Ik kom nooit bij een paard in de buurtquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Werkt echt, probeer maar eens.
Onderweg op zijn electrische fiets in de wei.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Op wie moet hij oefenen dan? Hij heeft toch geen paard?
Watje.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij een paard in de buurt
ah......quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onderweg op zijn electrische fiets in de wei.
Ik fiets op recht verharde padenquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onderweg op zijn electrische fiets in de wei.
Daarin passen mn banden nietquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die tramrails is kut inderdaad.
Ik ben volgens mij ooit maar 1 keer op mn bek gegaan door in de rails te fietsen in de stadquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het ook eng, gelukkig zijn die op auto wat breder.
Dat paardje is een hengst die precies weet wat ie moet doen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:31 schreef chufi het volgende:
Ze maken dat paardhje gewoon bang met kabaal
De oma van mijn moeder is plat gereden op het CS Amsterdam door een tramquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het ook eng, gelukkig zijn die op auto wat breder.
Dat is treurig verhaal.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
De oma van mijn moeder is plat gereden op het CS Amsterdam door een tram![]()
hand op mijn hart en spuugt op grond, is écht waar![]()
Opa ging dood en het mensje ging voor het eerst alleen op pad, liep gelijk onder een tram![]()
niet leuk natuurlijkmaar ik vond het altijd zo'n geke veraal...., was niks meer van over
zei mijn moeder
nee da's ook wel logisch die zijn vast stokoud wat er nog over is...quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vader was 1 van de 17, zijn er niet veel meer van over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |