de kluis als je 16 bent. Millers is ook treurig vol met bavianen met gouden kettingen. Danzig is leuk op donderdag maar is rem wat oud voorquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Remqo
Luden
De Kluis
Danzig
Millers
Zijn allen wel leuke uitgaansgelegenheden in centrum van Den Haag.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Srsly Mortaxx?
Ik ken de plekken ook niet verder, wel Matador een loungebar.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Remqo
Luden
De Kluis
Danzig
Millers
Zijn allen wel leuke uitgaansgelegenheden in centrum van Den Haag.
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "Der_Mann" van 01-01-2015 t/m 09-09-2016
nr / aantal keer gequote / gebruiker
001 7721 deadprez
002 3237 Working_Class_Hero
003 2646 HPLC
dit is wel jammer
Martinezquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is fernando de achternaam van niels?
Ja ik weet al wat dat isquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De organisatie waar haags lid van is
Je hebt zelf een transformers obsessiequote:Op vrijdag 9 september 2016 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wisten we al door je transformers obsessie
Ik wel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat zoiets ooit aan iemand wordt gevraagd als serieuze opdracht.
Jouw IQ is ongeveer net zo hoog als mijn postaantal op 29 februari vorig jaarquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:14 schreef Wheeljack het volgende:
Oh organisatie voor mensen met een hoog IQ
Nu gaan mensen zeker zeggen dat ik een laag IQ heb en zo
Ben er ook al tijden niet meer geweest. Danzig wel.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de kluis als je 16 bent. Millers is ook treurig vol met bavianen met gouden kettingen. Danzig is leuk op donderdag maar is rem wat oud voor
quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jouw IQ is ongeveer net zo hoog als mijn postaantal op 29 februari vorig jaar
keek alleen voor megan foxquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:16 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Je hebt zelf een transformers obsessie
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
voor het trouwen van mijn broer volgende week zei ik voor de grap tegen mijn oma dat ik een paars shirt bij een blauw colbertje zou doen en blijkbaar gaan de helpoorten open als je die kleurencombinatie gebruikt en ze werd helemaal mad en nu ga ik denk ik serieus een paars shirt kopen alleen om haar te stangen
groeten
Leuk hoorquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
voor het trouwen van mijn broer volgende week zei ik voor de grap tegen mijn oma dat ik een paars shirt bij een blauw colbertje zou doen en blijkbaar gaan de helpoorten open als je die kleurencombinatie gebruikt en ze werd helemaal mad en nu ga ik denk ik serieus een paars shirt kopen alleen om haar te stangen
groeten
Ome Frankquote:
Transformers is meer dan Megan Foxquote:
Ik sta om 19.40 altijd even stil.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
1918 quote-alerts. Tevens het jaartal waarin de eerste Wereldoorlog ten einde kwam
zal ik speciaal voor jou alle leuke avontuurtjes van de trouwerij posten ipv mijn grappen en grollen als nachtvouwerquote:
zou nooit populair zijn geweest als megan fox niet bestondquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:19 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Transformers is meer dan Megan Fox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |